חחח
איזה יפה!
כמו תמיד!
תמשיכי!
מהמםםםםםםם
שימי המשךך
מוואה ענקיתתת 😛
אויייייייי אח מעצבןןןןן
שימי המשך שהוא לא יהיה בבית חחחחחח
המשך מאמיייייייייייייייייייי
כמו שכולם אמרו>>ה=מ=ש=ך!
ומה אח שלך רוצה? שילך לחפש ת'חברים שלו
יאא סיפור יפה!!
הילה אין על הסיפורים שלך.. את כותבת סוף 😊
יאללה שימי המשך בובה
ייוו.. חח כמה זמן לא הייתי בפורום הזה..
טוב נו כי לא הייתה לי סיבה, אבל עכשיו יש! הסיםור שלך מתוקה 😊
סיפור מדהים.. ואת כותבת בכלל סוף!
שימי המשך..
לאאאאאב יו.
המשךךךךךךך דחוווווווווףףףףףףףףףףףףףףף
המשךךךך דחוףףףףףףף ((:
אוהבת מלא, ניבו'ש 😊
חיחי שתנצל אותו..=)
ה=מ=ש=ך
איזה יפהההה המשךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך בובההההההההה
עכשיו סיימתי לקרוא את כל הסיפור מהתחלה ועד הסוף והוא פשוט מ=ה=מ=ם=!
יש לך סיפור נאדיר מה זה אהבתי!!!
ואגבבבב המשךךךך!!
הילושההההההההההההההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!
המשך מאמי מהרררררררר...
אני לא יכולה בלי הסיפור שלך כבר...
חיחיחי..
תמשיכי מהרררררררררררררררררר!!!
לאב יווווווווווווווו המון!!!!!!!!!!!!
אורוש
הילושההההההה
זה מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
ותתחברי לאיי סי כבר...בעעע