נו תמשיכי אני כבר גוזז ציפורניים😊
גררררר ... בהתחלה חשבתי שהיא אוהבת את נדב 😊 אבל למה כולם בסיפור צריכות להתאהב בגדולים😊
מה אין קטנים נחמדים 😁
המשך ודחוףף
אני במת חבל על הזמןן
ת' לכולכם/ן על התגובות,
וואלה יודע למה?!,
כי יותר גדולים זה יותר מעניין,
יש יותר עקשן,
אוהבת את כולכם/ן,
מוווווווואההההההההה!!!,
אין עליכם/ן!!!
המשך...
"בואי תשבי,
עכשיו תביני הכל"
"מקווה מאוד"
התיישבתי לייד אור,
"נו?..
דבר,
אני רוצה להבין מה קורה פה"
"אוקי,
נכון את מכירה ת'חברה שלי?,
אז ליידה זאת אחותה"
"נו?..."
"החברה הזאת היא החברה שלי לשעבר,
ואחותה הגיעה איתה בגלל שהאקסית שלי,
חטפה התמוטטות עצבים ברגע שבאתי להפרד ממנה,
אז היא הגיעה עם אחותה שתעזור לה במקרה שהיא תחטוף עוד פעם התמוטטות עצבים,
כי רציתי להראות לה במי אני מאוהב על אמת,
ואת מי אני רוצה לבחור שתיהיה החברה שלי עכשיו,
בתיקווה שאותה אחת תסכים"
"נו תלך כבר ישר ולעניין,
ותגיד על מה רצית לדבר איתי כל כך דחוף,
פנים מול פנים"
"אני מאוהב בך,
ורוצה שאת תיהיה החברה שלי,
מקווה מאוד שתסכימי כי אני יודע שעשיתי לא מעט טעויות בחיים האלה,
ועל אותם טעויות אחיך הגדול עומר סיפר לך"
*******************************
תגיבו...
יאאאאאאא מהמםםםם
המשךךךךךךךךך!!!!!!!!
מושלםםםםם
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
מדהיםםםםם המשךךךךך ומהרררר מאמי
המשך...
"אני מאוד מצטערת,
אבל בין הטעויות האלה היה ניסיון אונס של החברה הכי טובה שלי,
ועל זה אני לא יכולה לסלוח ולעבור לסדר היום,
עם זה הדבר היחיד שרצית להגיד לי אני ממהרת,
ביי"
"אני מצטער,
איך קראו לחברה הכי טובה שלך?!"
"קראו?!,
היא לא מתה או משהו,
אז קוראים,
והיא עדיין החברה הכי טובה שלי,
שמה לימור,
מה אנסת כל כך הרבה בנות שאתה כבר לא זוכר ת'שמות שלהן?!"
"לא,
אני מצטער,
ב' ממך תסלחי לי"
"לא יכולה,
זהו?!,
אני יכולה ללכת?!,
להזכירך אני ממהרת"
"כן,
מצטער עוד פעם"
אני הלכתי משם כמה שיותר מהר,
התיישבתי לייד החדר של האחות,
על ספסל שהיה שם,
השפלתי ת'עיניים לריצפה,
'עשיתי ת'דבר הנכון?!,
פספסתי ת'בנאדם שאני הכי אוהבת בעולם הזה,
אבל הוא ניסה לאנוס את החברה הכי טובה שלי,
מה קורה לי?!,
לא משנה,
אני אשכח אותו,
ממש לא בא לי שהחבר שלי יהיה אנס'
*************************
תגיבו...
כמו תמיד מושלםםם
השמךך מאמי
מהמםם
שימי מהשך דחוףף
אוהבת*-*אולוש*-*
מ=ד=ה=י=םםםםם
שימי המשךךך
מוואה ענקיתתת 😛
המשך...
הרגשתי שמישהו נוגע לי בכתף,
הרמתי ת'עיניים בשביל לבדוק מיזה,
זה היה נדב,
"הכל בסדר?"
"כן,
ת',
מה אתה עושה פה?,
איך ידעת שאני כאן?"
"חוש שישי,
בואי לכיתה,
שלא תחטפי עכשיו עוד איחור"
"שניה"
קמתי,
הייתי מחוסרת כוחות,
בצעדים כבדים הלכתי אחרי נדב לכיתה שלנו,
התיישבתי לייד זאת שישבתי בשיעור הראשון,
ונדב התיישב במקום שלו,
אחרי כמה שניות היה צלצול להכנס לכיתות,
היום עבר מאוד מהר,
כמו תמיד עומר הלך הבייתה בלי לחכות לי,
אבל הפעם ידעתי פחות או יותר איך לחזור הבייתה,
הלכתי קצת לאיבוד,
אבל לא נורא,
העיקר הגעתי הבייתה,
לירון וההורים שלי ישבו בסלון,
עומר כמובן היה אצל החברה שלו,
אמרתי להם שלום והלכתי לחדר שלי,
סגרתי ת'דלת אחרי,
התיישבתי על המיטה,
ופשוט הדמעות התחילו לרדת מעצמם,
רציתי למות באותו רגע,
לא רציתי יותר לחיות,
הבנאדם שאני הכי אוהבת והוא איך שהוא אומר אוהב אותי,
התגלה כאנס אשר ניסה לאנוס את החברה הכי טובה שלי,
החיים אכזריים,
איך חשבתי אתמול בלילה שהחיים יפים?!,
מה יפה בהם?!
*********************
תגיבו...