איזה פרק יפפפפפפפפפה
המשךךךךךךךךךךךךךךך
מושלםםםםםםםםםם
המשששששששששששךךךךך
ניבו'שש פרק מדהים תודה בובה
תמשיכי כשאת יכולה
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ניבו'ש פליז המשך מאמי שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שלום לכולםםםם!!
אני ממש מצטערת שיוצא לי לכתוב המשך לעיתים רחוקות אבל כבר הסברתי את העניין.
היום ואתמול סיימתי במקרה ב-1 וחצי במקום ב-3 וחצי ועשיתי המשך.
אז, קריאה נעימה.
פרק 81.
תקציר הפרק הקודם:
התקשרנו לדנה והיא באה אל בל.
עשינו שטויות כמו שלא עשינו מזמן.
בל החליטה להיפרד מאליחי ואני ודנה ניסינו לשכנע אותה שלא אבל זה לא ממש עזר.
בלי לחשוב פעמיים היא התקשרה אליו.....................................
"את בטוחה?" אמרה דנה.
"שששש..." השתיקה אותה בל.
"ממתינה.. בעע" אמרה בל. "חחח מגיע לך" אמרה לה דנה.
כעבור מס' שניות אליחי התקשר.
"אהובתייי!" "ממצב מאמי?" שאלה בל.
"הכל טוב מה איתך יפה שלי?" "וואלה הכל בסדר" "מה עושה?" שאל.
"סתם פה עם ניב ודנה" "אהה.. סבבה תהנו מתוקות" "תודה" אמרה בל.
"קרה משהו?" שאל אליחי כשהבין שבל קרירה.
"אנחנו צריכים לדבר" 3 המילים הכי מפורסמות שיש.
"מה קרה מאמי?" "זה לא לטלפון" אמרה.
"שאני אבוא אלייך?" "לא, זה בסדר, ניפגש מחר" אמרה.
"סבבה מאמי, בטוח שלא קרה כלום?" "כן, כן, בטוח, הכל בסדר" אמרה.
"סבבה מאמי אז נראה אותך מחר אני פשוט חייב לנתק אימא שלי קוראת לי" "אין בעיות ביי" אמרה בל וניתקה.
המשכנו לנו בשטויות ואז אביאל, רועי וחי באו.
היה מצחיק ביותר.
הם הלכו בשעה 2 וחצי בערך ואני ודנה נשארנו להתנחלות אצל בל.
פתאום הטלפון שלי צלצל.
זה היה חסום.
"הלו?" "ניבו'שש" "מי זה?" שאלתי. "נו מה את לא מזהה?" "לא.." אמרתי.
"אני נעלבתי עכשיו" "נו, מי זה?" "דניאל יא שרוטה!" "אהההההההה.. חח גיסי לשעבר, מה איתך?" שאלתי ובל התעוררה לחיים.
"הכל טוב מה איתך מאמי?" "וואלה חייה" אמרתי.
"ברוך השם. מה, איפה את?" שאל. "אני פה אצל בל עם דנה" אמרתי.
"וואלה.. בל לידך עכשיו?" שאל. "לא, היא בשירותים" "חחח" צחק דניאל ובל חטפה לי את הטלפון.
"חח דניאלו'ש מאמי מה קורה?" שאלה בל.
"אהה יצאת מהשירותים?? חחחח" צחק עלייה. "חחח נבלה זאתי" אמרה בל.
"חח.. ממצב מותק?" "הכל טוב יפיופה, מה איתך?" "מעולה" אמרה בל.
"מה את לא שומרת על קשר כבר" "גם אתה, אז מותר לי" "נשארת חוצפנית הא?" "חח יאס" אמרה בל.
"מה עם חבר שלך?" שאל דניאל.
"הוא בסדר.. נראה לי אני הולכת להיפרד ממנו אבל.." אמרה בל.
"בשבילי? אויישש נו, לא היית צריכה, באמת" "אבל אני רוצה, נו, אל תבאס אותי עכשיו" אמרה בל.
"טוב נו, חחחח.. אז עכשיו רציני, למה את רוצה להיפרד ממנו?" שאל.
"סתם, לא יודעת, כל הזמן אנחנו רבים על קטנות וזה, קצת נמאס" אמרה בל.
"הבנתי.." "כן" "מה חוץ?" "אין" השיבה בל.
כל הזמן שהם דיברו זה היה על רמקול ככה שאני ודנה יכולנו לשמוע מה הוא אומר.
לי ולדנה נמאס היה לשמוע והלכנו למחשב.
שמנו לב שהם הזכירו קצת דברים שהיו ביניהם פעם, בעבר, כשהם היו ביחד.
אחרי משהו כמו שעה וחצי ובלי הגזמה הם סיימו לדבר.
כשהם סיימו לדבר, בל חזרה עם חיוך מרוח על הפנים.
"התגעגעתי אליו" אמרה.
"כן, עוד כמה זמן את בפנימייה ולא תחשבי עליו בכלל עם כל הכוסונים שיש שם" אמרתי.
"מה איכפת לי, חח עשה לי טוב לדבר איתו וחוץ מזה אנחנו יכולים להיות ידידים, עברנו הרבה דברים ביחד ואנחנו מכירים טוב אחד את השני" אמרה בל.
"סבבה מאמי העיקר תהיי מאושרת" אמרתי.
"אוף, עוד שבועיים נגמר החופש" "כן, באסה רצח" אמרה דנה.
"אוף בלו'ש, מה נעשה בלעדייך?" אמרתי לה.
"תבכו, תתאבדו ו.. זהו" "חחח זבל! לנו יש אחת את השנייה לך אין אף אחד" אמרתי לה.
"חחח זונות!" אמרה בל והתחילה לקפוץ עלינו.
"אחח יא שמנה! קומי חחחח" צעקתי עלייה.
העברנו את הזמן עד 4 בערך והלכנו לישון.
-בוקר-
השעה הייתה 2 וחצי, הערתי את הישנוניות שלי.
"קומו שמנות" אמרתי להן.
הלכתי לצחצח שיניים והתנחלתי על המחשב.
בל קמה, צחצחה גם היא שיניים ובאה אליי לחדר.
"רוצה לשתות משהו מאמי?" "כה, תביאי לי שוקו ופרוסה עם שוקולד. אהה.. ותודה משרתת" אמרתי.
"חחח זבל" אמרה בל.
דנה קמה גם היא והתיישבנו לאכול.
באמצע האוכל היה טלפון. זה היה שלי.
אימא שלי התקשרה ושאלה מתי אני חוזרת הביתה.
בל הדליקה את הפלאפון והיו לה 3 שיחות. היא קיבלה הודעה שכתוב בה שחיפשו אותה.
זה היה דניאל ושיחה אחת מאליחי.
היא רק ראתה דניאל והיה לה חיוך כמו של יופלה.
בל התקשרה לאליחי ואמרה לו שיבוא אליה.
כשהוא בא אני ודנה נכנסנו לחדר של אח של בל כי לא היה נעים שהוא יראה אותנו כשהיא נפרדת ממנו.
אבל, אנחנו נבלות לא קטנות אני ודנה.
הקשבנו לשיחה :]]
אליחי נתן לבל נשיקה. ככה הבנו מהשתיקה ששררה כשהוא נכנס.
"שמע מאמי.." התחילה בל להגיד.
"אני.. אני חושבת שאנחנו צריכים לדבר" "בשביל זה באתי לא?" שאל אליחי.
"כן.." אמרה בל.
"אני.. אני כבר לא מרגישה אלייך כמו בהתחלה, אני חושבת שכדאי שניפרד" אמרה בל.
הרגשתי צביטה בלב שהיא אמרה לו.
"למה? מה קרה פתאום?" "לא יודעת.. אני פשוט לא מרגישה כבר את מה שהיה ואנחנו סתם רבים על כל שטות. אני מעדיפה שניפרד" אמרה בל.
"יש לך מישהו??" "לא, אני בחיים לא אבגוד בך" אמרה.
"הבנתי.. אני יכול לבקש משהו אחרון לפני?" "כן מאמי, מה שתרצה" "שהידידות לא תיהרס" "ברור מאמי!" אמרה בל.
"ועוד משהו.." הוסיף אליחי.
"נשיקה אחרונה?" שאל.
השקט שהיה ענה על השאלה, בל הסכימה.
הם המשיכו לדבר עוד קצת ואז התקשרתי לבל כי לא היה לה נעים להגיד שילך ואני ודנה דיי התייבשנו בחדר.
היא שיחקה אותה כאילו היא צריכה לנסוע עם אימא שלה.
אליחי הלך והם התנשקנו שוב.
כששמעתי את הדלת נסגרת אני ודנה יצאנו.
"ייבשת אותנו!" צעקנו עלייה.
"חח נו סליחה.." "חח סולחות" אמרנו.
המשכנו לנו בשלנו ואז תמירו'ש התקשר.
דיברנו קצת ואמרתי לו שניפגש בערב.
בל דיברה עם דניאל, דנה עם שלומי והשעות עברו להן.
השעה הייתה 6, התנחלתי יותר מידי.
"מאמי, אני עפה" אמרתי לבל.
"נו לא!" אמרה בל.
"כן מאמי אני גם צריכה להיפגש עם תמירו'ש" אמרתי. "טוב אז עוד מעט" אמרה בל.
"אז רגע, בואו תלוו אותי לתחנת אוטובוס" "סבבה מאמי" אמרנו אני ובל ואחרי שדנה לקחה את הדברים שלה יצאנו לתחנת האוטובוס.
חיכינו איתה איזה 20 דקות וחזרתי עם בל לבית.
התקשרתי לאימא שלי שתבוא לקחת אותי.
תוך 10 דקות היא הגיעה.
לקחתי את הדברים, נתתי לבל נשיקה ואמרתי לה שאני אדבר איתה בערב.
הגעתי הביתה, סידרתי את הבגדים ואת הכל במקום ונכנסתי להתקלח.
בשעה 8 וחצי בערך תמיר התקשר ואמר שעוד כמה דקות הוא אצלי.
התלבשתי, התארגנתי, סידרתי את החדר והייתי מוכנה.
הוא דפק בדלת והפתיע אותי.........................................................
מקווה שאהבתן,
תגיבו..
-ניבו'ש- 😊
איזה יאפפפפפפפפפפפה
וואיי וואיי הבל הזאת שרוטטטטטהההה
המשךךךך
יאא ניבו'ש מדהים פליז
תמשיכי בובה אחלה המשך
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קרינו'ש - מואהההה :]]
איי_לאב_טושי - חח כן, בל הכי שרוטה שיש ותודה מאמי =))
מורנו'שששששששששששששששששששששששששש,
מטורפת עלייך אהובתיייי!!
וזה כל התגובות?!
גם פרק שעבר לא היו מי יודע מה..
בקטנה,
שיהיה לכם לילה טוב,
-ניבו'ש- 😊
גמני עלייך מושלמת שלי ומתגעגעת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה מהמםםםםםםםםםםם
מושלםםםםםםםם
מדהיםםםםםםם
ניבבבבבבבבבבבבבבבבבב מי מוכשרת מי?!
א-תתתתתתתת
חיחי
תמשיכי בובית
מוואההההההההההה
ניבו'ש שבת שלום בובית שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*