נווווווווווווו מה קרה?! יאלה איפה ההמשך???
תקעת לנו ייבוש יותר גדול ממה שיש במדבר סהרה...חח בלי קשר
קיצור מאמי שימי המשךךךךך!!!
מאמיייייי יפה שלי פליייייייייייז המשךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יאא איזה סיפור מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם ((:
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אוהבת מלא, ניבו'ש 😊
קודם כל סליחה אבל היה לי סיפור ארוךךךךךך , רבתי עם אמא שלי שהחליטה להתייחס אלי כמו לילדה קטנה והיא לקחה לי את המודם לשבוע כעונש אז לא יכלתי לרשום לכן המשך ולא היה נעים לי ללכת לחברות בשביל לכתוב המשך כי זה לוקח לי זמן.... מצטערת... אני מקווה שהיאא לא תעשה לי יותר בעיות... ואם אני לא אכתוב הרבה זמן תבינו למה.. אני ממש מצטערת יפות שלי אני שמחה שיש פה עדיין עוד שכמה שאוהבות את הסיפורים שלי , תודה נשמות מואההההההההההההההההה!!!
אזז יאלללללה המשששששששששךך מאמיי
מהמם
תמשיכייייי
אוהבת*-*אולוש*-*
היום נמשך ללא שום דבר מעניין , לירון הייתה עם קובי , דנית עם רוני , רעות עם גיל .. ואני.. אני יושבת לי איתם. "מה יוצאים היום?" שאל גיל. "כןן בכיף לאן יוצאים?" "לא יודע נלך לאיזה מסעדה כולנו ככה , יהיה כיף.." "סבבה.. אז מי בא?" כולם הינהנו בראשם להסכמה ואני שתקתי. "מה איתך שני את באה?" "לא יודעת , לא ניראה לי.." "מה למה???" קפצו כולם. "סתם אין לי ממש חשק..." "נוו אל תהיי מגעילה כולם הולכיםםם..." "בסדר תלכו מאמי , מזה אין לי חשק.." דנית ורעות החליפו ביניהן מבטים.. "טוב מאמי , אבל אם תשני את דעתך תתקשרי אלינו..." "בסדר מאמי אין בעיה.." חייכתי אליה ויצאתי מהכיתה.
נכנסתי הבייתה נזרקתי על המיטה , הדלקתי את הטלוויזיה , עלה ערוץ 24.. "אני רוצה שתדעי זה מכאן עד הסוף.." מהעצבים כיביתי את הטלוויזיה. "אוחחח מה עכשיו השיר הלא קשור הזה??" הסתובבתי במיטה לכיוון השני וראיתי את התמונה שלנו , אותי ואותו מחובקים עם חיוך ענק על השפתיים , אחח איזה תקופה יפה זאת הייתה... ההתחלה , רק בהתחלה היה לי טוב איתו.. אח"כ זה היה כל כך סתמי.. אלוהים לא הייתי רואה אותו בכלל.. פאק אפילו ליומהולדת שלי הוא לא בא!! אני נסעתי אליו... מה אני צריכה אותו? למה זה בכלל מציק לי? מה אני עד כדי כך נואשת לאהבה? לא! אני לא אשב ועיסגור את עצמי , אני עוד תעירה והחיים קצרים. הוא לא שווה את זה!! קמתי מהמיטה והרמתי את הטלפון תוך כמה שניות תיקתקתי את המספר של תמיר. "שלוםם מאמי מה המצב?" הוא הופתע לשמוע את קולי. "בסדר מה איתך?" "הכל מעולה.." "אני שמח..." "תיראה , תמיד אמרת לי להתקשר אליך שאני ארצה לשמוע מה יש לך להציע לי נכון? אז קדימה לך על זה..." "או הוו... יפה יפה.." "נו אז מה יש לך להציע?" "בשבילך מאמי? את העולם כולו..." "סבבה אז בוא ניראה אותך.. יש מצב להיפגש היום?" "אממ האמת שכן.. יש מצב שתגיעי לקריות?" "חח לא ניראה לי אתה תגיע לכאן..." "נו אבל אני אחזור עייף מהבסיס.." "אז תעשה מאמץ מאמי... אין מצב שאני באה.." "טוב מאמי אני אדבר איתך שאני אצא מהבסיס סבבה?" "בסדר מאמי.." ניתקתי את הטלפון..
חח לנסוע שוב לקריות רק זה חסר לי!! אני לא מוכנה שרק אני אבוא אליו כבר יש לי סיוט מזה..
פייייייי מאמי שמחים שחזרת ומקווים שלא יהיו יותר בעיות!!
אממ... סיפורים מהמם והמשך כל כך יפה..
המשךךךך נשמה שלי!!!
איזה כיף שחזרתתתתת, תכתבי המשךךך בובתתתתתתתתיי
ומקווה שהכל הסתדר איתך ועם אמאא 😁
מי זה תמיר???
כבר שכחתי תזכירו לי!!!!!!
מהמםםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךךךךךך