|
|
|
המשך...
אחרי כמה שניות נרדמתי,
התעוררתי עם הצלצול של ה-פ"ל שלי,
עניתי מהר,
"הלאו?"
"אורפז?"
שמעתי מישהו מתנשף,
והיה גם רעש ברקע,
אז לא זיהיתי ת'קול שלו,
"כן,
מיזה?"
"נדב,
מה כבר שחכת ת'קול שלי?,
תגידי מה את עושה?,
יש לך כח לרדת שניה החוצה?"
"מה קורה מותק?,
לא,
פשוט אתה מתנשף ונוסף לזה יש רעש ברקע,
מאיפה אתה מכיר ת'מ"ס פ"ל שלי?"
"יש לי קשרים,
וואלה מצוין מה איתך נישמתי?"
"הכל טוב,
אממ...
ישנתי,
עכשיו?,
קרה משהו?"
"לא,
סתם אני יושב לייד הבית שלך עם כמה ידידות וחברים,
ורציתי שתרדי,
תשבי איתנו,
רוצה?"
"וואלה בכיף,
אני אתארגן וארד,
תוכל לחכות לי בכניסה לבלוק שלי?"
"כן בטח,
אין בעיה"
"סבבה,
ביי מאמי נפגש"
"ביי מתוקה"
קמתי,
שטפתי פנים,
פתחתי ת'ארון,
הוצאתי חצאית מיני ורודה עם קיפולים,
קפקפי אצבע ורודים,
וגופיה ורודה צמודה על הגוף משהו **-****,
החלפתי בגדים מהר,
לקחתי ת'פ"ל אמרתי ללירון שתמסור לעומר ולהורים שלנו,
כשהם יחזרו,
שירדתי החוצה,
אחר כך יצאתי וסגרתי ת'דלת היציאה,
בכניסה לבלוק נדב חיכה לי כמו שקבענו,
הוא שרק לי ונתן לי נשיקה בלחי,
"כוסית את!!!"
הוא לבש חולצה שחורה זרוקה כזאת,
השער שלו היה מבולגן ,
ומכנס ג'ינס זרוק משופשף פצצה!!,
עם נעלי אדידס ,
"הולכים?"
"כן"
הוא לקח ת'יד שלי,
והלכנו יד ביד לחברים והידידות שלו,
הגענו עלייהם,
לא האמנתי למראה עייני!!,
אור וחברה שלו גם היו איתם!!!
*********************
תגיבו...
יאאאאא איזה מטחחח
המשךךךךךךך
אווו עכשיו יתחיל אקשן אני מקווה חחח
סיפור מושלםםםם בובה
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
מ=ו=ש=ל=םםםם
שימי המשךךך נשמה
מוואה ענקיתתת 😛
המשך...
"נדב?"
"קרה משהו?"
"מה אור וחברה שלו עושים פה?"
"סתם הם רצו לבוא איתנו...
לשבת בחוץ,
אל תדאגי אור לא יעשה לך כלום,
אני איתך"
"אבל?..."
"די,
רילקס,
הכל יהיה בסדר"
חייכתי עליו,
"זהו נרגעתי"
אבל מבפנים עדיין פחדתי,
"אורפזזזזזזזז!!!!!!!!!,
כוסיתתתתתתתתת!!!!!!!!"
אור צעק לי,
חייכתי עליו בכל הכוח,
"ת' מותק"
שאלתי את נדב,
"תגיד מה חברה שלו חירשת או מה?"
נדב צחק,
"למייטב ידיעתי לא,
למה?"
"הוא צעק לי שאני כוסית,
והיא לא עשתה כלום"
"היא מפחדת,
אור שונא שהבנות אומרות לו מה לעשות ומקנאות,
ועם מישהי שהוא יוצא איתה אומרת לו משהו כשהוא מסתכל או אומר לבנות אחרות 'כוסיות',
אז הוא ישר זורק אותן לקבנימט"
די הופתעתי,
"וואלה?"
"כן"
כל החברים שלו תקעו בי מבטים,
והבנות הסתכלו עלי במבטי קנאה,
אני ונדב התיישבנו לייד אור וחברה שלו,
אור אמר לנדב,
"אחי שיחקת אותה!!"
"אור אל תשתה יותר מידי,
זה דופק לך ת'ראש"
רק עכשיו שמתי לב,
שלייד אור היו על הריצפה זרוקים 5 פחיות טקילה ריקות,
ועוד פחית פתוחה ביד שלו,
"זה בסדר אח שלי,
הכל תחת שליטה"
*****************
תגיבו...
וואי רק שלא יקרה לה כלום
סיפור מהמםםםםם
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
המשך...
אור תקע בי מבטים,
בהתחלה הסתכל לי עמוק בעיניים,
אחר כך עבר לשפתיים,
ובסוף לחזה,
קמתי ובאתי ללכת משם,
הרגשתי בכלל לא בנוח,
ופחדתי,
נדב קם והלך אחרי,
ואור שרק לנו,
"איזה זוג מתגלה לנו פה!!!!!,
נדב סחטיין אליך אחי שיהיה בהצלחה"
נדב ענה לו,
"אור חלאס!!!,
תפסיק לשתות!!!"
נדב טפס לי ת'יד,
"לאן זה?!"
"אני מפחדת,
בא לי ללכת מפה,
ונוסף לכל אני בכלל לא מרגישה פה בנוח"
"אבל אמרת לי שאת נרגעת לא?!,
אני פה!!,
אני שומר עלייך!!,
עם אור רק יעז לגעת בך יהיה לו עסק איתי!!!"
"מה לא ראית איזה מבטים הוא תקע בי?!"
"נו ו?...
מה תוציא לו ת'עיניים עכשיו?!,
הוא שיכור תביני אותו,
וגם בנאדם שפוי היה תוקע בך מבטים,
את כוסית בובה שלי"
"בכל זאת בא לי ללכת הביתה"
"איכזבת אותי ובענק!!,
לא חשבתי שאת כזאת פחדנית,
תלכי...
הדרך פנוייה,
אני אעזוב אותך בשקט"
נדב עזב ת'יד שלי,
ולאט לאט התרחק ממני
***************************
תגיבו...
נו מה נדב לא מבין אוף איתו
סיפור מהמםםם
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
המשך חח אנלא עודמ תבקצב של ההמשכים אבל זה טוב =]
המשך...
אחרי כמה שניות,
כשנדב כבר היה עם כל החברים, הידידות, אור וחברה שלו,
שיניתי את דעתי,
"נדב?!"
הוא הסתובב עלי,
"מה?!"
"אתה יכול לבוא רגע?"
"כן"
נדב התקרב עלי,
"מה?"
"שיניתי את דעתי"
"יופי"
אבל למרות הכל ראו לפי הפנים שלו שהוא מאוכזב ובענק!!,
"בואי"
הוא לקח ת'יד שלי וחזרנו על כולם,
ידי ביד,
אור עוד פעם צעק לנו,
"מתי החתונה?!?!"
נדב עשה לו פרצוף כזה כאילו 'מתי תסתום ת'פה שלך כבר?',
אור בטח קרא אותו לפי הפנים,
וצחק כמו מטורף,
"זה בסדר אחי הקטן,
אני לא צריך אותה...
אל תדאג"
הוא חיבק ת'חברה שלו עוד יותר חזק והצמיד לה נשיקה על הפה,
אחרי שהוא התנתק ממנה הוא הסתכל עלי,
וראה שאני תוקעת בו מבטי קנאה,
וצחקק,
לא יודעת למה...
רציתי למות כשראיתי את אור מדביק לחברה שלו נשיקה על הפה,
הוא כזה חתיך אוףףףף,
והיא כלבה בת כלבה!!!!
******************
תגיבו...
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|