פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]...

סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]

✍️ _princessa_ 📅 26/02/2005 23:41 👁️ 39,330 צפיות 💬 1,644 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 87 מתוך 110
ניבושששששששששש
שנה טובה מושלמתתת
ומה עם המשכושש?!
תמשיכיי כברר😢
חג מושלללללללללם מאמי!!!
שנה טובבבבבה ומתוקה ומדהימה ומושלמת והכללל
אוהבתתת.. מואאאאאאאאאה
טניוש =]]
נננננננייייייבבבבבבבבווווווווווששש אהובתיייייייי!!!

שתהיייייה לך שנה טובה ומתוקהההההה!!!!

ושנההה מלאה באהבה ובאושרררררר!!!=]..

מזמן לא דיברנו אהה???=]..

נשלחחחח לך הודעה בהקדםםםםם האפשריייייי חחח=]


מחכה להמשך מאמייייי 🙄


גלושק'ההההההה
😊
ניבו'שש תמשיכי כשתוכלי אהובתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שנה טוב\ה אבל מה עם המשך?? נאי עצובהה כבר הרבה זמןן איןן..

שני
=]
חנו'ששששש, תודה מאמי! וגם לך! אוהבתותךךךך!!

טניו'ששש, תודה מתוקההה!! מואהההה :]]

גלו'ששששששששש, כפרה עלייך גם לך נשמה שליי!!
מואההה, אוהבתותך!

שנינו'ששששש, שנה טובה גם לך בובית וההמשך בדרך =))

-ניבו'ש- 😊
איפה המשך?!
שאאאאאאאאאאאאאאאאאלוםםםםםםםםםםםםם!!

מקווה שנהנתם בחגג והיה לכם כיףףף!!
מצטערת שלא המשכתי הרבה זמן!!

אזזז..
הנה ההמשךךך!! :]]

פרק 83.

תקציר הפרק הקודם:

"אני לא רוצה שהיא תפגע בו" אמרתי לתמיר.
"למה לפגוע בו מאמי?" "כי היא עד מעט עוברת לפנימייה צבאית ואתה לא יודע איזה ילדים מדהימים יש שם ואני לא רוצה שהיא תפגע בו כי היא בטוח תתאהב שם במישהו" אמרתי לתמיר.
"אל תדאגי, זה כבר עניין שלהם.." אמר תמיר.
"עזוב.. אם הם רוצים שיחזרו, אני לא מתערבת" אמרתי לתמיר וירדנו אליהם.
כשירדנו קלטנו ש......................................

שבל ודניאל מתנשקים..
"קולולולולולולולולולו" קטעתי אותם ורצתי במהירות במדרגות.
"יפים שלי! מזל-טוב! כ"כ חיכיתי לרגע הזה!" אמרתי להם והתיישבתי ביניהם.
"אז.. מתי יהיו לי אחיינים?" אמרתי ושמתי עליהם את הידיים שלי.
"אוהבת אותכם!!" הוספתי ונתתי להם נשיקה.
'הם כ"כ יפים ביחד.. אני רק מקווה שדניאל לא ייפגע..' חשבתי לעצמי.
ישבנו לנו בסלון, ראינו סרט.
"רוצים פופקורן?" "כן" ענו כולם.
הכנסתי למיקרו ואחרי 3 דקות הבאתי להם בקערה ענקית לסלון עם בקבוק קולה.
ישבנו וראינו את הסרט.
כשהוא נגמר סתם צחקנו ואז בל ודניאל הלכו.
"ביי יפה שלי אוהבת אותך!" אמרתי לבל.
"גם אני אותך מאמי.. דברי איתי מחר" "אין בעיות חיים שלי" אמרתי לבל ונתתי לה נשיקה.
"גיסי.. בהווה ולעתיד" חייכתי אל דניאלו'ש ונתתי לו חיבוק ענקי ונשיקה.
אני ותמיר עלינו למחשב ואחרי משהו כמו חצי שעה הלכנו לנו לישון.

"לילה טוב לכולם =))

נ'י ובעלי היפיוף הלכנו לישון..
נחלום חלומות רטובים..
תקנאו שמנים :]

אוהבים אותכם, בה ביי"

רשמתי באווי ועלינו לנו למיטה.
תמיר כיסה אותי והדלקנו לנו טלוויזיה.
ראינו טלוויזיה ואחרי משהו כמו 20 דקות נרדמתי.

בבוקר קמתי לצלילי מוזיקה.
העפתי מעליי את השמיכה ושמתי לב שתמיר לא היה לידי.
הלכתי לחדר מחשב וגם שם הוא לא היה אבל המוזיקה הייתה מהמחשב ושמתי לב שהשעה הייתה אחת וחצי.
נכנסתי לי לשירותים כי הייתי חייבת לעשות את צרכיי וצחצחתי שיניים.
ירדתי למטה והרחתי ריח שרוף.....
"בהמהההההההההההההההה! אתה תשרוף את הבית!" "חחח איך הבהלת אותי יא כונפה! אל תדאגי!" אמר תמיר.
נתתי לו נשיקה והתיישבתי ע"י השולחן.
"שף?" "כן מאדם?" אמר תמיר שלבש סינר.
משכתי אותו מהסינר אליי והתנשקנו לנו.
"גברתי! התנהגות זו לא מקובלת" אמר תמיר.
"אני מצטערת. התראה לי מהי התנהגות מקובלת?" "בוודאי" אמר תמיר.
הוא הושיט לי את ידו וקמתי מן הכיסא.
הוא התקרב אליי, הפיל אותי כזה ונישק אותי (כמו שרקדני סלסה רוקדים ואז יש קטע שמפילים).
"אחחחחח כמה אני אוהבת אותךךך!!!!" אמרתי לו והתנשקנו לנו שוב.
הוא שם עליי סינר ועזרתי לו לחתוך סלט.
חתכתי לו סלט להנאתי ותמיר בא מאחוריי ואמר לי: "מאדם?" "אה?" "אני חושק בך" "גם אני בך" אמרתי לו.
"הנוכל.. לעשות מעשים שאוהבים עושים?" "הוווו לא.. אנחנו בקושי מכירים!" "אז נכיר" אמרתי לתמיר וזרקתי עליו עגבניית שרי והתחילה מלחמת אוכל קטנה.
ובסוף זה הסתיים בנשיקה :] כמו תמיד :]
אחרי שעה שאנחנו רק מכינים אוכל כמו בבתי המלון התיישבנו לנו לאכול.
"אני טוסט בבקשה" אמרתי לתמיר.
הוא הכין טוסטים כאלה קטנים משולשים טעימים =] תמיד אהבתי את האוכל של השף שלייייי :]
אכלנו לנו והאכלנו אחד את השני ואחר"כ ניקינו הכל והלכנו לראות טלוויזיה.
"מאמי..?" פתאום אמר תמיר.
"כן חיי?" שאלתי. "עוד 4 ימים אנחנו נשואים כבר 4 חודשים" "אני יודעת אהוב שלי, איך אני ישכח את התאריך הזה?" אמרתי.
"חח לא יודע" "אמר תמיר.
פתאום היה טלפון. זו הייתה בל.
דיברתי איתה והיא שאלה אם בא לנו שנבוא אלייה.
"עזבי.. שוב לראות את הפרצוף שלך? אין לי כוח" אמרתי לה.
"חח אל תבואי! תיחנקי בבית עם תמיר" "חח הלוואי!" אמרתי לבל.
"חחח רעה" אמרה בל.
"חח סתם מאמי, נבוא אחר"כ אולי" אמרתי.
"טוב אהובתי, תהיי איתי בקשר" "טוב יפה שלי, אוהבת אותך ביי מאמי" "ביי שמנה" אמרה בל וניתקתי את השיחה.
אני ותמיר היינו למעלה ואז אימא שלי חזרה מהעבודה.
"טוב שנזכרתם לקום" אמרה.
"חחח בוקר טוב" אמר תמיר.
"בוקר טוב, מה שלומך?" "בסדר, מה איתך?" "יהיה טוב מאמי" אמרה אימא שלי.
"אימא, יש לך אוכל על השיש, תאכלי" אמרתי. "חח דאגתם לי?" "בטח!" אמר תמיר ועלינו בחזרה למעלה.
שמענו לנו שירים קצת ואימא של תמיר התקשרה.
"תמיר מאמי, מתי אתה בא?" "עוד מעט אימא, למה?" "יש היום אירוע, שלא תשכח" "אההה נכון! טוב חצי שעה אני בבית" אמר תמיר וניתק את השיחה.
"לאן אתה הולך מאמי?" שאלתי את תמיר.
"יפה שלי, שכחתי שיש לנו אירוע היום של דוד שלי.. חתונה.." "אהה בסדר מאמי" אמרתי.
"בקרוב אצלינו" אמר תמיר ונתן לי נשיקה קטנה. "בע"ה" אמרתי. "יאפפ!!" אמר תמיר.
"ראית? שאני איתך אני שוכח מהכל!" "כמו שצריך!" עניתי.
"חחח יאללה יפה שלי, אני ידבר איתך מחר או שבערב, טוב אהובתי?" "אין בעיה מאמי" אמרתי לתמיר וירדנו למטה.
"ביי יפה שלי" אמר תמיר ונתן לי נשיקה וסגרתי את הדלת.
עליתי למעלה וחשבתי מה לעשות לתמיר ב-4 חודשים שלנו.
"אני יודעת!" צעקתי לעצמי.
התקשרתי לבל והיא אמרה לי לבוא אלייה אז הלכתי.
"אימא אני הולכת לבל, ביי" אמרתי וסגרתי אחריי את הדלת.
אחרי רבע שעה הגעתי.
דפקתי בדלת וראיתי את.................................................................

תגיבווווו =]]

מואה ענקית,
-ניבו'ש- 😊
מה זהו?!
אוףף אני רוצה עודד!!
זהו זה מה שקיבלנו אחרי הייבושש??

אופיייייייייייייייייייייייייייייייייייץץ 😢
פרקק מדהיייייייייים אני רוצה עוד אחד!
את דניאל?!
ניבו'ש מהמםם אהבתי בטירוף
אחלה המשך בובה
תודה מאמי תמשיכי כשאת
יכולה אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דניאל?????????
מדהיייייים המשךךךךךךך
אתתתתתתתתתת??????????
המממממממממממשךךךך
יפהה....רק חבל שקצרר= \\

המשךך..

אוהבת,
לינורו'ששש
ניבו'שש תמשיכי פליז בובית
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך