דיי זה נגמר?! 😢
סיפור מושלםםם
את חייבת לכתוב לנו עוד סיפור 😛
אוהבת*-*אולוש*-*
אוי ממש אהבתי את הסיפור הזזה
יש לך כישרון את 😊
אוהבת! 😁
נגמר?! אוףף בוףף 😢
חיחי נשמה אהבתי רצחחח ת'סיפור
ובכלל מתה על כל הסיפורים שלך מאמי יש לך טונות של כישרון
מאמי את חייבת לכתוב עוד סיפור פליזזז מחכה בקוצר רוח לעוד סיפורי 😉
אוהבת אותך המוןןןן מווואהההה
ניגמר???? 😢 😢 😢
וואיייי איזה כישרון יש לךךךךךךך חחחחח סיפור מ=ה=מ=םםםםםם
תרשמי עוד סיפור.. פליזז
מוואה ענקיתתת 😛
סיפור מדהיייייייייים!!!!!
תכתבי עוד סיפוררר!!!
מה הסוף?? אבל הוא לא אנס? הוא לא מגעיל? מה קורה פה? גרררררררר אני דורש המשך!
ת' לכולכם/ן,
מווווווווואהההההההההה,
אוהבת כל אחד ואחת מכם/ן!!,
שרופה עלייכם/ן!!!,
בהזדמנות אני אכתוב סיפור חדש,
אין המשך מותק,
באהבה שום דבר לא משנה,
כשמאוהבים אז מאוהבים,
לקח לה קצת זמן לקלוט את זה,
אבל בסוף היא קלטה
מאמי סיפור מדהים..
אהבתי מאוד..
תכתבי עוד..!!
מווואאה.. שלי
אבל עכשי תכתבתי על התאהבות במישהו בגיל של הדוברת...... כי מספיק ללכת ותר מדי רחוק 😂
QUOTE (S-H-E-L-L-Y @ 29/03/2005) מאמי סיפור מדהים..
אהבתי מאוד..
תכתבי עוד..!!
מווואאה.. שלי
ת' יפתי,
אין עלייך מווווווואההההה,
שמחה שאהבת 😉,
בהזדמנות
QUOTE (SEXYman @ 29/03/2005) אבל עכשי תכתבתי על התאהבות במישהו בגיל של הדוברת...... כי מספיק ללכת ותר מדי רחוק 😂
לא הבנתי אותך מאמי,
בגיל של המה?!,
אוקי
סיפור מהמםםםם
תכתבי עוד סיפורים...את כותבת יפה
מה זהו נגמרר?????.....
סיפור ממש מהמם.. והודיה את כותבת מושלםםםם...
אבל איך אורפז בכיתה ז והיא בת 14??? אחותה לירון צריכה להיות בז' כי בגיל 12-13
הולכים לכיתה ז'...
וכנ"ל לגבי נדב...
ועוד משהו שלא הבנתי.. בהתחלה עומר לא הסכים לקשר.. ומה עכשיו הוא מחייך?
ויאללה עוד סיפורר..
א. ת' לכן מתוקות שלי,
בהזדמנות אני אכתוב סיפור חדש
ב. את יודעת לא כולם חייבים לעלות לכיתה 1 באותו גיל,
אני אתן לך הוכחה לזה,
לומד איתי מישהו בכיתה והוא בן 20,
י"ב,
הורידו אותו כיתות בעבר,
ונוסף לזה הוא עלה לכיתה א' מאוחר,
להזכירך אני בת 17 וחצי,
עומר ואור חברים,
אור הוכיח לו שהוא באמת אוהב את אורפז,
ובגלל זה עומר חייך כשראה את אורפז ואור מחובקים