יואוו מאמי איזה יפהה
דווקא עכשיוו הוא מתחיל איתההה
איןן אסור לה היא צריכה להיות מזירה עד שליאור יחזור אליה 😉
ממאמי המשךךךךךך =]
וואי יפה שלי תודההה =]]
חבל רק שיש תגובה אחת....
היה לי דודה לכתוב לכם המשך...
עזבו,כבר לא..
סתיוו'שששששששששששששששש 😊
עכשיווו אני בע'מ 46!!
ואוואוווו יש לי עוד 100!!!
הרבה...אני מתהה לגמוררר כבר..
אבל אני עכשיו הולכת לראות קצת טלוויזיההה..
לאףף יו מוווצ'ווווו
יפיתי=]]
יאאאאאא
שהיא וליאור יחזרררררררו כבבררררררררררר
ההההמשששששךך
אחלה פרקקק=]
בתאלוששששש
אגבבבבבבב סתווווווייייייי=]
ראית כמה קוראות חדשותה הבאתיייי לך?!
אההההההה מי גדולהההההה?
חיייייחיחייחיי=]
מוווווואאאאאאאהההההההה
אתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!
כפרה עלייייך
אוהבת אותך המוןןןןןן...
אין עליייייך...
לילה טובבבב,
ושוב פעם תודההההההה..
אמממ..
סתיוו'שששששששששששששש 😊
גמני עלייייייייייך=]
חייחחיייייי
מואאאאאאאהההה
גודדדדדד נייייייייט
אנננננדדדדד..גווווווד דרימממממססססססס=]
[לילה טווב וחלומות טובים]
מאמיי המשךךך אני רוצה לדעתת מה יהיה...
יש לך סיפור פשוטט מושלםם .
אוהבתת..
תודההה יפות שלי,
אבכל האמת שציפיתי ליותר תגובות,נחכה עוד כמה זמן אם יהיה תגובות תקבלו המשך...
אני לא יתקע אותכןן ולא ישים המשך בגלל שבנותצ לא מגיבות...
אוהבת המון המון,
סתיוו'ששששששששששששששש 😊
מ=ד=ה=י=ם :][:
תמשייייכי..
ושיהיה לך..
(¯`'•.¸(¯`'•.¸__________________¸.•'´¯)¸.•'´¯)
(¯`'•.¸(¯`'•.¸ ##################¸.•'´¯)¸.•'´¯)
::>---==>>>---> !!חנוכה שמח !!
ואוווו התקדמתי!!
אני בע'מ 83!!!!!!!!
איזה שלמותתתתתתתת!!
איזהה כפרעע הליאורייי הזהההההההה!!!
אופייי מסכנונת היא לא יודעת את מי היא אוהבת או אותו או את ניררר..
איזה רומנטי זההה פשוטטט מ=ד=ה=י=ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה מתוקי הוא הוא לקח אותה לאילתת ליומייםםםם!!
אני בקטע שהוא אמר לה אבל אני עדיין לא ראיתי מה היה להם שם..
בטוח זה מ=ו=ש=ל=ם!!!!!!!
אוהבתותךך מוווווצ'וווו
ומתהה כבר לסייםםם אבללל הלכו לי העיניים חעחע..
אני אמשיךך עוד היוםם הלוואי ואני אגמורר כברברררר!!
אבל בחיים לא קראתי סיפור עם כללל כךך הרבה ע'מ הכלל למענךך יפה צ'לי!!
סיפוררר נדירררר בה'!!
טה קיירווו מווונטוןןןן
יפיתי צ'לךךך..=]]
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 27/12/2005) ואוווו התקדמתי!!
אני בע'מ 83!!!!!!!!
איזה שלמותתתתתתתת!!
איזהה כפרעע הליאורייי הזהההההההה!!!
אופייי מסכנונת היא לא יודעת את מי היא אוהבת או אותו או את ניררר..
איזה רומנטי זההה פשוטטט מ=ד=ה=י=ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה מתוקי הוא הוא לקח אותה לאילתת ליומייםםםם!!
אני בקטע שהוא אמר לה אבל אני עדיין לא ראיתי מה היה להם שם..
בטוח זה מ=ו=ש=ל=ם!!!!!!!
אוהבתותךך מוווווצ'וווו
ומתהה כבר לסייםםם אבללל הלכו לי העיניים חעחע..
אני אמשיךך עוד היוםם הלוואי ואני אגמורר כברברררר!!
אבל בחיים לא קראתי סיפור עם כללל כךך הרבה ע'מ הכלל למענךך יפה צ'לי!!
סיפוררר נדירררר בה'!!
טה קיירווו מווונטוןןןן
יפיתי צ'לךךך..=]]
ווווואאאאאאאאוווווווווווווו
כבר עמודדדדדדד 83?!
אימאל'ההה אני רק בעמודדד 5 אצלך!!
חיחיחיחיחיחיחי 😁
אתת ממש מהירההההההההה,זה עד כדי כך מעניין?חחח
בקשר לזה שהיא מסכנה,היא באמת מסכנה..חחחח
אבל ישש פה מלא בנותת ששונאות אותההההההההההההההה...
חחחח
הם אומרות שהיא שרמוטה,טובב נו...
בקיצור,אני טיפה מבינה אותה,אבל לא יודעת אם הייתי מתנהגת ככה...
בכל זאת,זה עדיין סיפור...
שמת לב שעשיתי את ליאוריי הכי מתוק בעולם,מי יודע אם הוא ישארר ככה..
חעחע...
יאללה מאמי תמשיכיי לקרואאאאאאאא...
אני הולכתתת לקרוא את שלךךךךךךךךךךךךך...
מחכהה שתיהיה בקצבבב של כולםםםםםםםםםםםםםםםם
ותודה על המאמץץץץץץ
אוהבתת אותךךךך הכי הרבה שרקק אפשררררררררררר..
סתיוו'ששששששששש 😊
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 27/12/2005) ווווואאאאאאאאוווווווווווווו
כבר עמודדדדדדד 83?!
אימאל'ההה אני רק בעמודדד 5 אצלך!!
חיחיחיחיחיחיחי 😁
אתת ממש מהירההההההההה,זה עד כדי כך מעניין?חחח
בקשר לזה שהיא מסכנה,היא באמת מסכנה..חחחח
אבל ישש פה מלא בנותת ששונאות אותההההההההההההההה...
חחחח
הם אומרות שהיא שרמוטה,טובב נו...
בקיצור,אני טיפה מבינה אותה,אבל לא יודעת אם הייתי מתנהגת ככה...
בכל זאת,זה עדיין סיפור...
שמת לב שעשיתי את ליאוריי הכי מתוק בעולם,מי יודע אם הוא ישארר ככה..
חעחע...
יאללה מאמי תמשיכיי לקרואאאאאאאא...
אני הולכתתת לקרוא את שלךךךךךךךךךךךךך...
מחכהה שתיהיה בקצבבב של כולםםםםםםםםםםםםםםםם
ותודה על המאמץץץץץץ
אוהבתת אותךךךך הכי הרבה שרקק אפשררררררררררר..
סתיוו'ששששששששש 😊
כןןן זה מאודודודוודדדדדדדדדדד מעניין אותי!!!!!!!!!
בכמויותתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!
זה מסקרןןן ומושלםםם!!
חעחע תגידי ת'אמת בובי אם את לא אוהבת ת'סיפור שלי אז אל תקראי חיימשלי!
לא מכריחההה רק אם בא לךךך יפתי!
ואני לא שונאת אותהה חעחע לא שופטת סתםםםם..רואים כמה היא סובלת מאהבה..
וזה מבלבל והורגג..
חעחע נכנסתי לדמותת שלהה..
וראסמי זה כולה סיפור...
וכןןןןןןןןןןןןןן יאווווו ליאורייי בובייי פשושייי בונבוניייייייייייייייייי חיחיח לאכולל אותווו יאמיייייי
גמני רוצהה ליאורייי כזהה תתני לי אותו!!! חיחיחי..
איןן לך על מה להגידד תודהה זה לא מאמץץ זה תענוגג בשבילי!!
אוהבתותךך המוניםםםםםםםםםםם יפההה צ'לייי
במלאןן אהבההההההה
יפיתי=]] 😊