פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]...

סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]

✍️ _princessa_ 📅 26/02/2005 23:41 👁️ 39,355 צפיות 💬 1,644 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 73 מתוך 110
חיים שלי אני מתגעגעת תחזריי חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאייי איזה יופי..


מחכים להמשך=]
עכשיו קראתי הכל איזה מדהים זהההההההההההההההה
י'מוכשרתתתתתתתתתתתת ניבוש...
תמשיכי יש לך את זה....

אוהבת...
מור'צי 😊
😁
שלוםםםםםםםםםםםםםם :]]

יווו הכל התחרבש לי פה!
פירסמתי המשך של פרק יותר מתקדם ושמתי לב שיש לי פה מלא המשכים וישר מחקתי!

אזז.. אני יפרסם פה את ההמשך ואז יהיה לכן המשך ארוך ארוך שעשיתי כי חשבתי שזה מה שפירסמתי לפני שנסעתי..

אזז רגעעעע...

קודם כל, התגעגעתי המוןןןןןןןןןן!!!
דבר שני, שלום לכל החדשות ומקווה שתהנו בהמשך הסיפור :]]

דבר שלישיייי,
אני מצטערת שלא ייצא לי לכתוב לכן המשך וגם לא אתמול פשוט הייתה לנו טיסה ב-11:10 בלילה והגעתי הביתה רק ב-2 וחצי ומה שרציתי לעשות זה לישון!
אז מאז שקמתי התחלתי לעשות המשך וזה לקח דיי הרבה זמן כי כל רגע באו לפה אנשים וזה..

אזז... ספרו חוויות! איך בחופש? מה עשיתם?? :]]

אוהבתותכן מלאאאא, ומקווה שתאהבו את ההמשך :]]

פרק 71.

תקציר הפרק הקודם:

שמתי את הראש על החזה של תמיר וחיבקתי אותו כזה והוא שיחק לי בשיער ונתן לי נשיקות במצח.
לאט לאט נרדמתי. זה היה אחד מהימים הכי יפים של חיי.
היה חם בלילה ותמיר הדליק מזגן והוא כיסה אותי.
ככה נרדמנו ביחד שנינו.......................

