מורן של מי התמונה בחתימה שלך?
איזה סיפור מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אני רוצה המשך דחוףףףףףףףףףף
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😊 😊 😊
שלחתי אליו הודעות והוא לא השיב , התקשרתי שוב... הוא אמר שהוא לא בבית ועוד מעט ידבר איתי..
הבטתי בשעון עברה שעה , שעתיים והוא עדיין לא חזר אלי... ידעתי שהוא מתחמק ידעתי שהוא מפחד להתעמת איתי... חזרתי לאייסי ואוריאן עדיין היתה שם.. "היי.. נו יש חדש.?" שלחה מיד. "הוא לא עונה לי.. את דיברת איתו?" "לא מאמי גם לי הוא לא עונה..." "אני מתה לדבר את מי מאיתנו הוא יוציא שקרנית. למרות שאני בטוחה שהוא יבחר בך אני והוא זה סיפור ישן..." "תשמעי אני לא יודעת מה להגיד לך... אני אל יודעת מה היה ביניכם אבל אני והוא זה משהו מיוחד.. מאוד!" "חחח בהתחלה מאמי גם אנחנו היינו משהו מיוחד חשבתי שהוא האהבה הכי גדולה שתהיה לי בחיים אבל כנראה שטעיתי... הוא כבר נתן לך כינוי?" "כן הוא קורא לי קושקוש.." "חח לכל מי שהוא מתחיל איתה הוא נותן לה כינוי.. הוא גורם לך להתאהב בו ".
"הוא אוהב אותי אני יודעת את זה , הוא תמיד אומר לי.." "הוא אמר לי את זה שילשום גם.. כנראה שאני אוהב אותך בשבילו זה סתם עוד 3 מילים...." "הינה הוא התחבר!!!" שלחתי לו הודעה וכך גם היא , לקח לו כמה שניות להגיב והוא התנהג בהכי טיבעיות שבעולם..." "תודה באמת שיצאת מהאייסי שלי.. ניראה לי הרגשת שם יותר מדי בנוח.. מחקת לי שמות??" "תירגע לא נגעתי בכלום.. אבל אני הולכת למחוק איזה שם בעוד כמה שניות..." "טוב.." השיב בקרירות. "מזה טוב?? אתה מוכן להסביר לי למה עשית את זה?" "עשיתי את מה?" "נו באמת אני כבר יודעת הכל למה אתה משקר לי? בשביל מה חזרת אלי בשביל לבגוד בי??" "לא!"
"אז מה ? בשביל מה???" "רציתי לבדוק אם אני עדיין אוהב אותך.." "אוי נו אל תמכור לי את הבולשיט הזה.."
"נו באמת.." "כן , כן אני גם מאמינה לך... חזרת אלי בשביל סקס נכון?" "ניראה לך??" "כן!!" "אני לא מאמין שאמרת לי כזה דבר.." "אז תאמין כי זאת האמת!" "לא נכון.." "אני לא מבינה אז למה לא חתכת את זה? למה לפגוע בי???" "לא רציתי לפגוע בך זה פשוט יצא ככה.. אני לא בידיוק אמרתי לך שאנחנו חברים..."
"מה?? איך אתה מעיז? אתה באת אלי כדי לחזור אלי , אתה ביקשת עוד הזדמנות!!" "לא..." "מה??. אההה עכשיו אני מבינה.. אתה מפחד שאני אשלח לה את השיחה... אל תדאג מאמי הילדה הזאת לא מעניינת אותי בכלל , זה ביני לבינך!" "למה בגדת בי?" "לא בגדתי בך תפסיקי להגיד את זה!! את סתם מנסה לסכסך ביני לבין אוריאן..." "וואי אליאור בא לי להרוג אותך!!! די עם השקריםםםם!!" "תפסיקי את לשקר יקנאית! הקנאה אוכלת אותךךךך..." "איזה ילד קטן אתה... איך הסכמתי לחזור אלייך בכלל? בעצם כל דבר לטובה , אתה עף מהחיים שלי והפעם לתמיד...ביי!!!" "בייי , ותדעי לך שאף פעם לא אהבתי אותך..." "בסדר שיהיה.. העיקר היית בא אלי מלא פעמים וכל הזמן אומר לי שאתה אוהב אותי ואפילו עכשיו אמרת שבגלל זה חזרת..." "פחח מתי באתי אלייך? את באת יותר!" "חח אני באתי אלייך רק שהלכתי לדודים שלי.. אחרת סה"כ פעם אחת באתי וזה היה השבוע..." "כן ואת שמנה ומכוערת ומגעילה!!!" "ווואיייייי אתה כזה ילד קטןןן אלוהיםםםם!! תוציא את הכל , תגיד לי כל מה שאתה חושב קדימה.." "את מגעילה וקנאית ומסריחה ובכלל לא אהבתי אותך ואת סתם מטומטמת..." "נירגעת?" "לא..." "יופי עכשיו תורי.. אתה חושב שאתה כזה שחקן גדול ושכל הבנות מתות עלייך ,אבל אתה סתם ילד חסר חיים שמתחיל עם ילדות קטנות באייסיקיו וממציא לו ידידות חושב שהוא זיין.. ואתה סתם מכוער אני הייתי איתך כי רציתי חבר , אתה כלום בשבילי אתה אוויר..." "מההההההההההההההההההההה בואנהההההההההה.... עלקק את אהבת אותיייי!!!"
"מאמי אם הייתי אוהבת אותך עכשיו הייתי עם דמעות בעיינים ,אבל מה שיפה זה שאתה עצבני ואני יושבת עם חיוך ענק על הפנים... אז תנחש במי שיחקו???" ראיתי אותו ממשיך להקליד ובאמת שלא היה לי עצבים לשמוע אותו... "את זונההההה ומגעילהההההה..." "תמשיך לקלל , זה לא מזיז לי זה רק גורם לי יותר לחייך..." "וואי אני עוד שניה שובר את המחשב.. אם היית לידי הייתי הורג אותך במכות!!!" "חחח שיהיה... טוב אני צריכה לעוף מפה ביי הומו!!" סגרתי את השיחה ומחקתי אותו מהרשימה שלי.. עשיתי לו איגנור ויצאתי מהאייסיקיו . כיביתי את המחשב ונישבכתי במיטה , זה הגיוני שאני באמת לא בוכה???
חחחחחחחחחחחחחחחחחח איזההה מצחיקייםםם...
מדברים כמו שתי ילדיםםם.. חחחחחחחחח..
הילווושש תמשיכי מאמי איזהה אלווווווווווווווווווווווווווף
חחחחחחח עשית אותו דפוק...
המשך ומהררררר
חחחחחחחחח
איזה תינוק הוא...
יורד עליה כמו ילד בן 10...
יאללה תמשיכי מאמי!
QUOTE (True_Star @ 14/03/2005) חחחחחחחחח
איזה תינוק הוא...
יורד עליה כמו ילד בן 10...
יאללה תמשיכי מאמי!
חח..
המשךך מואאהה
שלי..
מדהים!!!
שימי המשך מאמי...
אוהבת*-*אולוש*-*
סיפור מהמם מאמי!!!
מתה עלייך!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףף(:
סיפור יפההההההה ברמותתתתתתתתתת 😁
שימי המשךך נשמה
מוואה ענקיתתת 😛
מגניבבבבבב חחחחחחח
אהבתי נשמההה..
תמשיכיייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!