וווווווווווווווווווווווווווווואק אני ייהרוג אותווווו איזה ילד זבבבללללל איככככככככככס שונאת תבנים האלה שבוגדים זה הכי מיגעיל שיששששששששש מילא תיפרד מהשינייה ותיצא אם אחרת למה ליבגוד יזבל!?!?!?
ניכנסתי לזה האא..חחחחחח ביקיצוררררררררר בקשה אחת...כמו תימידדד
ה-מ-ש-ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊
"מה??" אוריאן היתה המומה. "כן זאת אני שני..." "מה את עושה פה? זה האייסי של אליאור..." "כן אני יודעת.. אני נכנסתי לאייסי שלו בשביל לדבר איתך.. אני חברה של אליאור.." "מה?? אין מצב את משקרת!"
"למה שאני אשקר?" "כי אני יודעת שאת רוצה אותו כבר הרבה זמן ואת פשוט מקנאה שהוא רוצה אותי.."
"ידעתי שזה מה שתחשבי , ועם המזל שלי פרצו לי לאייסי אם לא הייתי שולחת לך היסטורי שלי ושלו... את זוכרת שהוא בא אלי השבוע? אני מאמינה שאת יודעת על זה.." "כן הוא סיפר לי שהוא הלך אלייך השבוע ואת ניסית לנשק אותו..." "מה??? חחחח ממש... זה הוא בא אלי מרצונו והוא נישק אותי והוא רצה לחזור אלי.."
"אני לא מבינה למה שאני אאמין לך ולא לאליאור?" "כי אני אומרת לך את האמת.. טוב תיראי אני איתו גמרתי בכל אופן אבל תחליטי מה את רוצה לעשות איתו.... אם את בוחרת להיות איתו שיהיה לך בהצלחה רק תשמרי על עצמך טוב טוב כי כמו שהוא שיקר לי יש סיכוי שהוא יעשה את זה גם לך.. ואם לא אז בהצחה עם מישהו אחר.." "אני חייבת לעשות בירור עם אליאור.." "אין לי בעיה לעשות שיחה של שלושתינו ביחד , למרות שאני בטוחה שהוא יגיד שאני שקרנית או משהו...." השבתי. ידעתי שהוא יעדיף אותה על פני.. אוריאן זה יעד חדש.. אני כבר הייתי שלו.. כלב!! "אני מתקשרת אליו עכשיו אני רוצה לראות אם הוא יספר לי..." "בסדר אני כאן.." היא השיבה. הרמתי את הטלפון וחייגתי אל אליאור... "הלו?" "היי מה המצב?" "סבבה ממי מה איתך?" "הכל טוב.. נו איך היה אתמול?" "סבבה..." "יופי... היה משהו?" שאלתי מיד. "נו מה ניראה לך?" "לי ניראה שכן..." "נו באמת שני... היא ילדה קטנה ,היא סה"כ ידידה שלי למה את כזאת קנאית?" "אליאור אל תשקר לי אני יודעת שהתנשקת איתה.. ואמרת לה שאתה חבר שלה.. עד מתי חשבת להמשיך עם זה?" "מה?? על מה את מדברת??" "דיברתי עם אוריאן..." הוא שתק. "את סתם מנסה לשגע אותי איך דיברת איתה?" "אני באייסי שלך.." "חח כן בטח.." "לא מאמין לי? תנסה להתחבר ותיראה.. אני מדברת איתה עכשיו.." "נו את יודעת שהיא דלוקה עלי היא בטח ניסתה לחרטט עלייך..." "לא אליאור , לא אמרתי לה שזאת אני , דיברתי בשימך..." "רגע רגע , מזה את פורצת לי לאייסי? תצאי משם!!" "לא פרצתי לך אתה שמת את הסיסמא לא אני.... ואל תנסה להחליף נושא..." "טוב בקיצור אין לי כוח לשטויות שלך , אני צריך ללכת אני אדבר איתך אח"כ ביי!" הוא ניתק את הטלפון. חזרתי למחשב והתיישבתי. "דיברתי איתו..." "נוו?? מה הוא אמר?" "הוא מכחיש את הכל.. הוא התחמק ממני וניתק..." "אני לא יודעת מה להגיד לך..." "תשמעי אני מבינה אותך שאת לא תאמיני לי אבל בתכלס אני רציתי לברר את זה... ואני בכל מקרה רציתי להיפרד ממנו , רק חבל שזה צריך להיות ככה..." "זה אולי קצת מוזר אבל אני מאמינה לך משום מה.." "תודה מאמי , לפחות את לא חושבת שאני שקרנית..." "הוא לא עונה לי" היא פתאום שלחה. "באמת?" שאלתי. "כן..." "הוא בטח מפחד... אל תדאגי הוא יקבל את מה שמגיע לו...."
איזה זבל אני יהרוג אותו ביקיצור..
סיפור מושלם כמו תימיד נו את הכי מוכשרת שיש נשמה כמה אפשר ליהיגיד לך הילוש??!?!?! 😁 😁
יאללה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
היללללללללה שלי.. תמשיכיייי בקשהה
מדהים!!!!!
איזה מניאק הוא!![
המשךךךךךךך
מהמם כמו תמידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
מהמם כמו תמידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
איזה בנאדם זבלללל
תמשיכי מאמי
כמה אהבה לצד כמות גדולה של זבלללל!!
פשוט מדהים מאמי כמו תמיייייד!!
המשךךךךךךךךךךךךךך דחוווווף!!
לאב יווו,
אורוש
וואו מהמם!! נעתקו המילים מפי..
סחתיין אחותי! 🙄
מורן
כל מה שאני יגיד לא יגיע למה שאני חושבת על הסיפור שלך אבל אני יגיד במילה אחת
מ===========ו===========ש===========ל===========ם