פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד ·´¯`·-»מאכזבה•°לאהבה°•חדשה«-·´¯`·...

·´¯`·-»מאכזבה•°לאהבה°•חדשה«-·´¯`·

✍️ stavcohen8 📅 15/05/2005 17:44 👁️ 61,210 צפיות 💬 3,321 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 148 מתוך 222
המשששששך=]]]]
אני פתחתי לך את דף 148=]] חיחיחי
חחח כפרה עליייך...

יאללה נו מה היוב'שש היום??
רוצהה תגובותתתתתתתתתתתתתת 😢


ותמשיכי בסיפור שלךךך...

סתיוו'ששששששששש 😊
מאמייי דיי לא רוצהה שהם יפרדוו 😢

איזה סיפור מושלםם סורי שלא הגבתי קודם לא היה לי
זמןן..

בנותת תגיבווו ככה נקבל המשךך מהרר ..

לובב יו
אוקייי קודםם כל כמהה מיליםם
חיחחיחי
חגג שמח בובהה
הסיפורר שלך מהממממם ועכשיו סיימתי לקרוא אותו ורואים שככל שעוברים הפרקים
הסיפור משפתרר וככה גם הכתיבהה שלך
אניי ממש במתחח
אז להמשיך

ולדעתי בובה ואלל תעלבי את לא צריכה להיות כל כך "עצבנית" לגבי התגובות שלך
אני יודעת שזה מבאס ומעליב כי גמני כותבת סיפור
אבל את לא צריכה להתעצבן על בנות שכן מגיבות לך כי הן אוהבות ת'סיפור שלך
אז קחי ת'עניין בקלילות ואת תראי שמי שלא מגיבהה סה"כ היא מפסידה
וחוץץ מזה את כותבת בשביל עצמך לא בשביל מישהו אחר

וזהוו נראלי חפרתי מספיק חיחיח

ובאמתת סיפור מהממםם

אוהבתת'תך
מאיהה
[זאתתת סתיווו!!
אני מדברת מהמשתמש של חברה שלי....
אז לא להיבהל....


b]נולדתי לאהבה-
תודה מאמייי..
לאבב אותךךךךךךךךךךך המון!!!
סתיוו'שששששששששששששששששש 😊



mayafi10-חחח איזה מתוקה..
אני שמחהה שקראתת הכל..
מגיעהה לך זגידההההההההההההההה...קראת 148 עמודים!!!
חחחח כל הכבוד..
אני לא הייתי קוראת כזה כמות של עמודים...
ממש תודה על כל המחמאות...
ובקשר לתגובות,אני יודעת שאני לא הכי צודקת שאני מתעצבנת ככה..
אבל כזאת אני....זה טיפה מעצבן שאני משקיעה על הפרקים והכל ואני לא מקבלת
מספיק תגובות,לא!?
אני בטוחה שתביני אותיי..

שיהיה לך לילהה טובב..
ושוב תודה...
מקווה שתגיבי כל הזמן,חיחיחי..

אוהבת הכיי שיששששששששש
חגג שמח!!

סתיוו'שששששששששששששששששששששש 😊 [/b]
שה' יעזורררררררר לי סייייייייייימתי חעחעח אני יושבת שעות
וקוראתתת את הסיפור שלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
סתיוו'ושששששששששש יםה שלי סוף סוף סיימתייייייייי
אמאאאא תניי לי לעקל אני פשוט לא מאמינה, מאיפה כל השלמות האאאאאאאאאאא?!? מאיפההה?!? השלמות הזאת סחפהההה אותי עד עכשיו לקרוא כל רגע אמרתי אני יפסיק וימישך מחר, אבל נסחפתי לעוד פרק ועוד פרק, וסיימתי הכל ביום אחד... אני לא מאמינהה, אין הכישרון שלך הוא פשוט נדירררררררררררררר בחיי שאת כותבת מושלםם כל כך סוחףף כל כך יפהההההההה, כל כך אמיתי, כל כך מרגש, כל כך מדהים, כל כך מעלף, כל כך מהממם, פשוט כל כך מושלם,
נכנסתי לסיפור כאילו זה ממש קורא, שהיה שמח חייכתי, שהי קטעים עצובים אפילו ירדו לי דמעות,
את פשוט מוכשרת בייבי ברמות מטורפות..
תקלטי ישבתי פה מול המחשבבבבבבב בלי לזוז וקראתי 148 ע"מ
את יודעת מה זה אומרררררררר?!? שהכישרון שלך כל כך סוחףף שזה בלתי יאומןן זה פשוטט נדיררררררר האאא וזה גם אומרררררררררר שאני אוהבתת אותךך חעחעח על תשכחי..
איןןןןןןן את חייבת להוציאאאאאאאא ספררררררררר מאמי שלייייייייי הכישרוןן שלך בשמייםםםםםםםם
אסור לך להפסיק לכתובב אף פעםםם פשוטטטטטטטטטט אף פעםםם
חבל לבזבזזז כישרון כמו שלךך , פשוט חבל זה משהו שלא כל יום רואים אני אומרת לך.
נהנתי מכל רגע ורגע שישבתי מול המסך, ונסחפתי אל תוך הסיפור המדהים שלךך
נהנתי מכל הכישרון והיופיייייייי שלוו נהנתי מהכללל ..
איןן אני אפילו לא יכולה לתאר עד כמה אהבתי אותו, הוא אחד היפיםםם פההה אני אומרתת לךך .. רציניי סתיוווווווווו מאמי את מוכשרתתת ברמות שלא רואים כל יום..
אגב אני חייבת לציין שרואים איך שהכתיבה שלך השתפרה מהפרקים הראשונים, מפרק לפרק הכתיבה שלך נהיית יותר יפה , יותר מושלמת, יותר עצומה, יותר מעניינת.. באמתת!!
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
את קולטטטטטטטטטטתת סייממתייייי ביום אחד לקרוא את כל השלמות הזאתתת?!?
הלכו לי העינייםםם אבל ת'אמת?!?!
זהההההההההההההה היי מוייייייייייייייייי שווההההההההההההההה...
כפרעע על ליאוררררררררר הזה,, אבל היא מגעילההההההה אופי שהיא תחליט
עם מי היא רוצה להיות, היא סתם משחקתת עם כולםם לא יפה כככהה 😢
נכנסתי לסיפורר וחזקקקקקקקקק ביותררררררררררררררררררררר
אני אוהבתתתתתתתתתתת את ליאורייי הזה חח כפרע על התחת המושלם שלו
הלוואי ואני יכיר אחד כזה במציאותת חעחעחע.. לא נראה לי שכאלה מושלמים קיימים באיזהשהו מקום חוץ מהפנטזיות חחח..
טוב בובההההההההה אני לא יחפוררררררר לך
כי נראה לי העיניים שלך נעצמו מהתגובה המשעממת שליי
אבל הייתי חייבתתתתתתת לכתובבב את כל מה שאני חושבתתת
ופעםםםםםםםםם אחרונההההההההההההההההה
ה=ס=י=פ=ו=ר שלך כל כך יפהההההההההה סווחחחחחחחחחחחחחחףףףףף מרגשששששששששש מעניין, מסקרןןןןןןןןןן וגורררררררםםםםם רק לרצותת עודדדדדדדדד
אז יאאאאאאאאאאלההההההההה
בובייי אני רוצההההההההה המשךךך ודחוףףףףףףףףףףףףףףףףף
דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

האאאאאאאאא ודבררררררר אחרוןןןןןןןןןןן
איי לאאאאאאאבבבבבבבבבב יווו סווווווווווווווו מ'אצ
קבלי נשיקהה ענקית ענקיתתתתת
טה אמוו
לילה טוב וחלומותת פזזזזזזזזזזזזזז
מוכשרתת שלייי =]]] הכי הכי מוכשרתתתתתתתתתת בעולםםם כישרון כמוךךך לא רואים כל יום
QUOTE (שנינוש_הבובה @ 29/12/2005) שה' יעזורררררררר לי סייייייייייימתי חעחעח אני יושבת שעות
וקוראתתת את הסיפור שלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
סתיוו'ושששששששששש יםה שלי סוף סוף סיימתייייייייי
אמאאאא תניי לי לעקל אני פשוט לא מאמינה, מאיפה כל השלמות האאאאאאאאאאא?!? מאיפההה?!? השלמות הזאת סחפהההה אותי עד עכשיו לקרוא כל רגע אמרתי אני יפסיק וימישך מחר, אבל נסחפתי לעוד פרק ועוד פרק, וסיימתי הכל ביום אחד... אני לא מאמינהה, אין הכישרון שלך הוא פשוט נדירררררררררררררר בחיי שאת כותבת מושלםם כל כך סוחףף כל כך יפהההההההה, כל כך אמיתי, כל כך מרגש, כל כך מדהים, כל כך מעלף, כל כך מהממם, פשוט כל כך מושלם,
נכנסתי לסיפור כאילו זה ממש קורא, שהיה שמח חייכתי, שהי קטעים עצובים אפילו ירדו לי דמעות,
את פשוט מוכשרת בייבי ברמות מטורפות..
תקלטי ישבתי פה מול המחשבבבבבבב בלי לזוז וקראתי 148 ע"מ
את יודעת מה זה אומרררררררר?!? שהכישרון שלך כל כך סוחףף שזה בלתי יאומןן זה פשוטט נדיררררררר האאא וזה גם אומרררררררררר שאני אוהבתת אותךך חעחעח על תשכחי..
איןןןןןןן את חייבת להוציאאאאאאאא ספררררררררר מאמי שלייייייייי הכישרוןן שלך בשמייםםםםםםםם
אסור לך להפסיק לכתובב אף פעםםם פשוטטטטטטטטטט אף פעםםם
חבל לבזבזזז כישרון כמו שלךך , פשוט חבל זה משהו שלא כל יום רואים אני אומרת לך.
נהנתי מכל רגע ורגע שישבתי מול המסך, ונסחפתי אל תוך הסיפור המדהים שלךך
נהנתי מכל הכישרון והיופיייייייי שלוו נהנתי מהכללל ..
איןן אני אפילו לא יכולה לתאר עד כמה אהבתי אותו, הוא אחד היפיםםם פההה אני אומרתת לךך .. רציניי סתיוווווווווו מאמי את מוכשרתתת ברמות שלא רואים כל יום..
אגב אני חייבת לציין שרואים איך שהכתיבה שלך השתפרה מהפרקים הראשונים, מפרק לפרק הכתיבה שלך נהיית יותר יפה , יותר מושלמת, יותר עצומה, יותר מעניינת.. באמתת!!
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
את קולטטטטטטטטטטתת סייממתייייי ביום אחד לקרוא את כל השלמות הזאתתת?!?
הלכו לי העינייםםם אבל ת'אמת?!?!
זהההההההההההההה היי מוייייייייייייייייי שווההההההההההההההה...
כפרעע על ליאוררררררררר הזה,, אבל היא מגעילההההההה אופי שהיא תחליט
עם מי היא רוצה להיות, היא סתם משחקתת עם כולםם לא יפה כככהה 😢
נכנסתי לסיפורר וחזקקקקקקקקק ביותררררררררררררררררררררר
אני אוהבתתתתתתתתתתת את ליאורייי הזה חח כפרע על התחת המושלם שלו
הלוואי ואני יכיר אחד כזה במציאותת חעחעחע.. לא נראה לי שכאלה מושלמים קיימים באיזהשהו מקום חוץ מהפנטזיות חחח..
טוב בובההההההההה אני לא יחפוררררררר לך
כי נראה לי העיניים שלך נעצמו מהתגובה המשעממת שליי
אבל הייתי חייבתתתתתתת לכתובבב את כל מה שאני חושבתתת
ופעםםםםםםםםם אחרונההההההההההההההההה
ה=ס=י=פ=ו=ר שלך כל כך יפהההההההההה סווחחחחחחחחחחחחחחףףףףף מרגשששששששששש מעניין, מסקרןןןןןןןןןן וגורררררררםםםםם רק לרצותת עודדדדדדדדד
אז יאאאאאאאאאאלההההההההה
בובייי אני רוצההההההההה המשךךך ודחוףףףףףףףףףףףףףףףףף
דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