בבוקר קמתי לצלילי הפלאפון של תמיר.
"אוחחחח.. תכבה את הפלאפון" אמרתי לתמיר ושמתי את השמיכה על הראש.
"חחח שתקי יא שמנה. הלו?" אמר תמיר.
"כן, כן, הכל בסדר אימא מה איתך? אהה... כן, אני יתקשר אלייה. אין בעיה. בסדר אימא, ביי נשיקות" שמעתי את תמיר.
"אלייה?" "חח כן אל סבתא היא דואגת" "טוב" אמרתי וכבר לא יכלתי להירדם בגלל הבבון שקוראים לו תמיר.
"דוב!" צעקתי לו והלכתי לשטוף פנים.
הוא דיבר עם סבתא שלו ואני יצאתי.
הדלקתי ת'פלאפון וראיתי מה השעה. "רק 11 וחצי? פיייי..." אמרתי לעצמי.
תמיר בא אליי מאחורה ונישק אותי בצוואר.
"מצטער שהערתי אותך יפה שלי" "חפיף מאמי" אמרתי לתמיר ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים.
"נרד לאכול?" "אני יאכל אותך!" אמרתי לתמיר. "וואלה נשמע לי מעניין" אמר.
"חחח יהיה מעניין אם לא יישאר ממך כלום?" "בעצם.. אני מתחרט" "חחח רע" "חחח אוהב אותך" "ג'מני אותך" אמרתי לתמיר.
"בא לך לבוא לבריכה מאמי?" "סבבה" אמרתי לתמיר.
"חח בבקרים נהיה רק בבריכה ובים?" "חכי.. זה רק היום שני שלנו היום.. מחכות לך הרבה הפתעות" אמר תמיר ואני חייכתי.
שמתי בגד ים, תמיר התארגן וירדנו למטה לבריכה.
בשעה 1 אני ותמיר הלכנו לאכול לנו משהו.
קשרתי עליי את המגבת על המותניים והלכנו לראות איזה מסעדות יש.
נכנסנו למסעדה והביאו לנו תפריט.
"תודה" "תודה" אמרנו אני ותמיר.
הזמנו לנו סלט ענקי ו-2 טוסטים. אני הזמנתי מים והדובי שלי הזמין קולה.
אכלנו עד שהתפוצצנו. תמיר האכיל אותי, אני אותו, היה מצחיק ביותר :]
כשסיימנו לאכול ביקשנו חשבון ולא הסכמתי שתמיר ישלם.
"אם אתה משלם אני הולכת הביתה" "לאאא!!" "תחליט!!" אמרתי לתמיר.
"ינעללללל..." אמר תמיר והשתקתי אותו בנשיקה קטנה על השפתיים שקטעה את מה שהוא בא להגיד.
יצאנו מהמסעדה ותמיר היה עצבני.
"תקשיב שמן, אני אוהבת אותך מלא, ללא גבולות, אבל אף פעם אתה לא נותן לי לשלם! אז שילמתי פעם אחת, מה אתה עושה פוזות?" "טוב נו.." "אל תעשה לי פרצופים" אמרתי לתמיר.
"טוב" "אני יבעט בך!" אמרתי. "תנסי" אמר תמיר.
נתתי לו בעיטה ברגל שאחריה הוא לא יכל לרוץ אחריי כ"כ.
"חחח כואב אה???" שאלתי והתחלתי לרוץ.
"כןןןן! מאווודדדד!!" אמר תמיר ורץ אחריי.
הוא תפס אותי. נו בכל זאת.. חח לא כאב לו כ"כ..
"תבקשי סליחה" "סליחה" אמרתי.
"סליחה!!" "סליחה!!" "נוו סליחה!!" "נוו סליחה!!" חיקיתי אותו.
עד שלטיפש נפל האסימון והוא נתן לי נשיקה ואמר סליחה ואני אחריו.
"אני סולח" "גם אני סולחת" "חחחח" צחק תמיר.
הלכנו לנו יד ביד ונכנסנו לחנויות שהיו בטיילת.
ראינו כל מיני צמידים, שרשראות, טבעות, עגילים, הכל!
"בואי נקנה צמיד זהה לשתינו" הציע תמיר. "סבבה!" הסכמתי.
בחרנו לנו צמיד אינדיאני כזה בצבע חום ועל החוט שקושרים חיברנו 2 תליונים עם האות הראשונה של כל אחד מאיתנו.
תמיר ענד לי ואני ענדתי לו. זה היה יפה.
ככה הסתובבנו לנו עד שהגענו למלון. נכנסנו קצת לבריכה ועלינו לחדר.
נכנסתי להתקלח קודם. עשינו תורות חחח :]
אני התקלחתי ותמיר נכנס אחריי.
הבריכה דיי עייפה אותי אפשר לומר ועליתי למיטה ועוד לפני שתמיר ייצא נרדמתי.
תמיר לא הפריע הרבה, רק נתן לי נשיקה במצח שהרגשתי אותה והסתובבתי אליו והוא ישן גם.
כשקמתי התמתחתי ונתתי לתמיר מכה בכוונה.
"מה יהיה איתך?" "יהיה טוב כפרה" אמרתי לתמיר ונתתי לו נשיקה.
"תישן מאמי" אמרתי. חח כאילו שאם לא הייתי אומרת הוא לא היה ממשיך =]
השעה הייתה 4:52. "פיייי.. בלילה אני לא יישן" אמרתי לעצמי.
סידרתי לנו קצת את החדר ויצאתי למרפסת.
התקשרתי לבלו'ש ודנדו'ש הייתה אצלה ככה שדיברתי עם שניהן.
"בלו'שששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש" צעקתי.
"חיייייייייייייייייייייייי" צעקה בל.
"מי זו ניב??????????" שאלה דנה.
"חחח כה דני" אמרה בל לדנה.
"ממצב אהובתיייייי????" שאלתי את בל. "הכל מעולה מאמיייי מה איתך???" שאלה.
"מצויין!" השבתי.
"מה עשית היום?" שאלה בל. "חח בריכה, כרגיל. והלכנו לטיילת וקנינו לנו שתי צמידים כמו שיש לי על היד? בסגנון הזה אבל דוגמה אחרת ושמנו על זה תליון שיש עליו את האות הראשונה מכל שם שלנו" אמרתי.
"וואי איזה מתוקים!!!!" אמרה בל.
"חח תודה מאמו'ש" אמרתי. "מה עם אליחי?" שאלתי.
"וואלה הכל טוב איתו מאמי.." "סבבה" השבתי.
"נו תביאי אותההההההה" צעקה דנה. "קחי יא קרצייה ותביאי לי אחרייך!" אמרה בל.
"חחח" צחקתי עליהן.
"ניבההההההה" "דנדושההההההה" "ממצב מאמי??" שאלה דנה.
"הכל טוב יפה שלי" עניתי.
"נהנת?" שאלה. "מאוד!!" "חח מגיע לך!" "חח תודה מאמי" אמרתי. "נו מה עם שלומי?" "מעולה!!" "חחח" צחקתי.
"ראית אותו מאז הלונה פארק?" "כה.. ייצא לי לראות אותו" אמרה.
"ואת לא מספרת?! אני עצובה!" אמרתי. "חחח סורי מאמי" "חח סולחת אבל רק בגלל שאני אוהבת אותך!" אמרתי.
"חחח ואני אותך!" אמרה דנה. "מה עם שפירא?" "חחחחחח תמותי!" "בסדר אני ימות. את תבכי עליי?" שאלתי.
"קצת.." אמרה. "ותהיי עצובה?" "אממ.. לא יודעת, אבל מה שבטוח אני עושה מסיבה אחר כך" "חחחחחחחחחחחחח עם חברה כמוך מי צריך אוייבים?!" אמרתי לה.
"חחחחחחחחח" צחקה דנה.
"חחח אחלה חברות יש לי" אמרתי.
"חחח כה אה!" צחקה דנה.
"יאללה מאמי קחי את בלו'ש" אמרה דנה. "טוב מאמי, אוהבתותך" "ג'מני אותך מאמי" אמרה דנה.
דיברתי עם בל, שאלות פה, שאלות שם והייתה לי ממתינה.
"יאללה מאמי אימא בממתינה, אני יידבר איתך כבר מחר" "סבבה אהובתי, תשמרי על עצמך! מטורפת עלייך!" אמרה בל.
"גם אני עלייך מאמי. מואה!!" אמרתי לבל ולחצתי SEND בשביל לעבור לשיחה עם אימא.
"הלו?" "עם מי דיברת?" שאלה אימא.
"סתם התקשרתי לבל" "אהה.. מה שלומך?" "בסדר מה איתך?" שאלתי.
"יהיה טוב" אמרה אימא. "קרה משהו?" "לא, לא הכל טוב כפרה עלייך" אמרה.
"מה עם אבא, ענבר..?" "הכל בסדר איתם" אמרה. "מה עם סבתא?" "בסדר.." אמרה אימא.
"עשתה את הבדיקה?" "כן" "יש תוצאות?" שאלתי.
"עוד לא יהיו עוד שבועיים" "רק עוד שבועיים?" "כן.." אמרה אימא.
"אהה הבנתי.." "טוב מאמה, שמרי על עצמך ולא להשתולל" "טוב אימא, ביי תמסרי ד"ש לכולם" אמרתי.
"יגיע, ביי מאמי" "ביי" אמרתי.
השקפתי קצת במרפסת וכבר העברתי שעה עם בל, דנה ואימא בטלפון.
הטלפון של תמיר צלצל.
"הלו?" עניתי.
"שלום, תמיר נמצא?" "הוא ישן, מי זו?" "זו..................................................."

