QUOTE (הילדה_והאגדה @ 03/01/2006) חחח קרועות שליי,אני מתה עלייכן!!
ובתאליי,אני מחכההה עוד קצתת שיהיה לפחות תגובות מהבנות הקבועות. .
ואז אני ישים המשך,אבל תנצלו את זה ושיהיה מהר כי היום אני הולכת...
אוהבת מלא מלא,
סתיוו'ששששששששש 😊
אווווווווווווף
תמיד בגלל בנות אחרות אני צריכה לחככככככככותתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אופפפפפ זה לא הוגןןןןן
אני כל כך אוהבת תסיפור הזהה
כל יום אני נכנסת ובודקת אם יש המשךך..
והההופ?!
מה אני רואה?!?!
א=י=ן=ן המשךךךךךךךךךךךךךךךך
אווווווווף הכל בגללכןן בנות מסריחוווווות
יאללה תתחילו להזיז תאצבעותת שלככככן
לפני שאני אתעצבבבבבן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וממש לא כדאי לכןן לראות אותי מתעצבנננננננת!
מהרררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר!
אתן עדיין פה?!?!!
מה לא ברוררררררררררררר
ל=ה=ג=י==ב=ב=ב=ב=בבב
גם עעצלניותת וגם חסרות קליטהההההה?!
זה כבר מוגזזזזזזם!!
יעאלללה מהרררררררררררררררר
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 03/01/2006) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 03/01/2006) חחח קרועות שליי,אני מתה עלייכן!!
ובתאליי,אני מחכההה עוד קצתת שיהיה לפחות תגובות מהבנות הקבועות. .
ואז אני ישים המשך,אבל תנצלו את זה ושיהיה מהר כי היום אני הולכת...
אוהבת מלא מלא,
סתיוו'ששששששששש 😊
אווווווווווווף
תמיד בגלל בנות אחרות אני צריכה לחככככככככותתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אופפפפפ זה לא הוגןןןןן
אני כל כך אוהבת תסיפור הזהה
כל יום אני נכנסת ובודקת אם יש המשךך..
והההופ?!
מה אני רואה?!?!
א=י=ן=ן המשךךךךךךךךךךךךךךךך
אווווווווף הכל בגללכןן בנות מסריחוווווות
יאללה תתחילו להזיז תאצבעותת שלככככן
לפני שאני אתעצבבבבבן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וממש לא כדאי לכןן לראות אותי מתעצבנננננננת!
מהרררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר!
אתן עדיין פה?!?!!
מה לא ברוררררררררררררר
ל=ה=ג=י==ב=ב=ב=ב=בבב
גם עעצלניותת וגם חסרות קליטהההההה?!
זה כבר מוגזזזזזזם!!
יעאלללה מהרררררררררררררררר
חחחחחחחחחחחחחחח שרוטההההההההה אחתתתתתתתתתתתת!!!!
מה ניכנססס בבךך?!
חחחחחחחחחחחחחחחח מתהה עליייייייך...
איןן איןןןן את הקוראתתת האהובהה עלייייייייייייייי כפרוןןן עליייייייך!!
אני שמחההה שאת מגיבהה וזה הכייי חשובבב...
לאבב ייוווווווווווווווווו טהה אמוווווווווווווווו ז'ה טםםםםםםם...מוואההההה!!
סתיוו'שששששששששש 😊
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 03/01/2006) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 03/01/2006) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 03/01/2006) חחח קרועות שליי,אני מתה עלייכן!!
ובתאליי,אני מחכההה עוד קצתת שיהיה לפחות תגובות מהבנות הקבועות. .
ואז אני ישים המשך,אבל תנצלו את זה ושיהיה מהר כי היום אני הולכת...
אוהבת מלא מלא,
סתיוו'ששששששששש 😊
אווווווווווווף
תמיד בגלל בנות אחרות אני צריכה לחככככככככותתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אופפפפפ זה לא הוגןןןןן
אני כל כך אוהבת תסיפור הזהה
כל יום אני נכנסת ובודקת אם יש המשךך..
והההופ?!
מה אני רואה?!?!
א=י=ן=ן המשךךךךךךךךךךךךךךךך
אווווווווף הכל בגללכןן בנות מסריחוווווות
יאללה תתחילו להזיז תאצבעותת שלככככן
לפני שאני אתעצבבבבבן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וממש לא כדאי לכןן לראות אותי מתעצבנננננננת!
מהרררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר!
אתן עדיין פה?!?!!
מה לא ברוררררררררררררר
ל=ה=ג=י==ב=ב=ב=ב=בבב
גם עעצלניותת וגם חסרות קליטהההההה?!
זה כבר מוגזזזזזזם!!
יעאלללה מהרררררררררררררררר
חחחחחחחחחחחחחחח שרוטההההההההה אחתתתתתתתתתתתת!!!!
מה ניכנססס בבךך?!
חחחחחחחחחחחחחחחח מתהה עליייייייך...
איןן איןןןן את הקוראתתת האהובהה עלייייייייייייייי כפרוןןן עליייייייך!!
אני שמחההה שאת מגיבהה וזה הכייי חשובבב...
לאבב ייוווווווווווווווווו טהה אמוווווווווווווווו ז'ה טםםםםםםם...מוואההההה!!
סתיוו'שששששששששש 😊
מה נכנס בבבבבי?!?
הן מעצבנננננננות אותיייי הפרות האלהההההה
שיגיבוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!
וגם אני אוהבתותךךךך
מואאאאאה 😂
לא ממש מקשיבים לךך בתאליי 😢
לא נורא..
אוהבת,
סתיוו'ששששששששש 😊
סתיו'שששששששששששששששששששששששש
אניייייייי רוצההה המשךךךךךךךך
אני פשוטטטטטט חייבתת חיחיחי
אז יאלללה
להתחילל להקלידד בובה
אוהבתת'תך
מאיייייההה
4gfלרגע אחד כ"כ היה לי עצוב,שלא את ליאור אני מחבקת..
ושאותו אני גם לא יחבק,
אני לא ינשק...ולא יאמר לו מילות אהבה..
אלא אני יהיה עוד פעם,אחת עצובה שניבגדה. . .שכואבת,ובוכה...
שאהבה החדשה,הפכה לאכזבה. . . . . .
וזה מה שכאב לי,שכל חלומותיי שוב הינפצו להם לאלפי רסיסים,
שברים קטנטנים,ומלאי רגש,רגש שאיני יודעת אם ישוב ויתחבר אל החצי השני שלו,
ג'ן עדיין היה איתי,תמך בי,ואני?
אני פרקתי את כל מה שהרגשתי. . .בזכותו הרגשתי הרבה יותר טוב. . .
"את מבטיחה לי שלא תבכי?"...שאל אותי ג'ן והביט בעיניי..
"אני אשתדל" =/....אמרתי...
"את יודעת שזה בשבילך,את לא צריכה לבכות,
אלא להיתמודד עם המצב,ולהבין שגם את טעית לא פעם אחת"...
הוא אמר אחריי שסיפרתי לו את כל הסיפור שלי,על ליאור וגם על ניר. .
אין לי מושג למה ניפתחתי ככה בפניו,
אני גם לא יודעת אם זה יהיה טעות,
אני רק יודעת שהרגשתי הרבה יותר טוב ויותר בנוח,
לספר את סיפוריי ואת הבעיות שלי לבנאדם שלא יכול לשפוט אותי,
וגם אם כן,אני יודעת שאין לו אינטרס כלפי. . .
הוא מכיר אותי בקושי 24 שעות. . .
שמחתי שהכרתי אותו דווקא עכשיו,היה לי טוב לפרוק מעמסות שהיו לי על הלב,
מבלי שיבחנו במה טעיתי ובמה לא. . .
"המצב כמו שאתה יודע,לא מאיר לי פנים,וכמו שאמא שלי תמיד אומרת לי...
"מה שיהיה יהיה וכשזה יקרה,לא תיהיה לך ברירה אלא להיתמודד עם זה"...הזכרת לי אותה"...אמרתי לו וחייכתי...
"אמא שלך צודקת,נוי,את תצטרכי להתמודד עם כל דבר בחיים שלך,
לטוב ולרע,אל תסמכי על כולם,אבל תיהיה בטוחה שממני שום דבר לא יצא"..הוא אמר וליטף לי את הלחי...
שמתי על כתפו את ראשי,ושתינו הבטנו בשלווה בים..
הרגשתי כאילו כל מחשבותיי נזרקות לשם,
ואני רק חושבת כמה שזה נכון. . .
וכמה מזל יש לי...שלמרות כל הטעויות שלי,
יש אנשים שעדיין מעריכים אותי בתור בנאדם,
שהם בעצם יודעים שלפגוע,זה לא מטיבעותיי..
"תודה ג'ני"..אמרתי לפתע ועדיין ראשי היה מונח על כתפו כשעיניינו מופנים אל הגלים..
הוא רק חייך,מזווית עיני ראיתי את חיוכו ואת פרצופו מלא הזיפים. . .
אני חייכתי אליו גם...
נישארנו עוד כמה דקות ליד הגלים,מביטים ולא מדברים,רק מסתכלים,
שוברי הגלים,והגלים עצמם כאילו ניפצו את מחשבותינו,וגרמו לנו להיסתכל רק לכיוונם. . .
זה היה נחמד,באמת... זה איפשר לי לא לחשוב לכמה רגעים,להיות מרוכזת בדבר אחד,רק באחד,בגלים. . .
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
"איפה היית עד עכשיו?"...קפצה עליי גאיה,בשעה שניכנסתי לחדר. . .
"אה,אני?"...אמרתי בחוסר ריכוז. .
"לא,אני..ברור שאת טיפשה"...היא אמרהה וקצפה עליי,אני פתאום "היתעוררתי" לחיים.
"אהה,לליאור יש מישי"..אמרתי,ולא הקשבתי לעצמי,באיזה קלילות אמרתי זאת. . .
"מהההההההה?!"...צעקה גאיה,אני ניבהלתי...
"הוא התנשק איתה היום בחוף"...אמרתי שוב בלי כל כאב על פניי...כאילו הייתי מהופנטת. .
"לאאא נכוןןןןןןן,ועוד תראי איך את אומר את זה,את בסדר?"...היא שאלה נגעה במצח שלי כדי לבדוק לי חום..
"אני בסדר,אני בסדר"..אמרתי לה וקמתי לתחייה..
"מה,ואיפה היית עד עכשיו?,מה עשית עד עכשיו?,בכית?"...היא הציפה אותי בשאלות..
לא ידעתי מאיפה להתחיל,
רק רציתי לישון,לישון,ועוד פעם לישון,
לא לחשובב, רק להיתעורר למציאות אחרת, נטולת מחשבות וכאבים,
ארץ של טוב,שיעלה בי חיוך של אושר,
בדיוק כמו באותם ימים שהייתי עם ליאור,
אך לשווא,לא הייתה בי שום תיקווה,ושום כוונה לחזור אליו...
עיניי נחתו על גאיה,שהייתה כל כך סקרנית לדעת מה קורה,
רצתה את תשובותייה לשאלות,ולי?לא היה חשק לענות,
רק לעשות דבר אחר. . .
לקחתי את רגליי,מבלי לחשוב מה יהיה...
יצאתי מן החדר,ופניתי לכיוון חדרם של אופק וליאור. .
עמדתי כמה שניות מחוץ לחדר,לא התלבטתי עם לעשות את מה שרציתי או לא..
פשוט נשמתי עמוקות,וניכנסתי כמו רוח סערה. . .
בעיניי לא ראיתי אחר מאשר אותו,
את ליאור,יושב במרפסת ועושה דבר שממש לא מתאים לו,
מה קורה לו?!
הוא הישתנה,זה לא ליאור שאני מכירה,ממש ממש לא...
לא היה בי כל כוח להמשיך לחשוב,
לא היה בי כל כוח לראות אותו,עם הסיגריה,כן כן הוא התחיל לעשן,
אלוהים יודע מאיפה זה בא לו,
לא היה אכפת לי. .
יצאתי למרפסת,וליאור?הביט בי בעיניו,
אני יכולה להישבעע שבעיניו היו דמעות. . .
אבל שוב,לי לא היה אכפת,לי נימאס לטעות...
נימאס לי לפעול לפי הלב,מהיום,הראש קובע,
וכל מעשה שארצה לעשות,אעשה...
בדיוק כמו עכשיו. . .
עיניי הפנו מבט אל הסיגרייה שעוד הייתה בידו,
ובין רגע,היא לא הייתה שם,אלא מעבר למרפסת. . .
התקדמתי אליו,עמדתי מולו,הבטתי בעיניו,והוא בעיניי..
הרגשתי גועל,מכמה שהוא הישתנה. . .
ליבי פעם בחוזקה,כאילו רצה אותו שוב,
אבל זה רק הלב,
מש'ו שהפסיק לפעום בי. . .
"נוי"...הוא אמר ושתק,המשיך להביט בי,ואני לא אמרתי מילה..
המשכתי להביט בעיניו,כשעיניי מלאות בדמעות. . .
שוב כל התמונה חזרה אליי...
של הנשיקה שלו ושל הילדה הזאת....
ליבי שוב הצתפה באבן,
ידיי התקבצו לאגרופים,מעצבים. .
הדימעה שהייתה בעיניי חששה מלרדת,
בדיוק כמו ליבי שחשש לאהוב שוב,
אך ידי,והרצון שלי לא חששו,
ידי קמה באויר. . . . .
וונגעה בלחיו,אני ישתדל לתקן,לא נגעה....
אלא החטיפה,נתתי לו סטירה מצלצלת,והוא?! הוא . . . . . . . . . . .
המשך יבוא. . .
יאללה להגיב,
אוהבת מלא,
~סתיוו'ששששש~=]]
יאאאאאאא
המשכככככככת
איזה כייייייייייף!
תודה תודה תודההההההה=]]
עשיתת ליייייי את הערב חיחיחיחיי
פרק מהההההמםםםםםם!!!
ליאוררררררר==>תקפווווווווץ לנננננוו!
חיחיחי=]
פרקק נדיררררררררררררררררררררררררר~!
הלוואי שהוא ידביק לה נשיקה והיא תחטיף לו עוד סטירה=] כמו שמגיע לווווו..
חיחיחי אני חייה בסרטיםם=]
עזביי יהיה בסיידר..!
המשששששך מהררררררר מהרררררררר
אוהבתותךך הההמוןן יאא מוכשרררת אחתתתתת
תרמי קצתתתתתתת!!
נו?!
תתרמייייייייייי..!!
חיחיחי
מוווווואאאהאהאהאהא
בתאלושששש
סתיווששששששששש
רק דימיינתת שנטשתיייייייייי
השלמתי הכלל הכללל הכללל
פשוטט הייתה לי תקופה לא משוו
ובצפר והכלללל
אז הייתי צריכה להשקיעע :-!
הפרקיםםםםםםםםםם [?!!?] מושלמיםםםםםם אחד אחדד
תיזהריי לעשות משו עם ג'ין הזהה אני רוצה נירייייייי
הוא הכי מתוקקקקקקקקקקקקקקקקק
תמשיכיי יא מוכשרתתת
לוב יו המוןן ליגלוששש
QUOTE (ligosh @ 04/01/2006) סתיווששששששששש
רק דימיינתת שנטשתיייייייייי
השלמתי הכלל הכללל הכללל
פשוטט הייתה לי תקופה לא משוו
ובצפר והכלללל
אז הייתי צריכה להשקיעע :-!
הפרקיםםםםםםםםםם [?!!?] מושלמיםםםםםם אחד אחדד
תיזהריי לעשות משו עם ג'ין הזהה אני רוצה נירייייייי
הוא הכי מתוקקקקקקקקקקקקקקקקק
תמשיכיי יא מוכשרתתת
לוב יו המוןן ליגלוששש
ליגללללללל
שתקיייייייייי!
אני רוצה את אתת אממ..את מי אני רוצה?!!
אוףףףף את כולם חוצצ מנירררררררר..
כי הוא הגורםםם לכללללללללללל
הוא הרס הככככככל!
המשששששך=]
המשששששששששששששך😊😊😊)😊😊):😊
בתאלייייייי-
יפהה שליי חחחח הפתעתי אותך אה?!
רק בגללך ההמשך,
ידעתי שרציתת..
וביקשת כ"כ יפהה..
אין אני מתהה עלייייייך...
תודה לךך=]]
אוהבתת בלי סוףףףףףףף
ליגלו'ש-
יווו אתת חייה!?
חחח היתגעגעתיי אליייך מטורפת אחת..
ממש אבל. . .
באמת חשבתי שנטשת,
ראית ששלחתי לך הודעהה,
התגובות שלך היו חסרות,
הפתעת אותי עכשיו...
אני מקווה שעם הלימודים והכל יסתדרר לך,
מוואהה ענקיתת,
אני שמחה שהשלמת!!
אוהבתתת המון...
גל-
ניראה ליי שאת כועסת עליאו מש'ו,
נכון?
אופיי,התגובות שלך מבאסות אותי,
בעעע
טוב לא נורא,
מוואהה,
אוהבת מלא,
סתיוו'שששששששששש 😊