חחחחחחח סתיוושששששששששש
אני שמחה שנהנתת יפתיי
מוואההההההה
יאאאאאאאאא באיזה סמינר היית ?!
כנס ט' במקרה ?!
וואלה?!
אז אולי ראיתי אותך!?
מאיפה את??
שימי תמונה שלך ואני יראה אם בא לך.. 😊
אממ מבית שאן חח ..
תמונה כרגע אין לי .. אבל בטוח ראית אותי ..
הייתי עם שתי קוקיות , שיער שחור .. פוני לצד ועיניים כחולות ..
היית בכנס ט' ראשון ..?!
כי אם כן אז איזה חוג .. אולי הייתי איתך 😊
זה היה בקיבוץ עין דור..
שישי-שבת...
זה די מעצבן לדבר כאאאן .. חח
אז אם בא לך כנסי אליי לאיסי :]
= 194801612 =
ליל"ט @!#
אני-כלבההה...
גאיה-חחח למה?
אני-כי את עם החופים והדברים היפים ואני תקועה בישראל...בחופים המזוהמים!!
גאיה-חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני-כן כן תמשיכי לצחוק...
גאיה-לא לא תראיי...
אני-מה?
גאיה-לשם....והפנתה את הראש לכיוון.................לא לא לא....זה לא קורה ליי...הלך עליווווווווווווווווווווווווווווווו........
רצתי לכיוונו...שעיניי פתוחות...ומביטות עליו...לאןן עיניו מופנות....מהופנטות...
'חוצפןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן'...חשבתי...
בנים פה ושם התסכלו עליי ושרקו לי,לא ידעתי שזה האופנה גם פה,אבל מה לעשות הם עדיין בנים.
------------
אני-כן כן יפה לך..
ליאור-נו מה?ככה זה פה!
אני-אה וואלה? אולי זה ככה אבל אתה לא צריך להיסחף,אתה עוד שניה גמרת שם.
ליאור-נו מה אני יעשה שאני רואה שתיים כאלה.
אני-דיי נו אתה מעצבן אותי.
ליאור-טוב.
אני-תסתום כבר.לי יש הרבה יותר גדולים משלה!
ליאור-חחחח
אני-נו מה אתה צוחק?
ליאור-את באמת מקנאה מאיזה פרחה שעוברת בחוף בלי חזיה?
אני-לא אמרתי..ובטעות הסתכלת עליה...
ליאור-אני אמרתי,כי אני בן.
אני-חח אתה טועה,ודרך אגב,גמאני בת ואני לא מסתכלת על בנים.
ליאור-נו זה לא אותו דבר.
אני-ניראה לי שכן.
ליאור-דיי נו תודי שאת מקנאה..נו נו..אני מחכה.
אני-חחח י'חרא..מותר לי!
ליאור-חחח אני חולה עלייך..קנאית שלי!
אני-חחח..
ליאור-אבל שאני מקנא לך,מה שאת עושה לי!
אני-חחח
ליאור-אולי תפסיקי לצחוק?
אני-חח טוב...הפכתי לרצינית.
ליאור-אווו..
אני-חחחחח...ושוב צחקתי...תודה תודהה ששלי הרבה יותר יפים משלה!
ליאור-ת'אמת?
אני-כן..
ליאור-כבר שכחתי.
אני-חחח כבר?
ליאור-כה..
אני-לא יפה!!
ליאור-גם את שכחת אותי..
אני-לא נכוןןןןןןןן..
ליאור-עובדה!
אני-וואי איתך...
ליאור-איייי כמה שאתה אוהבת אותי,זה לא יואמן.
אני-חח נכון!!
ליאור-גמאני אותך קטנטונת; וחיבק אותי אליו חזק, כ"כ כ"כ אוהב,הוסיף.
ליאור קירב אל פניו לשלי,כבר יכולתי להרגיש את ריחו המטריף,הממכר.
ליבו פעם בחוזקה,הרגשתי אותו מהקירבה.
ליבי פעם בקצב לא סדיר,פעימות חזקות.
שפתינו נגעו לו נגעו,אפינו שיחקנו להם וניפגשו.
אני וליאור התנשקנו נשיקה ארוכה ועמוקה.
לשונו היתחברה לשלי,לשלונו מנסה לתפוס את שלי ולהרגיש אותה כולה שלה,
בדיוק כמו ליבי,שהוא שלו,בדיוק עכשיו,ולעד.
אין לי מושג איך,אבל הגענו למיטה,ואני נישכבתי,ליאור היה מעליי.
התחלנו להיתנשק,ולגעת אחד בשניה.
היה כבר לפנות ערב,החלטנו לבלות את הלילה ביחד.
וכך היה.
שכבנו,בפעם הראשונה,אחרי ניר.
אני שכבתי על חזהו של ליאור,שאמר לי לי מילים כ"כ יפות של אהבה.
חיכיתי לרגע הזה בקוצר רוח,התגעגעתי אליו,ועכשיו באמת הרגשתי שהוא היה חסר לי,שאין לו תחליף.
הרגשתי אהבה כ"כ עמוקה,שלווה פנימית,רגועה.
"אני אוהבת אותך"..התחלתי להגיד לו..ונשקתי שוב על שפתיו,אוהבת כ"כ,הוספתי.
שוב פעם התקרבלנו בתוך עצמנו,ביחד,אחד עם השני,מתחת לשמיכה.
ריחו הממכר,הטריף לי את החושים,נתן לי לאהוב אותו מחדש,
שפתיו דאגו לנשק בכל רגע נתון את שפתיי,ולהראות להם כמה שהן מכורות אליהן.
לאחר כמה זמן,של אהבה,חיבוקים נישוקים וכל מה שרק אפשר,החלטנו לקום מהמיטה,ולהיתקלח.
ניכסנו ביחד להיתקלח,מקלחת מרעננת.
ת'אמת?שהיה כ"כ כיף,נהנתי לבלות בן זרועותיו,שוב הרגשתי כ"כ נאהבת,ואני מתפלאה על עצמי,שלא חשבתי לרגע על ניר.
כאילו הוא יצא מראשי,מליבי,מנשמתי.
יצאנו ממקלחת שתינו,והתלבשנו.
אני-אתה רוצה לצאת היום אהובי?
ליאור-אני חושב שרצית ללכת לקרנבל.
אני-כן נכון..שמחתי כ"כ,ורציתי ממש ללכת.
ליאור-אז למה את מחכה?תתלבשי.
אני-כן,אבל בוא נודיע לגאיה ואופק.
ליאור-יאללה בואי.
יצאנו מהחדר מחובקים,הולכים לכיוון חדרם של אופק וגאיה,ודפקנו על הדלת.
"רגעעעעעעעעעע"..נישמע קולה של גאיה.
ואחרי כמה דקות הדלת ניפתחה ושם עמדה ללא ספק גאיה.
אני-את נישמעת כמו אישה נשואה עם הרגעעעעעעעע הזה..חיכיתי אותה.
גאיה-חחח,אני נשואה.
אני-כן כן,באושר ובעושר לאופק.
גאיה-חח את לא יודעת כמה אושר,ועושררררררר..הדגישה.
אני-חחח שרוטה.
ליאור-חולות!
אני+גאיה-שתוק!!
ליאור-איי ככה?
אני-חח לא,ונישקתי אותו.
ליאור-אויי ככה אני אוהב אותך.
אני-רק ככה?? שיחקתי אותה נעלבת.
ליאור-לא,תמיד אהובתי.
גאיה-חחח את כבר לא כועסת עליו?
ליאור-לא היא לא.
אני-חח שתוק היא שאלה אותי,לא אני לא.
גאיה-חח שרוטים,טוב מה אתם עומדים בחוץ בואו כנסו,וניכנסנו.
אופק-היייייייייייי...
אני-הייייייייייייייייייייי אופקו'ששששששש
אופק-מה שלומךך מאמי?
אני-וואלה טוב,נכון שהיתעגעגת אלי?
אופק-נכון,תמיד!
אני-חיחי חמוד שכמותך.
אופק חייך.
ליאור-טוב תשמעו,אנחנו הולכים לקרנבל פה,אז אתם באים?
אופק-אממ,מצידי כן..גאיההה?..צעק לה,הולכים לקרנבל?
גאיה צעקה-אממ,בסדר,היא אמרה מהמקלחת.
אופק-סבבה אהובתי, אז הולכים,הסכים איתנו.
אני-אוקיי,אז עוד שעה וחצי תיהיו מוכנים ונצא.
אופק-אוקיי.
ליאור-אנחנו בחדר,ביי בנתיים.
אני-ביי מאמייייייי שלי,צעקתי לאופק.אני פשוט חולה עליו!
אופק-ביי לכם.
--------------------------
אני-יאללה הולכים?;אמרתי לליאור גאיה ואופק.
כולם-כן.
התחלנו ללכת אל מחוץ למלון,ותפסנו מונית.
ניכנסנו כולם למונית,והיתיישבנו.
"רגעעעעעעעעעעעע",צעקתי.
כולם-מה יש לך?
אני-שכחתי מש'ו.
ליאור-מה שכחת?
אני-חכו לי רגע,אני עולה שניה להביא מש'ו מהחדר.
ליאור-אוף איתך,יאללה זריז,פנה אלי; זה בסדר מצידך גבר?,פנה לנהג מונית.
הנהג-כן אבל אתם צריכים להוסיף כסף.
אני-קח,וזרקתי לו 5$,תן לו כמה שצריך,אמרתי לליאור,ועליתי לחדר.
אחרי כמה ד' חזרתי,אחרי שעשיתי מה שהייתי צריכה,וירדתי למונית.
ליאור-יאללה גבר,סע.
מונית-אין עוד מש'ו?
אני-לא,סע.
ונהג המונית החל לנסוע ואנחנו הגענו לאחר כ-חצי בערך.
המוזיקה הלטינית,וקצבי הסלסה הכניסו אותי לקצב סוחף,שכ"כ אהבתי,תמיד אהבתי לרקוד,רקדתי מגיל קטן,
אבל הפסקתי לרקוד לפני 3 שנים בערך.
אני ליאור,גאיה ואופק התחלנו לרקוד.
כל אחת עם בן זוגה,צמודים צמודים,רחוקים,מסוחררים,נהנים,רוקדים בקצב ממכר,סוחף,משגע.
רקדנו עוד כמה דקות,החלפנו זוגות,ואז חזרתי לליאור.
היה ריקוד זוגות ואני וליאור רקדנו,נהנו כ"כ.
עד ש...
ליאור-היית חייבת לעשות לי את זה?,הוא אמר ברצינות גמורה..
יצא פרק ארוך...
תגיבווו והרבההההההההההההה..
אוהבת הכי שיש,סתוי
איייייייייייייייןןן סוףף לשלמוווווות
יואווו איזה יפה את מתארתת הכככככככלל
אני פשוטטטטטט בשוקקקק...[אני בשוק אני בהלם אני ה=מ=ו=מ=ה עזבי נדפקתיי]
קיצררר...יצאאא פררררררק סוףףף הדרךךךך=]
ובקשר למה שהיא עשתה לוו..חחחחח יש לי כמה רעיונותתתת😊
בתאלושששש
חח תודה חיים שלי...
באמת השקעתי על הפרק,לא יודעת מה קרה לי אבל נפלה עלי מן מוזה כזאת,חחח..
אבל מה קורה עם התגובות?שכחתם? 😕
יאללה להגיב מתוקות..
סתוי 😊
מי חשב שיהיה פרק בלי תגובה שליי ??!?!?!
אהההההה ??!?!?!
סתיוו'ק
מושלםםםםםםםםםםםם
פשוט מעלףףף
לא משתנהה 😊
תמשיכי מאמיי
מהררר