|
|
|
Yוב מחכים חחח
אבל תמשיכי דחוףףף
אוהבת*-*אולוש*-*
המשך...
"וואלה באסה רצח,
תגידי בא לך להפגש מחר?"
"איך?,
את באילת ואני בטבריה"
"אני אבקש מעומר שיקפיץ אותי עלייך,
לטבריה"
"אוקי בכיף,
אני רק אשמח מזה,
גם כך עכשיו לא ממש יש לי כוח לחיות"
"למה?,
קרה משהו?"
"ת'אמת כן"
"מה?!"
"זה קשור לאור,
אח של נדב"
"מה איתו?!"
"הוא..."
"הוא מה?"
"נכון אתמול?"
"נו...?"
"הוא היה פה בטבריה,
עם חברה שלו ועוד כמה בנים,
והוא כמעת.."
"כמעת מה?!"
"כמעת לא אנס אותי!!"
"איזה **-****!!!!!!"
"כן"
לימור התחילה לבכות,
"אל תבכי,
יהיה בסדר,
מחר אני יבוא עלייך,
נצא לקניון,
נעשה ת'דבר האהוב עליינו מכל"
ניסתי לרומם לה ת'מצב רוח,
אבל לא הצלחתי,
"מה?"
"מזה מה?!,
אה?!,
י'מעופפת שכמותך,
שופינג"
"אין לי מצב רוח"
"תשני טוב!!,
אבל לפני זה תעשי מקלחת קפואה,
ותרגישי יותר טוב,
לפחות בקצת"
"ת' חיים שלי,
אין עלייך"
"בשביל מה יש חברות טובות?!,
אה סתומה שלי?"
"ת',
מתה עלייך"
"אין בעד מה,
גמני עלייך"
*******************************
תגיבו...
עכשיו קראתי את כל הסיפור
והוא ממש מדהים
ה=מ=ש=ך דחוףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!
איזה בן זונה אוררר
בעע עליו
סיפור מהמם
תמשיכי מאמי
אוהבת*-*אולוש*-*
המשך...
טום רצה לדבר איתי,
אז לימור העבירה לו ת'ט"ל,
"תקחי ת'קרציה הזה,
הוא עולה לי על העצבים כבר"
צחקתי,
"אוקי,
ביי יפה שלי,
נפגש מחר"
"אוקי ביי נישמתי"
שמעתי את לימור וטום רבים,
ואחרי כמה שניות טום ענה לי,
"אורפז?"
"כן מותק?,
קרה משהו?"
"תגידי,
יש לך חבר?"
חייכתי לעצמי,
"לא,
למה מאמי?"
"לא סתם...
נפגש מחר,
תזהרי ממנה!!,
היא הפכה פה לקניבלית,
נשחה אותי ביד הכלבה"
צחקתי,
"אתם ממשיכים לריב כמו תמיד אה?,
מה כך מותק?,
איך עבר אליך היום הראשון בכיתה ז'?"
"וואלה מצוין,
רק שהסתומה הזאת העירה אותי ב-4 בבוקר,
ישנתי בשיעור הראשון,
וחטפתי מכתב להורים"
"על היום הראשון?!,
מהיר אתה אה?!"
"מה לעשות?"
"אוקי בכיף מותק,
נפגש מחר,
ביי מאמי"
"ביי מתוקה"
ניתקתי,
התיישבתי על הכורסא,
'איך הזמן עבר,
פעם אני וטום היינו מאוהבים,
פעם...
כשהם עוד היו גרים באילת,
ברגע שהם עברו,
הכל נעלם כאילו גם לא היה'
**************************
תגיבו...
מושלםםםםםםםםםםם
את חייבת להמשיך דחוףףף
אוהבת*-*אולוש*-*
עכשיו קראתי את כל הסיפור...חיחי
אה ו... זה ממש סיפור להגיע מאילת לטבריה אולי 8 שעות של נסיעה אז זה לא בדיוק "הקפצה"..חח..
המשך מאמי!!
אוהבת המונים שלי!!
המשך...
המשכתי לשבת כך על הכורסא כמה דקות,
אחר כך קמתי ורצתי לחדר של עומר,
הדלת הייתה סגורה,
דפקתי בדלת,
"מיזה?!?!"
"אני אורפז"
"רק רגע,
אני מחליף בגדים"
"אוקי"
התיישבתי לייד הדלת של החדר של עומר,
אחרי כמה דקות הוא פתח ת'דלת,
"מה?"
"תוכל להסיע אותי מחר לטבריה?"
"אני מקווה שאת צוחקת"
"אני לא"
"את יודעת איזה נסיעה זה?!,
8 שעות בערך"
"נו?..."
"מה נו?!,
לא!!,
תעופי לי מהעיניים עכשיו,
אין לי מצב רוח עלייך,
רבתי עם שובל,
ועכשיו את עולה לי על העצבים"
"מתי הספקת לריב איתה?!"
"עכשיו ב-ט"ל,
אני צריך ללכת,
ולגבי הנסיעה לטבריה,
אני חוזר ואומר לך תשכחי מזה!!!,
ביי"
"אבל.."
"שום אבל,
זוזי!!"
עומר נתן לי דחיפה קטנה,
ויצא בטיל מהבית,
טרק ת'דלת היציאה,
אני המשכתי לעמוד שם,
אוף!!!,
הלכתי להתקשר על לימור,
"לימור?"
"כן,
אורפז?"
"כן יפה שלי,
אני לא אוכל להגיע עלייך מחר"
"למה?"
"עומר לא רוצה להסיע אותי עלייך!!!,
גרררר...
אליו!!,
הוא עולה לי על העצבים כבר!!!!"
"לא משנה יפתי,
פעם אחרת,
מה כך?"
"באסה רצח!!"
"יהיה טוב"
"ת'"
"אורפז?"
"כן?"
"תקשיבי אני צריכה לזוז,
נדבר אחר כך טוב?"
"אוקי ביי"
ניתקתי,
הלכתי לחדר שלי,
טרקתי ת'דלת ונשכבתי על המיטה שלי,
'לעזאזל איתו!!!!,
אוף'
****************************
תגיבו...
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|