יאאאאאאאא איזה פרק יפפפפפפפפפה!!
חחח המשך דחוף מותקקק
ניבו'שששש מושלםם מאמי אהבתי
תמשיכי פליז בוביתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ניבו'שש מי אוהבת אותךך מיי?!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפות שלייייייייי
מצטערת שלא רשמתי לכן המשך!!
אני ימשיך היום בערב אני מקווה ואם לא אז מחר בדוק יהיה לכן המשך!!
סליחה שוב!!
ומורנו'ששששששששש -> את נוטשת! 😢
-ניבו'ש- 😊
ניבו'ש חיים שלי אני אוהבת אותך המון
ואת יודעת שאת כמו אחות בשבילי בעצם לא כמו
זה מה שאת!
אני מצטערת שבתקופה האחרונה לא
שמרתי על קשר פשוט עברתי כל כך הרבה ואני עוד עוברת
אני אספר לך בהזדמנות מבטיחה אוהבת אותך
לא משנה מה היה או מה יהיה ואת יודעת את זה תמידדדדדדדדדדדדדדד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין בעיה אהובתי.
חסר לך ולא!
אוהבת אותך מלא מלאאא אחותי הקטנה!!
-ניבו'ש-😊
גמני אותך מושלמת שלי מואה ושבת שלום
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הייייייייייייייייייייייייייייי 😊)
כמו שהבטחתייייייייי הנה ההמשך :]]
ומורנו'ש יפתי אני מטורפת עלייך!!
פרק 68.
תקציר הפרק הקודם:
אני ותמיר הגענו. נתנו פרטים ואחרי המתנה הביאו לנו את המפתח לחדר.
"חדר מספר 701, קומה רביעית. תעשו חיים" "תודה" השבנו אני ותמיר ועלינו לחדר.
חיפשנו את החדר "הנה תמיר, בוא" קראתי לו. "אני בא מאמי.." אמר תמיר.
פתחתי את הדלת והתפרסתי לי על המיטה.
"חחח יא שמנה! אפשר לחשוב שסחבת את כל הדברים" "חחחחח" צחקתי ותמיר סגר את הדלת וקפץ גם הוא למיטה...........
ובידיוק דפקו בדלת. "מי זה יכול להיות?" התעצבן תמיר.
"מי זה?" שאל כאילו הוא בבית.
"שירות חדרים" ענו לו.
תמיר פתח את הדלת והביאו לנו שמיכות ועוד 4 כריות. "תודה רבה" אמר תמיר וסגר את הדלת ושוב בא אליי.
"עכשיו אף אחד לא יפריע לי.." אמר תמיר ובא לנשק אותי. "אני צריכה לשירותים..." עניתי.
"בכוונה?" "חח גם" חייכתי וקמתי מהמיטה והלכתי לשירותים.
יצאתי מהשירותים ונשכבתי על המיטה. "ע-כ-ש-י-ו" הדגיש תמיר "אף אחד לא יפריע לי" אמר ובא לנשק אותי אבל הטלפון קטע אותו.
"מה יהיה???????????????????????" שאל תמיר.
"יהיה טוב מאמי, רגע. הלו?" שאלתי. "נו הגעתם?" "כן אמא הגענו לפני 20 דקות בערך" אמרתי.
"למה לא התקשרת להודיע?" "באמת למה.." מלמל תמיר.
"כי אנחנו מסדרים את הדברים אז התכוונתי להתקשר אחרי שנסדר" אמרתי.
"אהה הבנתי" אמרה אימא שלי. "טוב מתוקה, תהנו" "תודה אימא" "ביי" "בה ביי" אמרתי וניתקתי את הטלפון.
"עכשיו אני יכול?" "תנסה" אמרתי.
תמיר התקרב אליי ו.. "אני אוהבת אותך" "תשמרי את זה לפעם אחרת" אמר תמיר ונתן לי נשיקה ענקית.
"חחח יא שמן" "ואת יותר!" אמר תמיר. "חח נכון, נכון.." צחקתי.
"עפנו לבריכה?" "יאסס. אני רק אשים בגד ים מאמי" "סבבה חיים שלי" אמר תמיר והלכתי להוציא את הבגד ים מהמזוודה.
"גרר אני לא מוצאת את הבגד ים!" אמרתי לתמיר.
"תחפשי שוב מאמי. תנסי בריצ'רצ'ים" אמר תמיר.
"וואלה.. חחח מה הייתי עושה בלעדייך?" "אממ.. תני לי לחשוב.." "ובכן.." אמרתי.
