פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]...

סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]

✍️ _princessa_ 📅 26/02/2005 23:41 👁️ 39,342 צפיות 💬 1,644 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 80 מתוך 110
יאא.. מסכןן.... 😢
איזה עולם אכזר באמת..


המשך
ואאאאאאאאאאיייי מסכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

תמשיכי איזה עצובבבב 😢
יאאאאאאאאאא איזה עצובבבבבבבבב
המשךךך
ניבוששש המשךךךךךךךךךךךך 😂
ניבו'ש תמשיכי פליז בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפות שילייייייייי..
תודה על כל התגובות יפותיי!

היום ב-8 וחצי ככה 9 יצאנו אני ובל מהבית בדרך לפנימייה.
נפרדתי מהדוגית המושלמת שיליייי..
נ'י כבר מתגעגעת..
בידיוק עכשיו הורדתי בגדים ואני רושמת לכן כי אני לא בטוחה שאני יוכל להמשיך בקרוב את הסיפור.
ב-4 אני עפה עם בת דודה שלי ועכשיו אני הולכת לישון קצת.
ועד יום שלישי אני יהיה עמוסה רצח.
אני מקווה שייצא לי זמן ואני אפרסם לכן המשך.

אזזז..
סליחה מראש..

אוהבת,
-ניבו'ש- 😊
מחכות מאמייייייי=]
יא ה'... איזה פרק..
ממש ריגשת אותי..

מחכה להמשך.. לילוש
יאא מאמי איזה פרק עצובבב 😢
תמשיכי...
ניב את בפנימיה?
ניבו'ש תמשיכי פליז יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
למה אין המשך?

😢
יהה איזה מרגש...
אייפה ההמשך??
שאאאאלוםםםםםםםםםםםםםםםם 😁

תודה על כל התגובות יפות שלי.
הייתי היום בת"א בעזריאלי ואמרתי שאני ינוח קצת וישר אכתוב לכן המשך =]

אגב, סתם_ילדה, אני לא בפנימייה מאמי. חברה שלי עזבה לפנימייה צבאית והלכתי להיפרד ממנה.
הגעגועים כבר משתלטים עליי.

אז הנה ההמשך,
מקווה שתאהבו =]

פרק 78.

תקציר הפרק הקודם:

"אני יודע חיים שלי, אני מצטער. גם סבא שלי נפטר, הייתי ממש קשור אליו" אמר לי תמיר והתחיל לספר.
לא ידעתי שאין לו סבא. ראיתי את הדמעות מתחילות להציף את עיניו אבל הוא עצר.
הוא רק נישק אותי וחיבק אותי חזק חזק כמו שרק הוא יודע.
נרדמתי על תמיר כשדמעות היו על פניי.
תמיר הרים לי את הראש וכיסה אותי.
באמצע הלילה התעוררתי בבהלה.............................................................

חלמתי על דודה שלי.
שמתי לב שתמיר יושן וחזרתי גם אני לישון.
לא ממש הצלחתי אבל בסוף נרדמתי.
בבוקר תמיר העיר אותי בנשיקה ענקית.
השעה הייתה 9 ולפי הכלל עוזבים את החדר בשעה 12.
"מה יפה שלי.. ננצל את היום האחרון שלנו מאמי?" שאל תמיר.
לא ממש היה לי חשק אחרי מה שקרה לאבא של אייל אבל גם לא רציתי לבאס את תמיר ורציתי שהחופשה הזו איתו תהיה חוויה שאני לא אשכח.
"כן, מאמי, בטח" אמרתי.
"את בסדר מאתמול חיים שלי?" "כן, קצת מאמי" אמרתי.
"סבבה" אמר תמיר ונכנס למקלחת.
הדלקתי טלוויזיה ונזכרתי שבל הייתה צריכה להתקשר לבדוק אם התוצאות של הבדיקה הגיעו.
התקשרתי אליה אבל היא כנראה עוד ישנה אז שלחתי לה הודעה: "בלו'ש, אל תשכחי להתקשר לשאול אם התוצאות הגיעו. אוהבת אותך המון נסיכה שלי".
תמיר ייצא.
"מאמי.. בוא נעשה הערכת זמן כדי שנוכל להתארגן בלי לחץ והכל" אמרתי.
"ואיך עושים את זה כפרה?" "הולכים לקבלה ושם מבקשים הערכה, כי אני רוצה שנטייל וב-12 הרי צריך לעזוב את החדר" אמרתי.
"אהה נכון חיים שלי.." אמר תמיר.
"אז תתארגני פה, אני אלך לסדר הכל" אמר.
"טוב מאמי" אמרתי ונתתי לו נשיקה.
התלבשתי ולא ידעתי לאן תמיר רוצה ללכת אז חיכיתי שיחזור.
אחרי משהו כמו חצי שעה הוא חזר.
"מה יא אדישה לא התכוננת?" "חח לא ידעתי לאן אתה רוצה ללכת אז לא ידעתי מה ללבוש" אמרתי.
"אחח שתהיי לי בריאה" אמר לי תמיר.
"אמן" השבתי ותמיר חיבק אותי חזק.
"אז מתי צריך לעזוב מאמי?" שאלתי את תמיר.
"ב-6" השיב.
"אתה רוצה נארגן את כל הדברים ונשאיר לנו רק בגדים לאחרי מקלחת כדי שלא יהיה לנו הרבה עבודה?" "סבבה חיים שלי" אמר תמיר.
סידרנו לנו הכל, בלי לחץ, בדקנו שלא שכחנו כלום והלכנו לנו לעיר.
לבשתי גופיה לבנה וג'ינס בהיר של Lee Cooper.
הסתרקתי, סידרתי את השיער, שמתי בושם ויצאנו.
בדרך התקשרתי לאימא שלי שלא תדאג ושאני יחזור בערב.
השעה הייתה 10 וחצי והחלטנו ללכת לקניון.
הסתובבנו בחנויות, תמיר קנה 2 חולצות וגם אני.
בשעה 11 וחצי התיישבנו לנו לאכול. אכלנו סלט גדול עם טוסטים- התפוצצתי.
לאחר מכן, תמיר רצה שנלך לים.
"אין לי בגד ים" אמרתי. "חח לא צריך.. סתם ללכת על החוף" אמר.
"חח סבבה מאמי" אמרתי.
הלכנו לים, עצרנו מידי פעם בחנויות שראינו אבל לא היה משהו מיוחד.
הגענו לים, הלכנו לנו על החוף יד ביד.
מתנשקים, מתחבקים.. היה ממש כיף. הים הוא המקום הכי טוב בשביל לשכוח מכל הצרות.
"יודע מה נעשה כשנחזור?" שאלתי את תמיר.
"מה?" שאל.
"הולכים לרכב עם סוסים בים" אמרתי.
"יואוו.. איזה קטלני זה" "חח כן" אמרתי. "אני יביא לך ת'סוס הכי מפגר" "חחח חסר לך! רוצה להרוג אותי?" שאל תמיר.
"לפחות ככה תישאר צעיר ויפה לנצח ולא זקן, מכוער ומקומט" אמרתי.
"חחח יואווו.. את חושבת שאני יהיה זקן, מכוער ומקומט?" שאל תמיר.
"חח אני לא חושבת, אני בטוחה" אמרתי.
"סבבה.. אנחנו נתחשבן!" אמר תמיר. "חחח אין בעיות. להתחשבן איתך זה הכי כיף שבעולם" "חח הכיף הזה יעלם מהר מאוד, את תראי" "חחח בכיף" אמרתי ונתתי לו נשיקה קטנה ואחריה נשיקה ארוכה ומדהימה.
תמיר התיישב על סלע ואני ישבתי על הרגליים שלו.
היינו בים עד שעה 1. הזמן עבר ממש מהר וגם לא כ"כ הרגשתי את החום.
'כשאני עם תמיר אני שוכחת מהכל' חשבתי לעצמי וזה באמת ככה.
אני לא מרגישה שחם וגם לא שקר, אני מרגישה הכי מאושרת בעולם.
החלטנו לחזור למלון.
כשהגענו התפרסנו על המיטה, שמענו מוזיקה, ראינו טלוויזיה, אכלנו חטיפים, צחקנו, התנשקנו, הכל.
השעה כבר הייתה 4.
עוד שעתיים עוזבים.
תמיר נכנס להתקלח ואחריו אני.
כשסיימנו להתארגן ירדנו ללובי וביקשנו שיזמינו לנו מונית.
בשעה 6:40 עלינו למונית.
תמיר שכב ושם עליי את ראשו ונרדם.
אני שמתי יד על החלון וכך נרדמתי גם עד שהטלפון העיר אותי משנתי.
זה היה עדי. הוא שאל אם דיברתי עם אייל, ואיך הוא מרגיש.
הוא גם אמר לי שהוא היה אצלו ועוד כמה דברים.
אמרתי לו שאני בדרך ואני אפגש איתו מחר.
בממתינה הייתה אימא שלי ששאלה אם הכל בסדר ואיפה אנחנו נמצאים.
"אממ.. אנחנו עוד שעה וחצי בערך מגיעים, אני חושבת" אמרתי לה.
"טוב, תשמרי על עצמך. ביי מאמי" אמרה אימא וניתקתי את השיחה.
ניסיתי לישון אך כבר לא הצלחתי. 'גם לישון כמו בן אדם אי אפשר' אמרתי לעצמי.
תמיר התעורר משנת היופי שלו.
"כן ברבית שלי, התעוררת?" אמרתי לתמיר.
"כן אחי, התעוררתי" אמר.
"חחח" צחקתי וגם תמיר.
בהמשך הדרך שמענו לנו שירים וסתם דיברנו וקבענו שמחר נלך לאייל.
תמיר אמר שאין בעיות.
הגענו לפרדס חנה.
עצרנו קודם ע"י הבית שלי.
תמיר עזר לי להוריד את המזוודה.
הייתי עייפה.
"יאללה יפתי, תלכי לישון ותזכרי שאין דבר שאני אוהב יותר ממך" אמר לי תמיר וסחף אותי לנשיקה ארוכה במיוחד.
נתנו עוד כמה נשיקות קטנות ונכנסתי הביתה.
נישקתי את אימא, את אבא את ענבר אחותי ועליתי לחדר שלי.
סידרתי את הדברים ואימא עזרה לי. שאלה איך היה ועוד כמה חקירות.
עליתי לי לישון לשינה ארוכה במיוחד....................................

תגיבו הרבה הרבה =]

-ניבו'ש- 😊
ניביייייייייי
איזה מושלם הפרקקקקקקקקק
וואי את כותבת מדהיםםםםםםםםםםםםם=))
תמשיכי בובה
מוואה ענקיתתתתתתתת

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך