הם לא שמעו על אמצעי מניעה...?
והמשך מושלם.. מזל שבל לא בהריון...
המשךךך
מהמם והמשך דחוף...
לאב יו מידןן 😊
שששששש.........
המששששששששששך
יאאאאאאאא אימלה..המשך!!!!
אישתי פליז תמשיכי אוהבת אותךך מושלמתתתתתתתתתתתתתתתתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הממממממממששששששששששךךךךךךךךךךך
דחוףףףףףףףףף אני במתחחחחחחח
אוו איך נכנסתי ללחץ מהאיידס וההריון חח
תמשיכיי איזה יפהה
ניבו'ששש שבת שלום כוסיתת שליי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (HeNNNNNNN @ 19/07/2005) ש.........??
יואוו רק שלא יהיה להם איידססססססססססס
שימי המשךך כפרה
מוואה ענקיתתתתתתתת =))
😂
😁 שאאאאלום 😁
תהנו מההמשך וסליחה שלא המשכתי 😊
פרק 67.
תקציר הפרק הקודם:
אחרי צחוקים ושטויות שרק אני ובל עושות היא התקשרה לאימא שלה שתבוא לקחת אותה.
בל הלכה ואני נכנסתי להתקלח.
התלבשתי ותמיר בא אליי.
"נסיכה שליייי" "אהובייי" אמרתי.
"איפה היית כל היום? חיפשתי אותך" "כן, שכחתי את הפלאפון בבית וסתם הייתי עם בל מאמי" "אהה סבבה מאמי, דאגתי" "חח אין לך מה לדאוג כפרה" אמרתי לתמיר.
תמיר נתן לי נשיקה ענקית ואחרייה עוד כמה.
אני ותמיר הלכנו לראות טלוויזיה בסלון ופתאום אימא שלי אמרה: "את יודעת ש..............."
"שמה אימא?" אמרתי.
"שחשבתי על מה שתמיר אמר לי.. על הנסיעה הזו שאתם רוצים לנסוע ביחד ו.." "ו.......???" שאלתי כולי במתח.
"אני חושבת שזה בסדר" "מה???? באמת????" שאלתי.
"כן, אתם יכולים לנסוע" אמרה אימא שלי והייתי הכי מאושרת שיש!
תמיר חייך אליי וניסה לא לקפוץ עליי ולנשק אותי אז.. "בוא אני רוצה להגיד לבל" אמרתי לתמיר והלכנו לחדר מחשב.
שם דיברתי עם בל במיקרופון במחשב ואני ותמיר הגנבנו כמה נשיקות.
"חחח וואלה ניב, אימא שלך הפתיעה" "חח חכי שהיא לא תגיד לי בטעות אני, אבא וענבר באים. חח אני יתאבד!" אמרתי.
"חחחחחחחחח אז השמחה עוד מאוחרת את יודעת חחח" צחקה בל. "חחחח יא רעה!" אמרתי לה.
"מאמי, אני אדבר איתך כבר מאוחר יותר, אוהבת אותך המון ביי אהובתי" אמרתי לבל וסגרתי את החלון שיחה איתה.
אני ותמיר היינו הכי מאושרים שיש ומיד התקשרנו לבדוק על חדרים במלון באילת.
"איזה מלון את רוצה?" "המלון לא משנה לי, העיקר אני יהיה איתך וזו כבר חוויה בפני עצמה" אמרתי.
תמיר נתן לי נשיקה קטנה על השפתיים ואמר "אני אוהב אותך יפה שלי".
אימא שלי עזרה לי ולתמיר לברר והלכנו לאכול בינתיים שניצל וצ'יפס שאימא שלי הכינה.
אחרי שעה של בירורים בכמה בתי מלונות...
"קלאב הוטל, נשמע לכם טוב?" "טוב מאוד!" ענינו אני ותמיר ביחד.
"סבבה, תמיר אני חושבת שכדאי שתלך לארגן מזוודה" אמרה אימא שלי.
"מה?! מתי אנחנו נוסעים??" שאל תמיר. "מחר ב-12 בצהריים תהיה לכם מונית שתקח אותכם" "יואוווו תודה רבה רבה לך!!" אמר תמיר לאימא שלי.
"אין על מה מותק" אמרה והוסיפה: "אתם תהיו שבוע, מסתדר?" "מסתדר לגמרי!!" עניתי.
תמיר נתן לי נשיקה ואמר "שמעת את אימא שלך, אני זזתי אהובתי. נתראה כבר מחר" אמר תמיר והלך.
התקשרתי לבל ואמרתי לה "יאאא יפתיייי איזה כיף לכםםם!!!! תהנווו!!" "תודה אהובתי!!" אמרתי לבל.
"אני יתגעגע אלייך!!" "חחח גם אני אבל חשוב שתהיי עם תמירו'ש ותהנו ואחר"כ אני ואת נשלים פערים" "חח סבבה אישתי. אל תשכחי להתקשר ולברר מה עם הבדיקות, כן?" "אל תדאגי מאמי, סעי בראש שקט" אמרה בל.
"חח תודה נסיכה שלי. אני עפתי להכין מזוודה. ביי חיים שלי מטורפת עלייך" "ביי משוש חיי" אמרה בל וניתקתי את השיחה.
ישר הלכתי להביא את המזוודה אבל לא היה צורך בכך- אימא שלי כבר הוציאה לי אותה.
"אימא, תודה רבה!! באמת תודה!!" "אין על מה. אני סומכת עלייך ויודעת שלא תעשי שטויות" "את יכולה להיות רגועה" אמרתי לה ונתתי לה נשיקה.
"את באה לעזור לי?" "כבר באה" אמרה.
בינתיים הכנתי לי את הדברים הבסיסיים: תחתונים, חזיות, בגד ים ופיג'מה עד שאימא שלי באה.
"הכנת?" "לקחתי בינתיים את הדברים הבסיסיים, אני הולכת להכין לי תיק רחצה, תביאי לי בגדים שנראים לך" "טוב" אמרה אימא שלי.
לקחתי בתיק רחצה: מברשת שיניים, משחת שיניים, צימרונים, מברשת לשיער, קרם לחות לשיער, ליפסטיק, רימל, ערכה של צלליות, צמר גפן, משחה להוריד את האיפור וכו'...
כשחזרתי לחדר הכל היה מוכן.
3 ג'ינסים, 3 חצאיות, 2 מכנסים קצרים לבריכה וגופיות, 4 חולצות יפות לערב, כפכפים וכו'..
שמתי הכל במזוודה התקשרתי לאבא שלי והוא היה קצת לא מרוצה מהעניין (פרימיטיבי) והוא אמר שהוא יפקיד לי בבנק כסף שיהיה לי לבזבוזים. הלכתי להתקלח, קצת למחשב ואז לישון.
כל הלילה לא ישנתי. חשבתי על הנסיעה מחר ומה יהיה כל השבוע..
אחרי מחשבות רבות נרדמתי. קמתי ב-9 וחצי, ראיתי שלא שכחתי כלום והתקשרתי לבל.
דיברתי איתה עד 10 ואז כבר תמיר הגיע.
"טוב אהובתי, אני אוהבת אותך המון, אל תשכחי את זה! אני עכשיו הולכת לעשות דברים אחרונים ואני ייתקשר אלייך" "טוב מאמי, תהני ותשמרי על עצמך. ביי אוהבת אותך מאמי" אמרה בל וניתקנו את השיחה.
נתתי לתמיר נשיקה והלכנו לראות קצת טלוויזיה.
"בא לך לבוא איתי רגע לבנק לבדוק שאבא שלי באמת עשה העברה ולא תהיה פשלה כמו שהייתה לי אז עם בל?" "סבבה בואי מאמי" אמר תמיר.
10 דקות והיינו בבנק. "כן, הוא עשה חח לא עשה פדיחה הפעם" "חח למה מה קרה עם בל?" שאל תמיר וכבר היינו בדרך חזרה הביתה.
"הלכתי איתה לשוק לקנות קצת קשקושים, אתה יודע ועוד כמה דברים לאימא שלי מהסופר. באתי למשוך כסף אני לא מצליחה. הלכתי לפקיד בנק והוא אמר שאין כסף בחשבון חח רציתי למות מהפדיחה! אבא שלי אם הוא לא משקר כואבת לו הבטן. בסוף הוא נתן הוראה לעשות העברה וזהו" "חחחחחח אבא שלך הזה שרוט" "חח כה הא" אמרתי לתמיר.
ראיתי את אבירן ואמרתי לו שלום ואני ותמיר המשכנו ללכת הביתה.
השעה הייתה כבר 11. ישבנו בבית ואימא שלי הגיעה.
"ניבה?" "אה אימא?" "בואי תעזרי לי להוציא את הקניות מהאוטו" "אני באה אני רק שמה נעליים" אמרתי לאימא שלי וגם תמיר עזר.
הורדנו את כל הדברים מהאוטו וסידרנו במקום והלכתי להתלבש כי כ רגע המונית הייתה צריכה לבוא.
שמתי ג'ינס וגופיה ואחרי משהו כמו 20 דקות המונית הגיעה.
תמיר הלך לשים את כל הדברים במונית ואני בינתיים הייתי עם אימא שלי.
"אימא תודה רבה על הכל" "אין על מה. תשמרי על עצמך כן?" "כן, ברור!" אמרתי לה.
"ותתקשרי כדי שאני לא יהיה נודניקית" "חח טוב אימא" נתתי לה נשיקה ועליתי למונית ושילמתי לו מראש.
שמתי ראש על תמיר ונרדמתי לי.
אחר"כ אני ותמיר החלפנו והוא נרדם.
ככה השלמנו שעות שינה. התקשרתי לבל, לאימא ואבא וגם אני ותמיר שיחקנו טאקי חח כמו ילדים מוגבלים והיה נחמד בנסיעה.
אחרי כמה שעות טובות הגענו.
"תודה רבה אדוני" אמרתי לנהג.
"לעזור לכם להוציא את המזוודות?" שאל. "תודה, אנחנו מסתדרים" "אין בעיה" אמר הנהג.
הוא חיכה שנוציא הכל והלך. "תהנו!!" "תודה!! וסע לאט!!" צעקנו לו.
אני ותמיר הגענו. נתנו פרטים ואחרי המתנה הביאו לנו את המפתח לחדר.
"חדר מספר 701, קומה רביעית. תעשו חיים" "תודה" השבנו אני ותמיר ועלינו לחדר.
חיפשנו את החדר "הנה תמיר, בוא" קראתי לו. "אני בא מאמי.." אמר תמיר.
פתחתי את הדלת והתפרסתי לי על המיטה.
"חחח יא שמנה! אפשר לחשוב שסחבת את כל הדברים" "חחחחח" צחקתי ותמיר סגר את הדלת וקפץ גם הוא למיטה...........
מקווה שאהבתם!!
תגיבוווו :]]
-ניבו'ש- 😊
יאממה מהמם המשך דדחחווףף...
כנסי לסיפור שלי ~משפחה=> הכי חשוב בחיים~
לאב יוו מידןן 😊
QUOTE (Meidan @ 25/07/2005) יאממה מהמם המשך דדחחווףף...
כנסי לסיפור שלי ~משפחה=> הכי חשוב בחיים~
לאב יוו מידןן 😊
😊
ניבושששש
איזה סיפור מושלםםם
המשך דחוףףףףף
אוהבתת אותךךךך
בתאלושש 😊
המשך מדהיםםםםםם אהובתי 😊
אני רוצה עוד המשך ארוךךךךךךך ארוךך
לאף יו
מואה
בלו'ש