יאאאאאאאאאאא
מאמי שלייי
זה מדהיםםם
שימי המשךך!!
ותרגישי טוףףף
לינורו'שששש
זה...??
והמשך מהר לא עוד 100 שנה
QUOTE (אנונימית @ 03/08/2005) זה??
המשךךךך מותייקק זה מעלףף
מסכימהה =]]
זה??????
יאא איזה מתחח
תמשיכי מאמי
מוואה ענקיתתתתתתתת
יאאא מעניין מי זה??
שימי המשךךך ובלי לייבששש
קודם שלום לכולםםםם =]]
דבר שנייי, סליחה שלוקח לי זמן להמשיך את הסיפור פשוט כל השבוע הזה לא היה משהו..
הייתי שומרת את בן דוד שלי הקטן כל הזמן וישנתי אצל סבתא וסבא שלי ואני גם לא הכי מרגישה טוב..
אני יפרסם לכן המשך ביום ראשון ואני ישלח למורנו'ש (נאפי) עוד המשך שתפרסם לכן כי אני טסה עד יום חמישי.
אז..
מצטערת מראש..
אני ימשיך כמה שאני יוכל כי אני כל הזמן נרדמת מהכדורים..
אוהבת מלאאא,
-ניבו'ש- 😊
יאא מאמי הכי חשוב שתרגישי טובבבבבב=))
ותהני!! לאן את טסה??
מוואה ענקיתתתתתתתתת
אמאאאאאאא מי זה היה כפרה עלייך!?
איזה המשך מהמם אהבתי בטירוףף
אוהבת אותך חיים שלי
תרגישי טוב אהובתי וגם סבא שלך
בעזרת השםםם חולה עלייך
לגבי ההמשך תשלחי לי פה
הודעה בפרטי עם המשך ותגידי
לי מתי לפרסם מאוהבת בך אישתיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שאאאאאאאאאאאאאלום!!! =))
אני אפרסם את ההמשך עכשיו ולא ביום ראשון ואני ישלח למורנו'ש שתפרסם לכם ביום שלישי או שני שוב את ההמשך.
חנו'ש יפתי, לטורקיה.
ומורני, אהבת חיי, אני ישלח לך בהודעה פרטית חיימשלי.
תהנו ואני מצטערת שהוא קצר..
פרק 70.
תקציר הפרק הקודם:
בדרך למלון עצרנו לנו על איזה ספסל וישבנו קצת. ישבתי על תמיר.
תמיר פתאום בהה במישהו מרחוק.
"תמיר מאמי מה קרה? מי זה שאתה מסתכל עליו?" שאלתי.
"זה..............................."
"מי זה מאמי?" שאלתי שוב.
"זה מישהו שהיה החבר הכי טוב שלי והוא עזב לפה, לאילת ושמרנו על קשר איזה 4 חודשים אבל ניתקנו אותו" אמר תמיר.
"אתה בטוח שזה הוא מאמי?" "כן, כן, אני בטוח" אמר תמיר.
"רוצה שניגש אליו?" "בא לך?" "אין בעיה מאמי אם בא לך אז בכיף" אמרתי לתמיר וקמנו מהספסל.
"בא לך לשאול אותו אם קוראים לו גל?" "חח כה מאמי מה הבעיה" אמרתי לתמיר וניגשתי לאותו אחד.
"סליחה.." אמרתי. אותו גל הזה בחן אותי מכף רגל ועד ראש.
"אני סולח" אמר גל וקרץ לי.
"קוראים לך גל?" "כן מותק, מאיפה את יודעת?" "זוכר את תמיר?" "איזה תמיר?" "תמיר פרץ" אמרתי.
"אממ.. יואוו מוכר לי רצח!" אמר גל.
"הייתם החברים הכי טובים ואז עזבת ולא שמרתם כ"כ על קשר" "כן כן!! וואללה! יואווו איזה אחלה ילד הוא" אמר גל.
"תסתכל.." אמרתי לגל והצבעתי על תמיר.
