המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךך
המשך
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואייי כמה זמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
המששששששששששששששךך פלייייזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
נוווווווווווווווווווווווווווו איזה ייבוששששששששששששש
יאללללללהההההההההה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך !!!
נו אני במתחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!!!!!!
איזה סיפור יפההההה.... קראתי עכשיו את כולו מההתחלה!!
נגלה לך סוד... התחלתי לקרוא אותו בגלל שראיתי שאת כתבת אותו... ואהבת את הסיפור הקודם שלך... אהבה עיוורת... ובגלל שאת כותבת יפה אז החלטתי לקרוא גם את הסיפור הזה!! הוא יפההה!!! סחטן!! חיחי...
שימי המשךךךך
נווווווווווווווווו
?????????????????????
יייבושששששששששששששששששששששששש
המשך דחוף!!!!!!
נווווווווווווווווו
?????????????????????
יייבושששששששששששששששששששששששש
המשך דחוף!!!!!!
😯 😠 😯 😠 😯 😠
😠 😠 😠
המשך ומידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוףףףףףף דפקת לנו ייבוש!!
ניבו'ש 😊
איזה כישרון יפה יש לךךך :]]]
הילה!!!!!!!!!!!!!!!!!
שכחת מהסיפור שלך?!?!?!??!
😊 😊 😊 😊