פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]...

סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]

✍️ _princessa_ 📅 26/02/2005 23:41 👁️ 39,339 צפיות 💬 1,644 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 82 מתוך 110
למה אין המשךךךךך?
איפה המשך??.
אהה וגל..זה מראש אחד היה..טוב אולי היה גם למעריב לנוער ואני לא יודעת..
מלאכית שלי תמשיכי פליז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שששששששששששלום לכולם!

סליחה שלקח לי הרבה זמן לכתוב המשך אבל אני פה ויש המשך ארוך =]
אזז.. קריאה מהנה ותודה על כל התגובות :]

פרק 79.

תקציר הפרק הקודם:

הגענו לפרדס חנה.
עצרנו קודם ע"י הבית שלי.
תמיר עזר לי להוריד את המזוודה.
הייתי עייפה.
"יאללה יפתי, תלכי לישון ותזכרי שאין דבר שאני אוהב יותר ממך" אמר לי תמיר וסחף אותי לנשיקה ארוכה במיוחד.
נתנו עוד כמה נשיקות קטנות ונכנסתי הביתה.
נישקתי את אימא, את אבא את ענבר אחותי ועליתי לחדר שלי.
סידרתי את הדברים ואימא עזרה לי. שאלה איך היה ועוד כמה חקירות.
עליתי לי לישון לשינה ארוכה במיוחד....................................

ישנתי עד למחרת.
בבוקר קמתי מהריח של הבושם של תמיר ונשיקה על המצח.
"יפהפייה שלי, קומי מאמי" אמר לי תמיר.
"יואוו.. כמה ישנתי.." "חח כן, חשבתי תקומי בלילה אבל ישנת עד עכשיו" אמר לי תמיר.
"כן.. חח" חייכתי. "מה השעה מאמי?" "עשר וחצי" ענה תמיר.
"בא לך ללכת לאייל?" שאלתי.
"כן מאמי בטח, בשביל זה באתי" "סבבה מאמי.. אני יתארגן לך בינתיים למחשב" אמרתי.
"אין בעיה" אמר תמיר.
שטפתי פנים, צחצחתי שיניים והוצאתי בגדים להתלבש.
שמתי ג'ינס וחולצה שחורה חלקה. סידרתי את השיער, שמתי בושם, דאודורנט והלכתי לחדר מחשב.
"אתה מוכן מאמי?" "כן, נזוז?" "יאללה" אמרתי וירדנו למטה.
שמתי נעלי פומה, לקחתי מפתח, פלאפון ויצאנו מהבית.
בגלל שאייל עבר דירה לקח לנו דיי הרבה זמן להגיע אבל הגענו בסופו של דבר.
נכנסנו לבית של אייל והם היו באמצע תפילה.
היינו בשקט, לקחנו 2 כיסאות והתיישבנו ליד אייל.
נתתי לו נשיקה ואמרתי לו שאני משתתפת בצערו וגם תמיר.
אייל קם ואמר לנו לבוא. הוא לקח אותנו לחדר שלו. שם ישבנו ודיברנו והוא סיפר לנו איך הכל בדיוק היה.
כל הזמן שהוא סיפר החזקתי לו ביד חזק.
הוא גם בכה, וזה טוב, זה משחרר. חיבקתי אותו.
הצלחנו לגרום לו לחייך מעט.
השעה הייתה כבר אחת וחצי ודיי התנחלנו אז החלטנו שנלך.
"תודה רבה שבאתם, זה עשה לי באמת טוב. תודה רבה" אמר אייל.
"אין על מה מאמי, באמת.. בשביל זה יש חברים" אמרתי.
חיבקתי אותו ואמרתי "אם אתה צריך משהו מאמי אתה יכול להתקשר מתי שתרצה! אפילו בשביל להתפרק. ואתה יכול..זה לא בושה.. זה משחרר מאמי".
"בסדר מותק" אמר לי אייל וחייך.
תמיר גם נתן לו כמה מילות עידוד והוא ליווה אותנו לדלת.
נתתי לו נשיקה ואמרתי "שלא תראה עוד צער חיי".
יצאנו מהבית ואני ותמיר לקחנו מונית בחזרה לבית שלי.
עצרנו במושבה והלכנו לאכול.
תמיר קנה לו באגט וגם אני.
סיימנו לאכול והלכנו ברגל ותוך 5 דקות היינו בבית שלי.
פתחתי את הדלת ועלינו למחשב.
"מאמי.." אמר תמיר.
"כן כפרה?" "נטשת אותי היום" "חח למה?" "לא קיבלתי את המנה היומית שלי" אמר תמיר.
התקרבתי אליו והתנשקנו לנו נשיקה ארוכה במיוחד. בסיום הנשיקה הסתכלתי לו בעיניים, מבט חודר כזה וחיבקתי אותו חזק.
"אני אוהבת אותך" לחשתי. "גם אני אותך" אמר לי תמיר והמשכנו להתנשק.
'המנה היומית הייתה חסרה גם לי ת'אמת' חשבתי לעצמי.
ישבתי על הכיסא ותמיר ישב עליי ומידי פעם התנשקנו לנו.
"יודעת מה בא לי?" שאל תמיר.
"מה בא לך?" שאלתי. "שנעשה תמונה של שנינו ביחד מתנשקים" אמר תמיר.
"חח אם אתה רוצה למה לא?" אמרתי.
הפעלתי את המצלמה ונתנו נשיקה בשפתיים ולחצתי על הכפתור שמצלם.
נכנסתי לתוכנה וראינו את התמונה.
היא הייתה יפה ותמיר התלהב.. רוצה עוד.
עשינו איזה 10 תמונות שמתוכן גם צרפתיות.
היו כמה שמחקנו אבל הרוב יצאו יפה.
שמתי את אחת התמונות בתמונת תצוגה באייסיקיו ובמסנג'ר.
פתאום היה לי טלפון.
"קום יא שמן" אמרתי והוצאתי את הפלאפון מהכיס.
זו הייתה בל.
"ניבהההההההההההההההההה" "בלו'שששששששששששש" צעקנו.
"מה קורה חיים שלי??" שאלתי. "הכל מעולה מאמי מה איתך?" "וואלה הכל דבש" עניתי.
"מה עושה?" שאלה בל. "סתם מקודם חזרנו מאייל.." "אהה.. הוא בכה?" "כן, התפרק קצת" אמרתי.
"מסכן.." "כן.." אמרתי לבל.
"מה איתך את?" שאלתי. "וואלה הכל בסדר" "מה עם אליחי?" "נחמד" "חח למה רק נחמד?" שאלתי.
"חח סתם אין סיבה" "חח סבבה" אמרתי.
המשכנו לדבר ואז ניתקתי את השיחה בגלל תמיר הקרצייה.
"יאללה מאמי נדבר כבר" "ביי אהובתי" אמרה בל וניתקתי.
תמיר היה אצלי עד 6 ככה ואז הוא הלך.
בשעה 9 וחצי ככה בל ודנה באו אליי ורצו שנלך לאכול פיצה.
'שמנות! בשעה כזו?!' חשבתי לעצמי.
הלכתי איתן והיה מצחיק ביותר.
הן נשארו אצלי עד 1 וחצי בערך ועשינו מלא מלא תמונות.
אחרי שהן הלכו עליתי למיטה, ראיתי טלוויזיה ונרדמתי.

-בוקר-

התעוררתי בשעה 11 מהטלפון המעצבן בבית.
"הלו?" "אהובתייייי" זו הייתה בל.
"היית חייבת להעיר אותי?" "כן! בואי נסע לעזריאלי!" אמרה בל.
"חח צריך לשאול את אימא.." אמרתי.
"חכי דקה על הקו" אמרתי. הוצאתי את הפלאפון מהטעינה וחייגתי לאימא שלי.
"אימא, אני יכולה ללכת לעזריאלי עם בל?" "איך תלכו?" שאלה.
"ברכבת" אמרתי.
"בסדר" אמרה אימא.
ניתקתי את הפלאפון וחזרתי לדבר עם בל.
"מאמי היא מרשה.. מתי נצא?" "ב-12 זה טוב?" "כן כפרה" אמרתי.
"סבבה.. ב-12 אני יבוא לקחת אותך" "טוב מאמי ביי בינתיים" אמרתי וניתקתי.
נכנסתי להתקלח והתארגנתי.
שמתי ג'ינס של קרוקר וחולצת סטרפלס חלקה ורודה והיא קצת בטן.
סידרתי את השיער, שמתי בושם, נעליים, הלכתי למחשב ורשמתי:

"לא פה – בפלא.

בעזריאלי עם דוגית החיים היפים שלי,
תקנאו 😛"

אכלתי עוגה שאימא הכינה ואחרי 10 דקות שמעתי צפצוף, לקחתי כסף ויצאתי מהבית.
אמרתי שלום לאימא של בל ונסענו.
הגענו לבנימינה, קנינו כרטיסים הלוך וחזור וחיכינו לרכבת.
אחרי 5 דקות היא הגיעה.
נסענו ומשהו כמו חצי שעה, אול פחות הגענו לקניון.
לבל היה פלאפון.
"שלום, מדברים מביה"ח" "ביה"ח?" שאלה בל.
"תוצאות בדיקת האיידס" בל החווירה כולה.
התשובה הייתה.............................................

מקווה שאהבתם!
שיהיה לכם שבת שלום.

מואה,
-ניבו'ש- 😊
וואי המשךךךךךךךךךך
היתהההההההההההההההההה?
וווווווווווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאיייי איזה מתחחחחחחחחחחחחח שימיייייייייייי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יאאאאאאאא קראתי עכשיו 2 פרקים ברצף.... זה כל כךךךךך יפההההההההההה
ותמשיכי!!!!!!!
יאא איזה פרק נדיר
אהבתיי כפרה עלייך
מוכשרת שלי תמשיכי כשתוכלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ניבבבבבבבבב..
לאאאאאאאאאאאא..

נווווווו..
איך הפסקת?!..

המשךךךךךךךךךך..

גלושק'ה& שנינוששש..
יאאאאאאאאאאאאאאאאאא

המשךךךךךךךךךךךךך

דחווווווווווווווווווווףףףףף
מדהיםםםםם
רק שלא תידבקקק..



בתאלושששש
זה מהמםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!

=]



אני ראיתי את ניבי היום ואתם לאאאאא😛 ועוד על הבוקר בכלל עשה לי את היום! 😂
מדהיםם ה=מ=ש=ך
ניבו'שש תמשיכי כפרה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך