ווואייי בובההה מושלםםםםם אין מיליםםםם
שימי המשך דחוףףףף יפתי
המשך...
עומר ליווה את שובל,
ונכנס הבייתה,
"אורפז בואי לחדר שלי"
לירון נשארה לשבת על הספה ואני הלכתי כמו מהופנטת אחרי עומר,
נכנסנו לחדר של עומר,
"שבי על המיטה שלי"
התיישבתי על המיטה של עומר,
הוא סגר ת'דלת,
התיישב ליידי ולקח ת'יד שלי,
"תגידי את חושבת שאני צוחק או מה?!,
את לא קולטת שאת חשובה לי?!,
את אחותי הקטנה אנעל העולם!!,
אני מכיר את אור,
הוא ידיד טוב שלי,
ואני יודע בדיוק מה הוא מחפש בבנות,
ובלי עין הרע לא חסר לך יופי,
את תסבלי את לא מבינה?!,
אני לא רוצה שאחותי הקטנה תסבול!!!"
"למה שאני אסבול?!,
אני בת 14,
יודעת מצוין לשמור על עצמי!!!"
"טוב אני רואה אין לי ברירה,
אלה לספר לך ת'אמת"
"איזה אמת?!,
מה קרה?!"
"הוא אנס מישהי מהשיכבה שלנו,
י"א בובה,
ואת בכיתה ז',
מצאו אותה שוכבת מעולפת בשירותים של השכבה שלנו,
הוא קרע לה ת'בגדים והשאיר לה טראומה לכל החיים,
הוא חולה נפש תביני!!!"
"אבל..."
"אל תגידי לי שהספקת כבר להתאהב בו?!?!"
"נראה לי..."
"את לא נורמלית!!!,
מה אני אעשה איתך?!,
רק תגידי לי מה?!,
את יודעת שהוא שאל אותי עלייך היום?!"
"מה?"
"עם יש מצב שאת והוא תצאו בייחד מתישהו..."
"אבל יש לו חברה לא?!,
או שנדב צדק"
"צדק בקשר למה?"
"גם הוא אמר לי שאור מחפש רק דבר אחד...
והחברה הזאת שיש לו היא רק עד שהוא יקבל את מה שהוא רוצה ממנה,
ואז הוא יזרוק אותה"
"אני רואה שנדב מכיר את אחיו הגדול בעל פה"
***********************************
תגיבו...
המשך...
"אתה צוחק נכון?"
"בנושאים כאלה אני לא צוחק!!,
ועוד יותר כשזה קשור לאחיות הקטנות שלי"
"אבל...
אני מפחדת"
רעדתי כולי,
עומר חיבק אותי בכל הכוח,
"אל תדאגי אני אשמור עלייך כמו תמיד,
בשביל מה יש לך אותי?,
את אחיך הגדול?,
בשביל להסתבך בשבילך ובשביל לירון כפרות עלייכן,
הכל יהיה בסדר,
הוא לא יגע בך,
לפני זה יהיה לו עסק איתי"
"אני לא רוצה שיקרה לך משהו"
"מתוקה לא יקרה לי כלום"
"טוב"
הרמתי ת'עיניים שלי לעיניים שלו,
במבט מפוחד כזה ומתחנן,
עומר עוד פעם חזר ואמר,
"יהיה בסדר"
ניסיתי לחייך אבל לא הצלחתי,
אחרי כמה דקות נזכרתי שאני צריכה להתקשר ללימור,
החברה הכי טובה שלי,
נדפקנו בבתי-ספר שונים בגלל שהמשפחה שלה עברה דירה לפני חודש לטבריה,
"וואי"
"מה קרה?"
"שחכתי להתקשר"
"לאור?!"
"אין לי ת'מ"ס שלו בכלל"
"אה אוקי"
התנתקתי מהחיבוק ורצתי ל-ט"ל,
אחרי כמה צלצולים,
שמעתי את הקול של אחיה התאום,
"טום?"
"כן מי מדבר?"
"זאת אורפז מותק,
מה המצב?"
"וואלה מצוין,
מה איתך מתוקה?"
"הכל טוב,
תגיד לימור נמצאת?"
"כן רק רגע"
"ת' מותק"
אחרי כמה דקות לימור ענתה,
"הלאו?"
"לימוררררררר"
"יפה שליייייייי,
מה העניינים?!,
איך עבר עלייך היום הראשון בכיתה ז'?!"
**********************************************
תגיבו...
מהמםם
שימי מהשך
אוהבת*-*אולוש*-*
וואייייי מדהיםםםםםםם
המשךךך בובית צ'לי
המשך...
"את לא תאמיני"
"למה בובה שלי?!"
"עומר הלך איתי היום לבית-ספר,
וליווה אותי לכיתה החדשה שלי ואז ברח לחברה שלו"
"לזה אני מאמינה..."
צחקתי,
"אני יודעת"
"אז יפה שלי?,
למה אני לא אאמין?"
"הכרתי מישהו חדש היום,
מישהו אממממ...
לא בטוח,
שתי אחים"
"וואלה מהירה את אה?!,
חתיכים?"
"מאודדדד,
מהירה?,
למה מה איתך נזירה שלי?,
איך עבר עלייך היום הראשון שלך?"
"נזירה?,
מה שחכת את דניאל?"
"אתם עדיין בייחד?"
"כן,
ובאותה כיתה,
וגם טום וסיון בכיתה שלנו"
"סיון?,
איזה?"
"קוצ'רו,
בובה שלי,
מה עובר עלייך?"
"כלום יפה שלי,
כיף לך,
אני נדפקתי בכיתה שבה אני לא מכירה אף אחת/ד,
חוץ ממישהו שליידו אני יושבת,
אחד האחים"
"איך קוראים לו?"
"נדב"
"נדב מה?"
"גרמן"
"וואלה,
אני מכירה אותו!!,
נכון יש לו אח גדול בשם אור?"
"כן,
מאיפה את מכירה אותו?"
"סתם מאיזה מסיבה,
תשאלי אותו עלי,
נראה עם הוא זוכר אותי"
"אוקי"
"מה כך יפה שלי?"
********************************
תגיבו...
מהמםםםםם
תמשיכי
אוהבת*-*אולוש*-*
ת' מתוקות שלי,
אין עליכן,
שרופה עליכן מוווווווואההההההה,
אני הולכת לשתות וממשיכה 😉