ניגמרר??? 😢 אוףף בוףף
מאמי הסיפור הזה יפה ברמות כמו כל סיפור שלך
תכתבי עוד סיפור פליזזזז חיחי
אוהבת המונייי מוואהההה
ת' חיים מושלמים שלי,
בהזדמנות אני אכתוב עוד סיפור 😉 ,
לאב יו 4 אבר נישמתי מוווווווואהההההההה
יאאאאאאאאא מה?!
כבר?! נגמממממר..?
בעעעעעעע...
סיפור יאפה לאללללה
אבל נגמר מהר מידי =[[[[[[
זה היה סיפור מהמם!!!!!!!!
תמשיכי ליכתוב סיפורים!!!!
חיחי
סיפור קצר וקולעע
אהבתיי!!
תרשמצי סיפורים כאלה הרבהה
מואהה
אורינו'ש!
זה מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
חבל שאת אלע שה עוד המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אבל זה מדהיםםםםםםםם
איזה יפההההה!!!
רק חבל שהוא קצר...
ת' רבה לכן,
שמחה שאהבתן ת'סיפור,
וכן הסיפור היה מאוד קצר כי לא היה לי ממש זמן לחשוב על סיפור ארוך בימים אלה,
אז החלטתי לפצות אותכן אבל בסיפור קצר,
בימים הקרובים יש מצב ,
שאני אתחיל בסיפור חדש,
אולי הוא לא יהיה שלי ולא יהיה כתוב על ידי,
אלה על ידי סופרות מאוד מפורסמות,
ספר אשר מאוד אהבתי,
עם המשכים מאוד ארוכים,
וסיפור מאוד ארוך,
מקווה שתאהבו אותו,
במחשבה שניה,
אני אתחיל לרשום אותו,
בנושא אחר אשר עכשיו אפתח,
מקווה שתאהבו אותו כמו את שאר הסיפורים אשר אני בעצמי כתבתי,
רק הסיפור אשר עכשיו אני אכתוב הוא לא יהיה שלי,
לקחתי ממנו קצת השראה לסיפור הנ"ל -*-אמת או חובה-*-,
כבר תבינו במה,
שלכן תמיד,
באהבה רבה,
הודיה לוי!!!
נ.ב. ת' רבה לכן על התמיכה, התגובות והעידוד,
אתן מעלות לי כל הזמן חיוך על הפנים עם כל תגובה ותגובה,
גם עם תגובות קצרות,
אוהבת,
מוווווווואהההההההההה!!! 😉