האאאאאאאאא ודבררררררר אחרוןןןןןןןןןןן
איי לאאאאאאאבבבבבבבבבב יווו סווווווווווווווו מ'אצ
קבלי נשיקהה ענקית ענקיתתתתת
טה אמוו
לילה טוב וחלומותת פזזזזזזזזזזזזזז
מוכשרתת שלייי =]]] הכי הכי מוכשרתתתתתתתתתת בעולםםם כישרון כמוךךך לא רואים כל יום

QUOTE (שנינוש_הבובה @ 29/12/2005)שה' יעזורררררררר לי סייייייייייימתי חעחעח אני יושבת שעות
וקוראתתת את הסיפור שלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
סתיוו'ושששששששששש יםה שלי סוף סוף סיימתייייייייי
אמאאאא תניי לי לעקל אני פשוט לא מאמינה, מאיפה כל השלמות האאאאאאאאאאא?!? מאיפההה?!? השלמות הזאת סחפהההה אותי עד עכשיו לקרוא כל רגע אמרתי אני יפסיק וימישך מחר, אבל נסחפתי לעוד פרק ועוד פרק, וסיימתי הכל ביום אחד... אני לא מאמינהה, אין הכישרון שלך הוא פשוט נדירררררררררררררר בחיי שאת כותבת מושלםם כל כך סוחףף כל כך יפהההההההה, כל כך אמיתי, כל כך מרגש, כל כך מדהים, כל כך מעלף, כל כך מהממם, פשוט כל כך מושלם,
נכנסתי לסיפור כאילו זה ממש קורא, שהיה שמח חייכתי, שהי קטעים עצובים אפילו ירדו לי דמעות,
את פשוט מוכשרת בייבי ברמות מטורפות..
תקלטי ישבתי פה מול המחשבבבבבבב בלי לזוז וקראתי 148 ע"מ
את יודעת מה זה אומרררררררר?!? שהכישרון שלך כל כך סוחףף שזה בלתי יאומןן זה פשוטט נדיררררררר האאא וזה גם אומרררררררררר שאני אוהבתת אותךך חעחעח על תשכחי..
איןןןןןןן את חייבת להוציאאאאאאאא ספררררררררר מאמי שלייייייייי הכישרוןן שלך בשמייםםםםםםםם
אסור לך להפסיק לכתובב אף פעםםם פשוטטטטטטטטטט אף פעםםם
חבל לבזבזזז כישרון כמו שלךך , פשוט חבל זה משהו שלא כל יום רואים אני אומרת לך.
נהנתי מכל רגע ורגע שישבתי מול המסך, ונסחפתי אל תוך הסיפור המדהים שלךך
נהנתי מכל הכישרון והיופיייייייי שלוו נהנתי מהכללל ..
איןן אני אפילו לא יכולה לתאר עד כמה אהבתי אותו, הוא אחד היפיםםם פההה אני אומרתת לךך .. רציניי סתיוווווווווו מאמי את מוכשרתתת ברמות שלא רואים כל יום..
אגב אני חייבת לציין שרואים איך שהכתיבה שלך השתפרה מהפרקים הראשונים, מפרק לפרק הכתיבה שלך נהיית יותר יפה , יותר מושלמת, יותר עצומה, יותר מעניינת.. באמתת!!
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
את קולטטטטטטטטטטתת סייממתייייי ביום אחד לקרוא את כל השלמות הזאתתת?!?
הלכו לי העינייםםם אבל ת'אמת?!?!
זהההההההההההההה היי מוייייייייייייייייי שווההההההההההההההה...
כפרעע על ליאוררררררררר הזה,, אבל היא מגעילההההההה אופי שהיא תחליט
עם מי היא רוצה להיות, היא סתם משחקתת עם כולםם לא יפה כככהה 😢
נכנסתי לסיפורר וחזקקקקקקקקק ביותררררררררררררררררררררר
אני אוהבתתתתתתתתתתת את ליאורייי הזה חח כפרע על התחת המושלם שלו
הלוואי ואני יכיר אחד כזה במציאותת חעחעחע.. לא נראה לי שכאלה מושלמים קיימים באיזהשהו מקום חוץ מהפנטזיות חחח..
טוב בובההההההההה אני לא יחפוררררררר לך
כי נראה לי העיניים שלך נעצמו מהתגובה המשעממת שליי
אבל הייתי חייבתתתתתתת לכתובבב את כל מה שאני חושבתתת
ופעםםםםםםםםם אחרונההההההההההההההההה
ה=ס=י=פ=ו=ר  שלך כל כך יפהההההההההה סווחחחחחחחחחחחחחחףףףףף מרגשששששששששש מעניין, מסקרןןןןןןןןןן וגורררררררםםםםם רק לרצותת עודדדדדדדדד
אז יאאאאאאאאאאלההההההההה
בובייי אני רוצההההההההה המשךךך ודחוףףףףףףףףףףףףףףףףף
דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

