ניבו'ש תמשיכי מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שששששששששששששששאאאאאאאאאאאאאאאאלללללללללללללוווווווווווווווםםםםםםםםםםםםם!! :]]
הנה ההמשךךךך :]]
פרק 73.
תקציר הפרק הקודם:
"נו דיי חיים שלי.. את יודעת שאני אוהב אותך יותר מכל דבר אחר! אפילו יותר מאוכל!" "גאווה גדולה" "נו דיי להיות קרה" "תכבה ת'מזגן" "נו.." אמר תמיר.
"נו ונו.. אני עייפה" "אז מה עכשיו?" שאל.
"מה עכשיו?" שאלתי גם. "נ'י אוהפ ת'ך" אמר תמיר בקול תינוקי.
"אני..." אמרתי ותמיר השתיק אותי עם נשיקה שחיכיתי לה יותר מכל..................................
אין כמו להיות רותח מעצבים ואז מגיעה נשיקה שמקררת כל חלק בגוף =)
"אוףףף.. אני כ"כ אוהבת אותך שאני לא יכולה לא לסלוח לך" אמרתי לתמיר והמשכנו להתנשק.
כשסיימנו להתנשק תמיר אמר לי: "אין, אין, אני מאוהב בך וזה כבר מפחיד.." אמר לי תמיר.
"למה מפחיד מאמי?" שאלתי.
"לא יודע.. אני מפחד שזה ייגמר" אמר. "זה לא" אמרתי לו וסחפתי אותו לנשיקה ארוכה.
ככה נרדמתי בזרועותיו של אהובי.
אפילו לא הספקתי להחליף בגדים- ככה שמתי לב כשהתעוררתי בבוקר...
"אהובתי.." לחש לי תמיר.
"נסיך שלי" עניתי לו וקמתי לצחצח שיניים והוא בא אחריי כשהוא מאחוריי ומנשק אותי בצוואר.
"אחחח איזה כיף איתך פה! אני רוצה שנגור פה" אמרתי לתמיר.
"עוד לא נמאס לך ממני? אנחנו פה 3 ימים ועוד לא חטפת עצבים" "להזכיר לך מה היה אתמול?" שאלתי.
"אמממ.. לא, לא, לכי צחצחי שיניים" "חח ילד טוב" אמרתי.
סגרתי אחריי את הדלת ואמרתי לתמיר: "אנחנו פה 3 ימים ותאמין לי, למרות אתמול כל רגע קסום איתך פה וכל נשיקה איתך משכיחה את הכל..".
"שלא ייגמר לעולם" "הלוואי" אמרתי.
יצאתי מהשירותים ותמיר נכנס אחריי. "רוצה לבריכה?" שאלתי.
"אממ.. מה שבא לך מאמי.." אמר תמיר.
"בא לי לעשות בננה בים" אמרתי.
"אז נעשה" אמר תמיר ופתח את הדלת.
"חח באמת?" "כה.. נעשה גם בסירת פדלים וקיאקים, אנחנו נהנה היום" אמר תמיר.
"חח סבבה" אמרתי ונתתי לו נשיקה.
תמיר שם עליו מכנס לים ואמר: "אני יורד כמה דקות לקבלה וחוזר, תתארגני בינתיים".
"סבבה מאמי" אמרתי.
לא שאלתי הרבה שאלות והתארגנתי.
כשסיימתי התקשרתי לאימא ואבא שלא ידאגו ולהגיד להם שהכל בסדר. כשדיברתי עם אימא היא אמרה לי להרים גם טלפון לסבתא ולסבתא.
"דאגנים.." חשבתי לעצמי. דיברתי עם סבתא שהבטיחה שהיא תכין לי את האוכל שאני אוהבת – קוסקוס עם חלב :]
דיברתי עם סבא והבטחתי לו שאני יבוא לישון אצלם עם בת-חן.
סיימתי את השיחה ודיברתי עם בת-חנו'ש שכ"כ התגעגעתי אלייה. קבענו גם שכשאני יחזור נישן אצל סבתא וסבא שלנו.
תמיר בידיוק נכנס.
"יאללה מאמי נהיה בקשר. אוהבתותך!" אמרתי לבת-חן.
"גם אני אותך כפרה. שמרי על עצמך ובלי שטויות" "חח מבטיחה" אמרתי לבת-חן וסיימתי את השיחה.
"הלכנו?" "כה" אמרתי לתמיר. לקחתי את הכרטיס לחדר, 2 מגבות, הפלאפון ויצאתי מהחדר.
אני ותמיר הלכנו לים.
"תישארי פה מאמי אני אלך לסדר לנו" אמר תמיר. "טוב חיי" אמרתי לתמיר ונתתי לו נשיקה קטנה.
פרסתי את המגבת על החוף, שמתי שמן ושכבתי על החוף.
אחרי 10 דקות תמיר בא.
"מאמי ב-11 וחצי, שזה עוד חצי שעה בערך הולכים לבננה" "טוב מאמי" אמרתי.
"רוצה בינתיים פדלים?" "חח בכיף" אמרתי לתמיר.
לקחתי איתי את המגבת והלכנו לחכות שתתפנה סירת פדלים אחת.
חיכינו משהו כמו 5 דקות.
"יאללה מאמי" אמר לי תמיר.
"חכה תעזור לי!" אמרתי לו. תמיר עלה ונתן לי יד.
"יאללה תפדלי" אמר. התחלנו לפדל.
"חחחחח לצד השני" צחק עליי תמיר. "חחחח טוב" אמרתי.
"אני יזרוק אותך לים!" אמר. "חחח תנסה" אמרתי.
ומה הוא עשה? הפך אותי.
"לאא סליחהההה!!" "חחחחח הפעם לא יעזור לך" אמר וזרק אותי.
"חחח יא מנייאק" אמרתי כשהייתי כבר בתוך הים.
"נוו איך אני יעלה עכשיו?" "תתאמצי" אמר לי תמיר. "רע!" אמרתי ועשיתי פרצוף עצוב ותמיר התחיל לפדל וברח לי.
"תמיררררררררר" צעקתי לו והוא רק צחק.
שחיתי אליו כשהוא עצר ויכלתי לעלות כי היה איזה סלע גדול.
"חחחחחח" צחק עליי תמיר.
"חכה חכה! יגיע היום שלך על הבננה" אמרתי לו.
הוא עזר לי לעלות ואז אמר לי: "חחח אין אין אני מת עלייך! מתתתת!!" "וזו סיבה לזרוק אותי?" "חחחחח גם" "חחחח סבבה יא טלאטאביז לא מפותח!" "חחחחחח מה הקשר?" "אין" אמרתי.
תמיר לא הפסיק לצחוק הקקי הקטן הזה.
אחרי שהוא צחק עליי חזרנו כי היינו צריכים כבר להיות על הבננה.
שמו לנו חליפת הצלה כזאתי והתיישבנו על הבננה. אחרי 10 דקות כולם היום מוכנים והתחלנו לנסוע. הרגשתי שאני מתהפכת. אני הייתי מאחורי תמיר.
כשהתחלנו להאיץ שמתי לב שתמיר עומד להתהפך לא פחות ממני.
עזבתי לרגע את הידית ההיא שתופסים בה בשביל לא ליפול ודחפתי את תמיר לים וכמובן? אני אחריו.
"מוכשרת" חשבתי לעצמי.
אחרי ואחרי תמיר קפצו עוד כמה לים.
"ניבבבבבבבבב" "תמיררררררררררר" צעקתי לו.
"חחחח אמרתי לך שאני יתנקם" אמרתי לו.
"חחחחח סבבה חכי!" "מחכה" אמרתי לו ונתתי לו נשיקה שקיררה אותו.
עזרנו לנו לעלות והמשכנו.
אחרי 20 דקות בערך שנפלו כמה ועצרנו ואני ותמיר הצלחנו להחזיק מעמד הייתה עצירה.
כולם קפצו למים והביאו לנו שנורקלים בשביל לצלול ולראות אלמוגים וכו'..
זה היה כ"כ יפה. אני ותמיר התנשקנו לנו מידי פעם ואחרי 10 דקות ככה, רבע שעה, עלינו בחזרה לבננה.
עשו לנו עוד כמה עצירות ואחרי שעה וחצי חזרנו לחוף.
כ"כ נהניתי.
אני ותמיר הורדנו את החליפות וחזרנו לבריכה ומידי פעם לים – גיוונו :]
בשעה 2 וחצי אני ותמיר הלכנו לאכול משהו ואז היינו עוד קצת בבריכה ובים.
ככה עד 5 וחצי היינו בים ובבריכה. היה ממש כיף.
"נהיית לי שחורה, אה?" "חחח גם אתה" אמרתי לתמיר.
תפסנו לנו צבע.
חזרנו לחדר, התקלחנו, נחנו קצת ואז התארגנו לארוחת ערב.
"שנלך לאכול?" שאלתי.
"נאכל בנוסח תמיר" אמר. "אה?" שאלתי.
"את עוד תביני" אמר.
"שימי בגדים ומתחת בגד ים" אמר.
"בשביל מה?" שאלתי. "בלי הרבה שאלות" אמר תמיר.
הייתי ילדה טובה. שמתי חולצת קולר בצבע תכלת עם ג'ינס שקיפלתי אותו ועשיתי כזה שבע שמיניות, נעליים, קצת איפור, סידרתי את השיער והייתי מוכנה.
תמיר קשר לי את העיניים.
"מה עובר עלייך?" שאלתי.
"שששש.." לחש לי תמיר.
הוא אחז ביד שלי והוביל אותי.
"מדרגה" אמר לי מידי פעם. היה ממש חם בערב אבל מידי פעם הייתה רוח קרירה שקצת שברה את החום.
תמיר הוריד לי את הכיסוי עיניים...........................................................
מקווה שאהבתן,
תגיבוווו,
-ניבו'ש- 😊
יאאאא אני איזה מתוקק..
הפתעהה הוא עושה לה..
המשךך
יאאאאאאאאאאא מעניין מה הוא יעשה לך..
איזה פרקק מעלף!! יאללההה המשךך
יה איזה ממי בטח לקח אותה לארוחה בים או משו..
תמשיכיכיי
וואי איזה שרוטים הםםם חחחחחחח
פרק מהמםםם
איזה חמודד תמיר=))
ניבב תמשיכי מאמי
מוואההההה ענקיתתתתתתתתתת
ניבושש
מאמי מדהיםם
תמשיכיי
אהובתי
אני דורשתתתת המשך
ואיזה מזל שאנחנו מכירות את תמיר 😉
שמרי על טא'ץ
מתה עליך אהובתי
מואה
בלו'ש
יואוווווווו ניבו'שש איזה המשך מושלם
אהבתיי מעניין מה הוא הכין לה
תמשיכי פליזז מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחחחחחחחח
איזה פרק קורעעעע..
איזה שרוטטים הםם!
יצא לך פרק מושלםםםםםםםם כמו כולםםם=]]
המשךך המשךךך המשךךךךךךךך
בתאלושששששש=]
יאאאאאאאאאאאאא איזה מהממממממממממממממממם!!!!
יאללללללללללללללללללה המשךךךךךךך מהר מהר מהר
יאלה פרינסס שלייייייייי..
הלכנו החברות שלך כבר??
הבטחת לי המשך!!!!...
חיחי..
גלוש
יאייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!1
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכי 😊
אתן לא יודעות איזה פרק מחכה לכןןן..
פשוט לא יודעות! :]]
יאללה תגיבו שאני יראה ששווה שאני אפרסם :]]
ותודה על כל התגובות יפות שליי!! מואההה,
-ניבו'ש- 😊
תמשיכי תמשיכי תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי 100X