הילההההה אני שמחה שחזרתתתת !!!
סיפור מהמםםםם
שימי המשךךך מאמי
מוואה ענקיתתת 😛
יוווווווווווווו איך התגעגעתי לסיפורים שלך הילה!
כרגיל, גם זה מדהים!
תמשיכי מהר!!!!
😍 😍 😍 😍 😍 😍
מדהים מדהים מדהים ו... שוב מדהים!
חח שימי המשך
ה=מ=ש=ךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
הילוש תגידי את מהקריות? מאיזה קריה?
יאאא איזה סיפור מהמםםם
תמשיכי לכתוב את כותבת ממש יפההה
מי זה תמיר? מאיפה הוא צץ?!
טוב שמחה שחזרתתתתתת...המשךך
אני לא מהקריות מאמי חבר שלי לשעבר היה משם.....
אבל אני מחיפה 😊
כבר המשך..
היללה!! מושלם =]
המשךךךך 😁
"נו אז היום אתם יוצאים?" התיישבה לירון על המיטה. "אממ אני מקווה האמת עדיין לא דיברנו סופית..."
"לא נורא אני בטוחה שהוא יתקשר עוד מעט שהוא יצא מהבסיס.." "כן.." "את בכלל רוצה לצאת איתו?" שאלה. "האמת שאני כבר לא יודעת.." "אין מה לדעת , תצאי ותהני.." "תיראי הוא ממש חמוד תמיר , המון זמן הוא רודף אחרי עוד מהתקופה שאני ואליאור היינו חברים וכל הזמן דחיתי אותו עכשיו החלטתי לתת לו הזדמנות וניראה מה יהיה..." "סבבה מאמי , אני מקווה שילך לכם טוב..." "גם אני.." חזרתי להסתכל בטלוויזיה ראיתי שלירון מגניבה לי מבטים מדי פעם.. לפתע הטלפון צילצל , זה היה תמיר. "היי.." "היי מתוקה מה המצב?" "בסדר מה איתך?" "הכל טוב.. אז מה רואים אותך היום..?" "אמממ כן..." "את נשמעת לי נורא מתלהבת.." "חח מצטערת אני קצת עייפה.." "אה אוקיי.. אז בכל אופן אני אתקשר אליך שאני אצא מהבית בערך?" "כן מאמי אין בעיה , יאללה ביי.." "ביי" ניתקתי את הטלפון ולירון המשיכה לבחון אותי. "את רוצה בכלל לצאת איתו??" "חחח לא יודעת , אני רק יודעת שאני חייבת לצאת עכשיו עם מישהו אחר ולא לחשוב על אליאור ולנסות להתקדם הלאה בחיים שלי.." "סבבה מאמי, תנצלי אותו קצת מותר לך!" "חחח פושעת.." "שטויות אחותי , צריך להתעלל קצת בבנים מה מגיע להם.." "חח גם בקובי?" "חח לא בקובי לא כפרה על החיים היפים שלי.." "חחח משוגעת.. קיצר ניראה לי אני עפה להתקלח עיניינים..." "חח מתרגשת..?" "פחחח מה אני אגיד לך אני ממש "בעננים"..." "חח כן שמתי לב.." "לא נורא מאמי תנסי להנות כמה שיותר.." "תודה מאמי יאללה בייי..."
אוחח אחי תפס אותי על חם.. הלשין לאמא אני אשתדל להמשיך בערב... לאב יו.. 😊