פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]...

סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]

✍️ _princessa_ 📅 26/02/2005 23:41 👁️ 39,344 צפיות 💬 1,644 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 79 מתוך 110
יאאאאאאא ניבו'ש כפרה עלייך
איזה המשך יפה
תמשיכי פליז בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מהההההההה???????????..
למה עדי ואייל באו פיתאום?????????
אופייייייייייייייי😢
רק שניב ותמיר לא יפרדווווו😢 😢
טפו
טפו
טפו
ניבו'שששששששששש
שימי המשךך מאמי
מוואה ענקיתתתתת
אממאאאאאאאאאאאאאאאאאא מה קרה לאייל???????????
אישתי אני מתגעגעתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שבוע לא הייתי פה ורק 2 המשכיםםם?
בוקר טובבבבבבבבבבבבב =]

אחחח.. איזה כיף לקום בשעות כאלה =]
לכל מי שלא קם עכשיו - צהריים טובים =]

אזזז..
הנה ההמשך ומקווה שתאהבו =]

פרק 77.

תקציר הפרק הקודם:

תמיר נכנס להתקלח.
ישבתי לי על המיטה והתקשרתי לעדי.
"הלו?" אמר עדי.
"היי מותק, חיפשת אותי?" "כן" אמר עדי.
"מה קרה מאמי? תמיר אמר לי שזה דחוף" "כן.." אמר.
"מה קרה???" שאלתי. "זה אייל........................................."

'אייל? מה אתה קשור אליו?' חשבתי.
"אייל?" "כן" אמר עדי.
"מה קשור אייל?" "דיברתי עם בל, שאלתי אותה אם בא לה להיפגש כי הרבה זמן לא ראיתי אותה" "נו.." אמרתי.
"ו..." "ו...?" שאלתי.
"והיא אמר לי שאבא של אייל.." "כן???" שאלתי.
"עבר תאונה.." "מה???????????????? אתה רציניי???????" שאלתי.
תמיר כנראה שמע אותי מהצעקה.
הוא ייצא עם מגבת ורץ אליי.
"ניב מה קרה?????????" שאל עדי והיה לחוץ.
"רגע רגע.." אמרתי לתמיר.
"ומה קרה לו????" שאלתי. "הוא.. הוא נפטר.." אמר אייל.
"יואווו.. אני לא מאמינה!!!! מתי זה קרה???" שאלתי.
"לפני שעתיים.. הוא היה בטיפול נמרץ במצב בנוני ולא הצליחו להציל אותו.." אמר אייל.
"אני לא מאמינה.. יואווו.. אני בהלם! בחיי!!" אמרתי.
"מה קרה ניב?? דברי איתייי!" אמר תמיר.
"דקה חיי, דקה" אמרתי לו ונישקתי אותו במצח.
"ודיברת עם אייל?" "לא ייצא לי.." אמר עדי.
"בשביל זה התקשרתי.. לבקש את המספר, לא היה לא נעים" אמר עדי. "הבנתי מאמי.. רק דקה אני יביא לך ותודה שאמרת לי" אמרתי לעדי.
חיפשתי את המספר ובל הייתה בממתינה. מהר הבאתי לעדי את המספר.
"649..." "תודה מאמי.." אמר עדי. "אין על מה. תודה לך, ביי מותק" אמרתי וניתקתי את הטלפון.
הייתי בהלם. לא יכולתי לעמוד על הרגליים.
"מה קרה ניב?????" שאל תמיר.
"אבא של אייל... נפטר.." אמרתי. "מה?!" צעק תמיר.
"כן..." "יואוווו... מסכן!!!!!" אמר.
"כן.. אוףף.. איזה עולם אכזר" אמרתי. נזכרתי בדודה שלי, וכמה שאני מתגעגעת אליה והדמעות התחילו להציף את פניי.
תמיר חיבק אותך חזק והרגיע אותי.
בל התקשרה דיברתי איתה והיא הסבירה לי הכל.
ישר התקשרתי לאייל להגיד לו שאני משתתפת בצערו.
"הלו?" נשמע קול חלש.
"אייל?" שאלתי. "כן.." השיב. "זו ניב מאמי" "אני יודע" אמר.
"אני.. אני שמעתי מה קרה" אמרתי. שמעתי את אייל בוכה.
"דיי מאמי, אל תבכה. בבקשה. איך זה קרה?" שאלתי למרות שבל סיפרה לי הכל אבל גם רציתי שהוא יתפרק. שלא ישמור על הלב.
"זה בסדר מאמי. תוציא הכל" אמרתי ובכיתי ביחד איתו.
כ"כ רציתי להיות איתו עכשיו ולתת לו חיבוק ענקי.
"מאמי.. אני יודעת שזה קשה. אבל אתה חייב להיות חזק. אבא שלך לא היה רוצה שתבכה ככה. אני בטוחה. הוא היה רוצה שתהיה שמח ותהיה הילד הכי מאושר בעולם. אני מבטיחה לך שאיך שאני יחזור אני באה אלייך ביחד עם תמיר" אמרתי.
"תודה נשמה שלי.. תודה.. אני מעריך אותך על הכל" "אין על מה מאמי. בשביל זה יש ידידות" אמרתי.
לאט לאט הוא קצת נרגע.
אחרי משהו כמו 40 דקות של שיחה ניתקתי.
אימא הייתה בממתינה כמה פעמים. חזרתי אליה.
"מה קרה אימא?" "עם מי את מדברת 100 שעות?" שאלה.
"עם אייל.. אבא שלו נפטר" אמרתי. "אהה הבנתי.." אמרה אימא.
"דיברתי איתו והרגעתי אותו קצת" "זה בסדר, אני מבינה" אמרה.
המשכנו לדבר והיא אמרה שהיא תלך לנחם מחר כי הם בטח עייפים ולא נעים.
סיימתי לדבר ותמיר עוד היה עם סבון עליו.
הוא נישק אותי נשיקה ענקית ובסופה חיבקתי אותו חיבוק ענקי שבחיים לא חיבקתי אף אחד.
כ"כ אהבתי אותו והערכתי את כל מה שהוא עושה למעני.
"לך תמשיך להתקלח חיי.." אמרתי.
"טוב מאמי, אני 2 דקות יוצא" אמר תמיר ונכנס.
אחרי 5 דקות הוא ייצא. לא היה לי חשק להתלבש.
תמיר ייצא וישב לידי.
"מאמי.. את צריכה לאכול.. לא אכלת מהצהריים" אמר תמיר.
"אני לא רעבה ממש.. אין לי כ"כ חשק" אמרתי.
"את חייבת מאמי" אמר תמיר.
אחרי שכנועים קמתי להתלבש.
לבשתי מכנס שחור של TNT וגופייה שחורה שיש עלייה אבנים כאלה ורשום: SEXY .
אספתי את השיער לקוקו שמתי בושם וירדנו לאכול.
תמיר תפס מקום. הוא לא אכל כ"כ. גם לו לא היה ממש תיאבון.
אכלנו לנו קצת ספגטי וגם זה בקושי ועלינו בחזרה לחדר.
הורדתי את הבגדים ושמתי מכנס קצר וחולצה פשוטה ונכנסתי למיטה.
"מאמי.. אני לא יכול לראות אותך ככה" אמר לי תמיר.
"מצטערת מאמי.. אני יודעת מה הוא עובר.. אצלו זה יותר קשה, זה אבא. אבל אני יודעת מה ההרגשה" אמר לי תמיר.
"אני יודע חיים שלי, אני מצטער. גם סבא שלי נפטר, הייתי ממש קשור אליו" אמר לי תמיר והתחיל לספר.
לא ידעתי שאין לו סבא. ראיתי את הדמעות מתחילות להציף את עיניו אבל הוא עצר.
הוא רק נישק אותי וחיבק אותי חזק חזק כמו שרק הוא יודע.
נרדמתי על תמיר כשדמעות היו על פניי.
תמיר הרים לי את הראש וכיסה אותי.
באמצע הלילה התעוררתי בבהלה.............................................................

מקווה שאהבתם :]
שתהיה לכם שבת שלום,
אוהבת,
-ניבו'ש- 😊
וואי איזה פרק עצובבבבבבבבבבב 😢 😢 😢
ניבו'ששש שבת שלום מאמי
ושימי המשךך=))
מוואה ענקיתתתתתתתתת
וואי ניבושש
פרק מדהים מאמיי
ועצובב
אבל ממש התבלבלתי מי זה אייל ?? 😁

תמשיכי בובהה
אייל זה מי שהיה החבר שלה בתחילת הסיפור..=]..
זה שהיא אהבה מאודד..!!

ניבוווש סיפור מדהיםםםםם
תמשיכיי בדחיפותתתת=]]

מואה ענקיתתתת
בתאלוששששש
יאאאאאא ניבוש מאמיייייי
איזה מעלףףףף

שימי המשך

ודברי איתי במסן
יאאאאאא
קראתי עכשיו איזה 4 פרקים חיחיחי נטשתי קצת
ניבו'ששש זה מהמםם
חח רק שחכתי מי זה אייל ומי זה עדיי...
תזכירי לי= ]
ותקראי ת'סיפור החדש שלי= ]
+*+אני ו[ה]וא+*+
אוהבת

לינורו'שש
יאאאאאא מה קרה?!?
יפה שלי איזה המשך מושלם
תמשיכי כשאת יכולה
חולה עלייך יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 28/08/2005) יאאאאאא מה קרה?!?
יפה שלי איזה המשך מושלם
תמשיכי כשאת יכולה
חולה עלייך יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😢 😢 😢
קודם כל, תודה על התגובות :]

וריענון זיכרון קצר לכל מי ששכחה..

אייל זה בידיוק מה בתאלו'ש אמרה:
אייל זה מי שהיה החבר שלה בתחילת הסיפור..=]..
זה שהיא אהבה מאודד..!!

ועדי זה החבר שהיה לי אחרי אייל. זה שנסע לארה"ב.

-ניבו'ש- 😊

מרינו'ש למה פרצופים עצובים?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך