חחחחחח מאמי אהבתי רצח את התגובות שלך אליו..ככה כולםםםםםםםם צריכות להיות!!
תביאי המשךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףף
למחרת בבה"ס הרגשתי שונה כל מבט שהופנה אלי, כל מילה הקפיץ אותי. הרגשתי כאילו כולם יודעים , וכולם מדברים על זה... מרחמים עלי שאני מסכנה , כולם יודעים על הבגידה.... "בוקר טובבבבבב!!"
לירון קפצה עלי עם חיוך ענק על שפתייה... "היי.." "מה קרה לך מזה הפרצוף הזה??" "לא שמעת?" "לא שמעתי מה..?" "עלי ועל אליאור... הרי כולם כבר מדברים על זה לא?" "מדברים על מה? מה יש לך? אתה מוכנה להסביר לי??" "סתם עזבי.." "שני בואי הינה! תגידי לי מה קרה בינך לביןי אליאור.. אמרת לו שאת רוצה להיפרד ממנו??" "לא הספקתי.." סיננתי. "מזאת אומרת לא הספקת? שנייי תשבי מיד ותסבירי את עצמך!" פקדה עלי. התיישבתי על הספסל בקרוב והיא התיישבה אחריי , עינייה התרוצצו לכל עבר ולא נחו עד שהן נעצרו על עיני... "עכשיו תספרי לי הכל מההתחלה..." לחשה ברכות. "הוא בגד בי.." "מה?? אליאור?? מה? מי .? איך את יודעת??" "הייתה לי הרגשה כזאת , הוא בגד בי עם איזה ילדה בת 14 , יצא איתה ואמר לה שהם יהיו חברים מתי שהוא עוד היה איתי..." מה??? בן זונהההההההה!! אני לא מאמינה איזה כלב!"
"הוא כזה מניאק , בשביל מה הוא חזר אלי אז? בשביל מה???" לירון נתנה לי חיבוק גדול והרכינה את ראשי על כתפה.. "ששש די מאמי , אל תחשבי על זה , שימות , שיחנק הוא לא שווה את העצבים שלך...."
"אני יודעת.. חתיכת זבל.. איך הוא מעיז? ועוד עם הכונפה הזאת??" "כנראה הוא עד כדי כך נואש..." "חח כן הא?" גיחחתי. לירון הביטה בי דקות ארוכות אך לא הוציאה מילה... היא ליטפה את פניי וחייכה . "מה..?"
שאלתי בבישנות. "את לא מתחרטת...ששכבת איתו?" היססה. "לא. חד משמעית לא ! זה דבר שרציתי , ואני בחרתי בו.. אני שלמה עם ההחלטה שלי.." "יופי מאמי אני שמחה.." "אני לא מאמינה בחרטות! מה יתן לי אם אני אתחרט זה אומר שאפשר לשנות את המצב?" "צודקת.." היא נתנה לי עוד חיבוק. "אני מקווה שלא בכית בגללו!" "ניראה לך?? נשבעת לך שאפילו דימעה לא הזלתי.." "טוב מאוד מאמי ככה צריך..." "אז מה ככה מה חוץ?" "ניסיתי לשנות נושא..." "הכל מעולה.." "סבבה.. איך עם קובי..?" "כל טוב אנחנו עוד מעט חצי שנה ביחד!!" "באמת?!" "כן!" "איזה יופייי איזה מהר הזמן עובר אלוהים..." "תאמיני לי שכל יום אני אוהבת אותו יותר.." "חח איזה מתוקה.. אני בטוחה שגם הוא אותך.." לירון חייכה בסיפוק. "למה לעזעזעל אני אף פעם לא יכולה למצוא לי מישהו נורמלי? כאילו מה אני מגנט לבנים מתוסבכים ומטומטמים.???" "חחחח מאמי שלי , האהבה שלך היא עוד תגיע..." "חחח מתי בגיל הזהב.??" "חחח זה הכי השנים היפות לא?" "לא יסטומה זה גיל הנעורים.." "חח אופסיי..." 😁 "אוףף נשבר לי בסוף אני אהיה לסבית!!!" "חחח משוגעת.." "חח בעצם בנות זה יותר כאב ראש ניראה לי.." "חחח שאני אנסה אני אגיד לך.." "חח תהני!"
"וואייי כבר 8:35... המורה תהרוג אותנוווו!!!" "חח בואי נכנס מהר לכיתההה!!" קמנו מהספסל ורצנו במהרה לכיתה בתקווה שהמורה תוותר לנו ותיתן לנו להכינס בלי יותר מדי בעיות כי ממש אין לי ראש לזה...
מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
כמוו תמיייידדדדדדדד..!!
המשךךך יפיופפפההה
איזה מדהיייים
המשך ומהרררר
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכי מאמי זה פשוט מושלם
מ==ו==ש==ל==ם !!!!!!!
שימי המשךך בובה
מוואה ענקיתתת 😛
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
(: (: (: (:
כותבת כלכך יפהה..
אמאא..
המממממששששששךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
סיםור מושלם בובה!!!
המשך דחוףףףף
אוהבת המונים שלי!