יופי לפחות יש לאושר קצת שכל...
סיפור מהמם
מחכה להמשך דחוףף
אוהבת*-*אולוש*-*
מדהיםםםם
שימי המשךךך נשמתי
מוואה ענקיתתת 😛
המשך...
הרגשתי כל כך רע,
רציתי למות,
באתי לקום מהמיטה והתעלפתי,
בטח קבלתי מכה בראש,
כי כשפתחתי ת'עיניים ראיתי את כולם עומדים מעלי,
אבא שלי הרים אותי על הידיים שלו והשכיב אותי על המיטה שלי,
נגעתי במקום שבו קיבלתי ת'מכה,
והרגשתי מין גולה כזאת,
וטיפה דם,
אבא שלי צרח עלי,
"את לא נורמלית או מה?!,
כמעת לא פתחת לעצמך ת'ראש לשתיים!!!"
"אני מצטערת,
לא יודעת מה קרה,
באתי לקום ופתאום התעלפתי"
"כן!!,
כי לא אכלת ולא שתית כלום כל היום!!!!"
"אני לא הייתי צמאה וגם לא רעבה"
"לפעמים צריך לאכול ולשתות בכוח!!,
אין מה לעשות!!"
השפלתי ת'עיניים שלי,
כולם יצאו מהחדר שלי ורק אושר נשאר לצידי,
הוא הסתכל עלי,
"זה בסדר,
הכל עבר,
אל תדאגי אני פה איתך,
הכל יהיה בסדר"
"כלום לא יהיה בסדר,
הכל על הפנים,
גרוע!!"
"עם זה בקשר עלי,
אני מצטער,
ב' ממך תסלחי לי,
את מאוד חשובה לי"
הוא ביקש ממני שאני אסתכל אליו וכך עשיתי,
"תגידי,
יש לי הצעה בשבילך,
אולי זה ישפר טיפה ת'מצב רוח שלך,
תמיד ידעתי שאת מאוהבת בי,
למרות שלא אמרתי זאת,
אני רוצה להציע לך שתיהיה חברה שלי,
ואולי כך תחזרי לעצמך,
כי גם אני בואי נגיד כך....
מרגיש עלייך משהו,
לא יודע מה,
אולי סתם מין חשיבות ודאגה כזאת,
אולי אהבה,
אבל בכל אופן,
את מאוד חשובה לי ואני מאוד דואג לך,
ורוצה שתיהיה חברה שלי,
תסכימי?"
חייכתי עליו,
"כן"
הוא גם חייך עלי וחיבק אותי
-+-+-סוף-+-+-
**************************
תגיבו...
אהבתם/ן / לא אהבתם/ן,
התגובות שלכם/ן מאוד חשובות לי,
ת' מראש,
שלכם/ן,
הודיה לוי 😉
חחח.. אוףף גם זה נגמרר
הסיפור היה מושלםם
ותשימי סיפור חדש ומהר חח..
ת' נישמתי,
שמחה שאהבת ת'סיפור,
בהזדמנות אני אכתוב סיפור חדש
ניגמר??????? 😢 אוףףף חחח
סיפור יפהה ברמותתתתת
תרשמי עוד אחדד חחח פליזז
מוואה ענקיתתת 😛
QUOTE (ילדונות_17 @ 02/04/2005) ת' נישמתי,
שמחה שאהבת ת'סיפור,
בהזדמנות אני אכתוב סיפור חדש
😉
QUOTE (ילדונות_17 @ 02/04/2005) ת' נישמתי,
שמחה שאהבת ת'סיפור,
בהזדמנות אני אכתוב סיפור חדש
אהבתי זאת לא מילה!!!!!
ואני כבר מחכההה לסיפור החדש חחחח...
גם הסיפור הזה נגמר?! 😢
סיפור מושלם כמו כל הסיפורים שלך!!
תכתבי עוד סיפור רק שיהיה ארוך פליזזז
אוהבת*-*אולוש*-*
QUOTE (ילדונות_17 @ 02/04/2005) ת' נישמתי,
שמחה שאהבת ת'סיפור,
בהזדמנות אני אכתוב סיפור חדש
😉
סיפור יאאאאאאאאאאאפהההה
תכתבי עודדדדדדדד סיפורים (: בהקדם האפשריי חח