|
|
|
המשך...
"יש לך אחים ואחיות?"
"כן,
אח אחד אשר לומד בשיכבה של אחיך הגדול,
ואחות קטנה בת 12"
"וואלה?,
איך קוראים לה ולו?"
"לאחי הגדול עומר,
ולאחותי הקטנה לירון,
יש לך עוד אחים ואחיות חוץ מאור?"
"וואלה יש,
אח קטן,
ועוד אחות גדולה,
כאילו יותר גדולה מאור"
"בני כמה הם?,
איך קוראים להם?"
"לאחי הקטן אושר הוא בן 6 וחצי,
ולאחותי הגדולה אלינור והיא בת 19,
ואור בן 17 וחצי"
"אוקי,
תגיד יש לאחיך הגדול אור חברה?"
"מה שמת אליו עין?,
תזהרי...
כי הוא לא בנאדם שכדי להתעסק איתו"
"למה?"
"הוא עושה צחוק מכל אחת ואחת,
הוא אף פעם לא לקח אף אחת ברצינות,
ויש לו חברה,
אבל בטח עד מחר..."
"עד מחר?,
למה?"
"נו מה את לא יודעת לבד?,
הוא מחפש רק דבר אחד,
כשהוא ימצא את מה שהוא רוצה הוא יזרוק אותה לקבנימט"
"אה..."
"אל תתאכזבי,
יש לך אותי,
ואני לא פחות טוב מאחי הגדול"
חייכתי עליו,
"ת' מאמי"
"זה בסדר"
פתאום נשמע הצלצול להכנס לכיתות,
אחרי כמה דקות נכנסה המחנכת שלנו לכיתה,
הבנתי את זה כי היא הציגה את עצמה ואמרה שהיא המחנכת שלנו,
היא דווקא נחמדה כזאת,
צעירה,
מהמורות האלה שמגיעות לבית-ספר עם חצאיות מיני וגופיות,
כל הבנים בכיתה שרקו לה,
וכנ"ל נדב
**************************************************
תגיבו...
חחח חמודים=))
מהמםםם
תמשיכי מאמי
אוהבת*-*אולוש*-*
הודיההה יפתי מדהיםםם שימי המשךךך דחוףףףף
אוהבת המוניי מואהההה
המשך...
הסתכלתי על התיקרה,
פתאום שמעתי ת'מחנכת קוראת לי בשם שלי,
מאיפה היא יודעת איך קוראים לי בכלל?!,
"כן?"
"קומי ותגשי עלי שניה"
קמתי וניגשתי עליה,
"כן המחנכת?"
"מתוקה את יכולה להביא גירים מחדר מורים?"
"אני לא יודעת איפה זה..."
"נדב יראה לך"
נדב דפק ת'חיוך של החיים שלו,
קם,
לקח לי ת'יד,
והלכנו בייחד לחדר מורים,
"מאיפה אתה יודע איפה חדר מורים?"
"אחי הגדול עשה לי סיור בבית-ספר"
"אחחחח...
איך אני מקנא בך"
נדב צחק,
"למה?"
"עם אני רק אבקש מאחי הגדול שיעשה לי סיור בבית-ספר,
הוא יעיף אותי לקבנימט,
יותר נכון כבר העיף"
נדב צחק,
"לא נורא,
אני יעשה לך סיור בבית-ספר,
תגידי לאן בא לך ללכת,
ואני אראה לך איפה זה נמצא,
אוקי?"
"ת' מאמי"
"בואי נעשה הסכם"
"איזה?"
די הופתעתי,
כמו שאתם כבר יכולים להבין לבד,
"את תפסיקי להגיד לי בלי הפסקה ת',
ואני אעזור לך בכל מה שקשור לבית-ספר ולאור,
אוקי?"
"למה לאור?,
הרי אמרת לי שהוא לא בנאדם שכדי להסתבך איתו"
"הלאו,
ילדונת אני אחיו הקטן,
הפוצילה מוצילה שלו,
הוא יקפוץ מהגג בשבילי,
אני אדבר איתו והוא לא יסבך אותך"
"למה אתה עושה את זה?"
*****************************************
תגיבו...
איזה חמוד נדבבב 😛
חחח "פוצילה מוצילה" אהבתי...
סיפור מהמםםם
תמשיכיי
אוהבת*-*אולוש*-*
אולה ת' יפתי,
ולגבי כל השאר...
מי שקורא ומתעניין בסיפור הנ"ל,
אשמח עם תשאירו תגובות...
שלכם,
הודיה לוי
המשך...
"סתם"
"בטוח?"
"כן"
בחדר מורים ראיתי את אחי הגדול מדבר עם איזה מורה,
אחי הגדול ראה אותי והסתובב עלי,
"נו איך הלך היום הראשון?!"
פתאום הוא ראה את נדב,
"נדב מה המצב?,
מה עם אור?,
הכל טוב?"
עניתי לו ואחר כך נדב ענה לו,
"היום הראשון?!,
אפילו השעור הראשון עדיין לא עבר"
"עצלנית"
אחי הגדול קרץ לי ואחר כך חייך,
ואחרי זה נדב ענה לו,
"וואלה מצוין,
ת'"
"אין בעד מה אחי,
תשמור עלייה כן?"
הוא קרץ לו עין והסתכל עלי,
נדה ענה לו,
"אני אשמור עלייה כמו על החיים שלי"
"כן כן שמענו אותך"
התערבתי,
"עומר?"
"דברי"
"איפה יש פה גירים?"
"רגע אני אביא לך"
הוא הביא לי 3 גירים,
"בשביל מה את צריכה גירים?"
"בשביל מה עוד?!,
בשביל המחנכת שלנו"
"אוקי ביי לכם,
שיהיה בהצלחה"
הוא הסתובב בחזרה על המורה שאיתה דיבר לפני שהגענו והפרענו,
ואני ונדב עלינו בחזרה לכיתה שלנו,
שאלתי את נדב,
"למה לא אמרת לי שאתה מכיר את אחי?"
"אני לא בדיוק מכיר אותו..."
"אז?!,
למה הוא דיבר איתך עכשיו עם אתה 'לא בדיוק מכיר אותו'?"
"הוא ואור ידידים טובים,
אז פעם בא עומר מדבר גם איתי"
"אוקי"
הגענו לכיתה שלנו,
נתתי למחנכת ת'גירים והתיישבנו במקומות שלנו
*******************************************
תגיבו...
הההההההההההההההההמשששששששששששךךךךךךךך
מהמםםםם,
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
ואי הסיםפור ממש ממש יפה וןגם די מרתק חח =]] המ שך בבקשה בובה =]
המשך...
היום הסתיים מאוד מהר,
כיוון שעומר כבר סיים ללמוד והלך הבייתה,
נדב הציע ללוות אותי עם אור והחברה של אור,
לאור יש מכונית משלו,
עם המכונית הם יקפיצו אותי,
הסכמתי,
כי לא ידעתי איך לעזאזל אני אמורה להגיע הבייתה,
בבוקר הלכתי לבית-ספר עם עומר,
ולא הסתכלתי על הדרך,
נכנסנו למכונית,
אור וחברה שלו שעם הזמן הבנתי ששמה סמדר,
ישבו מקדימה,
אור כמובן במושב של הנהג וסמדר חברה שלו ליידו,
ואני ונדב ישבנו מאחור,
אור חייך עלי,
"נו מלאכית מעופפת,
איך היה היום הראשון של כיתה ז'?"
"סבבה,
ת'"
"וואלה בכיף"
אור ענה לי,
אחר כך שאל את נדב איך עבר היום הראשון של כיתה ז' אצלו,
והוא גם ענה לו פחות או יותר כמוני,
אור הקפיץ אותי לבית שלי,
"ביי מתוקה,
יום טוב שיהיה לך"
ונדב נתן לי נשיקה בלחי,
חייכתי עלייהם ועליתי לבית שלי,
הרגשתי איך סמדר חברה של אור תוקעת בי מבטי קנאה,
כאילו היא הולכת להרוג אותי עכשיו,
אבל ניסיתי כמה שפחות להתייחס לזה,
איך שפתחתי ת'דלת,
לירון קפצה עלי ,
חיבקתי אותה בכל הכוח,
"נו איך עבר היום הראשון בכיתה ז'?"
היא שאלה אותי,
"כיף מאוד"
זרקתי ת'תיק שלי על השולחן,
והתיישבתי עם לירון על הספה בסלון,
"עומר בבית?"
"כן בחדר שלו עם חברה שלו"
"אוקי,
ואמא ואבא?"
"הם יצאו לקניות"
"אוקי,
אז עכשיו תספרי לי את,
איך הלך אצלך היום?"
"בסדר,
לא משהו"
"למה נישמתי"
"רבתי עם מישהו"
"מי?"
"סתם אחד מהכיתה שלי"
"אוקי"
פתאום עומר יצא מהחדר שלו עם החברה שלו מחובקים,
"נו ילדונת איך הלך היום?!,
כבר הספקת להתחיל עם אור?!,
אחר כך אני חייב לדבר איתך דחוף,
אני מלווה את שובל ,
ומדבר איתך ב-4 עיניים בקשר לאור!!"
עומר אמר לי
*******************************************
תגיבו...
ווואי אני רוצה לדעת על מה יש לו לדבר איתההההה
את חייבת להמשיך דחוףףףף
ד"א סיפור מושלםםם
אוהבת*-*אולוש*-*
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|