פליזזזזזזזזזזזזז תמשיכייייייייייי
ת' לכולכם/ן על התגובות,
מתה עלייכם/ן מווווווואהההההההההה,
אוהבת אותכם/ן!!!
המשך...
"אמת או חובה?"
די נבהלתי לרגע,
בטח 100% עם אני אגיד אמת היא תשאל אותי לייד אושר עם אני מאוהבת בו,
ואני יהיה חייבת להגיד ת'אמת וזה כן,
ועם אני אגיד חובה היא תגיד לי לנשק אותו,
ואני יהיה חייבת לעשות את זה כי זה חובה,
ידעתי מה הראש שלה מתכנן,
כי הכרתי אותה יותר מידי טוב ודי נלחצתי,
כולם צעקו לי שאני אבחר כבר,
אמת או חובה,
"חובה",
לא האמנתי שזאת אני אמרתי את זה!!!,
מה לעזאזל נכנס בי?!,
מה אני אעשה עם היא תגיד לי לנשק אותווווו,
מאז ומתמיד כולם הכירו אותי בתור ילדה שקטה וביישנית שלא העזה להוציא הגה מהפה שלה סתם בלי סיבה,
ועכשיו אני אצתרך לנשק אותו,
איך?!,
מאיפה אני אשיג ת'אומץ לנשק אותו?!,
מה אני עושה?!,
באותו הזמן רציתי שהאדמה תפרע את פייה ותבלע אותי,
אבל ידעתי שזה לא יקרה,
אז נשארתי שם בציפייה לראות מה יהיה גורלי,
"תנשקי את אושר"
איך ידעתי שזה מה שהיא תגיד?!,
מה אני עושה?!,
אושר מצידו כבר היה מוכן,
אבל איך אני אצליח?!,
פתאום שאלתי ת'שאלה הכי טיפשית שיכולתי לשאול,
"צרפתית או בלחי?"
"צרפתית,
למה מה נראה לך?!"
הכלבה הזאת ענתה לי!!,
אין בסוף המשחק אני הורגת אותהההה!!!!!!,
קמתי לנשק את אושר נשיקה צרפתית,
וגם הוא קם,
הוא ראה שאני לא יכולה,
שאין לי ת'אומץ לעשות את זה,
אז הוא נישק אותי בעצמו,
אחחחחחח....
איזה שפתייםםםםםםםם,
איזה נשיקההההההה,
לא האמנתי!!,
פשוט לא האמנתי שעכשיו אני!!,
זאת שאושר מתנשק איתה,
המושלם הזה מנשק אותיייייי,
גררררררר....
זה החלום הכי מתוק שלי,
זה הדבר שאני הכי רציתי אי פעם,
מאז שראיתי אותו בפעם הראשונה,
כולם מסביב שרקו לנו ומחאו כפיים,
אחרי כמה דקות התנתקנו,
נשמנו לרווחה,
אושר חייך עלי ואני עליו,
חזרנו למקומות שלנו
*************************
תגיבו...
ווווווווואייייייייייייייייייייייי מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם תמשיכייייייייייייייייי פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
יאאאא מהמםםם המשךךךךך פליזזזז מאמיייי
מהמםםםםםםםם
ואת מוזמנת לקרוא את הסיפור החדשש שליי
בנות שובבות!!
מואהה תמשיכי דחוףףף
מהמםםםםם
נו יאללה אני רוצה המשךךךךך!!!!
ת' לכולכן על התגובות,
חולה עליכן מווווואהההההההההה,
אוהבת אותכן!!,
הירמוסה אורין עם אני לא טועה נכון?,
אני גרועה בשמות סורי מאמי,
אני יקרא בהזדמנות ת' נישמתי
המשך...
סובבתי ת'בקבוק,
והוא נעצר על דורון,
החלטתי שזאת ההזדמנות שלי להחזיר ליעל,
היא תמיד הייתה מאוהבת בו,
עוד כשהיינו ילדים קטנים היא הייתה רודפת אחריו,
והוא מרוב טיפשותו ואדישתו לא התייחס עלייה ולא קלט שהיא בעצם מאוהבת בו,
ומחפשת טיפת תשומת לב מהאליל שלה,
"אמת או חובה?"
"חובה"
נו כמובן שהוא יקח ת'סיכון,
כמו תמיד,
"חובה אליך לנשק את הראשונה אשר שמת עלייה עין"
הוא קם וביקש מאלינור גם לקום,
היא קמה והוא נישק אותה,
יעל הסתכלה עלייהם,
ודמעה ירדה מזווית העין שלה,
כל כך הצטערתי על מה שעשיתי,
רציתי למות!!,
לקבל עונש מוות,
לחלות באיזה מחלה סופנית!!,
דורון ואלינור התנתקו,
וחזרו כל אחד/ת למקום שלו/ה,
"חכו שניה"
אף אחד/ת לא הבין/ה מה נכנס בי,
אושר הסתכל עלי המום,
וזה גם לא עניין אותי,
אפילו אני בעצמי לא הבנתי מה נכנס בי,
הרי תמיד הוא היה הדבר היחיד שמעניין אותי,
תמיד הוא היה בראש העניינים שלי,
מה קרה פתאום?!,
התקרבתי ליעל,
הושטתי לה ת'יד שלי,
"בואי שניה"
היא קמה בעזרת היד שלי,
הלכנו לחדר שלה,
,
היא סגרה ת'דלת של החדר שלה,
יעל: "הכל בסדר?"
אני: "כן אני פשוט מצטערת"
יעל: "על מה שקרה עם דורון ואלינור?"
אני: "כן לא חשבתי שדווקא אותה הוא ינשק"
יעל: "זה בסדר, זה מגיע לי"
אני: "לא!!,
אל תגידי את זה אפילו לא בצחוק,
לא הייתי צריכה לעשות את זה"
יעל: "עזבי,
בואי כולם/ן מחכים לנו"
יצאנו מהחדר של יעל,
והתיישבנו במקומות שלנו,
איפה שישבנו,
אלינור שאלה אותי ואותה עם הכל בסדר,
אמרנו בו זמנית שכן,
המשכנו לשחק,
דורון סובב ת'בקבוק והוא נעצר על נדב,
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
שיחקנו כך איזה שעתיים,
אחר כך נפרדנו וכל אחד/ת הלך/ה לבית שלו/ה,
אושר שאל אותי עם אני רוצה שהוא ילווה אותי לבית שלי,
הסכמתי...
*************************
תגיבו...
מושלםם
תמשיכיי יפתי
אוהבת*-*אולוש*-*
באסה ליעל...
המשךךךךךךך!!!!!