אוךך... עכשיו נזכרתי למה אני לא אוהבת כול כך לקרוא סיפורים... בגלל היבוששש!!
אלוהיםםםם... תמשיכייייי 😢
יאאא נו מה זה כמה זמן אפשר לחכות?!?!
כבר הרבה זמן היא לא בפורום..!!
בנות יפות שלי אל תדאגו לא שכחתי מהסיפור הזה פשוט.. אתם זוכרת את הסיפור "אהבה עיוורת" ? אז יש סיכוי שהוא יהפוך לסרט....!!!!!!!! אני עובדת על זה קשה ובין הבגרויות שפתח , החבר והעבודה אין לי זמן להמשיך את הסיפור אז אני מפסיקה אותו לצערי כי זה סתם ייבוש בשבילכן... מקווה שאתן מבינות אותי.. אוהבת המוניםםםםםםם הילה !
וואאיי הלוואי שהוא יהיה סרט =]]]
ואל תפסיקייי..פליייזזז...את יכולה להמשיך לעיתים רחוקות אבל אל תפסיקי 😢 ....
המשךךךךךך !!!!!
מווואאהה שלי!
יאאא באמת הלוואי שהוא יהיה סרט..אין זה היה סיפור מהמםםםםם!!!!!!!!
להפסיק אותו זה עוד יותר גרועעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
אוווופההההההההההההההההההההההההההההה
אני עצובה!!
😢 😢 😢 😢 😢
סרט....?? 😮
יואוווו אמןן זה יהיה סרטטטטט חחח זה היה סיפור מ=ו=ש=ל=םםםם אז גם הסרט יהיה מושלםםםםם חיחיחיחי 😂 😁 😁 😂
מוואה ענקיתתת 😛
אני ממש מבינה אותך =]]
אני מאוד מאוד אוהבת את הסיפורים שלך שתדעי!!
אבל יש המון דברים אחריםם =/
שיהיה לך בהצלחה בסרט האפשרי,
אוהבת מלאא
אורוש
תודה בנות יפות שלי על התמיכה והאהבה , בלעדיכן לא הייתי כותבת בכלל סיפור , הכל בזכות הפירגונים שלכם.. אוהבת המוניםםםם!!
אני אנסה להמשיך את הסיפור פשוט אני במצב מאוד מבולבל עכשיו , גם ניפרדתי מהחבר שלי ואני לא יודעת מה אני רוצה מעצמי אז קשה לי להתבטא בכתיבה...
אוהבת.. הילה!
היללוש יפתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מה שלומך?????, התגעגעתי מאוד מאוד מאוד מאודד, אין לי בדיוק מחשב עכשיו הוא בתיקון. לכן רק
בהזמדנויות שיש לידי מחשב, אני כותבת ועולה לאתר. מה שלומך?? סיימת כבר ללמוד? אני סיימתי
אתמוללל במסיבת סיום בביצפר משהו מטורף היה כיף אדיר, אני שמחה אך גם עצובה. אני לא מאמינה
שמסייימים ללמוווודד!!! 😕 😕 , יש לך דברים חדשים לספר לייי?????? שנים שלא
שמעתי ממך, בהודעה שכתבת מעליי, כתבת שנפרדת מהחבר, 😢 😢 , למה יפה שליי????..הוא טס
או משהו???.....מקווה שתראי את ההודעה הזאת כמה שיותר מהר, אוהבבתת המווונייםם
והמון המון המון בהצלחה במגנים/בגרויותת 😊
רעותי מאמי גם המחשב שלי עושה שלי בעיות אני מקווה לדבר איתך בקרוב כן כי קרה אצלי הרבה ואני צריכה אותך מאמי שלי..... 😢
וואי מאמי איזה כיף שחזרת!!
אני מקווה שתיהי בסדר ואחרי שהכל יעבור ויסתדר תמשיכי לכתוב לנו את הסיפור!!
כי ייבשת אותנו קצת הייתי אומרת חחח
אז מתי שייצא לך שימי המשך...
נשמה יבשת אותנו משהו פ=ח=ד
מה קרה?? שימי המשךך
אוהבת אותך אלינוששששש
אני מבינה אותךך...והלוואי שהסיפור יהפוך לסרטט..!!
טוב אבל אל תשכחי אותנו בסוף הבגרויות שלך ואחרי שתיהיה יותר מאורגנת עם עצמך..
מואה..