תגובה שניה
הודיה אני אוהבת אותך שימי המשך אני במתח של הלייף 🙄
המשך...
קמתי וברחתי מהסלון,
סגרתי ת'דלת אחרי,
התיישבתי צמוד לדלת,
שמעתי את אור דופק בדלת,
ואז ת'קול של אבא שלי,
אבא שלי: "מה הולך פה?!"
אור: "כלום אדוני,
אני רק רוצה לדבר עם אורפז"
אבא שלי: "עם היא נסגרה בחדר שלה,
אז היא לא רוצה לדבר איתך,
אני אבקש ממך לעזוב ת'בית שלי"
פתאום עומר התערב,
עומר: "אבא זה בסדר,
תחזור על אמא,
אנחנו מסתדרים,
זה סתם משחק,
הכל בסדר"
אבא שלי: "מקווה מאוד"
אבא שלי בטח חזר לחדר של ההורים שלי,
וסגר ת'דלת אחריו,
כי לא שמעתי יותר ת'קול שלו
אור: "אורפז תפתחי ת'דלת!!,
אל תעשי שטויות"
אני: "מה שאני עושה ומה שאני לא עושה זה לא עניינך,
תעוף מהבית שלי!!!!!"
עומר: "אורפז אור לא בא בשבילך,
אלה בשבילי"
אני: "אז שלא ירדוף אחרי,
הוא עולה לי על העצבים כבר"
אור: "תצאי מהחדר שלך,
אני אדבר איתך ואלך,
נשבע לך"
אני: "טוב,
שניה"
פתחתי ת'דלת לאט לאט,
וראיתי את עומר ואור מחוץ לחדר שלי,
אור: "בואי לסלון"
אני: "רגע"
הלכתי לסלון התיישבתי על הספה,
אור התיישב ליידי בצד אחד,
ועומר בצד השני,
אני: "יאללה דבר"
****************
תגיבו...
QUOTE (קיפיי @ 28/03/2005) תגובה שניה
הודיה אני אוהבת אותך שימי המשך אני במתח של הלייף 🙄
ת' נישמתי,
גמני אותך 😉
המשךך מאמי
מתה עלייך סיפור מושלםם
תמשיכי לכתוב היוםם בבקשה....
QUOTE (שנשןשנשן @ 28/03/2005) המשךך מאמי
מתה עלייך סיפור מושלםם
תמשיכי לכתוב היוםם בבקשה....
גמני עלייך יפתי,
ת' 😁 ,
עוד 2 תגובות ואני ממשיכה
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
והנה עוד 1......
חחח... סיפור מושלם כבר אמרתי נכון??? חחחחח...
מתה עלייך בובה
המשךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!
איזה סיפור יפה
בחיי אני מטורפת על הסיפורים שלך
המשך דחוף!!!
המשך...
אור החזיק לי ת'יד,
והסתכל לי עמוק בעיניים,
גמני הסתכלתי לו עמוק בעיניים,
כך ישבנו כמה דקות,
פתאום הוא אמר לעומר,
"אתה יכול ללכת לחדר שלך ב'?,
אני רוצה להשאר עם אורפז לבד"
עומר: "כן אין בעיה"
עומר נכנס לחדר שלו וסגר ת'דלת אחריו,
אור: "את מוכנה ב' לחזור על מה שאמרת?,
לפני שברחת לחדר שלך?"
אני כמו מהופנטת אמרתי,
"כן"
"תחזרי"
"אני מאוהבת בך"
הוא חייך ת'חיוך המתוק שלו,
התקרב עלי,
ונישק אותי נשיקה עדינה על השפתיים,
אחחחח....
איזה נשיקה!!,
נשיקה צרפתית מתוקה וטעימה,
איזה שפתיים יש לו חבל"ז,
עבות ומתוקות,
אחרי כמה דקות הוא התנתק ממני,
"עכשיו את תהיה מוכנה להסכים לי?"
באותו רגע שחכתי מהכל,
כאילו רק לפני כמה שניות נולדתי,
"על מה?"
"על הצאת החברות שאני עומד להציא לי?"
"תלוי"
חייכתי עליו,
"במה?"
"שתנשק אותי עוד פעם,
ואחרי זה אני לא רק יהיה מוכנה להסכים להצאת החברות שלך,
אלה גם לברוח איתך לאי בודד,
רק אתה ואני לבד"
הוא המשיך לחייך,
ועוד פעם נישק אותי,
אחרי זה הוא התנתק ממני,
"התיהיה חברה שלי?"
חייכתי,
"כן!!!"
הוא חיבק אותי בכל הכוח,
ואני אותו,
פתאום עומר יצא מהחדר שלו,
ראה אותנו מחובקים וחייך
-*-*-*-*-*-הסוף-*-*-*-*-*-
******************************
תגיבו... 😍 😁 😊 😯
אווףףף חבל שנגמר......
מאמי סיפור מושלםם תמשיכי לכתוב תמיד
מתה עלייךךך מווואאההה ענקיתתתתת
מוכשרת שלי הסיפור היה מושלםםםם
QUOTE (שנשןשנשן @ 28/03/2005) אווףףף חבל שנגמר......
מאמי סיפור מושלםם תמשיכי לכתוב תמיד
מתה עלייךךך מווואאההה ענקיתתתתת
מוכשרת שלי הסיפור היה מושלםםםם
אין עלייך,
ת' יפתי,
חולה עלייך מווווווואההההה,
שמחה שאהבת 😉
יאאאאאאאא אני גם רוצה נשיקה ממנו חיחיחי