יאאאאאאא המשך
אור הבן-****
אינעל אחותו אנס מסריח
מושלםםםםם
תמשיכי יפתי
אוהבת*-*אולוש*-*
מהמםםםם
שימי המשךךך
מוואה ענקיתתת 😛
אחחחחחחחחחחחחחחח סיפור מושלם!! תמשיכי מיד!!!!!!!!!!!111
הודיה יפתייי הסיפור מושלם כמוךךך בובההה
שימי המשךךך כפרע עלייך
המשך...
אחרי שהוא סיים לצחקק לו,
הוא זרק לי נשיקה באוויר,
נדב הסתכל עלי ואליו ולא הבין מה הולך שם,
"אורפז?"
"כן?"
"מזה היה אמור להיות?"
"כלום...,
נדפק לאחיך הגדול השכל"
"את זה אני יודע כבר,
אבל מזאת הנשיקה הזאת שהוא שלח לך?,
מה הפשר שלה?"
"כלום...,
אל תדאג,
הוא לא מעוניין בי ואני לא מעוניינת בו"
אור בטח שמע את זה,
כי הוא התעצבן,
קם טפס את נדב ביד,
ולקח אותו הצידה,
ואני?,
אני לא האמנתי שאמרתי את זה!!,
הרי מה לי לשקר לעצמי?,
אני מעוניינת באור!!,
למזלי הרע,
חברה של אור הסתכלה עלי במבט רצחני,
אני לא התייחסתי עלייה,
התיישבתי במקום שבו אני ונדב ישבנו בו,
בנתיים השיחה שהייתה בין אור ונדב הלכה כך:
אור: "מה הולך ביינך לבין אורפז?!,
אתם רציני חברים?!"
נדב: "אתה אמרת שאנחנו חברים ושאלת 'מתי החתונה',
או שאני טועה?!"
אור: "צחקתי יא טמבל!!!,
לא רציתי שתקח את זה רציני"
נדב: "אבל אני לקחתי אין מה לעשות,
כן אני ואורפז חברים!!,
תלך על החברה שלך...
היא מחכה לך"
אור: "איך שאנחנו מגיעים הבייתה הלך אליך!!!"
נדב: "מחכה בקוצר רוח"
בזה השיחה שלהם הסתיימה,
נדב חזר לשבת ליידי,
ואור התיישב לייד החברה שלו,
נדב חיבק אותי והצמיד אותי עליו,
הרגשתי ממש לא בנוח,
רציתי להקיא באותו הזמן,
שמתי לב שאור תוקע בנו מבטי קנאה
***************************
תגיבו...
סיפור מושלםםםם
תמשיכיי
אוהבת*-*אולוש*-*
יאאאאאא מדהיםםםם כמו תמידדדדד
תמשיכי מהררררר מאמיייי
המשך...
התרחקתי קצת מנדב,
"מה קרה לך?"
"כלום...
פשוט לא נעים לי"
"מה?!,
שחיבקתי אותך?!,
או שהצמדתי אותך עלי?!"
"גם וגם"
"מצטער,
עכשיו את יכולה להתקרב עלי בחזרה?"
אור הסתכל עליינו וצחק,
גרררר....
באותו הזמן רציתי להרוג אותווווו!!!!!!,
"כן"
התקרבתי על נדב בחזרה,
הפעם נדב לא חיבק אותי ולא נגע בי בכלל,
"אני מצטערת"
אמרתי לו,
"זה בסדר את לא חייבת לי כלום"
נדב די נעלב,
אבל בכל זאת הוא חייב להבין אותי!!,
גם לי יש רגשות עם הוא שכח!!,
אחרי שעתיים בחוץ,
כולם התפזרו,
חברה של אור הלכה,
והיחידים שנשארו היו אני אור ונדב,
אור אמר לי ולנדב,
"נו ילדים,
מה עושים?!"
נדב ענה לו,
"אתה שיכור,
תלך הבייתה תעשה מקלחת קפואה"
"אתה אחי הקטן,
תבוא איתי הבייתה ומייד!!"
אור טפס את נדב ביד,
ולאט לאט הם התרחקו,
אני נשארתי שם לבד,
לא רציתי לעלות הבייתה לפני שאני אעשה סדר במחשבות שלי,
התיישבתי במקום שבו אני ונדב ישבנו,
'מה לעזאזל אני רוצה מעצמי?!,
מה עובר עלי?!,
אני חייבת לרדת מאור!!,
הוא לא בשבילי!!,
יהיה מה שיהיה אני אשכח אותו לגמריי!!!',
עליתי הבייתה,
עומר, לירון וההורים שלנו ישבו בסלון,
איך שנכנסתי הבייתה,
עומר טפס אותי ביד ומשך אותי לחדר שלו,
הוא זרק אותי על המיטה שלו,
סגר ת'דלת,
"מה את נורמלית?!?!,
מה לעזאזל עובר עלייך?!?!"
***************
תגיבו...
כפרה דחוףף המשךךךךךךךך סיפור מעלףףףףף 😊
יוו בובה אנ'לא יכולה בלי המשךךךךךך חחח שימי המשךךך כמה שיותר מהרררררר פליזזזזז
מושלםםםם
מושלםםםםם
מושלםםםם!!!!
תמשיכיייי,
אוהבת*-*אולוש*-*