המששששששך [16]
עמ' 154 =]]]
יאוווווווווווווווווו חחחח מטורפת,
2 עמודיםםם מאזז ההמשך שעשיתייי...
טוב נו אני מסכימה לך,
ככה אני יגיעעע ל-155 מהר,חחחחחחח
לאב יווו,
סתיווי'הההההההההה 😊
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 04/01/2006) יאוווווווווווווווווו חחחח מטורפת,
2 עמודיםםם מאזז ההמשך שעשיתייי...
טוב נו אני מסכימה לך,
ככה אני יגיעעע ל-155 מהר,חחחחחחח
לאב יווו,
סתיווי'הההההההההה 😊
סבבבבבבה=]
טוב סתיו'ששששששששששש...........
סיימתיי לקרואא את רואהה ?!מילה זה מילה!
סתיו'שששש המשכיםםםםםםםםםםםם מעלפיםםםםםםם מושלמים!!!!!!!!!!!
פששששששששששששששש איך שהסיפור השתנהה .......
התגעגעתיייייייייייייי!!!!!!!!!!
ומגיעהההההההההה לה לנוי הזאת שתלמדדדדדדד מטעויות לומדים אבל זאתי לא לומדת מה היא חושבת שליאור איזה בובה שהיא תשחק בוו ככה.. ושהוא כל פעם יסלח לה ויחזור אלייה כרגיל..
יאלה אם כל האהבה שלו אליהה מגיעה לה...
אני מרחמת עלייה באמת אני גם מזה מבינה אותה נשבעת לך אני קוראת ועמדות לי דמעות אבל...
שתשלםםםםםםם!!!
וגם מה היא חושבת שלליאור חסר בנות מה היא חושבת רק איתה מתחילים שתדעע להעריךך אותו קצת יותרר שתראה איך הוא מנשק מישהי אחרת איך הוא מפנקקקק נוגעע הכללל שתרארה מה היא הפסידה!..
שתשלם ושיחזרוו בסוף חחחחחחחחחח..
תאמיני ליי תביא לי תליאור הזה הלוואי עליי לא הייתי אפילו מסתכלת על מישהו אחר .. היה לי עניים רק אליו אבל ככה זה שיותר מידי טוב מחפשים ריגושים...
היה לה יותר מידי טוב...
יאלה סתיוו'ש חפרתייייי שיהיה לילה לך לילה מושלם כמוך נסיכההה שלייייייייייי אוהבת אותךךךךךךךךךך מואה
-ברו'שששששששששש-
😛
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 04/01/2006) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 04/01/2006) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 04/01/2006) QUOTE (ligosh @ 04/01/2006) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 04/01/2006) QUOTE (ligosh @ 04/01/2006) סתיווששששששששש
רק דימיינתת שנטשתיייייייייי
השלמתי הכלל הכללל הכללל
פשוטט הייתה לי תקופה לא משוו
ובצפר והכלללל
אז הייתי צריכה להשקיעע :-!
הפרקיםםםםםםםםםם [?!!?] מושלמיםםםםםם אחד אחדד
תיזהריי לעשות משו עם ג'ין הזהה אני רוצה נירייייייי
הוא הכי מתוקקקקקקקקקקקקקקקקק
תמשיכיי יא מוכשרתתת
לוב יו המוןן ליגלוששש
ליגללללללל
שתקיייייייייי!
אני רוצה את אתת אממ..את מי אני רוצה?!!
אוףףףף את כולם חוצצ מנירררררררר..
כי הוא הגורםםם לכללללללללללל
הוא הרס הככככככל!
המשששששך=]
לא לא לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
ניררררררררררררררררר
מושלםםםםםםםםם
מתוקקקקקקקקקקקקקק
הכי הכי הכי הכייייייייייייי
חמודדדדדדדדדדדד
ליאור סתם קקי וג'ין הזהה גם מטומטםםםםם חוץ מהמשקפיים שלו לא עוזר בחייםם
איכככככככככ
מה נדקבתת לניררררררר@?
מה טוב בווווו?!
הוא רקקקקק הורססססס לה!
מאז שהוא בא התחילו כל הבעיותתתתת!
אזזזזזזזזז..שששששש..
לא צריך נירררררררררר
צריך מישו חמודדדדד=]
פויההההה נירררררר פויההה ליאוררר
קישטה קישטטטטטטה
טפו טפו טפוווווו..חתולים שחורים מגעליים
חיחיחי נדפקתיייייי
אמממ בתאלל בקשר אליייךך לתשובה האחרונה,
את יודעת מה מושך אותי?
הסתבכויות,בגידות,וכלל זה...
לא יודעתתת אני אוהבבת את זה,
אז תסיקיי לבדד את מי אני אוהבת,חיחי..
ליגיייייייי-אני איתך!!
מוואה!!
סתיוו'שששששששששש 😊
מגעילווווווווות!!
אתן רוצות את ניררררררר?!
איככככככככככככככככככהההההה
הוא מכועררררררררררררררר
קופיייייייייף
טיפששששששששששששששש
עושה לה בלאגגגגגגגגגן
ליאור יצא מגעיל בגלל שהוא פגועעעעע!!
הוא מסכןןןן
הוא אוהב אותהה
ואין לה זכותת להתעצבן ולהיפגע ממנוווווו
כי הוא נפגע הרבה יותרררר
ליאוריייייי==>איי לאבב יוו בייביייי 4 הברררר.!!
קנאיותתתתתתתתתת תאכלו קקיקיקיי@@ 😛
יאללה סתוייייייי
המששששך
גווו נירייי גווו ניריייי
איי לובב יו נירייייייייי
חחחחחחחחחח
בתאלוששששששששששששש
תסבלייייייי 😛
כולם רוצים את נירושששששש
המושלםםם כפרעליווו ואת סתם מדברתת ליאורר
פיכסההההההההה
QUOTE (-בר- @ 04/01/2006) טוב סתיו'ששששששששששש...........
סיימתיי לקרואא את רואהה ?!מילה זה מילה!
סתיו'שששש המשכיםםםםםםםםםםםם מעלפיםםםםםםם מושלמים!!!!!!!!!!!
פששששששששששששששש איך שהסיפור השתנהה .......
התגעגעתיייייייייייייי!!!!!!!!!!
ומגיעהההההההההה לה לנוי הזאת שתלמדדדדדדד מטעויות לומדים אבל זאתי לא לומדת מה היא חושבת שליאור איזה בובה שהיא תשחק בוו ככה.. ושהוא כל פעם יסלח לה ויחזור אלייה כרגיל..
יאלה אם כל האהבה שלו אליהה מגיעה לה...
אני מרחמת עלייה באמת אני גם מזה מבינה אותה נשבעת לך אני קוראת ועמדות לי דמעות אבל...
שתשלםםםםםםם!!!
וגם מה היא חושבת שלילאור חסר בנות מה היא חושבת רק איתה מתחילים שתדעע להעריךך אותו קצת יותרר שתראה איך הוא מנשק מישהי אחרת איך הוא מפנקקקק נוגעע הכללל שתרארה מה היא הפסידה!..
שתשלם ושיחזרוו בסוף חחחחחחחחחח..
תאמיני ליי תביא לי תליאור הזה הלוואי עליי לא הייתי אפילו מסתכלת על מישהו אחר .. היה לי עניים רק אליו אבל ככה זה שיותר מידי טוב מחפשים ריגושים...
היה לה יותר מידי טוב...
יאלה סתיוו'ש חפרתייייי שיהיה לילה טוב נסיכההה שלייייייייייי אוהבת אותךךךךךךךךךך מואה
-ברו'שששששששששש-
😛
אני מסכימה איתההההה!!
ליאוררררי נסיךךךךךך מעלףףףף שליייייייי
בוא בוא אליייייייייי
אני לא אפגע בךך כמו נוי המכשפההההההההההההההההה
תיגע בבבבבי=]
תנשק אותייייייי=]
חופשששששששי😊
אייייייי אני מאוהבבבבבת!
סתוייייייי
המשששששך
QUOTE (ligosh @ 04/01/2006) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 04/01/2006) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 04/01/2006) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 04/01/2006) QUOTE (ligosh @ 04/01/2006) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 04/01/2006) QUOTE (ligosh @ 04/01/2006) סתיווששששששששש
רק דימיינתת שנטשתיייייייייי
השלמתי הכלל הכללל הכללל
פשוטט הייתה לי תקופה לא משוו
ובצפר והכלללל
אז הייתי צריכה להשקיעע :-!
הפרקיםםםםםםםםםם [?!!?] מושלמיםםםםםם אחד אחדד
תיזהריי לעשות משו עם ג'ין הזהה אני רוצה נירייייייי
הוא הכי מתוקקקקקקקקקקקקקקקקק
תמשיכיי יא מוכשרתתת
לוב יו המוןן ליגלוששש
ליגללללללל
שתקיייייייייי!
אני רוצה את אתת אממ..את מי אני רוצה?!!
אוףףףף את כולם חוצצ מנירררררררר..
כי הוא הגורםםם לכללללללללללל
הוא הרס הככככככל!
המשששששך=]
לא לא לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
ניררררררררררררררררר
מושלםםםםםםםםם
מתוקקקקקקקקקקקקקק
הכי הכי הכי הכייייייייייייי
חמודדדדדדדדדדדד
ליאור סתם קקי וג'ין הזהה גם מטומטםםםםם חוץ מהמשקפיים שלו לא עוזר בחייםם
איכככככככככ
מה נדקבתת לניררררררר@?
מה טוב בווווו?!
הוא רקקקקק הורססססס לה!
מאז שהוא בא התחילו כל הבעיותתתתת!
אזזזזזזזזז..שששששש..
לא צריך נירררררררררר
צריך מישו חמודדדדד=]
פויההההה נירררררר פויההה ליאוררר
קישטה קישטטטטטטה
טפו טפו טפוווווו..חתולים שחורים מגעליים
חיחיחי נדפקתיייייי
אמממ בתאלל בקשר אליייךך לתשובה האחרונה,
את יודעת מה מושך אותי?
הסתבכויות,בגידות,וכלל זה...
לא יודעתתת אני אוהבבת את זה,
אז תסיקיי לבדד את מי אני אוהבת,חיחי..
ליגיייייייי-אני איתך!!
מוואה!!
סתיוו'שששששששששש 😊
מגעילווווווווות!!
אתן רוצות את ניררררררר?!
איככככככככככככככככככהההההה
הוא מכועררררררררררררררר
קופיייייייייף
טיפששששששששששששששש
עושה לה בלאגגגגגגגגגן
ליאור יצא מגעיל בגלל שהוא פגועעעעע!!
הוא מסכןןןן
הוא אוהב אותהה
ואין לה זכותת להתעצבן ולהיפגע ממנוווווו
כי הוא נפגע הרבה יותרררר
ליאוריייייי==>איי לאבב יוו בייביייי 4 הברררר.!!
קנאיותתתתתתתתתת תאכלו קקיקיקיי@@ 😛
יאללה סתוייייייי
המששששך
גווו נירייי גווו ניריייי
איי לובב יו נירייייייייי
חחחחחחחחחח
בתאלוששששששששששששש
תסבלייייייי 😛
כולם רוצים את נירושששששש
המושלםםם כפרעליווו ואת סתם מדברתת ליאורר
פיכסההההההההה
פחחחח פחחחחחח פחחחחחחחחח פחחחחחחחח פחחחחחחחחחח
רק את וסתויייייייייייייי אוהבותת את המכוערררררר הזההההה!
אבל כולן אוהבותת את ליאורררררררי כי הוא מוששששששלםם
נוייייי הזאתי סתם משחקתת בוו כאילו הוא איזה צעצועעעעע
אז מגיע לההההה שישחקוו בה גם קצתת!! [הרבה!!]
ושתסבבבבבול=]
כמו שהוא סבבבבבל!!
סתויייייייי המשככככככיי=[[
אני אפציץץ אותך תגובות עד שתמשיכיי
איי פרומססססס
המששששששששששששךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
נננננננננו?!?!
איפההההה הואאאאאאאאאאא?!ץ
ננננננננננו?😢
אני בוכככככככככככככככה
בגללךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך