פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]...

סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]

✍️ _princessa_ 📅 26/02/2005 23:41 👁️ 39,337 צפיות 💬 1,644 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 85 מתוך 110
המשך?😢
ניבווווש!

שימי כבר המשךךך!
או שבבצפר אני יהרוג אותך! 😊
ניבו'ש פליז תמשיכי חיים שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוף נו אני רוצה המשך..
ניבו'שש אני מתגעגעת מלאכית שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שלום לכולןןןןןןןןןן!! :]]

מצטערת שלא ייצא לי להמשיך לכן ושוב, הכל מהסיבה של הלימודים..
מחר יש לי מבחן במתמטיקה ויום רביעי בוחן בלשון שזה נכנס לציון המגן אז אני מקווה שאני יוכל לעשות לכן המשך הכי מהר שאני יכולה ואם לא איתכן הסליחה..
תצטרכו להבין אותי..

שיהיה לכולכן לילה טוב..
ומורנו'ש אהובתי, אני צריכה לדבר איתך מאמי..

מואה ענקית לכולן,
-ניבו'ש- 😊
מושלםםם
המשךךך
ניבו'שש גמני איתך כפרה עלייך
אוהבת אותך בובה
ושיהיה לך בהצלחה במבחנים
ובבחנים בובית שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפות שליייייייייייי,

אני ממש מצטערת שלא ייצא לי לכתוב המשך והיום מצאתי זמן :]
אזז.. סליחה ענקיתתתת והנה ההמשך :]]

תהנוווו =)

פרק 82.

תקציר הפרק הקודם:

שדנה לקחה את הדברים שלה ויצאנו לתחנת האוטובוס.
חיכינו איתה איזה 20 דקות וחזרתי עם בל לבית.
התקשרתי לאימא שלי שתבוא לקחת אותי.
תוך 10 דקות היא הגיעה.
לקחתי את הדברים, נתתי לבל נשיקה ואמרתי לה שאני אדבר איתה בערב.
הגעתי הביתה, סידרתי את הבגדים ואת הכל במקום ונכנסתי להתקלח.
בשעה 8 וחצי בערך תמיר התקשר ואמר שעוד כמה דקות הוא אצלי.
התלבשתי, התארגנתי, סידרתי את החדר והייתי מוכנה.
הוא דפק בדלת והפתיע אותי.........................................................

עם זר פרחים ענקי שהסתיר את הפנים היפות שלו, בקבוק שמפניה וחבילה של שוקולדים.
"יואווו איזה מדהים זההה!!" אמרתי לתמיר ונתתי לו נשיקה.
"אז.. לכבוד מה כל זה?" שאלתי.
"השמפניה מסמלת את זה שאני שיכור שכשאני איתך" אמר תמיר.
"והפרחים?" שאלתי. "הפרחים מסמלים את היופי שלך" אמר תמיר והסמקתי.
"והשוקולדים?" "השוקולדים מסמלים את המתיקות שבך" אמר תמיר.
הדבקתי לו נשיקה שהסבירה הכל.
"אחחח.. כמה שאני אוהבת אותך!" אמרתי.
"גם אני אותך יפה שלי" אמר תמיר.
לקחתי ממנו את הזר פרחים, שמתי אותו באגרטל, שמתי מים, הנחתי על השולחן, את השוקולדים שמתי על השולחן וכך גם את השמפניה ועלינו לנו למעלה לחדר מחשב.
תמיר התיישב על הכיסא ואני עליו.
התחברנו לנו לאייסי ותמיר רשם באווי:

"מי אצל האישה הכי יפה בעולם? אני.
מי הבן אדם הכי מאושר שקיים? אני.
ומי עכשיו הולך לטעום מהשפתיים הכי מתוקות שיש? אני, אני ורק אני.
יודעים מה נשאר לכם לעשות?! לקנאות.
ביי זונות :]"

"חחח אין אין, אתה הכי שרוט שיש!" אמרתי לו ונתתי לו נשיקה קטנה.
גם אני כתבתי אווי בנוסח של תמיר:

"מי הכי מאושרת בעולם? אני.
מי הולכת לטעום מהשפתיים הכי מתוקות שקיימות? אני.
מי הלך לקנות טבעות לחתונה? אני, אני ורק אני!
פרשנו לנו לארגן את ההכנות לחתונה,
תקנאו 😛
בה ביי"

"חח מי הכי אוהב אותך?" "מי הכי אוהבת אותך?" "אני שאלתי קודם!" אמר תמיר.
"ואני אחר כך!" "אבל אני ראשון!" "ואני שנייה!" אמרתי.
"אוףףףף!!" "אוףףףף!!" חיקיתי אותו.
"אני ייתן לך ביס" "אני ייתן לך גם" "אני אמרתי קודם!" "ואני אחר כך!" אמרתי.
"אבל אני ראשון!" "ואני שנייה!" "אוףףףף!!" אמר תמיר.
"אוףףףף!!" חזרתי אחריו.
"אני ייתן לך מכות!" "אני יתלונן" אמרתי.
"חחחחחחחחח אבל עיצבנת אותי קודם" "ואחר כך אתה" "חחח נכנע" אמר תמיר.
"חחח מתה עלייך" אמרתי לו ונתתי לו נשיקה ארוכה.
ירדנו לסלון לראות טלוויזיה.
לא היה משהו מעניין אז התקשרנו לבל והחלטנו לעבוד עלייה.
'מושפעים שכמונו' חשבתי לעצמי.
"שלום, אפשר בבקשה לדבר עם בל?" אמר תמיר.
"מי מבקש?" שאל אבא של בל. "חבר שלה" אמר תמיר.
"רק רגע" "תודה" אמר תמיר וחיכינו כמה דקות ושמענו את בל ברקע.
"חבר שלי?!" והיא ענתה לטלפון.
"הלו?" "ממצב מאמי?" שאל תמיר. "הכל טוב מי זה?" שאלה בל.
"חבר שלך, נו מה את לא מזהה אותי?" "וואלה לא ונחמד לדעת שיש לי חבר שאני לא מודעת לקיומו" אמרה בל.
"באמת נחמד ועוד יותר נחמד שאת לא יודעת שיש לך חבר! נורא פגעת בי עכשיו!" אמר תמיר.
אני רק צחקתי ברקע ותמיר התאפק שלא לצחוק.
"חח שתקייי!" אמר לי תמיר.
"טוב יאללה בה ביי אני לא מכירה אותך!" אמרה בל וניתקה את הטלפון.
התקשרנו שוב והיא ניתקה.
אחרי משהו כמו חצי שעה התקשרתי אלייה.
"אהובתייייייייייייייייייי" אמרתי לה בתמימות.
"אהה חיים שליייי?" אמרה בל. "ממצב מאמי?" "הכל טוב מה איתך יפה שלי?" "וואלה מצויין" עניתי.
דיברנו ואז היא אמרה לי שעבדו עלייה וצחקתי לה בפרצוף.
"זו את יא זבל?" "חחחחחחח זה תמיר" אמרתי לה והיא רק קיללה אותו ואנחנו צחקנו עלייה.
"מאמי בואי אליי, אנחנו לבד בבית ולא היית רוצה שאני יעבור אונס" אמרתי לה ותמיר נשך אותי ביד.
"איייייי יא חיה!" צעקתי עליו.
"חחחחחח בשביל מה לבוא? שאני ייאנס גם?" שאלה בל.
"חשבנו על אורגיית אונס" "חחחחחחחח יא מפגרים" אמרה בל.
"יאללה את באה?" שאלתי. "כה" אמרה בל.
"מחכים לך, ביי ביצ'ית" "ביי מאמי" אמרה בל.
כשניתקתי את השיחה עם בל התקשרתי לדניאל.
"גיסיייייייייי לשעברררררררר" "זה יכול להיות גם בהווה" אמרתי.
"חח וואלה?!" "חחח כה" אמר דניאל.
"מאמי.. אתה יכול לקפוץ אליי לאיזה שעה ככה? אני לבד בבית ואני מפחדת ותמיר לא באיזור" "אין בעיה מאמי אני כמה דקות אצלך" "תודה כפרה, ביי חולה עלייך" אמרתי וניתקתי את השיחה.
אני ותמיר החלטנו לא לפתוח להם את הדלת.
אם דניאל יבוא קודם נגיד לו שאני לא מוצאת את המפתח ואם בל תבוא כבר נחשוב על משהו.
כעבור 10 דקות דניאל הגיע.
"מי זה?" שאלתי. "דניאל" "רגע מאמי" אמרתי לו.
"נו מאמי את פותחת?" "שנייה כפרה אני לא מוצאת את המפתח" אמרתי. "יואווו איזה מפגרת את בדוק!" "חחחחח" צחקתי.
"דקה אני מחפשת" אמרתי ולקחתי לי את הזמן והעברתי אותו בכמה נשיקות עם תמירו'ש שלי.
אחרי משהו כמו 5 דקות שהשארתי אותו בחוץ בל הגיעה.
"מה את עושה פה?" "מה אתה עושה פה?" שמענו אותם אני ותמיר ופתחנו את הדלת.
"את לא מוצאת את המפתח, אה?" "כה, עכשיו מצאתי" "חחחח יא זבל" אמר דניאל ונתתי לו נשיקה וגם לבלו'ש והם נכנסנו הביתה.
"אז מה, הגורל הפגיש ביניכם?" שאל תמיר. "בל בשביל מה באת?" שאלתי אותה. "מישהו הזמין אותך?" הוספתי.
"חכי, אנחנו נתחשבן!" אמרתי לה.
"דקה אני יביא מחשבון" אמרתי.
"חחחחח אין אין, התגעגעתי לשטויות שלך" אמר דניאל.
"חח ג'מני לשטויות שלך מאמי" אמרתי.
"יאללה דברו! הרבה זמן לא ראיתם אחד את השני" אמר תמיר והוסיף אש למדורה שבערה בתוך בל ותמיר קרץ לה.
"חח אתה גם תחטוף" אמרה בל.
"מכות בטוסיק?" שאל תמיר. "אני לא אתן לך את העונג הזה" אמרה בל.
"תרגיעי חמודה" אמרתי לבל.
"חח יאללה ביי חמודים תיהנו!! אנחנו למעלה אם תצטרכו קונדום או משהו" אמרתי ואני ותמיר עלינו למעלה.
"חחח זה היה קטע טוב" אמר תמיר.
"חח מי אוהב אותך יותר ממני?" "אל תתחילי!" "חחחחח אני מפסיקה" אמרתי ותמיר התקרב אליי ונתן לי נשיקה ענקית.
אחרי חצי שעה שהם היו לבד החלטנו להצטרף.
"נו, השלמתם חומר?" "כן, אל תשאלו! רוצים קצת?" "לא אנחנו מסתפקים בחומר המיוחד שלנו.." אמר תמיר ונתן לי נשיקה.
"דניאלו'ש, בוא רגע מאמי" אמרתי לו ועלינו לחדר ותמיר דיבר עם בל על אותו נושא שדיברתי עם דניאל.
"נו, מה כפרה, אתם לא חוזרים?" "וואלה לא יודע.." אמר דניאל.
"אין דבר כזה לא יודע!" אמרתי לו.
"אתה אוהב אותה?" "עכשיו כשראיתי אותה, הרגשתי כאילו הדברים חזרו אליי. אני מתגעגע אלייה" אמר דניאל.
"לך על זה גיסי" אמרתי וקרצתי לו.
ירדנו למטה ודניאל התיישב ליד בל ואני על תמיר.
"כבר חוזרים" אמרנו להם ועלינו למעלה. "מה היא אמרה?" "שהיא רוצה אותו.. היא מתגעגעת אליו" "אני לא רוצה שהיא תפגע בו" אמרתי לתמיר.
"למה לפגוע בו מאמי?" "כי היא עד מעט עוברת לפנימייה צבאית ואתה לא יודע איזה ילדים מדהימים יש שם ואני לא רוצה שהיא תפגע בו כי היא בטוח תתאהב שם במישהו" אמרתי לתמיר.
"אל תדאגי, זה כבר עניין שלהם.." אמר תמיר.
"עזוב.. אם הם רוצים שיחזרו, אני לא מתערבת" אמרתי לתמיר וירדנו אליהם.
כשירדנו קלטנו ש......................................

תגיבו :]
שבת שלום,

-ניבו'ש- 😊
זה מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

סופסוף ההמשך שלנו 😊
יההה סוף סוף המשךך!!
איזה יפהה!!
תמשיכיי!!
הם התנשקוווווווווו מואהאהאהאאהה

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
הם מיתנשקים?????

המשךךךךךךךךךךךךךך
בל ודניאל מתנשקים??
חיחי
יאללה שיחזרווו=))
ניבוששששששששש
מושלמת אחתת
תמשיכיייי
מוואההההההההההההה
יאאאאאאאאאאא ניבוש מכוערתתתתת
איזה יפה את כותבתתתתתת...

מוכשרת אחתתתתתתת....
חיחי..בטחחחחח הםםםםםם..הםם..התנשקוווווו=]..
טעיתי?
לא!

חחחחחחח..מתה עליך מאמייייייי
דברי איתייייייי
גלושק'ההההההה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך