פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]...

סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]

✍️ _princessa_ 📅 26/02/2005 23:41 👁️ 39,372 צפיות 💬 1,644 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 66 מתוך 110
הייייייייייייייייייייי =]]]]]]
ממצבבבבבבבב???????????????? :]]

ברגעים אלו ממש, בלו'ש אצלי :]]
שוכבת על המיטה, מתכסה בשמיכה של המורדים של אחותי חחחח =]]

עשינו לכם המשך טרגדי חחחח סתם חח עשינו המשך מעניין =]]
אוהבתותכם :]]

פרק 65.

תקציר הפרק הקודם:

הגענו לבית של בל ואני ודנה עפנו למחשב. החבר הטוב שלנו =]
החלטנו שנלך ללונה פארק בת"א ושם נראה גם את שלומי על הדרך.
בערב סתם הלכנו לטייל לנו ברחבי פרדס חנה. שחזרנו הביתה היינו במחשב וגלשנו לנו באינטרנט, אכלנו, ראינו סרט יפה ועפנו לנו לישון.
למחרת בבוקר......................

"ניבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב, בלללללללללללללללל, קומוווווווווווווווווווו" צעקה דנה וזרקה עלינו כריות שנתעורר וקפצה עלינו.
"מה השעה??" שאלתי. "8" "מה שמונה?! מה? רוצה מכות????" "חחחחח קומייייי" צחקה דנה.
"לא קמההה!! תני לישון עוד שעה יא מושפעת מלראות את שלומי" "לאאא!! עכשיו תקומיייי!!" צעקה דנה.
"מה כל הרעש?" שאלה בל. "בוקר טוב" עניתי לה.
"דנה הועילה בטובה להעיר אותנו, חשבה אנחנו בביה"ס, העירה אותנו ב-8. דנה תודה אבל יש לי אימא" אמרתי.
"דנההההההההההההה!! אני יהרוג אותךךךךך!!" צעקה בל וקמה אלייה.
רצו מסביב לכל הבית והכלבה של בל רק נובחת כשמרביצים. כלבה נגד אלימות.
אחרי ריצת בוקר אחרי דנה ומתיחות החלטנו לקום כי לא נרדם במילא.
הלכנו לשטוף פנים, לצחצח שיניים, אכלנו משהו קטן, יצאנו מהבית ולקחנו מונית.
"שלום, תוכל לקחת אותנו לת"א?" "אין בעיה" אמר הנהג ועלינו למונית.
תמיר התקשר אליי ודיברנו ואחר"כ התקשרתי לאימא שלי להגיד לה שנסענו והכל בסדר.
דנה בינתיים התקשרה לשלומי והודיעה לו מתי אנחנו מגיעים והוא אמר שהוא יהיה שם עוד 10 דקות עם חברים שלו והוא יחכה לנו בכניסה.
בל שמה עליי את הראש והשלימה שעות שינה.
"תודה רבה אדוני. בל קומי" אמרתי ויצאנו מהמונית.
דנה הייתה הכי מאושרת שיש. "הלווווו תחכי לנו!" צעקה לה בל.
הגענו ללונה פארק, היינו בכניסה ודנה ושלומי התקדמו אחד לכיוון של השני. נתנו נשיקה בלחי, חיבוק והלכו יד ביד. שלומי אמר גם לי ולבל שלום, הכיר לנו את החברים שלו ואז הלכנו לשלם על הכרטיסים ונכנסנו ללונה.
"באה לאנקונדה?" "קדימה.." אמרה בל ואני והיא רצנו.
כמו כל הישראלים אני ובל נדחפנו. אחרי 10 דקות הגענו להיות ראשונות ובדיוק אמרו לנו לחכות.
"בסדר מה איכפת לך, ככה נהיה בקרון הראשון" אמרתי לבל.
"חח לא מומלץ, אני יקיא לכם" "חחחחחח תשתדלי לא לצד שלי" "חח" צחקה בל.
"קדימה, תיכנסו" אמר מי שעמד שם ושמר על התור כמו שצריך. "כן, בטח" חשבתי לעצמי.
אני ובל עלינו. הבטן של שנינו התחילה לפעול.
התחלנו לעלות לאט לאט לראש הרכבת בהילוך אחורי. כעבור 2 דקות הכל התחיל.
היה ממש כיף חוץ מכל הצעקות שכולם צעקו. אני ובל רק חייכנו אחת לשנייה. כמעט בסוף בל עשתה פרצוף הקאה. "אהההה תיזהרייי!!!" "חחחחחחחחחחח" צחקה בל. עבדה עליי הביצ' הזאתי.
"חכיייי חכייייי" צעקתי לה.
ירדנו מהרכבת, הלכנו לנוח קצת שלא נקיא ועברנו לשאר המתקנים.
היה שם מצחיק ביותר.
דנה ושלומי נעלמו לנו מהעין והתקשרנו מידי פעם לשאול מה איתם. אחר"כ נפגשנו ועלינו לכמה מתקנים ביחד ושוב התפצלנו.
קבענו שב-1 נהיה ליד הקיוסק.
אני ובל איחרנו באיזה חצי שעה חח אבל היה שווה את האיחור כי עשינו כמה שטויות :]]
היינו ביחד עד 2 וחצי, צחקנו ואז קבענו שב-3 נהיה שוב ליד הקיוסק ונעוף הביתה.
הזמן רץ והשעה 3 לא איחרה לבוא.
דנה ושלומי נפרדנו לשלום עם נשיקה והפעם לא בלחי.
"הופהההההה" אני ובל צעקנו להם ושניהם היו נבוכים.
"תזרימי פרטים" "חח אנחנו חברים" "קולולולולולולולולולולולולולו" עשיתי לדנה כמו שעושים בחתונות וחינות.
"חחח מזל-טוב יפה שלי" אמרתי לדנה. "תודה יפה שלי" השיבה.
תפסנו מונית ועפנו לבית של בל לעוד התנחלות קלה.
הכנו לנו לאכול כי פחדנו שנקיא שם. היינו קצת במחשב וב-5 עפתי הביתה. דנה נשארה אצל בל עד שיהיה לה אוטובוס.
"יאללה יפות שלי, אימא שלי כבר הגיעה. היה לי מוי כיף איתכן היום, דברו איתי" אמרתי להן ונתתי להן נשיקה.
"ביי דוגי" אמרה בל. "ביי אונסת" אמרה דנה ויצאתי מהבית.
הגענו הביתה, דפקתי מקלחת, שינה קלה של איזה שעתיים והתקשרתי לתמיר.
סיפרתי לו מה היה היום וישר אחרי השיחה איתו התקשרתי לאישה שלי- בל.
דנה עוד הייתה אצלה.
אחר"כ הלכתי למחשב קצת, טלוויזיה, ושוב לישון עד הבוקר.

~ בוקר ~ (או יותר נכון צהריים).

השעה הייתה אחת בצהריים כשהתעוררתי.
פתאום קבלתי טלפון מאליחי.
"מה הוא מתקשר אליי?" חשבתי לעצמי.
"ניב.. זה אליחי.." "אהה אליחי.. מה קורה מאמי?" "בסדר, מה איתך?" "הכל טוב" אמרתי.
"קרה משהו שאני זוכה לשיחה ממך?" שאלתי.
"כן..." "מה קרה?" שאלתי.
"אמ.. זה קשור לבל.." "מה בל?! מה קרה לה?!" דאגתי........................


סליחה שייצא קצר פשוט אנחנו חייבות לעוף!!
אוהבתותכם ותגיבוווו :]]

שיהיה לכם שבת שלום,
-ניבו'ש- 😊
מהמםם..
מה קרה לבללל?
המשך..
בטח היא ניפרדה ממנו או שהוא רוצה לעשותת להה הפתעה חח

המשךך!!!
סיפור מושלםםם
ואת מוכשרתתתתתתתתתתתת




בתאלושששששש
חחחחחחח יפי יפי מיוט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

המשך!
מעלףףף!!!


המשךך דחופיייייייייייייייייייייייי
תגובות לפרק שהיה והפרק שעכשיו:

איי לאב טושי -> תודה מאמי :]]
מורנו'ששששששששש -> מטורפת עלייך אהובתי..
סתם ילדה -> תודה כפרה :]]
ולינורו'ששששששששששששששששששששש -> תודה כפרונה :]]
בתאלו'ש -> חחחח לכי תדעי.. אוליי... :]] זה יהיה מעניין חח מבטיחה :]
דיזליתתתת (נתלי) -> תודה חיי :]
eliya_s -> תודה כפרה ואת כבר תדעי מה יהיה =]

אוהבתותכן ותודה על התגובות!
אני ובלו'ש עשינו בוק חחחח בוק יפה ובוק חייתי (עם פרצופים של חיות) חחחח נעלה לפה תמונות מתישהו :]]

אוהבתותכן מלאאא,
-ניבו'ש-
יאא..איזה מהממםם..
המשך!!!=]
מאז שחזרתי מהעבודה שזה בערך 4 בצוהורים ועד עכשיו(20:31)....
עם הפסקות קטנות כמובן...
קראתי את כל הסיפור שלך ומה שיש לי להגיד עליו שהוא פשוט מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!
ויללה תמשיכי אני רוצה המשךךךךךךךךךךך עכשיו!!!!
אוהבת המון
לימוש=]
יאאא ווואוו מה קרה מאמי?
אהבתיי כפרה עלייך תמשיכי
כשאת יכולה פליזז
אוהבת אותך אחותי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה מה קרה עם בלללל??
המשך דחוף דחוף דחוףףףףףףףףףףףףף
מה קרה??? ניבןוש המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מממ...מענייןן
איזה מדהיים
תמשיכיי
נננננננווווווווווווווווווווווו
אני סקרניייייייייייייייייייייייייייייייית
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךך.
לא פר להשאיר אותנו במתח
ניבו'ש תמשיכי פליז נשמה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאא ניב את פשוט כותבת מהמםםם...
דחוף המשך מאמיי...

לאב יוו מידןן 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך