המשך דחוףףף...
לאב יוו מידןן 😊
המששששששששששששששששששששששששששך
יפתי תמשיכי פליז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איייי איזה סיפור מושלםםםם=]
המשךךךךךך והכי מהר שיש...
מואהה..לילושש..=]]
=]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה ניב הכל טובב ?
המשךךךך
שששששאאאאאללללללווווווםםםםםם =]]]
מצטערת שלא המשכתי פשוט לא ייצא לי כ"כ אבל הנה אני כאן ויש בידי המשך =]
מה איתכם? איך החופש? תזרימו פרטים!! =))
פרק 64.
תקציר הפרק הקודם:
תמיר התחיל לדגדג אותי. "לאאאא חחחח דיייי!" צעקתי לו.
"אני צריכה לשירותים!!" "תעשי בעמידה" "חחחח יא מנייאק" צעקתי עליו.
"חחחח" צחק תמיר. "טוב אני נכנעת" אמרתי. "חחח סבבה" אמר תמיר.
אני שכבתי על הגב ותמיר היה לצידי. משכתי אותו אליי ונתתי לו נשיקה ענקית.
נכנסו למיטה, ראינו טלוויזיה, צחקנו, עשינו עוד כמה מלחמות ונרדמנו............................
"נסיכה שלי, יאללה קומי יא ישנונית" אמר לי תמיר ונתן לי נשיקה במצח.
הסתכלתי בשעון והשעה הייתה 10 וחצי.
"אוףף, תן לישון!" אמרתי ושמתי על הראש את השמיכה.
"נו, אני מתגעגע" אמר תמיר. "אני פה לידך יא חנטריש מה מתגעגע?" "לנשיקה" "עוד 10 דקות" אמרתי לו.
"לא נו, אני יבכה" אמר תמיר. "תבכה" אמרתי.
"טוב אני בוכה" אמר תמיר והתחיל לעשות בכי של תינוק ותוך כדי אומר: "אני בוכה, את שומעת?".
"חחח דיי כואב לי הראש" "חח תתכונני כי את רוצה ילדים" אמר תמיר.
"אני עוד צעירה" "גם אני" "נו ו..?" "לא יודע חחחחח" צחק תמיר.
"חח פיצול?" "בין היתר" אמר.
"טוב חכה אני הולכת לשטוף פנים, לצחצח שיניים ובאה" "מהר" אמר.
הוא כמובן ישב לי על הוריד וצועק: "נו!!!".
"סבלנות" אמרתי. "אין!" "תסבול" "אני סובל" אמר. "חחח תמשיך" "אני ממשיך" "עוד" "אני ממשיך עוד" אמר תמיר.
"חח בחיי שאתה קרצייה" אמרתי לו ויצאתי ונתתי לו נשיקה.
"אחחחחח.. עכשיו אני רגוע" אמר תמיר. "חח עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא" אמרתי לו.
"חח" צחק תמיר.
"מה את רוצה לאכול מאמי?" "אותך" "יאללה תתחילי" אמר תמיר.
נתתי לו נשיקה על היד: "לא טעים פה" אמרתי.
נתתי לו נשיקה באוזן: "גם פה לא ממש..",
נשיקה בצוואר: "מתחיל להיות מתוק",
נשיקה בלחי: "נחמד..." אמרתי.
נשיקה על השפתיים: "אחח.. איזה טעם.." והתנתקתי ממנו ואז התקרבתי שוב ונתתי לו נשיקה צרפתית ועצרתי: "גן עדן" חייכתי אליו והמשכנו בשלנו.
"חשבתי אני עומד למות" "חח אל תחשוב, פשוט תמות" "חחח ככה??" "חח לא! אני לא רוצה להיות אלמנה!" אמרתי.
"חחחחח אלמנה עם 50 ילדים" "חחחחחח" צחקתי.
"יאללה יפה שלי, מה להכין לך?" "באמת שכלום מאמי, אני כבר אכלתי" קרצתי לו.
"טוב אז בואי תארחי לי חברה" "חח טוב" אמרתי והלכנו למטבח.
"אולי פעם אחת לשם שינוי תכיני לי את?" אמר תמיר. "טוב נו..." אמרתי.
הכנתי לבעל שלי נס, ופרוסה עם שוקולד כמו שהוא אוהב.
"אולי תעברי לגור אצלי?" אמר תמיר. "שנייה, אני יגיד לאימא שלי שתארוז לי מזוודה" אמרתי.
"חח.. בואי נסע אני ואת" "לאן?" שאלתי.
"טבריה, אילת, ים המלח" אמר תמיר. "מתאים לי" אמרתי. "וואללה?" "וואללה" חייכתי.
"יש בעיה אחת..." אמרתי. "והיא?" "ההורים שלי.." "אל תדאגי" אמר. "חח מה אתה מתכנן?" "חח כלום" "חח תיזהר" "חחח טוב מאמי" אמר תמיר והמשיך לאכול.
בינתיים ראיתי טלוויזיה ואז תמיר הצטרף אליי ושם עליי את הראש שלו שלא שוקל הרבה במיוחד ככה שלא הפריע לי.
ב-1 בערך חזרתי הביתה, תמיר ליווה אותי ונשאר כמה דקות ואיך אפשר שלא? דיבר על אימא שלי.
על מה? על הטיול שלנו =]]
מ-ממצב, מה העניינים, מה חדש ועוד כמה חפירות זה הגיע.
"תגידי.. תרשי לניב לבוא איתי?" שאל תמיר את אימא שלי.
"לאן?" שאלה אימא שלי. "לטיול" "טיול?" שאלה. "כן, לטבריה, אילת, ים המלח... מה שתרשי" אמר תמיר.
"לא יודעת, אני צריכה לחשוב על זה" אמרה. "4 ימים, לא הרבה" אמר תמיר.
"נראה כבר.." אמרה אימא שלי.
"אין בעיה, תעדכני אותי" אמר. "בסדר" אמרה אימא שלי ותמיר כבר היה צריך ללכת.
"יאללה יפה שלי אני עף, דברי איתי בערב" אמר לי.
"אין בעיה אהובי, אוהבת אותך מלא" אמרתי ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים והוא הלך.
התקשרתי לתאומה שלי -> בלו'ש.
"אהובתייייייייייייייייייי" "כן מטרד" אמרה בל.
"ממצב חיים שלי?" "הכל טוב מאמי, מה איתך?" "בסדר" אמרתי.
"איך היה אתמול עם תמיר?" "הכי מושלם שבעולם" אמרתי. "ספרי חוויות?" "בואי אליי" "חח אני כבר אצלך" אמרה בל וניתקה את הטלפון.
הלכתי לסדר את החדר שלי בינתיים והחלפתי בגדים.
אחרי רבע שעה בל באה. "חשבתי כבר חטפו אותך" אמרתי לה. "לא תתפטרי ממני כ"כ מהר" אמרה בל וחייכתי.
"יאללה תזרימי פרטים" אמרה בל והתחלתי לספר לה על הבלונים וכל מה שהיה.
"יואוווו, איזה מדהים!!!" "את לא יודעת כמה!" אמרתי.
"חח איזה מתוקים אתם" אמרה בל. "כנראה אנחנו נוסעים" אמרתי.
"לאן?" שאלה. "לא יודעת, הוא רוצה לנסוע לטבריה, אילת או ים המלח" אמרתי.
"ואימא שלך גם תרשה לך" "חחחח בעיה..." אמרתי.
"בעיה זו מילה קטנה" "חח דיי לבאס אותי עוד יותר" אמרתי לבל. "חחחח" צחקה.
"מה עם אליחיו'ש?" שאלתי. "מה יכול להיות?" שאלה. "אני זו ששואלת" "ואני עונה" אמרה בל.
"נו בלו'ש, מה קרה ביניכם?" "בינינו כלום, סתם רבתי עם ההורים" "כרגיל" "חחח כה" אמרה בל.
התקשרנו לדנו'ש.
"נאנסת שיליייייי" "אונסתתתתתתתתת" "חח ממצב מאמי?" שאלתי.
"הכל טוב, מה איתך?" "וואללה, הכל מעולה, בלו'ש פה" אמרתי.
"ממןןןןן" צעקה דנה לבל ברמקול בטלפון. "אהה דניייי" "ממצב יפה שלי?" "הכל טוב מכוערת, מה איתך?" "בסדר, בסדר.." אמרה דנה.
"יאללה דני, קחי אוטובוס ובואי אליי" אמרתי. "עכשיו?" "כה, תהיי ספונטנית כמו שאת עם שפירא" "חחחח זונה" אמרה דנה.
"חח יאללה!!" צעקה בל. "תנו לי להתארגן! שעה גג אני אצלך" "סבבה מאמי שתהיי בתחנה תרימי טלפון נתקדם אלייך" "טוב יפות שלי" אמרה דנה.
"ביי בינתיים יפה" "ביי" אמרה דנה וניתקנו.
הלכנו למחשב, שמענו שירים, הטרדנו אנשים, עשינו קצת תמונות עם המצלמה של המחשב ודנה התקשרה.
"יאללה צאו אליי יא כונפות" "בעיייייי" אמרתי ואני ובל יצאנו מהבית.
בל עשתה שלום לאנשים בדרך, הפחידה ילדה קטנה ופתאום ראינו את דנה.
דנה מחייכת אלינו, שמחה ואני ובל כאילו ראינו חתול שחור.
"חח מה הפרצוף הזה?" שאלה דנה. "ראינו אותך" "רעות" אמרה דנה ועשתה פרצוף עצוב.
"חחח סתם מאמי אוהבות אותך" אמרה בל ונתנו לה חיבוק ונשיקה.
הגענו אליי הביתה ושלומי התקשר בדיוק לדנה.
"אווווווווווו..." אני ובל עשינו קולות רקע. אני ובל נתנו להם לדבר "בשקט" ושהסתיימה השיחה....
"נו מה איתכם?!" שאלתי.
"סתם.. לא ד'עת.." אמרה דנה. "מה זה לא יודעת?? יש מצב לקשר או לא?" "אני חושבת שכה" אמרה דנה.
"הוא מרגיש משהו?" "כה, הוא אמר לי אבל אני צריכה לראות אותו שוב כמו שאמרתי לך" "אהה.. אז בואי ניסע ביום שבת לת"א" אמרתי.
"בכיףףףףףףףףף" אמרה דנה וחייכה. "אל תחייכי. אין לך חיוך יפה שאת צריכה לחייך ככה מאוזן לאוזן" "חחחח כלבה" "חח האווווווווו" "חחח" צחקה דנה.
בל חשה דיי.ג'ייאית, שמה מוזיקה בפול ווליום. חחח היא מרשה לעצמה לשים שירים ככה שאימא שלי לא בבית.
"תנמיכייייייייייייייייי" צעקתי לה.
"לא צ'ה ולא צ'ה. מה תעשי לי?" "אונסססססססססססססס" אמרתי לה ואני ודנה הפלנו אותה מהכיסא והתחלנו לקפוץ עלייה.
אחרי אונס טוב הלכנו למושבה לאכול בגאט. שמנות =]]
אכלנו, ראינו את אבירן, אמרנו לו שלום והלכנו הביתה.
ראינו טלוויזיה ודנה הציעה לראות סרט כחול.
"סוטה! את כל היום רואה באינטרנט מספיק!! את ושפירא צריכים לעשות סרט ודיי!" אמרה בל.
"חחחח יא זבל!" אמרה דנה.
"למה קוראים לסרט כחול, סרט כחול?" שאלתי. "חחחחחחחח" "חחחחחחחח" דנה ובל צחקו עליי.
שמתי MTV והתחלנו לרקוד =]]
אחרי שיחרור אנרגיה קל בל הציעה שאני ודנה נבוא לישון אצלה. "חייב?" שאלתי.
"את יכולה להישאר בבית שלך זה בסדר אני ודנה נבלה לבד" "אין מצב!! שלישייה זה שולט!!" קרצתי להן.
"חחחח" צחקה בל.
התקשרתי לאימא של תדאג ואמרתי לה שאני הולכת לישון אצל בל.
לקחתי בגדים ללילה למרות שעם דנה ובל הבגדים ירדו מהר 😉, מברשת שיניים, נעליים, התלבשתי וירדתי לסלון.
"בל יש לך משחת שיניים נכון?" "לא, תביאי את שלך" "אה טוב" אמרתי.
"חחחחח" צחקה דנה.
בל התקשרה לאבא שלה שיבוא לקחת אותנו והוא אמר שחצי שעה הוא בא.
בינתיים סתם דיברנו ואבא של בל התקשר שנצא.
הגענו לבית של בל ואני ודנה עפנו למחשב. החבר הטוב שלנו =]
החלטנו שלמחרת שנלך ללונה פארק בת"א ושם נראה גם את שלומי על הדרך. דנה התקשרה אליו לראות אם יש מצב שנראה אותו והתשובה הייתה שכן =]]
בערב סתם הלכנו לטייל לנו ברחבי פרדס חנה. שחזרנו הביתה היינו במחשב וגלשנו לנו באינטרנט, אכלנו, ראינו סרט יפה ועפנו לנו לישון.
למחרת בבוקר......................
תגיבוווווווווו =]]
אוהבתותכםםםם,
-ניבו'ש- 😊
חחחחחחחחחחח איזה המשך יפה=]
ניב אני שומעת מבחוך ואןןןןן ואןןן חחח בטח הטוסטוס של שפירא במוסך 😉
יפה אני רוצה המשך והיום =]
מתה עליך בובה
יאאאאאאאאא
חחחח איזה קורעעעע!!!!!!
חעחעחעח מדהיםם
יאלה המשךך
לינורוש
QUOTE (-לינורוש- @ 13/07/2005) יאאאאאאאאא
חחחח איזה קורעעעע!!!!!!
חעחעחעח מדהיםם
יאלה המשךך
לינורוש
😂
ניבו'שש...
המשך מהמםם
דחוף המשךך
מידןןן 😊