מי מושלמתת האאאאאאאאאאאאא!?!?!
מי כותבתת מדהההההההההההיםםםםםםםםםם?!?
מי מוכשרתתתתתתתתתתתתתת?!?!
מי יפהההההההההההההההההההההההההההה?!?!?!
מי כותבת הכיי מיוחדדדדדדד ונדירררררררר בעולםםםםםםםםםםם?!?!
למי יש ת''סיפורררררררר הכי הכי יפההההה בעולםםםםםםםםם?!!?
למי יש כתיבה כל כך סוחפתתתתתתתתת?!?!.
האאאאאאאא למי?!?
בואיי ננחששששששששש נוו
1
2
3
4
5
רדיייי עוד טיפה למטהההההההה
עודדדד טיפההההההההה
נווו
ניחשששששששתת?!?!
טופפ זה ברורררררררררררררררר!!
ל=ך
י'מושלמתתתתתתת את כותתתתתתתתתתתבבבבבבבבבבבת הכי הכי הכי הכי מושלםםםםם בארץץץץץ
איזההההההההההה פרקקקקקקקקקק נדירררררררררר!!!
לא'צהההההההה אני צ'הה שליאורררררררר יסלחחח לההההההההההה
והיא תסלחחח לוווווו
והםם יהווו יחדדדדדדדדדד!!
לאאאאא'צההה ככההההההההההההההה!!!
יאאאאאאאלההההההההההההההההההההה
המשךךךך ודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדחוףף!!
י'שמניםםםםם תגיבוו למלאכיתתתתתתתת שליי
ומהרררררררררר
כי אני רוצההההההההה המשךךך דחופפפפפפפפפפייייייייייייייייי!!!!
סתיוווווווויי אני אוהההההפתת אותךך
תרגישיי טופפפ יפההההההההההההה שלייי
מממווווווווווואהההההההההההההההההההה
😮
😮
😮
😮
😮
😮
😮
😮
😮
😮
😮
😮
[/B]אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איזה פרקקקקקקקקק מוששששששלם!!!!!!!
היה שווה לחכככככות!!!!!!!
סתוייייייייייי תמשיכיי דחוווווווווווווףף
גררר..שונאת את ליאוררררררר..שימווווווווות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הההההמשךך מהררררררררררררררררררר
יאאאאאאאאי איזהההה סיפור נדירררררררררר
אהבתי בעיקר תסוףףףףףף
"אלא אני יהיה עוד פעם,אחת עצובה שניבגדה. . .שכואבת,ובוכה...
שאהבה החדשה,הפכה לאכזבה. . . . . ."
יאאאא זה כל כך מהממםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
בעעעעעעעעע בנייייייים==>כלווווום לא שווייייים!
הההמשךךךךךךךך
המשששששששךךךךךךךךךךךך
המשך המשך המשששששששך
והכי דחוווווווף שישששששששש
המששששששששששששששששששששששששששששךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך![B]
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףף
עצובבבבבבבבב לייייייייי
למהה הואא בגדדד בהה
אניי רוצהה אותםם ביחדד
אוףףף 😢
כרגיללללללל
פרקקק
פשוטטטטטטטטט
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםם
אינעלל הכישרון חיחיחיח
אניי רוצההה המשךך 😊
אוהבתתתת
ממממאאיייייייהה
יפות שלייי ממש תודה לכן על התגובות,מוואהה!!
אני רואה שיש פה בנות עצובות וקצת בלחץ..
אין אני אוהבתל אותכן..
תרגעו זה רק סיפור חיחיחי..
קיצרר...
ציפיתי לקצת יותר תגובות...אז מה קורה?!
תקתקווו. . . .
אוהבת הכי בעולם..
סתיוו'שששששששש 😊
איייי איזה שלמותתת
ואיזה עצובייייייי😢 😢
אוףף ליאוריי כבר לא מושלמיי😢 😢 😢
תמשיכייי מותקק
ותרגישיי טוב=]
אוהבתת אותך הכיי שיש
מוואהה
אממאאא לאא רוצהה אווףףף 😢 😢 😢 😢
אוףףף למה הוא בגדד בהה.
הם צריכים להיות ביחדד 😢
מאמי פרקק סוףףףףףףףףףףףףףףףףףף
את פשוטט מוכשרתתתתת שחבל על הזמןןן..
תמשייכיי כי אם לא אני מתהה אני עוד שניה בוכהה פהה אני רוצה שהם יהיו ביחדד..
לובב יו
אנשיםם ביאסתםם את המלאכיתתת שלי עם כמות התגובותתת!!!
יאאאאלההה י'שמניםםםםםם תגיבוו להההההההה!!
אני צ'הההההה המשךךך!!!!
לסיפור המשולםם הזההההההההההההה
הכי הכי הכי הכי יפהההההההההה באתררררררררר!!
נוווווווו גיבוווווווווו לההההה כבבבבבבבררררררר!! 😠 😢
סתיוווייייייייייי מי של מגיבבבב סתם עצלןןןןןןןןןן
ומפסידדדדדדדדדדדדדד!!
אני רוצהההההההה המשךך
ודחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!
יאאאאאאאאאלהההה נשיםם תנו אותה בתגובותת!!
כי אני רוצהההההההההההההההה
המשכיי!!
וחוץ מזה סתיוווושששש שלי עצובה בגללכםםםםםםםםם
על תהיוו רעיםם ועצלניםם
ותגיבבבבבבבוו להה!!
אוהפפפפפפפפפפתתתתתתתתת!!
יואוווווווווווווווווו מאמייייייייייייייייי את פשוט מדהימהההההההההההההה סוף סוף סיימתי לקרוא הכללללללללללללל וזה פשוט מדהיםםםםם דוגרי אני מרחמת עלייה... אבל מגיע לה... אני מאמינה בזה שלאנשים מותר לטעות.. אבל היא טעתה יותר מדי.. וגם אם היא תחזור אלייו.. אני חושבת שהיא עדיין לא תרגיש שלמה.... היא מזכירה לי חברה טובה שלי.. היא רוסייה במקרה? חחחח
קיצר מאמי את מדהימהה והסיפור שלך מדהיםם מקווה שיסתדר להה מחכה לקרוא את זה חח תמשיכי מהררר
אוהבת המוןן ושלך תמידד
הקוראת החדשה שלךך טלוש 😁
טלו'ש יפה שלי. . .
חחח איחזה מצחיקה את. . .
את חושבת שזה סיפור אמיתי?אז לא. .
זה סיפור מהראש שלי,שאני המצאתי..
אמממ,
אני שמחהה שקראת את הסיפור,אני מקווה שתעקביי אחריו. .
וממש תודה על כל המחמאות..מוואהההההה!!!
את אולי צודקת שהיא טעתה יותר מידי. .
והיא גם לא תיהיה שלמה עם זה שהיא תחזור אליו...
אבל אלא החיים שלה וככה הם,ואין לה ברירה אלא להיתמודד עם זה..
אזז,תהני בקריאה שלך. .
אוהבתתת מלאא,
סתיוו'שששששששש=]]
שנינייייייייייי אניי אוהבתתתתתתתת אותךךך מלאכיתתת שלי!!!
סתויייייייייי
כמה תגובות את רוצה עוד בבשביל המשך?!
בתאלושששש
סתיושש ברור שאני יהנההה חחח ואני יודעת שזה לא אמיתי... חחחח כמה דרמות יכולות להיות לבנאדם אחד? ואם יש בני אדם כאלה שיעשו לי טובה וילוו לי קצתתת
חחחח מחכה להמשךך אוהבתת טלוש
QUOTE (JustTalush @ 03/01/2006) סתיושש ברור שאני יהנההה חחח ואני יודעת שזה לא אמיתי... חחחח כמה דרמות יכולות להיות לבנאדם אחד? ואם יש בני אדם כאלה שיעשו לי טובה וילוו לי קצתתת
חחחח מחכה להמשךך אוהבתת טלוש
חחחחח טלוש
אני לא חושבת שהיית רוצה באמת חיים כאלה..!!
הליאוריייייי הזההההה..מושששששלם..אבל הוא גםם רעעעעע=[[
המשששששך
המשששש=ך=ך=ך=ך==ך=ך=ך=ך=ךךך =]]]]]
חחח קרועות שליי,אני מתה עלייכן!!
ובתאליי,אני מחכההה עוד קצתת שיהיה לפחות תגובות מהבנות הקבועות. .
ואז אני ישים המשך,אבל תנצלו את זה ושיהיה מהר כי היום אני הולכת...
אוהבת מלא מלא,
סתיוו'ששששששששש 😊