פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]...

סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]

✍️ _princessa_ 📅 26/02/2005 23:41 👁️ 39,347 צפיות 💬 1,644 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 77 מתוך 110
ניבבבבבבבבבבבבב===>>
יום אהבה שמחחח נישמתי
מוואה ענקיתתתתתתתתתתת
לכל היפיופיות שפה שיהיה לכם יום אהבה מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם ותהנוווו 😊
תודה מתוקהה גם לך בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאאאאאאאאאאאאאא חחח בג'קוזי חחחחחחחחחחח
פרקקקקקק מ====ע====ל====ף
המשךךךךךךךךךךךךך
וואיי אחד הפרקיםם הכי יפיםם בסיפור המדהיםם הזה...!!
תמשיכיי דחוף!!
ויום אהבה שמחח =]
ניבו'ש תמשיכי פליז בובית
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
?????????????????
הלוווווווווווווווווו הסיפור הזה לאט לאט יורד למטההההה

תמשיכיי
מדהייים המשךךךך
שלוםםםםםםםםםםםםםםםםם =]]

קודם כל,
תודה על כל התגובות שלכם!! באמת, כיף לקרוא אותך.
ודבר שני, מצטערת שלא רשמתי לכם פשוט לא היה לי זמן היום בגרוש.
הייתי בנתניה, בכפר סבא ועוד מקומות.
אתם יכולים לראות מתי אני מפרסמת אפילו: 1:47 בלילה.
אל תגידו שאני לא חרוצה 😉

אז הנה ההמשך ומקווה שתאהבו :]]

פרק 75.

תקציר הפרק הקודם:

תמיר הביא 2 חלוקים ארוכים בצבע לבן.
פתאום הבחנתי בעוד דלת.
"עוד מאמי? לא.. דיי.." אמרתי לו.
"ששש.." לחש לי תמיר.
הוא פתח את הדלת היה ובאמצע החדר היה פוף ענק בצבע ורוד ומסביבו פרחים יבשים בעיגול של הפוף ונרות מפוזרים.
תמיר הושיט לי את ידו. התיישבנו על הפוף ותמיר התחיל לדבר.
"נשמה שלי.. אני לא יודע מאיפה להתחיל אבל..............................................."

"אבל?" שאלתי. פחדתי שהוא עומד לסיים איתי.
"אבל... זה היום הכי מאושר בחיי.. אני לא יודע מה להגיד ואיך, אבל שתדעי לך, שלא אהבתי ואני לא חושב שאני יאהב אי פעם מישהי כמוך. אולי זה ישמע לך חנוני כזה או כמו איזה ילד רגשן אבל כל מילה שאני אומר יוצאת לי מהלב, מהנשמה שלי.. הנשמה שלי שזו את.." אמר תמיר.
הוא לקח נשימה ארוכה והמשיך: "אני אוהב אותך ואני יאהב לעד גם אם לא נהיה ביחד וכל רגע פה חרוט בזיכרוני" אמר תמיר.
הסתכלתי בעיניו. יכולתי לראות כמה שהן נוצצות ומדהימות.
כ"כ התרגשתי מהמילים שהוא אמר ודמעה זלגה מעיניי.
"מה קרה מאמי???" "כלום נשמה שלי.. כלום.. אתה מרגש אותי במה שאתה אומר.. ואני.. אני כ"כ אוהבת אותך.." אמרתי.
תמיר בא להמשיך את הנאום ואז השתקתי אותו בנשיקה ארוכה.
היינו עוד קצת באותו חדר ואז עלינו לחדר שלנו.
תמיר הרים אותי כי הייתי דיי שפוכה.
נכנסנו לחדר, הורדתי את החלוק, נכנסתי להתקלח אחרי הג'קוזי ותמיר נכנס אחריי.
יצאתי, שמתי פיג'מה ונרדמתי.
הייתי כ"כ עייפה וזה היה אחד הימים הכי יפים בחיים שלי.
כ"כ הייתי מאושרת עם תמיר.
מרוב מחשבות נרדמתי.
אני רק זוכרת שהתעוררתי לכמה שניות מהנשיקה של תמיר על הלחי שלי.
הסתובבתי אליו וחיבקתי אותו וככה נרדמתי.
בבוקר התעוררתי לפני תמיר. נתתי לו נשיקה קטנה במצח ונכנסתי לשירותים.
צחצחתי שיניים וחזרתי לשכב במיטה. הדלקתי את הפלאפון לראות מה השעה. השעה הייתה 10 וחצי.
פתאום התחילו לי כאבי ראש חזקים.
אחרי משהו כמו רבע שעה תמיר התעורר.
"ממממממ.. בוקר טוב נסיכה שלי" אמר לי תמיר.
"בוקר טוב נסיך" השבתי.
התיישבתי על הכיסא שהיה בפינה של החדר ותמיר לצחצח שיניים וחזר אליי.
"מה קרה מאמי מה יש לך?" שאל תמיר. "לא יודעת.. כואב לי הראש.." אמרתי.
"הרבה מאמי?" שאל. "דיי.." השבתי.
"רוצה שנישאר היום בחדר מאמי?" "לא כפרה, בוא נלך לטייל, מה שתרצה. כאב ראש קטן לא יזיק לי בשביל להיות עם אהובי" אמרתי.
"אבל מאמי.. כואב לך הראש, אני לא רוצה שיקרה לך משהו. אולי התייבשת כי את לא שותה הרבה כשאנחנו בבריכה, בים ובכלל.." אמר לי תמיר שנשמע כמו רופא בביה"ח.
"טוב דוקטור תמיר, תטפל בי" אמרתי.
תמיר קפץ על המציאה ובא אליי מאחורי הכיסא והתחיל לנשק אותי.
"בואי נשחק" אמר תמיר.
"במה ילד קטן שלי?" שאלתי. "ברופאה וחולה" אמר. "אבל אני החולה" "נו אל תהרסי" אמר תמיר.
"חח" צחקתי. הוא נשמע בדיוק כמו ילד קטן.
"טוב נו תינוקי שלי" אמר תמיר.
הוא ייצא מהדלת של החדר ודפק. לא הבנתי מה עובר עליו.
"נו דוקטור תקבלי אותי!" אמר לי תמיר.
"אהה בוא חחחח כנס" השבתי.
"דוקטור, תצילי אותי.." אמר תמיר. "מה קרה?" שאלתי.
"כואב לי פה.." אמר תמיר ושם יד על הצד של הלב.
"אווו.. זו מחלה קשה" אמרתי. "וואי באמת דוקטור? ואיך מרפאים אותה?" שאל.
"אני לא חושבת שיש לזה טיפול" השבתי.
"אני מבין.. איך קוראים למחלה?" שאל תמיר. "מחלת האהבה" "וכמה שנים נשאר לי לחיות?" שאל תמיר.
"אני לא יודעת.. זה זמן לא מוגדר" אמרתי.
"אהה ודוקטור.. כואב לי גם הגרון" "תפתח פה גדול" אמרתי.
"מה את חושבת שזה?" "אהה.. זה קשור למחלת האהבה" "אההה.. הבנתי.. ולזה יש טיפול?" שאל.
"אני חושבת שכן.. זה אפשר לרפא" אמרתי.
"איך?" שאל תמיר.
"חכה אני יביא לך מרשם" "בסדר דוקטור" אמר תמיר.
היה פנקס כזה של דפים קטנים על השולחן עם עיפרון אז הלכתי להביא ורשמתי מרשם שלא ייצרו עדיין.
"הנה אדוני" אמרתי והבאתי לתמיר.
"כמה פעמים ביום?" "כמה שיותר" השבתי והתקרבתי אליו.
מה את עושה דוקטור?" שאל תמיר.
"מרפאה אותך" השבתי ונתתי לתמיר נשיקה ענקית.
כשסיימתי לנשק את הנסיך שלי הוא אמר: "וואו דוקטור.. אני חושב שאני כבר בריא" אמר לי תמיר.
"חחחחחחחחח אין אין, אני אוהבת אותך מלאאא!!" השבתי.
לאט לאט וכאב הראש שלי הלך ועבר.
החלטנו ללכת לבריכה קצת – על פי הוראות תמיר.
"שלא יהיו לך כאבי ראש, שלא תתייבשי לי.." כמו אימא!
הלכנו לבריכה ותמיר כל דקה הכריח אותי לשתות. "טוב דקה!" אמרתי.
"עכשיו!" "נוו אבל אני לא צמאה!!" "שמעת אותי?!" "כן" אמרתי וכמו ילדה טובה שתיתי.
באחת עלינו לחדר להתקלח ולהתלבש כי החלטנו ללכת לעשות טיול קטן.
עד שסיימנו להתקלח ולהתארגן השעה הייתה כבר 2 וחצי בערך אז החלטנו להישאר עוד קצת עד הארוחת צהריים ואז נלך.
הדלקנו לנו טלוויזיה, שמענו שירים, דיברנו עם ההורים והזמן עבר מהר.
ירדנו לחדר אוכל לאכול. לא היה כ"כ משהו טעים.
אכלתי משהו קטן וחיכיתי לתמיר שיסיים.
בשעה 3:40 בערך יצאנו מהחדר אוכל. השמן שלי אוכל הרבה, מה אני יעשה? :]
הלכנו להסתובב קצת בעיר. קנינו כל מיני שטויות וסתם הסתובבנו לנו.
פתאום היה לי טלפון.
על הצג הופיע עדי........................................

מקווה שאהבתן!
תגיבווו,
-ניבו'ש- 😊
יש לי תחושה שעדיי סתם יהרוסס..
תמשיכיי מושלםם
😮 תמשיכי מאמיי אני במתחחח
QUOTE (shani_148 @ 23/08/2005) יש לי תחושה שעדיי סתם יהרוסס..
תמשיכיי מושלםם
חסר לווווו =[!!
אני אשבור לו תשינייםם!!
ניבוווווווש יצא לך פרק מדהיםם וקורעעעעע
חחחחחחח הקטע עם הרופא והחולה הרג אותיי..! יצא לך מושלםםםם

מואה ענקיתת
בתאלוש
איזה חמודדדדדדדדדד תמיררררררררר..
יואווו איזה משחקק מצחיקקק...

אוףף מה עדי הזה עכשיו?? הוא יהרוס את הכול!!
שכחתי מיזה עדי....

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך