המשך...
"מה אמור לעבור עלי?"
"את צוחקת או מה?!,
השתגעת לגמרי?!,
מה את יוצאת עם נדב?!,
את יודעת שאור צוחק עלייך מאחורי הגב שלך?!"
"לא..."
דמעות התחילו לרדת מתוך עייני,
"במקום להתבכיין תפסיקי להסתובב עם נדב ואור!!!!,
אני יודע מה אני אומר לךךךך!!!!!!,
תרגעי כברררררר,
תמצאי לך חברים, חברות ידידים וידידות אשר לא קשורים/ות לא לאור ולא לנדבבבבב!!!!!,
תרדי מהם כבררררר!!!!!!"
"אבל נדב בכיתה שלי ואני יושבת ליידו!!"
"אז תעברי מקום!!"
"כל המקומות טפוסים"
"יודעת מה?!,
מחר על הבוקר אני יבוא איתך לכיתה שלך,
ואחכה עד שהמורה שלך יגיע/תגיע,
אני אדבר עם המורה שלך ואבקש שתחליף/שיחליף מקומות בכיתה,
לייד נדב שמישהו אחר יישב ואת תשבי במקום אותו מישהו אחר!!"
"יש לנו על הבוקר מחר שיעור עם המחנכת"
"אז אני אדבר עם המחנכת!!,
אבל ב' ממך תבטיחי לי שאת לא מסתובבת יותר לא עם אור ולא עם נדב"
"מבטיחה"
עומר הסתכל לי עמוק בעיניים,
לא ידעתי עם אני אצליח לעמוד מאחורי המילה שלי,
אבל לא הייתה לי ברירה,
"עכשיו תצאי אני חייב להתקשר למישהו,
תסגרי אחרייך ת'דלת"
יצאתי וסגרתי אחרי ת'דלת,
אבל בכל זאת נשארתי לייד הדלת,
לא יודעת למה,
אבל משהו לא נתן לי ללכת משם,
פתאום שמעתי את עומר אומר,
"שלום אור נמצא?"
מה עכשיו?!,
למה הוא התקשר לאור?!,
הריי הבטחתי לו כבר שאני לא מסתובבת יותר לא עם אור ולא עם נדב,
אז?!,
מה קורה פה?!
*************
תגיבו...
מהמםםםם
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
מה אור? זה לא נדב שלומד איתה בכיתה?!
המשךךךךךךךך!!!
אופס התבלבלתי בשמות,
כן נדב לומד בכיתה שלה,
רגע אני אתקן את זה
גררררררררררררררררררררררררררררררררר איזה סיפור יפה תמשיכי מיד אני במתח!
המשך...
התיישבתי לייד הדלת של עומר,
בשביל להמשיך להקשיב לשיחה שלו,
"אור?"
"מדבר,
מיזה?"
"עומר,
זהו"
"מה זהו?,
דיברת עם אורפז בקשר עלי ועל נדב?"
"כן,
עכשיו תעשה לי טובה,
תרד מאחותי,
היא ילדה קטנה,
מה אתה מאוהב בה?,
נו באמת,
יש לך את סמדר,
חופשי תקרע לה ת'צורה ותעשה לה מה שאתה רוצה,
אבל עד אורפז"
"אני לא אגע באחותך תבין כבר,
אני מאוהב בה,
היא יותר מידי חשובה לי"
"אבל היא בת 14,
ואתה בן 17 וחצי,
תמצא לעצמך מישהי בגילך"
"באהבה הגיל לא משחק תפקיד"
"אבל אתם אוהבים גם דברים שונים!!"
"למה הכוונה?!"
"פולטיקה,
אתה מת על זה,
והיא לא"
"נו ו?...,
פולטיקה זה מין תחביב בשבילי,
היא יותר חשובה לי מזה!!,
אני אזרוק את זה בשבילה!!"
"אחי לא נראה לי שזה יצליח בינכם"
"תקשיב אני לא מתקרב עלייה או אומר לה על האהבה שלי כלפייה רק בגלל הכבוד שאני רוחש כלפיך,
אבל תן לה גם לחיות,
וגם לי,
היא החיים שלי"
"אני לא יכול,
אני מפחד,
אתה לפעמים לא שולט במעשים שלך"
*********************
תגיבו...
מהההההה???? יאאאאאאאאאאאאא
המשך דחוףףףףףףףףףףףףףף
וואי סיפור מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכייי דחוף פליזזזזזזז
אוהבת*-*אולוש*-*
זה היה כזה צפוווי
המשךךךךךךך!~!~!
המשך...
"אני מודה פישלתי פה ושם,
ועשיתי מעשים אשר לא הייתי צריך לעשות"
"ואחד מהם זה הניסיון אונס של החברה הכי טובה של אורפז,
לימור,
ואוסנת אשר נמצאה מעולפת עם בגדים קרועים בשיכבה שלנו,
בשירותים"
"כן,
אבל אני מבטיח לא לעשות כלום לאורפז,
אני לא אציק לה,
ואעשה רק דברים אשר היא תרצה בהם,
נשבע לך,
רק תיתן לי להודות באהבתי כלפייה,
אני אזרוק את סמדר היא גם לא מעניינת אותי,
אתה יודע שאני איתה עד עכשיו רק בשביל דבר אחד,
וגם בשביל שאורפז תקנא,
וזהוווווו,
אני לא מאוהב בסמדר אלה באורפז!!,
ב' ממך"
"לא,
אני חוזר ואומר,
אני לא הולך לקחת ת'סיכון הזה,
אורפז היא לא צעצוע,
יש לה רגשות!!"
"אני לא אפגע בה!!!!,
ולפי המבטים שלה,
היא גם מאוהבת בי,
ב' ממך תן לי להגיד לה את זה"
"לא!!"
"לא אכפת לי!!!,
בעצמך אמרת שלאורפז יש רגשות משלה,
אז מחר אני הולך לכיתה שלה ואומר לה שאני מאוהב בה,
אבל לפני זה אני אפרד מסמדר"
אור ניתק,
ואחר כך עומר ניתק,
אני כמובן נשארתי עם פה פעור,
המומה ממה ששמעתי עכשיו
************************
תגיבו...
מאמי לא נדב ניתק אלא אור ניתק..
ומושלםםםםם המשךךךך בובההה
חחח העיניינים מתחילים להסתבך חיחיחי
סיפור מושלםםם
תמשיכיי
אוהבת*-*אולוש*-*
ווואאייי
איזה סיפור יפפפהההה
המשךךךךךך