שהם חזרו חח בטח הייתה נשיקה
המשך מדהים מאמי תמשיכי
לכתוב פליז בובית ותודה יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח איזה מהממםםם..
המשךך דחווף
ניבו'ש המשך פליז בובית
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קראתי את כל הסיפור=]
תמשיכי בובההה
ניבו'ש יפה שלי שתהיה
לך שנה טובה אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורניייי אהובתייי,
תודה רבההה חיים שליייי!!
יפות שילייייייייייייייייייי,
אני מאחלת לכולכןןןןןן חג שמחחחח ושנה טובה ומתוקה כמוכן!!
אני מצטערת שלא ייצא להמשיך לכן אבל אני מקווה שאני ישים המשך בקרוב!!
היו לי מלא בחנים, מבחנים ולא מצאתי זמן..
אזז.. אני צריכה להמשיך עוד קצת המשך ששמור לי במחשב ואני יפרסם!
מואה ענקיתתתתתת,
-ניבו'ש- 😊
ואייי ניבוווש!
את ואמא שלך כל-כך דומות שזה מפחידדד חח
:]
שקסיייית!!
חג שמח מתוקה!
חחחח איזה מתוקה!
חח איפה ראית אותי ואת אימא שלי?? =]
שנה טובה חיי!!
-ניבו'ש- 😊
חחחחחחחחחחחחחח
פרק קרועעע
יאללה מאמי תמשיכייי
חיים שלי מי אוהבת אותך מי?!?!?!?!
שנה מוצלחת שכל החלומות שלך
יתגשמו ויתמלאו תמשיכי
להיות הכי מתוקה בעולם
ושכל מה שתלכי ותרצי לעשות
יהיה הכי טוב שיכול להיות
אוהבת אותך בובית
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שנה טובה בובה
ותמשיכי דחוףףףףףףףףףףף
QUOTE (_princessa_ @ 03/10/2005) חחחח איזה מתוקה!
חח איפה ראית אותי ואת אימא שלי?? =]
שנה טובה חיי!!
-ניבו'ש- 😊
שחזרתי מבצפר.. אמא שלך לקחה אותך..
ממממ אתמול נראה לי.. ובת חן הייתה איתך בהתחלה הנכון?
ליגלו'ש תודה מותק :] חג שמח!
מורניייייייי,
אהובתיייייייייייייייייי,
שיהיה לך חג מושלםםםםםםם כמוךךךך!!
ובע"ה הכל יהיה טוב!!
מטורפת עלייך המונמונמונמון, בלי סוףףףףףף אהובתייי!! מואההההה!!
מורו'שף תודה מאמי גם לך!!
קרינו'ש מאמי כה :]
חחח אני יראה בהזדמנות תמונה שהיא הייתה בגיל שלי בערך ותראי מזה דומות =]
אוהבתותךךך!!
-ניבו'ש- 😊