מושלםםםםםם
אבל לא הבנתי משהוו......... איך היא לא יודעת את הדרך לבית שלה מבצפר?? 😕
שימי המשךך בובה
מוואה ענקיתתת 😛
כי הבית-ספר חדש לה,
כיתה ז',
יום שני של הבית-ספר
המשך...
החלטתי שנמאס לי מהחיים האלה,
באתי לצאת ללכת למטבח בשביל לקחת סכין,
פתאום ראיתי בסלון את אור ועומר,
ההורים שלי היו בחדר שלהם,
ואחותי לירון הייתה בחדר שלה,
עומר אמר לי,
"אורפז?!"
"מה?!"
שיחקתי אותה כאילו אני לא רואה את אור,
"אני יכול לדבר איתך רגע בקשר לאור?,
ושהוא יהיה נוכח בשיחה הזאת?"
"כן דבר"
"תשבי ליידינו"
"אני עסוקה"
"חלאס לחפש תירוצים"
אור התערב,
"מה אתה רוצה עכשיו?!,
את מי אתה מתכנן לאנוס עכשיו?!,
אה?!,
מה נפל אליך?!"
התעצבנתי ולא היה אכפת לי שההורים שלי ישמעו ת'שיחה הזאת או לירון אחותי הקטנה,
עומר קם,
טפס אותי ביד,
ומשך אותי לכיוון הספה,
הוא הפיל אותי על הספה,
"עכשיו תשבי כאן בשקט ותקשיבי לי ולאור!!!!!"
************************
תגיבו...
המשךךךךךךךךך ודחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
הודיההה חחח הבנתי אבל עדיין....כאילו אני ידעתי את הדרך מהיום הראשון של כיתה ז'... חחח לא משנהה
שימי המשךך דחוףף
מוואה ענקיתתת 😛
חחח הולך להיות מעניין 😛
סיפור מהמםםם
שימי המשך
אוהבת*-*אולוש*-*
המשך...
אני: "למה?!,
מה תעשה לי עם אני לא ארצה להקשיב לכם?!"
עומר: "דיי להתנהג כמו תינוקת!!"
אני: "לא רוצה!!"
אור: "ב' ממך תקשיבי לי ולעומר,
אני נשבע לך שאני מצטער"
אני: "מצטער על מה?!,
על שניסית לאנוס את החברה הכי טובה שלי או שעל זה שאנסת כמה וכמה בנות אחרות?!"
אור: "מצטער על היום שבו נולדתי,
זה מספק אותך?!"
אני: "אור אתה פשוט מגעיל אותי!!,
בא לי להקיא רק מלחשוב אליך!!!!!"
אור: "את חושבת אליי?!"
אני: "לא על סבתא שלי יודע מה?!,
כן אליךךךךךך!!!!!!"
אור: "למה?!"
אני: "כי אני מאוהבת בךךךךךך!!!!!!,
ואתה טמבל, דוחה ומגעילללל!!!!!,
בא לי להקיע!!!!!"
הבנתי שאמרתי כמה וכמה מילים שלא הייתי צריכה להגיד,
אבל זה היה כבר מאוחר מידי
אור: "תחזרי שניה על מה שאמרת"
אני: "על מה שאמרתי מתי?!,
מה בדיוק?!,
אמרתי יותר מידי דברים למייטב ידיעתי"
ניסתי להתחמק אבל לא בדיוק הצלחתי
****************************
תגיבו...
וואי הינה אקשן 😛 חחחחח
מושלםםם
תמשיכייי מהררר בקשה בקשה בקשה 😁
אוהבת*-*אולוש*-*
הופה נינהנהנהנהנהנהנ הודיה את מלכה 😊 שימי המשך היום!!!
ת' מתוקות שלי,
אין אני מסמיקה פה כבר,
אוהבת את שתיכן,
אין עליכן מווווווואהההההההה,
עוד תגובה 1 ויהיה המשך 😉
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך