מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשךךך !! 😊)
אמממ ניב אני לא יודעת אם את יודעת
שאני רוצה המשךך
או בעצם ד-ו-ר-ש-ת המשךך!!!!
אז תתחילי להזיז ת'תחת שלך
ותכתבי לנו המשך כמו שצריךךךץ....חעחעחעח = ]
==>הכל מאהבה!!
לינורוש
ניבווווש
מוצ'למתת שליייייי
אני רוצה ההמשךךךך!!!
בתאלווווש 😊
מאמי תמשיכי פליזז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יואוווווו מדהימות שילייייייייייייי,
תודה רבה, רבה, רבה, רבההה על כלללל התגובות שלכןןןן =))
עושה כיף לקרוא אותן!
וברוכה הבאה לסיפור שלי לכל החדשות ושתהיה לכן קריאה נעימה!!
אני ממש מצטערת שלא המשכתי לכן!!
עכשיו אני עפה עם ההורים ואחותי וחברים של ההורים לאנשהו ושאני יחזור נ'י יעשה לכן המשך!!
מ ב ט י ח ה ! ! ! :]]
אוהבתותכן מלאאאא!!
ומורנו'ששש נסיכה שליייי נ'י מתגעגעת בובית 😢
נטשת ת'י 😢 רעההה!! חכי חכייייי שאני יראה ת'ך! =]]
ולינורו'ש & בתאלו'ש וכולןןןןןן -> אתן מתוקות!! כמו סוכרייהה ((:
-ניבו'ש- 😊
אהלןןןןןןן =))
הבטחתי? קיימתי!
הנה ההמשך יפות שליי =))
פרק 66.
תקציר הפרק הקודם:
"ניב.. זה אליחי.." "אהה אליחי.. מה קורה מאמי?" "בסדר, מה איתך?" "הכל טוב" אמרתי.
"קרה משהו שאני זוכה לשיחה ממך?" שאלתי.
"כן..." "מה קרה?" שאלתי.
"אמ.. זה קשור לבל.." "מה בל?! מה קרה לה?!" דאגתי........................
"שמעי.. אמ.." "דבררררררררר!!!!!!!!!" צעקתי לו.
"אמ.." "נו מה נהיית אילם???" "לא.. תקשיבי.. אני פוחד שהיא נכנסה להריון.." אמר אליחי.
"מזה??????????" שאלתי.
"כן.. המחזור מאחר לה..." "ממתי היא יודעת את זה? היא לא סיפרה לי! אתמול היינו ביחד.." "היא לא הייתה לחוצה, היא הייתה אמורה לקבל היום והיא לא קיבלה והיא לחוצה" "אהה זה מהלחץ" אמרתי.
"לא..." "מה לא??" "לא ניב.. עשינו בדיקה..." "מהההההה???????? רגעעעעע!!" ירד לי הלחץ דם. הרגשתי סחרחורות. אני יהיה דודה מגיל צעיר?! אוי ואבוי לי..
"כן.. הבדיקה חיובית.." "אלוהים ישמור! אני עומדת להתעלף" אמרתי לאליחי בקושי נושמת.
"תקשיבי.. אני ייקח אותה לביה"ח שיעשו בדיקה יותר יסודית ויש אפשרות לשמור על סודיות" "מה? מה? מתי אתם הולכים?" שאלתי.
"אמ.. אני ייקבע למחר" אמר אליחי.
"טוב אני עכשיו יידבר איתה" אמרתי וניתקתי את הטלפון.
ישר התקשרתי לבלו'ש. בקושי הצלחתי לחייג.
"הלו?" "בללללללללל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" צעקתי.
"ניב..." אמרה בקול חלש. "אני יודעת.. אליחי אמר לי שהוא אומר לך.. פחדתי להגיד לך.. לא יכולתי.." אמרה בל.
"זה בסדר מאמי. אנחנו נעבור את זה. אני יהיה איתך בכל מה שתצטרכי לעבור אפילו ללכת על גחלים" אמרתי.
"יואוו ניב.. אני מפחדת" "אין לך ממה חיים שלי. אנחנו נלך לביה"ח ויהיה טוב" אמרתי לה.
"מה יעשו לי שם?" "אין לי מושג כפרה. אבל יהיה טוב נסיכה שלי" אמרתי.
"אני באה אלייך" "סבבה מאמי אני מחכה לך" "אימא שלך בבית?" שאלה בל.
"לא כפרה יאללה בואי ומשם נלך עם אליחי לביה"ח" אמרתי. "ומה תגידי לאימא שלך? הרי היא יודעת מתי את משקרת" אמרתי.
"אני יגיד לה שאני הולכת לביה"ח איתך כי חבר שלך לא מרגיש טוב ואנחנו הולכות לבקר אותך. חח זה לא שקר" "חחחחח אני בדרך" "ביי חיים" אמרתי לבל וניתקתי את השיחה.
התארגנתי מהר, לבשתי בגדים, סידרתי את השיער וחיכיתי לבל. בינתיים התקשרתי לאליחי ואמרתי לו שיבוא אליי כי גם בל בדרך.
הוא גם היה בדרך וחיכיתי לשניהם. בל הגיעה ואחרי 10 דקות גם אליחי.
הלכנו לתחנת האוטובוס וחיכנו. תוך רבע שעה האוטובוס הגיע. אחרי משהו כמו 20 דקות היינו כבר בביה"ח.
עפנו מהר למחלקת יולדות כי לא היה לי שמץ לאן ללכת.
נתקלתי ברופא שייצא בידיוק מהמחלקה. "שלום" אמרתי.
"אפשר לעזור לך?" שאל. "כן.. אני צריכה לעשות בדיקת הריון" אמרתי. הרופא הסתכל עליי ואמר: "תחכי פה".
אני, בל ואליחי ישבנו כמו ילדים טובים על הספסלים וחיכנו.
אחרי 2 דקות בערך הגיע עוד רופא. "הנה, הוא יעזור לך חמודה ופעם הבאה תיזהרי" "תודה רבה אדוני" אמרתי ופניתי לרופא שהגיע.
"ובכן.. הבנתי שאת צריכה לעשות בדיקה" "כן אבל לא בידיוק אני.." אמרתי והסתכלתי על בל.
"אני מבין.. אז את החברה והוא החבר" "כן" השבתי.
"אוקיי" אמר הרופא "בוא אחרי" הוסיף.
הלכנו אחריו ונכנסו לחדר. הוא שאל את בל שאלות ואני עניתי על רובן.
"אז.. לפני כמה זמן קיימתם יחסים?" שאל הרופא.
"לפני כשבוע וחצי בערך" עניתי. "ומתי גילית שאת בהריון?" "היום כשעשיתי את הבדיקה כי המחזור איחר לי ביומיים" ענתה בל.
"הבנתי.." השיב הרופא.
"לא קנינו גלולה כי לא ידענו כמה זמן היא בהריון כי אולי זה כבר שבוע והגלולה לא תעזור" אמר אליחי.
"אני מבין.." אמר.
"טוב, אתם תחכו לחברה שלכם בחוץ ואני אטפל בה" אמר הרופא.
אני ואליחי יצאנו החוצה ואז הרופא פתח את הדלת ואמר: "אהה.. אתה בינתיים תלך ותעשה בדיקת איידס" אמר.
"איידס?!" החוורתי.
אני בינתיים חיכיתי לבל. ההמתנה הרגה אותי. היא הייתה שם בערך 40 דקות. חשבתי זה נצח.
פתאום הרופא ייצא אליי ואמר: "היא בסדר. היא לא נכנסה להריון והבדיקה שהיא עשתה שגויה לכן אני ממליץ פעם הבאה להשתמש באמצעי מניעה ואם והיה ויקרה מקרה של איחור קונים 2 ערכות לייתר ביטחון" אמר.
"אין בעיה. מעכשיו אני ידאג להכל" אמרתי ונשמעתי כמו אימא של בל.
"לקחת גם לה בדיקת דם?" שאלתי. "כן" ענה הרופא.
"ומתי יהיו תוצאות?" "אני מניח שתוך שבוע- שבועיים אני כבר יעדכן אותכם" אמר.
"תודה רבה אדוני" אמרתי לרופא ואליחי בידיוק בא.
"נו מה הוא אמר?" שאל אליחי. "שתוק שנייה" אמרתי.
בל יצאה מהחדר והרופא רשם לנו טלפון שנוכל להתקשר ולברר על הבדיקת איידס.
יצאנו מהמחלקה ואמרתי לאליחי מה הרופא אמר.
לקחנו אוטובוס ועפנו לנו הביתה. בל באה אליי ואליחי פרש לביתו.
בל נרגעה קצת והלכה לנוח בחדר שלי. אני בינתיים דיברתי עם האהוב שלי- תמיר וסתם הייתי במחשב.
אחרי 3 שעות שהכונפה ישנה היא החליטה להתעורר.
"אני חוששת שאת עדיין ישנה בשביל 2 אנשים" "חחחח זבל" צחקה בל.
"אחחח.. החיוך הזה.. אוהבתותך" אמרתי לבל ונתתי לה נשיקה ענקית.
"להכין לך לאכול?" "את מתכוונת: "רוצה רעל?" חחחח" צחקה בל. "לא מצחיק. רעה" אמרתי.
"חח סתם מאמי תכיני לי" אמרה בל.
"טוב. רעל עכברים או נמלים?" "תעשי שילוב של שניהם" "חחחחח בסדר" אמרתי לבל.
הכנתי לה תה כמו שהיא רצתה והבאתי לה עוגיות שאימא שלי הכינה.
"תכיני לי איזה צלחת הביתה" "חחח בכיף חיים" אמרתי לבל.
אחרי צחוקים ושטויות שרק אני ובל עושות היא התקשרה לאימא שלה שתבוא לקחת אותה.
בל הלכה ואני נכנסתי להתקלח.
התלבשתי ותמיר בא אליי.
"נסיכה שליייי" "אהובייי" אמרתי.
"איפה היית כל היום? חיפשתי אותך" "כן, שכחתי את הפלאפון בבית וסתם הייתי עם בל מאמי" "אהה סבבה מאמי, דאגתי" "חח אין לך מה לדאוג כפרה" אמרתי לתמיר.
תמיר נתן לי נשיקה ענקית ואחרייה עוד כמה.
אני ותמיר הלכנו לראות טלוויזיה בסלון ופתאום אימא שלי אמרה: "את יודעת ש..............."
תגיבווווווווו =]
אוהבת מלאאאא,
ניבו'ש 😊
ש.........??
יואוו רק שלא יהיה להם איידססססססססססס
שימי המשךך כפרה
מוואה ענקיתתתתתתתת =))
Hאא מה אמרה אמא שלה??
המשךךךךךךךךך מהררררררררררררר
ניבו'ששששש כפרה עלייך שלמות שלי למה עצובה?
לא נטשתי אותך את תמיד בלב שלי חיים שלי
את לא יודעת כמה אני אוהבת אותך אחותי
מתה עלייך הכי בעולםם דברי איתי אהובתיי
והמשך מושלם תמשיכי כשתוכלי מואההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ניבניבניבניבניבניבניבניבניבניבניבניבניב
המשךךךךךךךךך 😊
ניבו'ש כפרה עלייך אהובתיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*