|
|
|
-*-אהבה משחק ילדים-*-
בתור ילדה קטנה אף פעם לא חשבתי שאהבה יכולה לנצח,
כי במשפחה שלי אישית תמיד היו ריבים בין ההורים,
והם לא הצליחו להגיע להבנות,
חשבתי לעצמי יותר עדיף לא להתאהב באף אחד,
מאשר להתאהב ולריב איתו בלי הפסקה,
אבל קרה דווקא דבר די מצחיק,
שלא חשבתי שממנו יכולה לצאת אהבה,
אהבה שלמרות המרחק, הגילאים והאורך חיים תנצח,
אבל זה קרה...
אז כך אני אסביר לכם מה אני רוצה מהחיים שלכם בשביל שתיהיו יותר בעניינים,
ניתן לכם קצת פרטים עלי,
להתחלה,
ואז נתחיל בסיפור עצמו,
שמי: אורפז
בת: 14
אזור מגורים: אילת
אחים: 1 גדול בן 17
אחיות: 1 קטנה בת 12
הסיפור שלי מתחיל ביום ראשון,
הגעתי לחטיבת ביניים,
היום הראשון ללימודים,
מתחילה כיתה ז',
איך שאתם בטח מבינים כבר,
הייתי בלחץ הסטרי,
מזל שאחי הגדול היה איתי,
הוא הראה לי מה קורה שם ואז רץ על החברה שלו
**********************************************************
אהבתם?,
תגיבו ואני אמשיך...
לא אהבתם אני לא אמשיך...
מחכה לתגובות שלכם,
באהבה רבה,
הודיה לוי 😉
מותק תמשיכי נראה סיפור מענין....
הודיהההההההה התחלת סיפור חדששששששששש !!!!!11 יששששששששששש 😁 😂
חחחחח בטוח היה יהיה יפה ברמותת כמו הסיפור הקודם שלךךךך
שימי המשךךך נשמתי
מוואה ענקיתתת 😛
ת' מתוקות צ'לי 😛
המשך...
אח שלי פדופיל,
נו מה לעשות?!,
אני לא אשמה,
הוא בכיתה י"א וחברה שלו בשיכבה שלי,
להזכירכם אני בכיתה ז',
והיא גם בת 14 כמוני,
והוא בן 17,
טמבל,
קיצר,
הלכתי לכיתה שלי שתיהיה מהיום,
לפני שנכנסתי לכיתה באתי להוציא ת'פ"ל שלי מהתיק,
פתאום מישהו יצא מהכיתה שלי,
וישר עלי,
שתיינו נפלנו,
עד שקלטתי מה קורה,
פתאום ראיתי אותו,
חתיך משהו לא נורמלי!!!,
פשוט לא מהעולם הזה,
שיפשפתי ת'עיניים בשביל לבדוק שאני לא הוזה או חולמת,
ולא,
לא הזתי ולא חלמתי,
זה הוא,
מלאך!!!,
הוא קם ונתן לי ת'יד שלו בשביל לעזור לי גם לקום,
גמני קמתי,
"מצטער,
את בסדר?"
"כן,
זה בסדר"
"אני יכול לנחש שאת לומדת בכיתה הזאת נכון?"
הוא הצביע על הכיתה שלי מהיום,
"מהיום"
חייכתי עליו חצי חיוך,
והוא ציחקק,
"אני יכול להבין מזה שאת לא בדיוק מרוצה אה?"
"בכלל לא,
אבל יאללה נתרגל,
מאיזה כיתה אתה?,
כי אתה ממש לא נראה כמו מישהו בכיתה ז',
או שרק עלה לכיתה ז'"
"אני לא,
אני מכיתה י"א 1,
אח שלי הקטן יילמד איתך באותה כיתה,
אז באתי ללוות אותו"
"כיף לו,
אח שלי זרק אותי לקבנימט וברח לחברה שלו"
"וואלה?,
באיזה כיתה אח שלך?"
"גם מ-י"א אבל 2"
"וואלה?,
יש מצב שאני מכיר אותו,
איך קוראים לו?"
"עומר,
עומר אשש,
מכיר?"
"וואלה כן,
שמי אור,
אור גרמן,
נעים מאוד,
איך קוראים לך?"
"אורפז אשש"
*****************************************************
תגיבו...
פשש סיפור יפה ברמותת
תמשיכי מאמי
שימי המשךךך בבקשהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
נשמע סיפור יפה
תמשיכייי בובה
אוהבת*-*אולוש*-*
נו כבר המשךךך
נשמע סיפור מושלםםםם שימי המשךך כבר
המשך...
"שם יפה יש לך"
חייכתי עליו,
"ת' מאמי,
איך קוראים לאח שלך?"
"נדב,
נדב גרמן"
"וואלה?"
"וואלה,
אז בת כמה את?"
"14,
ואתה?"
"17 וחצי"
"וואלה"
"כן,
כנסי לכיתה שלך לפני שתאחרי...
אני מכיר ת'מחנכת שתיהיה לכם השנה,
יש לה פטיל קצר,
אז תזהרי שלא תיפול עלייך,
תעשי עלייה רושם טוב,
ויהיו לך פרוטקציות לכל השנה"
חייכתי עליו,
"אוקי,
ת',
ביי"
אור זז הצידה בשביל שאני אוכל להכנס לכיתה,
ובעצמו אחר כך הלך לכיוון השיכבה שלו ושל עומר אחי הגדול,
פתחתי ת'דלת,
ישר זיהיתי את אח שלו הקטן,
הם ממש דומים,
שתי טיפות מים,
הוא חייך עלי,
ואני עליו,
כל המקומות כבר היו טפוסים,
רק ליידו היה מקום פנוי,
התקרבתי לשולחן שלו,
"אני יכולה לשבת ליידך?"
"כן בטח תשבי"
התיישבתי לייד נדב,
"אז איך קוראים לך?"
"אורפז"
"נעים מאוד,
שמי נדב"
"כן אני יודעת כבר"
הוא חייך עלי,
"וואלה?,
מאיפה?,
למייטב ידיעתי זאת פעם ראשונה שאני רואה אותך"
"אח שלך הגדול אמר לי"
"וואלה?,
את מכירה את אור?"
"עכשיו נתקלתי בו,
ושתיינו נפלנו,
ועשינו הכרות קצרה,
הוא סיפר לי שאחיו הקטן יילמד איתי באותה כיתה,
ולאחיו הקטן קוראים נדב"
"וואלה?,
ואיך ידעת שאני אחיו הקטן?"
"כי אתם מאוד דומים"
"אוקי,
אז בת כמה את?"
"14 ואתה?"
"15,
עליתי מאוחר לכיתה א'"
"אה סבבה"
************************************
תגיבו...
וואי סיפורצ מושלםםםם
את חייבת להמשיך דחוףףף
אוהבת*-*אולוש*-*
וואיי הודיה יפה שלי עכשיו קראתי הכל
סיפור ממש יפה כפרה שימי המשךך דחוףףף
אוהבת המוןןן מואהההה
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|