"לעעע.." אמר גל ופתח את העיניים שלו.
הוא היה נראה טוב.
היו לו עיניים כחולות כהות ושיער חום בהיר בהיר עם חימצון.
"תמיר! אח שלי!!" צעק לו גל.
"אה, אחי, חשבתי לא תזהה אותי אז אמרתי לחברה שלי שתשאל אותך" אמר תמיר והוא חיבק אותי.
"וואלה אחי, זו חברה שלך?" שאל גל.
"כן אחי. מה קורה איתך? נעלמת לי" "וואלה יפה יפה לך. תמיד היית מצליח עם בנות" קרץ לו גל ותמיר חייך.
"אבל נשארת אותו מכוער" "חחח" צחק תמיר.
"מה אני יגיד לך, הזמן והמרחק מקשים על לשמור על קשר אתה יודע" "כן, אני יודע" אמר תמיר.
"מי כמוני יודעת.." אמרתי לעצמי.
"טוב אחי, אני הולך עכשיו למלון באנו פה לאיזה שבוע" "פששש.. אחלה סידור. תהנו מתוקים" אמר גל.
"תודה אחי. תקפוץ לבקר ותשמור על קשר" אמר תמיר.
"אל תדאג אני ישמור. יש מצב אני יהיה בפרדס חנה עוד חודש בערך. לדודים שלי יש חתונה. מבין?" "כן. סבבה תהיה איתי בקשר" "אין בעיה גבר" אמר גל.
תמיר וגל נתנו וחיבוק ונתתי לגל נשיקה בלחי והמשכנו בדרך למלון.
"חבר שלו זה חבר שלי" אמרתי לעצמי.
"פששש.. איך זיהית אותו ככה?" "חח חברים טובים ואמיתיים לא שוכחים" "צודק" אמרתי לתמיר.
"לפני כמה זמן ניתקם את הקשר?" "משהו כמו שנתיים- שלוש" אמר תמיר.
"אהה.. יפה יפה.. עכשיו תחדשו אותו" "חח כן" אמר תמיר ונתן לי נשיקה.
"תודה נסיכה שלי" אמר לי תמיר.
"אוייש מטומטם! על מה?" "על הכל! על זה שהחיים שלי יפים מרגע לרגע, על זה שאני מאוהב, על זה שאני מאושר, על מה שהיה עם גל, על הכל הכל!" אמר תמיר.
"טוב טיפשוני" אמרתי לתמיר וכבר היינו בכניסה למלון.
הזמנו מעלית ונכנסנו לחדר. ישר הורדתי נעליים וקפצתי למיטה.
"עייפה חיי?" "קצת" אמרתי.
"אני אלך להחליף בגדים" "טוב מאמי" אמר תמיר.
שמתי מכנס קצר וגופיה. תמיר ישן בלי חולצה, רק עם מכנס קצר.
שמתי את הראש על החזה של תמיר וחיבקתי אותו כזה והוא שיחק לי בשיער ונתן לי נשיקות במצח.
לאט לאט נרדמתי. זה היה אחד מהימים הכי יפים של חיי.
היה חם בלילה ותמיר הדליק מזגן והוא כיסה אותי.
ככה נרדמנו ביחד שנינו.......................
מקווה שאהבתם,
שיהיה לכם שבת שלום =]
-ניבו'ש- 😊
מדהיםםםםםםם
המשך מאמייי
לינורו'שש
QUOTE (-לינורוש- @ 06/08/2005) מדהיםםםםםםם
המשך מאמייי
לינורו'שש
😂
חיים יפים שלי
אני מקווה שהתרחקות לה ההשראה למה שיקרה לנו
כי אני בחיים לא ירצה אותך רחוקה
מצידי כול דקה כול שניה שניהיה ביחד..
אני בחיים לא ישכח אותך ילדה יפה שלי וגם לא תלילה הראשון שלנו 😛
מאוהבת בך אהובתי...
אין עליך את האישההההה הכי מדהימה שיש בעולם
מואה ענקית
בלו'ש