האאאאאאאאא ודבררררררר אחרוןןןןןןןןןןן
איי לאאאאאאאבבבבבבבבבב יווו סווווווווווווווו מ'אצ
קבלי נשיקהה ענקית ענקיתתתתת
טה אמוו
לילה טוב וחלומותת פזזזזזזזזזזזזזז
מוכשרתת שלייי =]]]  הכי הכי מוכשרתתתתתתתתתת בעולםםם כישרון כמוךךך לא רואים כל יום

QUOTE (שנינוש_הבובה @ 29/12/2005)שה' יעזורררררררר לי סייייייייייימתי חעחעח אני יושבת שעות
וקוראתתת את הסיפור שלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
סתיוו'ושששששששששש יםה שלי סוף סוף סיימתייייייייי
אמאאאא תניי לי לעקל אני פשוט לא מאמינה, מאיפה כל השלמות האאאאאאאאאאא?!? מאיפההה?!? השלמות הזאת סחפהההה אותי עד עכשיו לקרוא כל רגע אמרתי אני יפסיק וימישך מחר, אבל נסחפתי לעוד פרק ועוד פרק, וסיימתי הכל ביום אחד... אני לא מאמינהה, אין הכישרון שלך הוא פשוט נדירררררררררררררר בחיי שאת כותבת מושלםם כל כך סוחףף כל כך יפהההההההה, כל כך אמיתי, כל כך מרגש, כל כך מדהים, כל כך מעלף, כל כך מהממם, פשוט כל כך מושלם,
נכנסתי לסיפור כאילו זה ממש קורא, שהיה שמח חייכתי, שהי קטעים עצובים אפילו ירדו לי דמעות,
את פשוט מוכשרת בייבי ברמות מטורפות..
תקלטי ישבתי פה מול המחשבבבבבבב בלי לזוז וקראתי 148 ע"מ
את יודעת מה זה אומרררררררר?!? שהכישרון שלך כל כך סוחףף שזה בלתי יאומןן זה פשוטט נדיררררררר האאא וזה גם אומרררררררררר שאני אוהבתת אותךך חעחעח על תשכחי..
איןןןןןןן את חייבת להוציאאאאאאאא ספררררררררר מאמי שלייייייייי הכישרוןן שלך בשמייםםםםםםםם
אסור לך להפסיק לכתובב אף פעםםם פשוטטטטטטטטטט אף פעםםם
חבל לבזבזזז כישרון כמו שלךך , פשוט חבל זה משהו שלא כל יום רואים אני אומרת לך.
נהנתי מכל רגע ורגע שישבתי מול המסך, ונסחפתי אל תוך הסיפור המדהים שלךך
נהנתי מכל הכישרון והיופיייייייי שלוו נהנתי מהכללל ..
איןן אני אפילו לא יכולה לתאר עד כמה אהבתי אותו, הוא אחד היפיםםם פההה אני אומרתת לךך .. רציניי סתיוווווווווו מאמי את מוכשרתתת ברמות שלא רואים כל יום..
אגב אני חייבת לציין שרואים איך שהכתיבה שלך השתפרה מהפרקים הראשונים, מפרק לפרק הכתיבה שלך נהיית יותר יפה , יותר מושלמת, יותר עצומה, יותר מעניינת.. באמתת!!
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
את קולטטטטטטטטטטתת סייממתייייי ביום אחד לקרוא את כל השלמות הזאתתת?!?
הלכו לי העינייםםם אבל ת'אמת?!?!
זהההההההההההההה היי מוייייייייייייייייי שווההההההההההההההה...
כפרעע על ליאוררררררררר הזה,, אבל היא מגעילההההההה אופי שהיא תחליט
עם מי היא רוצה להיות, היא סתם משחקתת עם כולםם לא יפה כככהה 😢
נכנסתי לסיפורר וחזקקקקקקקקק ביותררררררררררררררררררררר
אני אוהבתתתתתתתתתתת את ליאורייי הזה חח כפרע על התחת המושלם שלו
הלוואי ואני יכיר אחד כזה במציאותת חעחעחע.. לא נראה לי שכאלה מושלמים קיימים באיזהשהו מקום חוץ מהפנטזיות חחח..
טוב בובההההההההה אני לא יחפוררררררר לך
כי נראה לי העיניים שלך נעצמו מהתגובה המשעממת שליי
אבל הייתי חייבתתתתתתת לכתובבב את כל מה שאני חושבתתת
ופעםםםםםםםםם אחרונההההההההההההההההה
ה=ס=י=פ=ו=ר  שלך כל כך יפהההההההההה סווחחחחחחחחחחחחחחףףףףף מרגשששששששששש מעניין, מסקרןןןןןןןןןן וגורררררררםםםםם רק לרצותת עודדדדדדדדד
אז יאאאאאאאאאאלההההההההה
בובייי אני רוצההההההההה המשךךך ודחוףףףףףףףףףףףףףףףףף
דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

