לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
שלאאאאאאאאאא יבגודדדדדדדדד בהההההההההההה
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
דיייייייייייייייייייייייייייייי ננננננננננננננננו
אני מתההההההההההההההההה
אם הוא בוגד בה אני נשבעתתת לךך אני מתאבדדדדדדדדדדדדדדדדת
בעעעעעעעעעעעעעעעע זהו אני כבר לא אוהבתת אותווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
אני כועססססססססססססססססססססססססססססססתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אני רוצהההההההההההההההההההההה המששששששששששששששךךךךךךךךךךךךך
לאאאאאאאאאאאאא
נוווו עכשיווו עד שתמשיכייי אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
יאלללההההההההההה להגיבבבבבבבבבב
להגיבבבבבבבבב
כולםם מה=ה=רהר==ר=ר=ר=ר=ר=ר=ר==ר=ר=ר=ר=ר=ר=ר=ר=ר=ר=ר=ר=ר=ר=ר=ר
אני רוצה המשךשךשךשךשךשךשךשךשךשךךשךשךשךךשךש
דדחוווווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
יששששששששש הפרק מוקדדדדששששש לי נהנהנהנה בננההההההההההה
איזה אושרררררררררררררררררררררר =]]
סתיוושששששששששששששששששש י'מושלמתת איזה פרקקק מדהיםםם
כל כך אמיתי סוחףף מרגששששששששששש, עצובבב😢
לאאאאא, נווו שהואאאאאאאאאא לא יהיה עם אחרתתתתתתתתתתתתתתתת
בבקשההה שהוא יסלחחח ליייייייייייייי
שהם יהווו יחדדדדדדדדדד
אני רוצהה את לייייייייאוררררררררררררררררר
פליזיייייייייי
אני חיייבבבבבבבבבבבתתתתתתתתתתת
המשךךך
דחוףף דחוףףף
מואאאאאאאאאאאאאמייייייייייי
אךך כמה שלמות יש שמישי אחתתת!?!?
כמה כישרון?!?!
כמה יופייי!??!!?!?!?!?!?!?!?!
יאאאאאאאאאאלההההההההההה בובהההההההההה
מהשךךך ומהרררררררררררררר
אנשיםםם תגיבווו דדדדדדדחוףף דחוףףף
כי אני זקוקההההההההה להמשךךךךךךךךך
לפניי שאניי מתעלפתתתתתתתתת פההההה חעחע
סתיווש תודה על ההקדשהה מטורפתתת
שלייייייייייייייייי
אני אוהבתתת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מוואההההההההההההה ענקיתתת
לאאאאאאאאאאאא
רקק שלאא יהיה עם מישהוו אחרר
לא רוצה לא רוצהה
אוףףףףףףף
אני רציתיי את ליאורר עם נויי אוףף
חחח נכנסתי
סתיו'וווווש בובה
שלמות כמו תמידד
תמשיכיי
אוהבתת'תך
מאיהה
המששששששששששך [7 תגובותתת=)]
המשששששששששששךך
=8=
אייי סיפור מדהיםםםםםםםם
תודה יפות שלי...
יאללהה איזה מתח השארתי אתכן...
חח כנראה שאתן תישארו ככה עד מחר...
אמממ...אולי?!יכול להיות שלא...
ניראה,אני רואה עודדדד 4 תגובות מבנות שונות ויש המשך..
בתאליי,חחח זה לא פרר,אל תגיבי כ"כ הרבהההה כל זה שווה לתגובה אחת..
.למרותת שאני אוהבתתתתתת אותך!!!
שלכםםם תמידד..
לאבב יווו אוללללללללללל
סתיוו'ששששש 😊
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 30/12/2005) תודה יפות שלי...
יאללהה איזה מתח השארתי אתכן...
חח כנראה שאתן תישארו ככה עד מחר...
אמממ...אולי?!יכול להיות שלא...
ניראה,אני רואה עודדדד 4 תגובות מבנות שונות ויש המשך..
בתאליי,חחח זה לא פרר,אל תגיבי כ"כ הרבהההה כל זה שווה לתגובה אחת..
.למרותת שאני אוהבתתתתתת אותך!!!
שלכםםם תמידד..
לאבב יווו אוללללללללללל
סתיוו'ששששש 😊
אווווווווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
בנותתתתתתתתתתת
תגיבוווווווווווווו
סתויייייייייי
נכון שהוא לא בוגדדדדדד בה?!?
מי יודע?!...רק א-נ-י!!!
חעחעחע...
יאללה אני יצאתיי קצתתתתתתת עם חברות שלי,משעמם!!!
אזז נדבר איתכם שאני יגיעעע...ואולי יהיה המשךךך ל=א מבטיחה כ-ל-ו-ם!
לאבבב יווו אוללללללללל
סתיוו'שששששששששש 😊
רקקק שהוא לא בגד בהההה
פליזזזזזזז
סיפור פשוט מעלףףףףףף4
שימי המשךךך דחףףףף
יאללה
בנותת עוד 3 תגובווווות
מהרררררררר
המשךך יפיופה
בתאלל מי זה הממהמממממממםםםם הזהה בחתימהה שלך חח מזהה??
בנות ממש תודה על התגובות,השתפרתן!!
אין אני אוהבתת אותכן,בדוק!!
עכשיו תשמעו,
צר לי לאכזב אותכן,אבל היום..לא ניראה לי שתזכו להמשך...
ויש כמה סיבות..
1-עכשיו אני הולכת לחברה שלי לעשות להה פן למסיבה מחר{סילבסטר}
2-אני יחזור כנראה רק עוד שעתיים ככה,וכבר יהיה שבת..
3-אני שומרת שבת
4-בממוצאי שבת אני ישר חייבת להיתאגן,ולעשות הכל,כי ב-9 וחצי יש הסעות למסיבה..
5-אני יגיע רק יום למחרת בשעה 6 לפנות בוקר..
6-אנייי הכי מצטערתתתתתת בעולם!!!
התחלתי לרשום ת'המשךךךך ואני לא בטוחה שאני אסיים אותוו...
בכל אופן,אני מבטיחהה שאני ינסה היוםםםם עם המחשב יהיה פנוייי..
אני הכי מקווה בעולם שתבינו אותי,
ושוב פעם מצטערת...
תגיבו מלאא,ותקבלו פיצויי ענקקק ביום ראשון...
אוהבת הכי הרבה בעולםםםםםםםםםם,
מוואה ענקית..
~סתיוו'ששששש~ 😊