שבת שלום לכולם,
-ניבו'ש- 😊


יאאאאאאא מי זאת..

שימי המשךך בלי לייבשש!!
שמחה שחזרת..
מדהיייים המשךךך
המשך=]


שמחה שנהנת😊
ניבו'ששששש מלאכיתת שליי
התגעגעתיי בוביתת החופש כיףף
איך היה בטיסה ובארץ שהיית בה?
ספרי חיים שלי מתה עלייך...
המשך מדהיםםם תמשיכי פליז בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דיזלית- תודה מאמי :]
גלו'ש, כנ"ל לגבייך =]

מורנייייי,
גרררר.. בחיי שהתגעגעתי!!
הייתי בטורקיה מאמי והיה כיף אבל היה מפחיד מההתראות וזה..
לא יצאנו בעיקרון מהמלון. המלון היה ענק! הוא חדש כולה 3 חודשים הוא פתוח.
והוא ענק, יש בו מלא דברים לעשות.. לא היה משעמם =]]

ומה איתך?!
את רעה! לא שומרת על קשר!
חכי חכי!! את תקבלי עונש!!

שיהיה שבת שלום לכולםםם,
-ניבו'ש- 😊
מושלםםם..

המשךך
זוו אחותוו
המשך בובה
יאאאאאאאאא מי זאת??
שימי המשךך מאמי
מוואה ענקיתתתתתתתתתתת
😕 😕 מי זאתת .???
כמו תמיד מושלםםם המשך מאמייי
חיים שלי אין לך מושג
כמה אני שמחה שנהנתת
זה מגיע לך בובית שלי
אוהבת אותך ואת יודעת את זה
וסורי לגבי הקשר
כשיצא לנו לדבר אני אספר לך
ואני חושבת שתביני אותי מתה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך