הקטע האחרון קצת מוזר.... איך פתאום הוא יצא עליה ככה בעצבנות למה היא ממש הייתה עצבניתתתת?!....
אבל תמשיכי כי אני ממה לדעתת מה ההמשךךךךךךךךךךך
איזה חוצפןןן
סיפור ממש יפהה
תמשיכייי,
אוהבת*-*אולוש*-*
אושר תופס יותר מדי גובה!
הסיפור ממש יפה תמשיכי!
המשך...
עליתי לבית שלי,
איך שאמא שלי ראתה אותי,
היא צעקה לי,
"סבטה!!!!"
"מה?!"
"ההורים של דורון,נדב,גיא ואושר מגיעים עליינו היום,
תיהי מוכנה"
שחכתי להגיד לכם שההורים שלהם וההורים שלי בקשר מצוין,
עוד מהתיכון,
ארבעתם למדו בייחד,
הם חברים מאוד טובים,
ותמיד או שההורים שלי הולכים עלייהם או שההורים שלהם באים עליינו,
אבל עכשיו לא היה לי כוח לראות ת'פרצופים של ההורים של אושר!!!,
הדבר היחיד שרציתי זה להכנס לחדר שלי,
להסתגר שם,
ולא לצאת משם בחיים!!!,
לא יכולתי להגיד את זה לאמא שלי כי היא 100% תפול עלי בחקירות צולבות מכל הכיוונים,
מה קרה?!,
למה החלטת להסתגר בחדרך ולא לצאת?!,
האם מישהו פגע בך?!,
וכו'...
חייכתי בכל הכוח ושאלתי באיזה שעה ההורים שלהם באים עלינו,
"עוד שעתיים,
וכמו שכבר אמרתי לך תיהיה מוכנה יש מצב שגם הבנים יבואו איתם"
המשכתי לחייך,
רציתי להגיד לאמא שלי למה דווקא היום?!,
כשרע לי כל כך?!,
לא יכולתם לקבוע יום אחר?!,
דווקא היום?!,
מה עובר עליכם לעזאזל?!,
אבל לא יכולתי להגיד יותר כלום,
אמא שלי לא אשמה במה שקרה!!,
ואני לא יכולה לפול עלייה!!,
"אמא הלכתי לחדר שלי,
אני אשן איזה חצי שעה ואז אתחיל להתארגן,
בשביל להיות יותר רעננה"
אמא שלי חייכה עלי,
"אוקי,
חלומות פז"
חייכתי עלייה,
כן בטח חלומות פז!!,
סיוטים נעימים,
עם יש דבר כזה בכלל!!!
*******************
תגיבו...
יוווווווווווו
הממממששששךךךך
המשךךךךךךךךך סיפור מהמם!!!