האאאאאאאאא ודבררררררר אחרוןןןןןןןןןןן
איי לאאאאאאאבבבבבבבבבב יווו סווווווווווווווו מ'אצ
קבלי נשיקהה ענקית ענקיתתתתת
טה אמוו
לילה טוב וחלומותת פזזזזזזזזזזזזזז
מוכשרתת שלייי =]]]  הכי הכי מוכשרתתתתתתתתתת בעולםםם כישרון כמוךךך לא רואים כל יום

😯 :blink:blink: 😯 😯 : 😯 😯 😯

אני בהלםםםםםםםםםםםם!!!
חחחח יפה שלייי איך יש לך עוד כוח לרשוםםם כזאת תגובה אחרי שקראת הכל?!!?
אניייייייייייי בהלםם ממךך ממששששששששששש!!!
תודההה לךך על התגובהה הזאתתתתתתתתתת!!!
עשית לייי ת'חשקק של החיים לכתובבב המשךךךךךךךךך
ולהקדישש את כל הפרקים רקק בשבילך,חיים שלי!!
וגם תודההההההההההה כל כל המחמאותתתת...
שאת לא יודעת מה הם עשו ליי...
הפנים שלייייי ניהיו עגבנייייייייייההה
חחחח
והכלל בגללךךךךךךךךךךך
כמהה שלמותת יש בךךך אה??!
איןן סוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
ימלאכית שליייייייייייייייי,אין סוף לאהבה שלי...
מהרגע הראשון שדיברתי איתךך
ידעתי שאתת כזאת מיוחדתתתתתתתתת
הניסכההה שעליה אני יכולה לסמוך..
אייייייייי מיאמורהההההההההההההההההההההההההה
אני אוהבתתתתתתתתת אותך!!!
ומי שמדברת על כישרון...
את מודעת לשלך?!!?
כל מה שאת רושמת גורם לי לבכותתתתתתת
גם אם זה טובב או רע,עצוב או שמח!!
בגלל שזאת אתתתתתתתת
שאני יודעתתת שילדה מושלמת כמוךךך
שאני כ"כ אוהבת אותההההה
רושמת את זההההההההההה
וזאת את עולםם שלי...
את המיוחדת שליי...
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךך הכי הכי שיש!!!

ושוב פעם תודההההההההההההההההההה
הפרק הבא מוקדש לךךךךךךךךך!!
!מכל הלבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב

שלך תמידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד תמיד תמיד..
שיהיהה לךך גודדדדדדדדדדדדדד ניייייייייייייייייייייט נסיכתיי..=]]
טהה אמוו מוציסימווווווווווו
לאבב יווווווווווווווו
אוהבת אותך!!

סתיוו'ששששששששששששששששששששש 😊
😍 😍 😍 😍 😍

נראה לך שלא יהיה לי כחחחחחחחחחחחחח?!?!??! אי אפשר לא להגיב לכזאת שלמות
אפילו עם הייתי חצי רדומה הייתי מגיבהההההההה לךךךךךךךךךךךך..
כי את והכישרון שללך זה פשוט שלמותתתתתתתתתתת... אין בעד מה כמו שאמרתי
נהנתי מכל רגע ורגע שסחף אותי לתוך הסיפור המושלם שלך,, חח וטוב שנהיית עגבנייה
כי אני לא שקרתיי אמרתי רק ת'אמת ניסיתי לתאר את הכישרון שלך במילים אבל בשביל זהההה הייתי צריכה אין סוףף דפיםם כי אפשר לתאר כישרון כמו שלךךךךךךך הוא פשוטטטטטטט עצוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק, וגדולללללללללללללללללל
כמו האהבה שלי אלייך חעחחע =] י'מושלמתת שליייייייייי תודהההההההה לך עלל הכלל, ועל כל המחמאותתתתתתת, 😊 וגמני מהרגע הראשון שדיברתי איתך ידעתי שאתתתתת מיוחדתת את המלאכיתת שליייי ורקקקקקקקקק שלייייייייי 😛 😛 תקנאוו לכםםםם =]]
ושכחתי להוסיף משהווווווווווו שתדעייייייייי שמעכישוו אני מעריצה מספרר 1 שלךךךךךךךךךךךךךךךךךך אני כל יום ייכנס לפה לבדוק עם יש פרקקקקקקקקק כי ה=ת=מ=כ=ר=ת=י= ליסיפורררררררררר המדהיםם הזזהההההההההה
אז נעים מאוד סתיו אני מעריצה מספר 1 חח שתוציאי ספר אני יהיה גאהההההההה שאני מכירה אותךךך חעחעח ואני יקרא אותו 30 פעםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!
וישששששששששששששששששששששש נהנהנהנהנהנהנ בננננננננננננננננהההההההההה
הפרקקקקקקקק הבא מוקדש לי ולאאאאאאאאא לכםםם נהננהנהנה בנננננננננההההה תקנאו ותקנאוווווווווווווווווווווווו ויש הרבה מה לקנאותתתתתתתתתתתתתת כי שלמות כמו סתיו מקדישה לי פרקקקקקקקקקק שלההה, שזזהה אומר פרק מרגש סוחף מדהים מהממםם מטריף מסקרןןןןן ומיוחדדדדדדדדדד כמו שרק היא יודעתתת כייפלי וכייפיליייייייייייייייייי...

סתיווו מלאכית שליי
טההההה אמוו מוצ'ו מוואההההההההה ענקיתת
ולילהה טובבבב
מקווה מחר בבוקר לראות המשךך

אוהבת
מעריצה מספר 1 😁
מדהים המשך
שנינו'ששש-
חחח את החיים שליי ילדהההההההההההההההההה
ואני כ"כ אוהבתתת אותך..
תשמעייי מאמי,קמתיי לפני 20 דקות,אני עדיין חצי רדומהה...חחח
אז שאני יהיה בבית{ישנתי אצל חברה שלח} אני יגיבב לך בהרבה יותר ארוך..
אבל לבנתיים תדעיי שאני אוהבתת אותךךך
ואתתתת הילדה הכי חמודה בעינייייי
ואני מממש מממש רצינית!!!
תראי,יבוא עוד יום שאני עוד יכיר אותך בפנים,תסמכי עליייייייייייי!!!
חיחיח..

אוהבת אותך כמה שרק אפשרר
מוואה ענקית!!!
😊

אנונימית-תודה מאמיייייייייייי...
מוואה..


בנות,כולכןןןןןןןןןןןןןןןן
המשךך היום ב"ה....מתישהו,לקראת הערב...


אוהבת הכי שיששששששששששש...

סתיוו'שששששששששששששששששששששש 😊
ראיתתתתתתתתתתת??
את מיייי???
אוףףףף שיחזרוו כבררררר😢 😢
תמשיכייי מאמיי
מהמםםםםםםם
שימי המשךךך דחוףףףף
סתיו חמודה..בא לך להמשיך?!
יש לך מלא תגובות...
יאללה לעבודההה
סתיו'ש קראתי עוד פעם רק חציי מה אני אעשה?!? 😢
אין לי זמן יפתיי אבל מבטיחה לך שאני אסיים היום לקרוא..
אוהבת אותךךךךךךך יותר מהכל
מואההההההההההההה
הפרק הזה מוקדשש לשנינייי היפהה שלי..
שקראהה את כל הסיפורר ביום!!!
אנייי אוהבת אותךךך מלאכיתתתתתתתתתתתתתתתתת שלי...
תהני לך..
ככה כולכםם..


הלכתי למקלחת,ושטפתי את פניי בכיור,מסתכלת על המראה ממול,בוחנת את פניי...
ואז ראיתיי..........

ראיתי לא אחרת,מאשר את עצמי...
את עיניי הנפוחות מדמעות,
את פניי האדומות מהשמש,
כאילו כל הכאב שבי,יצא בחוץ..
משתקף על פניי...
ראיתי ילדה אחרת,ילדה לא מוכרת...
ילדה עצובה,שמביטה על עצמה...
כשהיא מלאה בחרטה..
שבליבה אין דבר אחר מרחמים..
כך אני הרגשתי,כאבים עצומים..
הדמעות עמדו להם בתוך עיניי,ורק המים נטפו על הכיור מפניי...
השיער שלי עוד היה רטוב מהמקלחת ועל גופי עוד היה מונח חלוק האמבטיה.
כאשר הפסקתי להיסתכל ולבחון את עצמי דרך המראה,ניגבתי את פניי במגבת..
ובאמת הייתי טיפה יותר רגועה...
אך לא הייתי שלווה,לא היה בי רוגע וכיף,וכן,זה היה מגיע לי,אין לי מה להגיד או להיתלונן...
יצאתי מן המקלחת,והלכתי לארון..גאיה עוד הייתה שם,שכבה על המיטה,עם סיגרייה ביד..
"איכככ מגעילה,את רוצה תעשני בחוץ,לא פה!!"...צעקתי עליהה..
גאיה הסתכלה עליי ואמרה.."מה מפריע לךך?"...
"מפריעע,מפריעע..עכשיו צאי למרפסת,לא פחות נעים שם מפה"...עמדתי על דבריי והיא יצאה למרפסת...
'הסריחה ת'חדרררררררררררר הילדה!'..חשבתי לעצמי...בשעה שפתחתי את דלת הארון ובחרתי לעצמי בגדים..
לבסוף הוצאתי חצאית מיני גינ'ס של קסטרו וגופייה כתומה של מאמז,הוצאתי ת'נעליים שלי..
הנחתי הכל על המיטה,מרחתי קרם גוף,ספיד סטיק,בושם,ואז היתלבשתי....
העפתי את השיער לפרוע ויפה,לקחתי את משקפיי השמש שלי...והלכתי בחזרה לגאיה,למרפסת....

"מכוערת...אני הולכת"..אמרתי לה והיא הסתובבה אלי..
"תזהרי שיתחילו איתך"..היא אמרה לי..ואני חייכתי..
"חח לא,מספיק לי הברמן"...וקרצתי אליה...
"ששש,ששש שתקי"...היא אמרה ועשתהה פרצופי =]]
"ניראה לך שיש לי באמת כוח להיסתכל על מיש'ו,זה מש שחסר לי עכשיו"...אמרתי לההה ובאותצו זמן סידרתי ת'חצאית..
"חח טובב,אז אני עפתי,לא בא לך לבוא איתי?"..שאלתי אותה..
"אממ לא לא,עדיף שתלכי לבד,ככה תחשבי יותרר,ובאמת תחשבי נוי.."...היא הדגישה..
"וחוצמיזה שאמרתי שאני לא הולכת לצאת איתךך עד סוף החופשה.."..אמרתי לה וחייכתיי...היא עשתה פרצוף עצוב..
"חחח קרועה שלי,אני יצא איתך מחר,רק על תיהיה עצובההה"...אמרתי לה וקפצתי עליהה בחיבוק..
"היית חסרה לי כל הזמן הזה"....אמרתי.."אני אוהבת אותךך.."
"גמאני מאמי שלי,ואל תידאגי,את כל הזמן הנותר אנחנו נדע לנצל ביחד,נכון?"..היא אמרה..ובאמת העלתה לי חיוך על הפנים..
"ברורר"..אמרתי לה והתנתקתי מהחיבוק..."אז אני הולכת...אני בפלאפון טובו'ש?...אוהבת אותך..."...הוספתי...
"ביי יפתי.."...היא אמרה ושלחה לי נשיקה גדולה באויר...
יצאתי מהמרפסת וידעתי שפה מתחיל מסע של חשיבה...
רגעים שלי עם עצמי,של המוח מתחבר עם הלב,
והלב עם ההחלטות שלי...ידעתי שאני הולכת לקבל החלטה...
אך לא ידעתי האם יהיו דברים שישנו אותה,
בנתיים...הלכתי התחלתי ללכת לי לכיוון המעליות,
עמוסה בדברים שאני צריכה לקחת על עצמי..למחשבה..

לאחר כמה 2 דקות כבר הייתי בלובי המלון....
אחח הלובי,עוד לא ראיתי דבר כזה,מפואררר,מלא השקעהה...
היה בו כנראה כמה אנשים. . .
יצאתי במהירות החוצה,מבין כל האנשים שהיו שם אל האויר החופשי המלא בריח של ים וחוף..

הלכתי כמה מטרים מן המלון,הבטתי על האנשים הבאים והשבים,
שהולכים מולי,חלקם ניראים מאושרים,
חלקם פחות, אלא יותר מופנמים...
תמיד ידעתי שאנשים הם דבר מוזר,
יש להם רגשות,לנו בכל זאת יש רגשות כ"כ מסובכים...
אנחנו תמיד חושבים מה יכול להיות עם נעשה את הצעד הזה...
ואם נרגיש ככה,מה ירגיש האחר...
תמיד מתחשבים בכולם,ולפעמים גם שוכחים את עצמנו..
אנחנו תמיד מחפשים את הרע שבדברים,
במקום לחפש את הטוב שבהם...
את הדברים שיכולים לעשות אותנו מאושרים,את האנשים הטובים שבחיינו,
בלי לשים לב אנחנו דואגים להעלים,ולא בכוונה של רוע..
אלא מתוך טיפשות...
בגלל ברצונות שלנו להיות יותר טובים מכולם,
לקבל הכל,לדעת שישש אבל לרצות את הכל..
בדיוק כמו ליאור,בדיוק כמו הקטע של ניר,לדעת שיש לי אחד מהם אבל לרצות גם את השני..
שיש לי את ליאור שטוב אליי כ"כ שיודע לאהוב אותיח בכל מצב..
וניר,שאיתי גם שאני צריכה אותו,אבל הוא זה שעזב אותיי,הוא זה שרק מסבך לי את החיים...
הוא זה שגרם לי לבכות פעם,והינה גם עכשיו שהוא הרס אותם שהוא חזר,אוףףףףף
למה הוא לאאא חוזר למקום ממנו הוא בא?!...למה הוא ממשיך להיות פה ולתת לי לסבול?
לגרום לי לעשות טעויות ואחר כך לשלם עליהם ולדעת שיש ילדה טויפשה שקוראים להה נוי בן לוי..
לעזעל איתווו.....אני רק רוצה לראות אותוו רץ,עף,טס לי מהחייייים...
ולחיות שוב את חיי באושר עם ליאור...
איך הייתי רוצה לשבת עם ליאור,גם אם זאת תיהיה השיחה האחרונה ולספר לו מה שהיה עם ניר..
להוצאי הכל מהלב שלי,ולדעת שעכשיו הוקל לי..
שהוא יודע, שהלב שלי כבר לא כואב שהוא לא מושדע איזה מן חברה יש לו, שהיא כבר לא חברה שלו =/..

זה כ"כ מוזר לחשוב שעכשיו אני לבד,שאני בלי אהבה,בלי מיש'ו שיבוא וינשק לי שרע לי...
שכשאני בוכה אין מי שינגב לי ת'דמעות ויגיד לי שהוא איתי בכל מצב..
עכשיו אני לבד,ואלוהים יודע כמה זמן זה ימשך...
אולי לעד,ואולי נס יקרה,וליאור יבין שבישבילו אני ישתנהה,ויהיה לא אחרת מאשר מושלמת,אך ורק בשבילו..
שאני יתן לי את ליבו ויואהב אך ורק אותו,ידאג שניר יצא לי מהחיים,וכבר לא יהיה מכשול,אלא רק זיכרון טוב..
שהיה,שלימד..ואז נישכח..

המשפט הכי נכון בחיי הידהד לי בראש,ונתן לי לחשוב על הרבה דברים...
המשפט היחיד הנכון שיצא מן המצב הזה..
'רק שמאבדים מש'ו,יודעים את הערך שלו' ,הוא באמת נכון,הכי נכון שיש...
שום דבר בעולם לא יוכל להשוות את ערכו,לערכו של ליאור מבחינתי...
הבנתי סופסוף את אהבתי לליאור,למדתי להעריך אותו ואת הדברים שהוא עשה לי,
כיי ידעתיי,ידעתי שזה יחסר לי,המגע שלו,הנשיקות שלו,הליטופים,מילות האהבה שהוא דאג שהלא יחסרו לי...
אך אני לא הערכתיי,ורק עכשיו אני קולטת איזה בנאדם היה לי בידיים.......
ואני?!
אני דאגתי שהדמעות לא ירדו להם,אני באתי לחשוב,ולא באתי לבכות,עצרתי את עצמי מלבכות כמה פעמים...
ופשוט המשכתי לחשוב,המחשבות באו להם לבדד...זרמו בקצר אחיד,ורק רצו להגיע למסקנה אחת בסופו של דבר...
האהבה שלי לליאור...העמוקה,הגדולהה...

המשכתי ללכת ברחובות...
מול חוף הים הסוחף רגשות...
הולכת והולכת,משום מה הייתה בי תקווה לטוב,שבגלל שאני אשתנה,ליאור יקבל את סליחתי...
רציתי את זה מאוד...
התקרבתי לחוף הים....שהיה מלא באנשים.....רציתי רק לשתות מש'ו כי החום כבר עלה על גדותיו...
הלכתי לכיוון הקיוסק שהיה שם וקניתי קולה...{מתהה על קולהההה!!!}
ישבתי על אחד הספסלים שהיו במקום,ושתיתי לי את הקולה,היה שינוי כבר לא הייתי צמאה...
הבטתי שוב על אותם האנשים שהלכו על פניי,מסתובבים,צוחקים,מתנשקים,אוהבים...
עברו עוד כמה דקות של שקט ושל היסתכלות על הסביבה...
מבין כולם עיניי היסתכלו על אחד,קלטו אותו....זה הוא?!..מה ה-ו-א עושה פה?!?!?!

עיניי הביטו על אופק שהיה בחוף,עם בגד ים,יושב על החול מול הים.....
לקחתי את רגלי ואת בקבוק הקולה,ורצתי לכיוונו...
ושוב פעם השריקות,ושוב פעם המבטים,מצידי הבנים..לעזעזל איתם,חרמנים!!

הייתי כמה צעדים מאופק,שכבר שם לב אליי...
"נויי"..הוא אמר לפתע,מופתע..
"אופק,מה אתה עושה פה?"...שאלתי והוא קם על רגליו...
"סתם,אני...אני פה"...הוא אמר והחל להיראות חשוד,הוא גימגם..
"לבד?"שאלתי בתמיהה...לא הבנתיי מה הוא עושה פה לבד..
"האמת שלא,אני עם ליאור,הוא עושה.....סיבוב בא..איזור.."..הוא אמר ושוב החל לגמגם..
אני לא הבנתי מה קורה,רק הלכתי לו,התחלתי לחפש את ליאור...כ"כ רציתי לראות אותו,לדבר איתוו..
לסגור איתו הכל,בדיוק כמו שסיכמתי עם עצמיי....
"לאא נויייייייי"...אופק צעק לי...אך היה מאוחר מידי...זה כבר קרה,כבר ראיתיי. . . . . . . . .


המשך יבוא. . . .

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך