|
|
|
חחחחחחחחחח הודיה הסתבכתי ברמותתת מי בכיתה של אורפז אור או נדב??
שימי המשךך נשמה
מוואה ענקיתתת 😛
חחחח נדב מאמי..
הודיה כפרע שימי המשךךך
כן גם הסיפור וגם אני 😉 ,
איך שבטח שמתן לב כבר,
אני מבולבלת לגמרי,
מבלבלת בין השמות,
ומאמי כמו שכבר המתוקה_שלך כפרות עלייה אמרה כבר,
נדב בכיתה של אורפז,
ת' לכולכן על התגובות,
אין עלייכן,
מווווווווואהההההההה,
אוהבת את כולכן!!
המשך...
שמעתי שעומר בא לפתוח ת'דלת של החדר שלו,
קמתי ומהר ברחתי משם,
פתחתי ת'דלת של החדר שלי ונכנסתי לחדר,
סגרתי ת'דלת אחרי,
נשכבתי על המיטה שלי,
והסתכלתי על התיקרה,
'החתיך הזה מאוהב בי,
אין החיים יפים!!!',
חייכתי לעצמי,
פתאום ה-פ"ל שלי צלצל,
עניתי מהר,
"הלאו?"
"אורפז?"
"כן?"
"זה אור,
מה קורה?"
פששששש....
חיים ארוכים יהיו לו!!!,
בדיוק חשבתי אליו!!,
"מצוין,
מה איתך?"
"וואלה חיים ברוך השם,
אני חייב לדבר איתך דחוף,
נוכל להפגש מחר בקפטריה בהפסקה הגדולה?"
"אתה לא יכול להגיד לי את זה ב-פ"ל?,
מה שכל כך חשוב לך להגיד לי?"
"זה חייב להיות פנים מול פנים"
"אוקי,
קבענו"
"לילה-טוב,
ביי מאמי"
"ת',
גם לך,
ביי"
ניתקתי,
והלב שלי דפק כמו מטורף,
היה לי חיוך מרוח מפה עד להודעה חדשה
*************
תגיבו...
מושלםםםםםםםםם המשךךךךךךך חולה עלייך מואההההה
ואוווו
סיפור מושלםם
שימי המשךךך
יאאא איזה סיפור יפההההה
שימי המשךךךךך
המשך...
עם החיוך הזה נרדמתי,
חלמתי כמובן על אור,
אני והוא רוקדים סלואו צמוד,
ראיתי הכל במדויק,
כאילו זה קורה עכשיו,
במציאות ולא בחלום,
בבוקר התעוררתי,
מאושרת,
שרתי כל הדרך לאמבטייה,
שטפתי מהר פנים ושיניים,
עשיתי מקלחת של 5 דקות,
לבשתי חלוק ורצתי לחדר שלי,
פתחתי ת'ארון,
אין אני חייבת להיות היום יפה מתמידדדד!!,
נסיכה מן האגדות,
אגדה אגדה,
אבל שום דבר מעניין, חדש ויפה לא מצאתי,
הכל אותו דבר ומשעמם,
הוצאתי מכנס ג'ינס הגזרה הכי נמוכה שיש,
משופשף,
וחולצת תלבושת אחידה לבנה,
התלבשתי מהר,
אין מתה על המכנס הזה,
הולך בול על הגוף שלי,
כאילו טפרו אותו במיוחד בשבילי,
הסתרקתי,
התבשמתי,
ואז עומר דפק בדלת של החדר שלי,
"מיזה?"
"עומר,
אני יכול להכנס?"
"כן כנס"
עומר פתח ת'דלת ונכנס לחדר שלי,
"דבר ראשון,
בוקר טוב,
דבר שני,
עוד 5 דקות אנחנו יוצאים מהבית לבית-ספר"
"אוקי,
בוקר טוב,
תצא ותסגור ת'דלת,
אני עוד מעת יוצאת"
"טוב"
עומר יצא וסגר ת'דלת אחריו,
התאפרתי קצת,
איפור עדין כזה,
לבשתי קפקפי אצבע שחורים,
אירגנתי ת'תיק ויצאתי מהחדר,
חיפשתי את עומר,
אבל לא מצאתי אותו,
אמא שלי ישבה בסלון,
"אמא?"
"כן מתוקה?"
"איפה עומר?"
"למטה,
במכונית שלו,
מחכה לך"
"אוקי"
נתתי לאמא שלי נשיקה בלחי,
"ביי אמא"
"ביי מתוקה"
קיפצתי כל הדרך למכונית של עומר,
פתחתי ת'דלת והתיישבתי מקדימה לייד עומר,
חגרתי חגורת בטיחות וזזנו לבית-ספר,
"מה קרה שאת כל כך מאושרת?!,
שרה ומקפצת?"
******************
תגיבו...
אח סיפור מהמם נשמה ...אהבתי נורא....... תמשיכי גרררר אני יקרע אותך תמשיכי עכשיו.
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ודחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
תמישכייייי בדחיפותתתתתתתתת
המשך...
"כלום"
הסתכלתי על עומר וחייכתי,
"אני אוהבת אותך"
עומר חייך,
"יש לך חום או מה?,
תמיד את רבה איתי ועכשיו את אומרת שאת אוהבת אותי?,
או את רוצה לבקש ממני משהו?,
ועכשיו את מתחנפת?"
"לא זה ולא זה,
אני פשוט אוהבת אותך"
"טוב אני חייב להיות בטוח,
שניה נבדוק עם יש לך חום"
עומר שם ת'יד שלו על המצח שלי,
"לא אין לך,
מוזרה את אחותי הקטנה,
מוזרה מאוד,
אבל למרות הכל אני גם אוהב אותך"
"המשכתי לחייך"
"בואי נראה מה המחנכת שלך תגיד עכשיו,
מקווה שהיא תצליח לעביר אותך מקום,
שלא תשבי לייד נדב"
באותו הזמן גם לא היה אכפת לי מיזה,
הדבר היחיד שחשבתי אליו היה אור,
הגענו לשיכבה שלי,
נכנסנו לכיתה שלי,
די באיחור,
עומר ביקש לדבר עם המחנכת שלי,
והיא יצאה החוצה,
הוא ביקש ממנה שאני יהיה נוכחת בשיחה הזאת והמחנכת הסכימה,
"כן?,
אתה אחיה הגדול של אורפז עם אני לא טועה,
נכון?"
"כן,
את לא טועה,
רציתי לבקש ממך משהו עם זה אפשרי"
"מה?"
"רציתי שתעבירי את אורפז מקום,
שתשב לייד מישהו אחר,
וליד נדב ישב או תשב מישהו/י אחר/ת"
"יש לזה סיבה מסוימת שאני אמורה לדעת עלייה?"
"לא ממש,
אבל אני אשמח מאוד עם זה יהיה אפשרי"
"כן אין בעיה"
עומר חייך על המחנכת שלי,
"ת'"
ואחר כך הלך לכיתה שלו,
המחנכת הושיבה אותי לייד מישהי עם משקפיים,
מכוערת חבל"ז,
אבל עם אופי חמוד ביותר,
דיברנו קצת בשיעור,
ובהפסקה הגדולה,
לקחתי ת'תיק שלי ובאתי ללכת לקפטריה,
פתאום נדב טפס אותי ביד,
"מה עובר עלייך?!,
למה עומר ביקש שתעברי מקום?!"
"לא יודעת,
אני חייבת ללכת,
נדבר אחר כך ביי"
השתחררתי מהאחיזה שלו והלכתי לקפטריה,
איך שנכנסתי לקפטריה ראיתי את אור,
יושב עם חברה שלו ועוד איזה מישהי,
הוא הסתכל עלי וחייך,
"בואי"
התקרבתי עלייהם,
"רצית לדבר איתי דחוף פנים מול פנים לא?,
אז מה פשר האספה הזאת?"
*****************
תגיבו...
מושלםםםם
תמשיכיי דחוףףףף
אוהבת*-*אולוש*-*
בובה המשך דחוףףףףףףף ממש דחוףף סיפור ליגהה אמאאא מהמםם...
זה סיפור אמיתי??? 😂
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|