המשמשמשמשמשמשממשמשמששששששךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך😢
המששששששששששששששךך
את רואה?!
את בעמ' 140 כבר=]
אני אני אני אניייייייי
רוצה רוצה רוצה רוצהה
המשך המשך המשך המשך
וכולןן כולןן כולןן כולןן
תגיבוו תגיבוו תגיבוו תגיבוו
וההההההההההרבההההההההההההההה!!
אההההההה ומזל"טט על ה140 עמודיםםםםםםם 😊
וואיי בתאלללללללללללללללללללללללללללללו'שששששששששששששששש
כפרוןןןןןןןןןןןןן..
איזה מתוקה את..הפצצת הא?!
אני חולה עליייךך..אמאאאאאאאאאאאאאא....
את לא יודעת כמההה י'שרוטה!!
אל תידאגי אני לא יפסיק את הסיפור,פשוט ירשום אותו בקצב שלי.
תודה יפתייייי..
חנו'ש,איי לאב יו..
חחח אין לי מילה אחרת.
ממש תודה.
יותר מתאים להגיד מזל"ט שיש 150,לא!?
אבל גם 140 זה טוב...
חחח..
תגיבו המון.
סתוי 😛
חיחחיחי הסיפור שלךך מרוב שהוא יפהה גרם לייי לשריטהה עמוקההההה..!!
מה לעשותת!!?!
יאללה הממשכושש=]
גמני חולהה עלייייייך המוןן המוןן המוווווווון
בתאאאאלייייי=]
חחחחחח בגלל זה אני אוהבת אותך,יא שרוטה שלי.
יאללה בנות,לי אישית יש מצב רוח לאיזה המשכון.
מה איתכן,רוצות?
בטחחחחחח=]
וסתווווויי..
תני לי להגיד לך משוו שאני אפילו בשוק מזהההה..!!
נכון אני בעמ' 325?[בקרוב 326 😊]
עדייןןןן בנותת כותבות ליי שהןן קוראאאאאותת..וקראוו את כללל העמ' האללללה!!
מטורפות נכון?!!!!!
אבלללללל אאאאאתתת רק בעמ' 140!!!!!!
ואני בטוחההה בטוחההההה בטוחהההההה בטוחההההההה שיהיו עוד מלאא קוראיםםםםם!
כי ישש לך סיפוררר נאדיייייייירררררר
אוהבבבבבבבבבת
בתאלללללי שלךך=]
חחחח בתאלייייייי...מאמי תודה על העידוד..איי אני אוהבת אותךךךךךך..
חיחי,רק את רוצה המשך,לההההההה.
מחר אז,ירד לי החשק להמשך.
סתוייייי 😛
לילה טוב חיימשלי,מצטערת שאין המשך,אבל ספרתי את כל הפרקים.
מהיום אני יתחיל לעשות פרקים.
עכשיו זה מספר 80.
80 פרקים ב-140 עמודים,דייי קצת.
הפרק הבא הוא 81...תתכוננו 😛
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 15/12/2005) לילה טוב חיימשלי,מצטערת שאין המשך,אבל ספרתי את כל הפרקים.
מהיום אני יתחיל לעשות פרקים.
עכשיו זה מספר 80.
80 פרקים ב-140 עמודים,דייי קצת.
הפרק הבא הוא 81...תתכוננו 😛
מה את נורמליייייייית?!?!?!?!?!?!
140 עמ' זה כפולללללל ממס' הפרקים ששמתת!
אזז שתקקקקקקי
ושימיי המששששששך=]
בתאלוששששש
סתיווייייייייי המשכיי המשכיי המשכיייייייי
ועוד פעםםםםםםםםם המשכיי😢
בתאלי וחנו'ש,אני ב-8 הולכת לחוג היפ הופ.
אני ינסה לרשום המשך עכשיו.
ניראה כבר מה יצא,אם אני יספיק,אם לא,אז בלילה שאני יבוא.
סתוי 😛
סתיוווווווו
סתיוייייייייייייייייי
סתיויקקקקקקקקקקקקקקקקקק
אני בשעת פיגורר קשהה התחרפנתיי קלותת 😛
אבל תמשיכי כבררר
למה אני ישתגעע פההההההההה
שיהיה ארוךךך עם ניררר ויפההה 😊 חובהההההה !!!
והז**ות שלא מגיבותתתתתתתתתת
סליחה על הביטוייי תגיבוו כברר
לסיפורר הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי ה==כ==ימושלם באתר הזהה 😊