סיפור מעניין [=
הסיפור אמיתי?
אוהבת המון,חן 😁 .
המשךךךךךךךךךךךך!!!!!!! :]]
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
הסיפור לא אמיתי
המשך...
התחלנו ללכת לכיוון הבית שלי,
אושר: "למה את מתביישת ממני?,
אני סה"כ בנאדם,
לא משהו רציני,
סתם אחד מהשורה,
אין לך מה להתבייש ממני"
אני: "זה לא רק ממך או בגללך"
אושר: "למה?,
תזרמי,
תיהיה חופשיה,
אל תתביישי מאף אחד/ת אף פעם,
כך לא תגיעי לשום מקום"
אני: "אני יודעת,
אבל אני לא יכולה לשנות את זה,
כך אני נולדתי,
וכך אני אשאר תמיד"
אושר: "אני אשנה את זה בשבילך"
אני: "איך?!"
אושר: "כך"
הוא טפס אותי,
הצמיד אותי עליו,
הדביק לי נשיקה בפה,
גרררררר....
אין אליו ועל הנשיקות שלו!!,
פשוט איןןןןןןן!!!!!!!!,
אחרי כמה דקות התנתקנו,
אושר: "את יודעת?"
אני: "מה?"
כמובן עם חיוך על הפנים מפה לאוזן,
אושר: "א. את נשקנית מצוינת
ב. הדבר שיגרום לך להפסיק להיות ביישנית,
הוא ביטחון עצמי גבוה"
אני: "אתה יודע?!,
אין לי ביטחון עצמי גבוה,
מה עכשיו?!,
מה אני אמורה להתאבד בגלל זה?!"
אושר: "איי מה את מתעצבנת?!,
מפריע לך שאני מדבר איתך?!,
מפריע לך מה שאני אומר לך?!,
אוקי ביי,
תלכי לבד,
לא מדבר איתך יותר,
את מוזרה את יודעת?!,
יש המון שהיו מתות שאני אזרוק להן איזה מילה,
'הי' גם יספיק להן,
ואת?!,
מתעצבנת?!,
תלכי,
לעזאזל!!!!"
אני כמו מפגרת לא עניתי לו,
השפלתי ת'עיניים לריצפה והלכתי הביתה לבד,
אתם/ן בטח יכולים להבין שהתחלתי לבכות,
והדמעות במקום להפסק הם רק הצטברו יותר ויותר,
בואו נראה אותכם/ן במצב כזה?!,
מה אתם/ן תעשו?!,
אני לא הצלחתי להגיב...
לא אשמה
**********************
תגיבו...
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם תמשיכייייייי!!!!!!
קטע מוזר...
המשךךךךךך סיפור יפה!
לא הבנתי את הקטע.. אבל חפיף..ניזרום..חחח
המשךךךךך!~!~!~!
אעעע?!
הוא מוזר..
נו מילא
המשך
וזה סיפור אמיתי? 😯
המששששששששששששך
אוהבתתת.. לילושית
גר איך הוא מדבר אלייך אני יקרע אותך.
סיפור מהמםםםםםםםםםםםם