"ובכן גברתי" אמר תמיר וכרע ברך "הייתי מתאבד" אמר תמיר ונתן לי נשיקה על היד.
"יאללה קום יא שמוק" "אהה! מזה היה???" "חחח ציווי, הוראה, איך שתרצה לקרוא לזה" אמרתי.
תמיר קם והרים אותי.
"חח לאאא תוריד אותיייי!!" "תבקשי סליחה יפה" "סליחה יפה" אמרתי.
"חח יא מעבולה" "חח נוו סליחה מאמי" אמרתי והוספתי גם נשיקה קטנה.
"חח ילדה טובה" "חח" צחקתי והלכתי לשים את הבגד ים.
יצאתי ולא הצלחתי לקשור אותו מאחורה טוב. "מאמי, תקשור לי פה את הבגד ים שזה לא ייפתח" אמרתי.
"חח זה יחסוך לי עבודה" אמר תמיר.
"יאללה יא סוטה" "חח טוב חיי" אמר תמיר וקשר.
"הלוו! חנקת אותי!! חלשש!" "חחחח סליחה נשמתי" אמר תמיר.
"ככה טוב?" "כה" אמרתי.
"תקשור גם למעלה על הדרך" אמרתי. "נו מה עשית ממני?" "קשרן" "חחחח" צחק תמיר.
"יודעת מה בא לי לקשור לך?" "מה?" שאלתי.
"את הלשון!" אמר תמיר.
"חחחחח אבל אז אתה לא תוכל לנשק אותי" אמרתי. "אבל ככה לפחות תשתקי קצת!" אמר.
"אהה???? ככה?!" "ככה" חייך תמיר.
"יא מנייאק!" אמרתי לו ועשיתי פרצוף עצוב.
"חח סתם אהובתי! בלי לשמוע את הקול שלך אני משתגע כפרה" אמר תמיר. "כן בטח" "חח באמת" אמר.
"חח טוב יא חמור" אמרתי לו ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים.
שמתי עליי מכנס קצר שחור וגופייה לבנה. לקחנו קרם הגנה, 2 מגבות ועפנו מהחדר.
"אהה מאמי תביא לי ת'פלא!" אמרתי לתמיר כשהוא היה עוד בחדר ואני הזמנתי את המעלית בינתיים.
תמיר בא וירדנו לבריכה.
"בואי נתפשר על ים?" "חחח חופשי" אמרתי.
אני ותמיר החלטנו ללכת לים קצת ואז נחזור לבריכה קצת.
פרסתי מגבת על החוף וגם תמיר ונכנסנו לים.
"חכה לייי" צעקתי לתמיר. "יודעת איך תהיי בקצב שלי?" שאל תמיר.
"איך?" שאלתי. "ככה" אמר תמיר והרים אותי.
"חחח תודה על ההתחשבות מאמי" אמרתי לתמיר.
כשהמים הגיעו לנו עד מעל התבור וקצת יותר תמיר הוריד אותי.
"מאמי..." אמר לי תמיר.
"כן חיי? מה קרה?" "אני לא יודע מה היה איתי עכשיו או עם מי הייתי ומה היה קורה אם לא היית איתי" אמר.
"אמממ... היית מת" "חחח לא באמת מאמי" אמר תמיר.
"חח אתה היית בסדר מאמי. הייתה לך מישהי אחרת והיית אוהב אותה וגם אם לא היית ממשיך בחיים שלך כפרה" אמרתי לו.
"אני כ"כ אוהב אותך ניב. באמת, כל מתי שאני אומר לך "אני אוהב אותך" ומנשק אותך בשיא התשוקה שבעולם ומתענג מכל שנייה איתך לא יספיקו לתאר את האהבה שלי אלייך" אמר תמיר וכל השיחה הוא מסתכל לי עמוק עמוק בתוך העיניים.
"אני גם אוהבת אותך מאמי. אבל אתה איתי ואני איתך ואנחנו ביחד עכשיו ואתה לא צריך לחשוב על מה היה אם. אנחנו ביחד ואנחנו אוהבים הכי שבעולם וזהו מאמי. אני גם אוהבת אותך מאוד ושמחה שאנחנו ביחד ושהכרתי אותך" אמרתי לתמיר.
תמיר התקרב אליי וכשהשפתיים שלנו נגעו אחד בשל בשנייה "אני אוהב אותך" לחש לי תמיר.
"גם אני אותך.." לחשתי לו והתנשקנו.
זו אחת הנשיקות הכי מדהימות שלי איתו. נהניתי מכל רגע ורגע איתו. מהמגע שלו, מהכל. פשוט ה-כ-ל-!
אחר"כ הלכנו לשכב קצת על המגבות ואחרי 3 שעות שהיינו בים חזרנו למלון – לבריכה.
אני ותמיר הלכנו יד ביד, מחובקים מידי פעם ומגניבים נשיקות.
"את לא רעבה מאמי?" שאל תמיר. "לא כ"כ חיי. אתה רעב?" חייך תמיר.
"חחח טוב נו.. זה לא שאלה אתה תמיד רעב" עניתי.
"חחח בידיוק!" אמר תמיר. "מה בא לך לאכול מאמי?" "אותך" "חח תשמור לארוחת לילה" קרצתי לו.
"אממ... אני מחכה כבר!" אמר תמיר.
הלכנו לקיוסק לראות מה יש ולקחתי לו גלידת מגנום והשמן שלי אכל לחמנייה עם נקניקיה.
אחרי שסיימנו לאכול נכנסנו למים.
התנשקנו מתחת למים. וואו.. זה היה מדהים!!
הוא רדף אחריי במים ותפס לי ת'רגל וכל מיני שטויות שהוא יודע לעשות.
אחרי שהייה ארוכה במים שהזמן שלה לא ממש זכור לי הלכנו למלון.
"אני ראשונה במקלחת!!" אמרתי. "לא!! אני ראשון!!" אמר תמיר. "אני!" "אני!" "אני!" "אנייי!!" התווכחנו.
"יש לי רעיון" אמר תמיר.
"והוא?" "נתקלח ביחד" "חחח לא כנס אתה מאמי אני אלך להביא לקנות כמה דברים שיהיו פה במקרר.
"סבבה מאמי אל תיעלמי לי אבל להרבה זמן" אמר.
"חח טוב יא דבק" אמרתי לתמיר ונתתי לו נשיקה אבל הוא לא מסתפק בכלום החנג' הזה וסחף אותי לנשיקה ענקית.
"אחחח..." אמרתי כשפקחתי את העיניים. "אין אין! אני משוגע עלייך!" אמר תמיר.
"חח גם אני עלייך מאמי" אמרתי לו ונתתי לו עוד נשיקה ואמרתי לעצמי שאם אני לא אלך עכשיו אני לא אלך בכלל.
יצאתי מהחדר וכשהגעתי למעלית שמעתי את תמיר. "אני אוהב אותךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!".
"חחח" צחקתי עם עצמי.
הגעתי לקיוסק וקניתי משם 3 בקבוקי קולה ו-2 בקבוקי מים וקצת חטיפים שיהיו לנו ועליתי בחזרה לחדר.
עליתי במעלית, עליתי לחדר, פתחתי את הדלת והודעתי לתמיר שבאתי.
"מאמי אני פה" אמרתי לתמיר ודפקתי על הדלת.
"טוב חיים שלי" השיב תמיר.
אחרי רבע שעה הוא נזכר לצאת. אבל לא פחות מאשר עם מגבת עליו.
"איזה הופעה דפקת!" "חחח בשבילך. רוצה מופע חשפנות?" "חח לא תודה מותק" אמרתי. "חחח יא רעה" אמר.
"חח תודה כפרה" אמרתי לתמיר.
הוא שם את היד שלו על הקיר והתקרב לתת לי נשיקה. כשהשפתיים שלי ושלו היו קרובות אמרתי לו: "מצטערת" והתכופפתי מתחת ליד שלו ורצתי למקלחת.
"יאאאאאאאאא" צעק תמיר ורץ אחריי והצליח.
הוא תפס אותי ביד ולא ויתר לי עד שנתתי לו נשיקה. "דיי יא חרמן אחד!" "חחח חרמן שאוהב אותך ולא יכול בלעדייך!" אמר תמיר.
"חח" חייכתי והלכתי להתקלח.
אחרי חצי שעה יצאתי עם מגבת עליי.
"בוווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!"..........................
מקווה שאהבתן!
שיהיה לכן שבת שלום!!
מואהההההההה,
-ניבו'ש- 😊
יואוו כעכשיו בטחח תיפולל לה המגבת!!
ממש יפה יצא לך הפרק!!
שימי המשךך ובלי לייבשש
חחח יא כמהה צחקתיי
איזה מתוקק תמיררר הוא חמודד כל כךך
תמשיייכי דחוףף1!!
חחחחחחחחחחחחחחח פרק יפה...
ועכשיו הגיע הזמן להמשךךךךךךךךךךךך
יאאאא ניבו'ש כפרה עלייך מושלמת שלי
המשך מדהים אהבתיי מאודד
תמשיכי כשאת יכולה פליז מואהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*