פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד ·´¯`·-»מאכזבה•°לאהבה°•חדשה«-·´¯`·...

·´¯`·-»מאכזבה•°לאהבה°•חדשה«-·´¯`·

✍️ stavcohen8 📅 15/05/2005 17:44 👁️ 61,221 צפיות 💬 3,321 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 141 מתוך 222
?
ייבושששששש=[
אל תתפלאי אחרי זה...

את מייבשת

אנחנו מייבישים
וואיייייי איזה סיפור שולטטטטטטטטטטטטט
קראתי עכשיו הכלללללללללל
והסיפור פשוט נדירררררררר
שימי המשךךך דחוףףףףףףףףףףף
QUOTE (G-A-L @ 17/12/2005) אל תתפלאי אחרי זה...

את מייבשת

אנחנו מייבישים
אני לא מכריחה אותך לקרוא את הסיפור.
התחלתי לשמור שבת,אז אני לא יכולה להמשיך.
עוד היום אני ימשיך,אבל את יודעת מה?!
אם אין לך מש'ו אחר להגיד פשוט אל תגיבי.

בתאל סליחה מאמי,כמו שהבנת אני שומרת שבת.

שלך_תמיד-תודהה מאמי..
140 עמודים?!זה לא קלללללללל..
אני שמחה שאהבת....
אוהבת תמיד,מוווווווווואה.
מקווה שתממיד תמשיכי לקרוא ולעקוב.

בנות,אל תיקראו לזה ייבושים,אבל אתן צריכות להבין שלי יש חיים מחוץ לאתר
ולא כל הזמן אני פה.
אם אתן בכל זאת לא מבינות,אז אין לי מה להגיד.

שבועע טובבבבבבבבבב.

סתיוווווווו'ש 😊
אני ליאור,גאיה ואופק התחלנו לרקוד.
כל אחת עם בן זוגה,צמודים צמודים,רחוקים,מסוחררים,נהנים,רוקדים בקצב ממכר,סוחף,משגע.

רקדנו עוד כמה דקות,החלפנו זוגות,ואז חזרתי לליאור.

היה ריקוד זוגות ואני וליאור רקדנו,נהנו כ"כ.
עד ש...
ליאור-היית חייבת לעשות לי את זה?,הוא אמר ברצינות גמורה..

אני-מה עשיתי?..שאלתי אותו בן כל הרעש...
ליאור-הבושם...
אני-חחחחח הבושם?
ליאור-כן..את משגעת אותייייי...איזה בושם שמת?
אני-יגואר לבנים.
ליאור-ווווווווווואייי
אני-חחח מה?
ליאור-אני חולהה על הבושם הזה.
אני-חחחח גם ניר.
ליאור-מההה?
אני-אה כלום כלום,פתאום הבנתי מה אמרתי...
ליאור-אמרת גם ניר.
אני-לאא...אמרתי גמאני.
ליאור-נגידדדד...
והמשכנו לרקוד בין כולם...גאיה ואופק היו קרובים אלינו,כ"כ רציתי לדבר איתה,עכשיווו.

לחשתי לליאור באוזניו שאני הולכת לשירותים,משכתי את גאיה מאופק שהיו באמצע נשיקה סוערת,איתי ביחד לשירותים.
אופק היה המום,חייכתי אליו והמשכתי בשלי,ואני והיא הגענו לאחר כמה שניות לשירותים.

גאיה-מה הקטע שלך?
אני-לא יודעת,הייתי חייבת לדבר איתך..אמרתי לאחר נשימה עמוקה.
גאיה-אני מקווה שזה רציני,כי ממש נהנתי שם.
אני-חח מאוהבת.
גאיה-את יודעת איך זה.
אני-את לא יודעת איך,טוב אבל בקיצור,שאלה קצרה.
גאיה-נוו..
אני-ניר,מוכר לך?
גאיה-וואוו,כמה זמן לא שמעתי את השם הזה.
אני-חחח כן אה?
גאיה-שכחת ממנו כבר,נו מה הקטע עכשיו?
אני-אז זהו,שלא שכחתי ממנו.
גאיה-לא??..התפאלה..
אני-לא בדיוק,נגיד את זה ככה.
גאיה-רגע לא הבנתי,ראית אותו שוב?
אני-כה =/..
גאיה-וווווווווווווואיי
אני-נווו די.
גאיה-היה מש'ו?
אני-אמממ..
גאיה-נווו מעצבנת...היתעקשהה..
אני-ניראה לי שזה שקוףף שאנחנו פהה לא?..העברתי נושא..
גאיה-כה,התנחלות.
אני-יאללה בואי נלךךך,זה שקוף מידי.
גאיה-לא,לא,לא חמודה,את לא הולכת עד שאת לא מספרת לי מה היה.
אני-במלון,מבטיחה!
גאיה-עוד היום!
אני-טובבבבבבבבבבב..בואי,ויצאנו מהשירותים,מחפשות את ליאור ואופק שישבו להם על בר קרוב.


אופק-לאן לקחת לי אותה?..שאל אחרי שראה אותנו מתקרבות לעברם..
אני-חחח לא היה בא לי ללכת לשירותים לבד.
אופק-חח מבקשים רשות.
אני-חחח וואלה?
אופק-כה..
אני-חח אפשר?
אופק-מאוחר מידי,ונתן לגאיה נשיקה חטופה.
אני-חחח חצוףף..
אופק-שרוטהההההה..
אני-תודה!!
ליאור-רוצה מש'ו לשתות?
אני-אממ כן,רדבול וודקה.
ליאור-פעמיים רדבול וודקה,פנה לברמן...חייך אלי,ונתן לי נשיקה,יש לי הפתעה בשבילך.
אני-מה?
ליאור-הפתעה זאת הפתעהההההה
אני-מתי?
ליאור-שנחזור למלוןן.
אני-אוקייי =[[

רדבול וודקה הגיע לי ולליאור,והתחלנו לשתות,אני האמת הגזמתי קצתתת,קצת הרבה.
לפי מה שאני זוכרת,אופק וגאיה לא שתו חריף,
ואני?!שתיתי יותר מליאור,שלא היה בראש שלו לתפוס ראש.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=-=-=-

"עכשיוו הסברים,עכשיווווווווווווווווווווו"...צעקה לי גאיה
אני-איזה הסברים?.שאלתי לא מבינה,כאב לי הראשש..
גאיה-ידוע לך מה היה אתמול?
אני-היינו בקרנבל.
גאיה-הלוואי וזה היה רק זה.
אני-למה?
גאיה-תנסי לזכור..
אני-רגע,מה יש לי לזכור,היינו בקרנבל,רקדנו,דיברנו,שתינו...שתינו ו....גאיה?
גאיה-כןן?
אני-מה אז?
גאיה-עשית טעותתתת,טעות גדולה.............



פרק מעפןןןן למדיי...אבל תגיבוווו
אוהבת המוןן המוןןןןן..

מוואהה ענקיתתתתתתתתתת
סתיוו'ששששששש 😊
😯 אמרה לליאור שהיא אוהבת את נירר ?!?!?!?

תמשיכיי מהרררררררררררר
מחר יומולדת לייייי
😊
סתיושש ברור שמבינות אותךך יפתיי
פרק נאאדירר
מה היא כבר אמרה/עשתה?~
תמשיכיי בוביתת
מוואהה
ייייייייאאאאאאאאאאאאאאאא
מה יקררררררה מה יקרררררה?!
פרק מוששששלם
אבל קצרררר=[
וואיי מה היא עשתה???????????
מהמהמהמההמהמהמהמהמהמהמהמהםםם=]]]]]]




ההההמשששששך!
תודה יפות שלי,ממש תודה.

אבל כנראה שאתן תישארו במתח,כייייייי המצב של התגובות פסארהההההה....
אז,שיהיו תגובות,תקבלו המשך.

עפתיי לשיעורר היפ הופפפפפפפפ..


צ'אוווווווווו אהובות =]]

סתיוווווווו'שששששששש 😊
האמת?! שלא ציפיתי לתגובות,אני כבר רגילה שאני לא מקבלת יחס..

רוצים המשך???
שתדעו להעריך,ואני לא מתכוונת לריב או לפתוח שיחה,אמרתי מה שאמרתי,
אני לא יאיים להפסיק את הסיפור,במילא לא נישאר הרבה,אבל רק שתדעו,
הסיפור הזה,הראשון והאחרון,לא נהנתי לכתוב אותו,מעניין למה.


לילה טוב,

סתיוו'שששששששששששששש {לא יוצא לי חיוךךךךךךך}
אוקי, אין בעיה
אני פשוט לא אגיב לך יותר!!
כנראה שהתגובות שלי לא מגיעות לך..
במקום שתגידי שאת מתנצלת..ושזה נכון..פעם אחת!!!! את מוצאת את כל ההסברים בעולם!!!!
את זאתי שלא בסדר..לא אנחנו..
אז אחר כך אל תתפלאי..


סאלמתתתתתתתתתתתתתתת
גל,דבר ראשון כבר אמרתי שאני לא מכריחה להגיב.
דבר שני,כשאני טועה אני אומרת וכשלא, אין לי את מי להצדיק.
אז בכל מקרה,כמו שכבר אמרתי,אני לא רוצה לריב איתך.
אני לא ילדה קטנה,ואני לא אומרת שאת כן.

פשוט,עזבי...עוברת עליי תקופה קשה,ואני מחפשת אולי על מי להוריד את ההעצבים שלי.
מצטערת שזה עלייך.
אבל כל דבר קטן מעצבן אותייי..

תצטרכו לקבל את זה,כי כזאתי אני.

ד"א..
התגובות שלך כן חשובות לי,
ואני מעריכה אותם,בדיוק כמו את התגובות של כולם.

אבל מה שכן,אני בטוחה שאת לא היית רוצהה שב3-4 ימיים יגיבו לך רק 5 בנות,נכון?!
^^^^^^^^
אני כבר יודעת מה התשובה שלך תהיה,
שזאת גם אשמתי כי אני מייבשת והכל,אבל תבינו שאני לא כל היום במחשב.
וגם אם כן אז לפעמים לא בראש שלי ואין לי מוזה לכתוב המשך.

אבל זה המצב,ומי שבאמת אוהב את הסיפור,יצטרך לקבל אותו.

אוהבת,ומצטערת אם איכשהו פגעתי...

סתיוו'שששששששש 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך